Okoseszközök

A Samsung bemutatta a 2021-es Neo QLED, MicroLED és Lifestyle televízióit

A Samsung a CES 2021 előtt, a First Look virtuális eseményen mutatta be 2021-es TV portfólióját, amelyet a legújabb Neo QLED, MicroLED és Lifestyle készülékek alkotnak.

Az új eszközök megerősítik a vállalat elkötelezettségét a mindenki számára elérhető és fenntartható megoldások felé, amelyek újraalkotják a televízió háztartásban elfoglalt szerepét.

„Az elmúlt évben a technológia mindannyiunk életében elsődleges szerepet játszott és segített kapcsolatban maradni a nehéz pillanatokban – mondta el JH Han a Samsung Vizuális kijelzők üzletágának elnöke. – Meggyőződésünk, hogy a fenntartható és elfogadó jövő felé a folyamatos innováción keresztül vezet az út. Célunk, hogy fejlesztésinkkel a felhasználók folyamatosan változó életvitelét támogassuk, legyen szó a termékeink karbonlábnyomának csökkentéséről, a hozzáférhetőségi funkciók széles köréről vagy éppen a korábban nem látott felhasználói élményről.”  

Fenntartható és elérhető technológia

Az elkövetkező években a Samsung „Zöld Útra” lép, így TV üzletágának működését is hosszú távú fenntarthatósági programok határozzák majd meg:

  • A Karbonlábnyom csökkentése és az Energiahatékonyság növelése: A Samsung rendszerszinten csökkenti televízióinak gyártásához kapcsolódó karbonlábnyomát és az energiafogyasztást, valamint több újrahasznosított anyagot használ a teljes TV portfóliójában.
  • Fenntartható csomagolás: A Samsung a felhasználói visszajelzések alapján kiterjeszti díjnyertes Ökocsomagolás programját a teljes 2021-es Lifestyle TV kínálatra és az új Neo QLED sorozat nagy részére. Ez a fenntarthatósági megoldás akár évi 200.000 tonnányi csomagolóanyag újra felhasználását is elősegítheti. A csomagoláson található szöveges és grafikai elemek minimalizálásával az olaj alapú tinta felhasználását és ezzel a keletkező hulladék mennyiségét is tovább csökkenti a vállalat.
  • Napelemes távirányító: A 2021-es Samsung tévék közül több modell már napelemes távirányítókkal érkeznek, amelyek bel- és kültéri fénnyel vagy USB-n keresztül is tölthetők, ezzel egyedülálló megoldást vezetnek be a TV piacra. Ezzel a fejlesztéssel a következő hét évben várhatóan 99 millió AAA elemet spórolhatnak meg a felhasználók. A távirányító megalkotásához a Samsung továbbfejlesztette gyártási eljárásait, így 24 százalékban újrahasznosított műanyagot is felhasznál.

A Samsung 2021-es hozzáférhetőségi megoldásai, amelyek minden 2021-es QLED és Neo QLED modellben elérhetők, a legújabb MI alapú fejlesztésekkel segítik a kényelmes tévézést. A 2021-es szériában megjelennek olyan funkciók, amelyekkel a halláskárosultak, a vakok és gyengén látók is személyre szabhatják és a saját igényeikhez igazíthatják a televízió működését. A vállalat továbbfejleszti MI alapú megoldásait, amelyek a jövőben tovább segíthetik a hozzáférhető felhasználói élmény kialakítását.

Neo QLED: Ugrásszerű fejlődés a kijelzőtechnológiában

A Samsung új kijelzőtechnológiát mutat be a 8K (QN900A) és a 4K (QN90A) csúcsmodelljeiben, ez a Neo QLED. A QLED technológia új szintjét a fényforrásként szolgáló Quantum Mini LED-del éri el a vállalat, melynek precíz vezérlésére a Quantum Matrix Technológia és a Neo QLED-re optimalizált képalkotó chip, a Neo Qunatum Processzor szolgál.

