Új taggal bővült a szögletes tokos Casio G-Shock órákat magában foglaló GMW-B5000-as kollekció.
Az újdonság teljes mértékben a klasszikus design-t felvonultató DW 5000C öröksége előtt tiszteleg. Az új GMW-B5000TB tokja titánból van, így a fémre érzékenyek is viselhetik. „További előnye, hogy ezzel az ötvözettel a karóra 34 százalékkal könnyebb a rozsdamentes acélból készült változatoknál, ennek köszönhetően kényelmesebb és könnyebb viseletet biztosít a csuklón” – hívta fel a figyelmet Nagy Sándor, a Casio termékmenedzsere.
A titán közismert arról, hogy nehezen megmunkálható fém. Éppen ezért jól tükrözi a Casio kiemelkedő szakértelmét, hogy nemcsak az óra tokját, hátlapját, hanem a szíját és a lünettáját is el tudja készíteni titánból.
„Miután a forma megszületett a több munkafolyamatból álló kovácsolás, vágás és polírozás után, a Casio kézműves mesterei tükörfényt adó polírozással és szálcsiszolással érik el a tökéletes, szemet gyönyörködtető felületeket. A hátlap finom megmunkálása biztosítja az esetleges egyenetlenségek kiküszöbölését és az ütésállóságot biztosító réteggel való pontos illeszkedést”
– hangsúlyozta a Casio termékmenedzsere.
A 49,3 mm széles, négyszögletű óratokot a „Diamond-Like-Carbon”, vagyis a DLT-bevonat szolid eleganciával ruházza fel, de esztétikai funkciója mellett egy fontos tulajdonsággal is bír. A DLT-bevonat sajátossága, hogy magán viseli a gyémánt nagyfokú mikrokeménységét, így megvédi a 13 mm vastag óratok külsejét a különféle karcolásoktól és mechanikus sérülésektől. Kijelzője STN-LCD technológiával készül – így az adatok leolvashatósága a legkülönfélébb fényviszonyok esetén is tökéletes.
Bár a GMW-B5000TB vintage hatást kelt a számológépekre emlékeztető folyadékkristályos kijelzővel, ennek ellenére fel van vértezve azokkal prémium funkciókkal, amelyekkel a G-Shock karórák többsége is rendelkezik. Ennek köszönhetően a bluetoothos kapcsolaton keresztül könnyedén csatlakoztatható a G-Shock okostelefonos alkalmazáshoz, amelyben viselője akár 5 különböző ébresztési időt is beállíthat.
„Az applikáción továbbá 34-féle időzóna kijelzés közül lehet választani, emellett az is beállítható, hogy az óra akkor is kijelezze a lakóhelyünk aktuális idejét, amikor éppen más időzónában tartózkodunk”
– hívta fel a figyelmet a Casio termékmenedzsere.
A Casio újdonsága nem szorul elemcserére, mivel azt a tokiói órakészítők Tough Solar napelemes akkumulátortöltő technológiájával látták el. Ennek megfelelően teljesen sötétben 22 hónapig képes üzemelni. Több innovatív tulajdonsága mellett ez a karóra is rendelkezik a Casio időmérők hagyományosnak mondható stopper és visszaszámlálási funkcióval, a LED háttérvilágítással, valamint a választható 12/24 órás időkijelzéssel. 200 baros nyomásállósága pedig lehetővé teszi, hogy úszáshoz, vagy vízi sportokhoz is fel lehessen venni.
Terepmintás limitált széria
A Casio titánból készült, szögletes tokos G-Shockból elérhetővé tett egy limitált szériás változatot is. A GMW-B5000TCM-1 a katonai álcának használt terepszínű kiadásban érkezik a boltokba, így biztosan elnyeri azok tetszését, akik a military vonalat képviselő karórákat részesítik előnyben. Természetesen ez a modell is titán tokkal, lünettával, hátlappal és fémcsattal készül, ennek megfelelően mindössze 110 grammot nyom. A tok és a fémcsat DLT-bevonatot kapott, a felületén megjelenő terepmintát pedig kézi irányítású lézergravírozással alakították ki. Kezelhetőségét tekintve ez is magán viseli a titán G-Shock modellek kimagasló funkcionalitását, ennek megfelelően Bluetooth-on keresztül okostelefonokkal is összekapcsolható a G-Shock Connected alkalmazás segítségével. Az applikációval pedig egyszerűen, az óra gombkombinációinak megtanulása nélkül állítható be az ébresztés, a pontos idő, vagy a preferált időzóna.
„Az első G-SHOCK modell, a DW-5000C 1983-ban született meg. Azóta szimbolikussá vált szögletes megjelenése teljesen fém, ütésálló struktúrában éled újra a legújabb, a legfejlettebb szolgáltatáskínálattal – például okostelefon-csatlakozással”
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!