A takarítás a megfelelő eszközökkel nem csak hatékonyabb, de akár szórakoztató is lehet. Ezt bizonyíthatják be a kiválasztott felhasználók a Samsung JET 75 porszívóinak segítségével. A vállalat új – A nagy porszívóteszt – Tesztelj JET-tel! – kampányában a jelentkezők 10 napon keresztül tesztelhetik az újgenerációs takarítóeszközt, a tapasztalataikat pedig márkanagykövetként megoszthatják szélesebb közönséggel is. A nagy tesztben Winkler Róbert és Ráskó Eszter is részt vesz. A program lezárásakor 10 szerencsés résztvevő megnyerheti az általa használt készüléket.
A házimunka, azon belül a takarítás sokak számára csak egy szükséges rossz, amellyel nem szívesen töltik az idejüket, esetleg ritkábban is foglalkoznak vele. A modern berendezések megkönnyíthetik a rendszeres feladatok elvégzését és a megfelelő kezekben akár egy nagyon hatékony, ugyanakkor kevésbé fárasztó időtöltésre is lehetőséget adhatnak. A Samsung legújabb kampányában a felhasználók kezébe ad egy ilyen eszközt, amelyet így saját háztartásukban, a mindennapi gyakorlatban tesztelhetnek. A nagy porszívó teszt során a 20 kiválasztott tesztelő a saját otthonába fogadja majd be a JET 75 álló porszívót, és a legkülönbözőbb helyzetekben teszi azt próbára. A résztvevők 10 nap után értékelik a készülék teljesítményét és összegzik a tapasztalataikat.
A JET 75 premium álló porszívó a Samsung legmodernebb vezeték nélküli porszívója, amely könnyű súlyának és kényelmes kialakításának köszönhetően egyszerűen használható a legtöbb környezetben. A JET Cyclone rendszere kiemelkedő szívóerőt biztosít, az 5-rétegű HEPA Szűrőrendszer pedig a levegőbe gyakran visszakerülő porszemek és allergének 99,999 százalékát[1] kiszűri. A legújabb technológiák biztosítják, hogy a tesztelők számára különleges élményt jelentsen a porszívó használata.
Az érdeklődők a https://www.samsung.com/hu/samsung-jet-kampany/ weboldalon jelentkezhetnek a hozzájuk legközelebb álló témakörben, eljött tehát a nagy lehetőség a család tisztaságfelelősei, a kisállattartók és a hobbi autó-takarítók számára. A jelentkezéshez egy rövid pályázat feltöltése szükséges, amelyben a felhasználók leírják, milyen különleges kihívások elé állítanák a JET-et, amennyiben az hozzájuk kerülne. A legötletesebb és leghumorosabb takarítójelöltek közül a Samsung szakértői, valamint a tiszta lakások és autók képviseletében Ráskó Eszter és Winkler Róbert választják ki a 20 márkanagykövetet. A felhasználók október 12. és 25. között jelentkezhetnek a kampány weboldalán, a 10 napos tesztidőszak pedig október 28-án kezdődik. Az írásos beszámolók beküldés után a résztvevők közül kisorsolt 10 szerencsés megnyerheti a rábízott készüléket.
„Pontosan tudom, mekkora kihívást jelent egy lakás rendben tartása, miközben az ember dolgozik, gyermeket nevel, és kevés ideje jut a takarításra. Nagyon újszerű élmény volt a JET porszívót használni, mert elképesztően sokoldalú és olyan dolgokat szívott ki a szőnyegből, amikről ha tudtam volna, hogy benne vannak, már rég felgyújtottam volna – mondta a készülékről Ráskó Eszter. – Ez egy remek lehetőség a felhasználóknak arra, hogy első kézből megismerjék a JET-et, és megoszthassák egymással a tapasztalataikat. Ahogy az a videómban is látszik, egy kiadós autótakarítással is megbirkózott, pedig nem volt egyszerű dolga – tette hozzá Winkler Róbert.”
„A környezetünk tisztasága mindannyiunk számára kiemelten fontos. Mivel egyre több időt töltünk otthon, még inkább előtérbe került, hogy a takarítást gyorsan és hatékonyan végezhessük – mondta el Witsch Gerda, a Samsung Magyarország marketing vezetője. – A nagy porszívóteszt célja, hogy minél többen megismerjenek egy olyan készüléket, amellyel nem csak könnyebb tisztán tartani a lakást, de a technológiai újításoknak köszönhetően higiénikus tisztaság érhető el vele.”
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet.
Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
A minimalizmus egyre inkább utat tör magának a világon, újradefiniálva nemcsak azt, hogy mit viselünk, hanem azt is, hogy mit viszünk magunkkal. Ráadásul fontos, hogy táskánk kényelmes legyen, stílusos és hatékony kiterjesztéseként életünknek. A HONOR legújabb kutatása rávilágított arra, hogy a nők 66%-a szerint kihívás olyan táskát találni, ami megfelel igényeiknek, míg ötből ketten fejtették ki, hogy szívesen cipelnének több kütyüt, ha az eszközök kompaktabbak és könnyebbek lennének.
A felmérésben résztvevő nők stílusorientáltak, és 41%-uk szerint akkor is több holmit vinnének magukkal, ha táskájuk praktikus és esztétikus lenne egyszerre. A fiatalabb nők körében a kisebb táskák a népszerűbbek: a 18 és 34 év közöttiek harmada beszélt arról, hogy olyan kis táskát keres, amibe csupán telefonja fér el. Ez a 45 év felettieknél csak minden tizedik nőnél tényező. Ez érdekesen vág egybe azzal az eredménnyel, miszerint a fogyasztók több mint fele fizetne többet egy olyan készülékért, ami több egyéb kütyüt helyettesít.
Megoldás lehet így a HONOR Magic V3 vagy elődje, a most jelentősen kedvezőbb áron kapható HONOR Magic V2, amik nemcsak egy okostelefonok, hanem hajlítható erőművek, amik kompakt módon kínálnak egyaránt telefon és tablet funkciókat. Tökéletesen passzolnak a kis táskákhoz, miközben – vékonyságuk és méretük ellenére – óriási teljesítménnyel bírnak. A minimalista chic így úgy győzedelmeskedhet, hogy nem ejt csorbát a funkcionalitáson. Tökéletes társak azoknak, akik számára a külső és a belső egyaránt fontos.
További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.
Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!