A Samsung úgy tervezte a Quantum Mini LED-et, hogy annak mérete a hagyományos LED-ek 1/40-ed része legyen. A fény eloszlatásához használt lencse és a LED rögzítésére használt alkatrészek helyett a Quantum Mini LED hihetetlenül vékony mikrorétegekből épül fel, amelyek rengeteg apró LED-del vannak feltöltve. A Quantum Matrix Technológia lehetővé teszi a sűrűn álló LED-ek ultrafinom és pontos vezérlését, ezzel megakadályozva az elmosódást, így a felhasználók a lehető legmagasabb minőségben élvezhetik a tartalmakat. A Neo QLED 4096 lépésben növeli a fényerőskálát 12 bitesre, ezzel a sötét területek sötétebbek, a világos területek pedig még fényesebbek lesznek, így még pontosabb és minden eddiginél lenyűgözőbb HDR-élmény érhető el. A Neo QLED a Samsung nagyteljesítményű, továbbfejlesztett felskálázásra képes Neo Quantum Processzorával rendelkezik. A Neo Quantum Processzor képes a minőséget bemeneti minőségtől függetlenül 4K és 8K képkimenetre optimalizálni, az akár 16 különféle neurális hálózati modell használatával, amelyek mindegyike az MI felskálázásra és a mélytanulás (deep learning) technológiára épül.

A Samsung 2021-es Neo QLED 8K új Infinity One kialakítással érkezik. Ez szinte teljesen kávamentes képernyőt jelent, amely letisztult formavilággal nyújt még inkább magával ragadó élményt. A Neo QLED 8K Slim One Connect Box egysége egy teljesen új kábelkezelő rendszer, amely akár a TV hátuljához is csatlakoztatható, így könnyebb telepítést és még kifinomultabb megjelenést tesz lehetővé. A 2021-es Neo QLED 8K számos prémium audió megoldással érkezik. Az Object Tracking Sound (OTS) Pro dinamikus hangja követi az objektumok mozgását a képernyőn, a SpaceFit Sound pedig elemzi a készülék fizikai környezetét, és ahhoz illeszkedő hangot bocsát ki.

A Samsung 2021-es Neo QLED 8K és 4K modelljei olyan intelligens funkciókkal rendelkeznek, amelyek kibővítik a tévé megszokott szerepét, és igazodnak a felhasználók megváltozott igényeihez, legyen szó edzésről, szórakozásról vagy az otthoni iroda kialakításáról.

  • A Samsung Health könnyedén alakítja át az otthoni teret személyes edzőteremmé, az új Smart Trainer funkció pedig valós időben követi és elemzi a testtartást, akárcsak egy valódi személyi edző. Az edzés alatt és után az intelligens edző visszajelzést ad, segít számolni az ismétléseket és megbecsülni az elégetett kalóriákat. A Bixby-kompatibilis hangvezérlésen keresztül elérhető video- és interaktív edzésekkel a Samsung Health Smart Trainer könnyedén személyre szabja az otthoni edzéseket.
  • Két új, exkluzív funkcióval a Samsung televíziók kiemelkedő játékélményt biztosítanak. A Super Ultrawide GameView lehetőséget nyújt a játékosoknak, hogy ne csak a 21:9-es képaránnyal, hanem az ultraszéles 32:9-es aránnyal is játsszanak. A szélesebb látómezőnek köszönhetően a felhasználók a játék egyetlen pillanatáról sem maradnak le. A Game Bar segítségével a játékosok gyorsan felmérhetik és beállíthatják a játék kritikus aspektusait, legyen szó a képarányváltásról, a bemeneti késleltetés ellenőrzéséről vagy a fülhallgató csatlakoztatásáról. A FreeSync Premium Pro minimalizálja az akadozást, így a képminőség az egész játék alatt egyenletes.
  • A Google Duo segítségével a felhasználók okostelefonjukon keresztülkiváló minőségű, videóhívást kezdeményezhetnek, amelyhez akár 32 ember is csatlakozhat, függetlenül attól, hogy melyik operációs rendszert használják. A Google Duo alkalmazással közvetlenül kezdeményezhetők videóhívások az USB-vel csatlakoztatott kamerán keresztül. Az intelligens kamerarendszernek köszönhetően a kamera képes a követni a felhasználók mozgását, automatikusan nagyít és kicsinyít, így mindig a megfelelő méretet és fókuszt mutatja.
  • A Samsung készülékeken található PC a TV-n megoldás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy számítógépet csatlakoztassanak a TV-hez, ezzel az eszköz az otthoni munkavégzésre, vagy tanulásra is alkalmas lehet, csatlakoztatott egérrel, billentyűzettel és számítógéppel. A felhasználók a tévékészülék böngészőjével közvetlenül elérhetik az MS Office 365 programot a dokumentumok létrehozásához és szerkesztéséhez. Ehhez elég telepíteni az Easy Connection alkalmazást a számítógépre, és bejelentkezni a Samsung fiókba, a tévé pedig automatikusan csatlakozik a számítógéphez, így a nappaliból is zökkenőmentes lehet a munka.

