Új korszakot nyit az elegáns, mégis felhasználóbarát dizájn terén az LG eddigi legszebb okostelefonja, a VELVET, amely július 20-tól egy különleges akció keretében már hazánkban is előrendelhető.
A kiemelkedő multimédia-funkciókkal felvértezett készülékkel az LG új, természet inspirálta formatervezési világa is bemutatkozik, amelynek letisztult, egyedi dizájnelemei egyértelműen megkülönböztetik az új okostelefont a riválisoktól.
Július 20-tól már több hazai elektronikai webáruház kínálatából is előrendelhető az LG legújabb okostelefonja, a VELVET. A rendelésüket augusztus 2-ig leadó vásárlók ajándékba kapják az LG Dual Screen megoldását, azaz egy második, a készülékhez csatlakoztatható kijelzőt (LMG905N típusú tartozék). A gyártó legkedveltebb funkcióival felszerelt okostelefon különlegessége az elegáns, vékony és ergonomikus dizájn, amellyel egyedi szereplője a 2020-as okostelefon-piacnak.
Esőcsepp ihlette kamerarendszer
A szokásos négyszögletes kamerasziget koncepciójától eltávolodva az LG VELVET egy függőlegesen, esőcsepp formában elrendezett hátlapi kameraegyüttest kapott. A három lencse és a vaku méret szerint csökkenő sorrendben, szorosan egymás alatt helyezkedik el, amely forma egy hulló esőcseppre emlékeztet. A készülék új 3D Arc Design kialakítása az elő- és hátlap tökéletesen szimmetrikus elrendezését, valamint finoman lekerekített sarkait jelenti — az így létrejövő egyenletes, sima forma kényelmesen illeszkedik a kézbe és kellemes tapintást kölcsönöz. Az LG VELVET egyedi stílusát a csillogóan fényes, prémium minőségű borítás teszi teljessé.
A filmkészítők világa
Az LG VELVET 6,8 hüvelykes, 20,5:9, azaz a mozivászonnal megegyező képarányú POLED Cinematic FullVision kijelzője részletgazdag képmegjelenítést és valósághű színeket garantál filmnézéshez, élő közvetítésekhez és játékokhoz. Az angol nyelven elérhető élő feliratozás funkcióval továbbá valós időben rakhatunk feliratot a videókra, ehhez ráadásul még a hálózati kapcsolat használatára sincsen szükség, hiszen a készülék maga generálja a szövegeket.
Intelligens hangzás
Az LG VELVET erőteljes sztereohangszórókat kapott, a vállalat saját 3D Sound Engine technológiájával ráadásul az új készülék képes bármilyen audiotartalmat mesterséges intelligencia alkalmazásával automatikusan elemezni, és ez alapján optimalizálni. E technológia révén a hírek tisztábban hallhatók, a zene teltebb hatású, a filmek hangzása pedig valósághűbb lesz.
Minden fontos részletet rögzít
Az LG VELVET előlapján egy 16 MP-es, a hátlapján pedig egy 48 MP-es és egy 8 MP-es nagylátószögű kamera, valamint egy 5 MP-es mélységérzékelő szenzor kapott helyet, így a telefon minden pillanatot kiváló minőségben tud rögzíteni. Az ún. képpontselejtező technológiával a telefon kedvezőtlen fényviszonyok mellett is világos és tiszta képeket készít. Az ASMR (Autonomous Sensory Meridian Response, az interneten elterjedt népszerű videostílus, amelyben különleges, egyesekre nyugtató hatással lévő hangokat vesznek fel a készítők) felvétel funkció használatával ráadásul videózás közben olyan finom hangokat is rögzíthetünk, mint a suttogás vagy a papírzörgés, amit a készülék két magas érzékenységű mikrofonja tesz lehetővé.
Teljesítmény hosszú órákon át
Az LG VELVET a Qualcomm Snapdragon™ 845G processzorával érkezik, amely nem csak magát a készüléket, de a készülékhez csatlakoztatható másodlagos kijelzőt is gördülékenyen működteti. A dupla kijelző használatával nem csak a képernyő, de a kezelőfelület és az élmény is megduplázódik, hiszen a két egyenértékű kijelzőn párhuzamosan két különböző feladatot végezhetünk. A 4300 mAh-s akkumulátorral ráadásul akár egész nap használhatjuk a két képernyőt.
A július 20. és augusztus 2. között érvényes előrendelési akcióban résztvevő partnerek a Media Markt, az Euronics, az Emag, az Extreme Digital, a 220 volt, a Notebook.hu és az Aqua. Az LG VELVET az előrendelési akció után augusztustól 3-tól a Vodafone és a Telenor kínálatában is kapható lesz.
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!