A MICRO LED a képminőség és formatervezés új korszakába vezet

2021-ben a Micro LED nyújtotta lehetőségek a felhasználók otthonába költöznek. Az új MICRO LED portfóliónak köszönhetően ez a technológia már a hagyományos televíziós formavilágban is elérhető. A megoldás lenyűgöző vizuális élményt kínál, újgenerációs, ultranagy TV kijelzőn.

A 110, a 99 colos és a kisebb méretű készülékek az év végéig folyamatosan érkeznek. A Micro LED tévében található mikrométeres méretű LED-ek mellett nincs szükség a hagyományos kijelzőkben használt háttérvilágításra és színszűrőkre. A készülék ezek helyett maga állítja elő a fényt és a színeket a pixelstruktúrán keresztül. A 24 millió egyedileg irányított LED-nek köszönhetően lenyűgöző képminőséget biztosít, amely a 99,99 százalékos kijelző-test arányú, Monolit Dizájn formatervezésű kijelzőn még inkább előtérbe kerül.

A vállalat továbbfejlesztette Smart TV funkcióit, hogy kihasználhassa MICRO LED sorozat hatalmas képernyőjének előnyeit. A felhasználók a 4Vue (Quad View) funkcióval kényelmesen nézhetnek akár négy tartalomforrást is egyidejűleg a képernyőn. Egyszerre több külső eszköz is csatlakoztatható a készülékhez, így akár egyszerre nyomon követhető több rájátszás meccs eredménye, vagy játék közben streamelhetők a különböző segítséget nyújtó videók, mindez lenyűgöző minőségben és nagy méretben.

A MICRO LED portfólió esetében nem pusztán a látvány, de a dinamikus hangélmény is kiemelkedő. A készülék beépített Majestic Sound rendszerrel érkezik, amely lélegzetelállító 5.1 térhangzást nyújt külső hangszóró nélkül is, így bármely szobát azonnal luxus házimozivá alakít.

Továbbfejlesztett, díjnyertes Lifestyle TV portfólió

A Samsung 2021-es Lifestyle TV sorozatát a felhasználói ízlésnek és elvárásoknak megfelelően fejlesztette tovább. A The Frame készülék 2017-es debütálása óta több mint egymillió eladott darabbal, a kijelzőket művészi alkotássá varázsolva változtatta meg a televízióról alkotott képet.

A 2021-es modell a The Frame innovatív örökségét viszi tovább, keskenyebb és még inkább személyre szabható formában. A The Frame most elődeihez képest közel 50 százalékkal keskenyebb, kialakítása egyre inkább emlékeztett egy hagyományos képkeretre. Az új, felpattintható keretvariációk öt új színvariánsban érkeznek, kétféle személyre szabható stílusban. A „Modern” és „Hagyományos” modellek egyaránt illeszkednek a legkülönfélébb belső terekbe.

A The Frame megújult Art Store felületére regisztrálva a felhasználók több mint 1400, gondosan válogatott műremekhez férhetnek hozzá. A Samsung új, MI-alapú automatikus válogatási technológiája részletesen elemzi az egyéni ízlést és preferenciákat, ennek megfelelően ajánl különféle műalkotásokat a felhasználók figyelmébe.

A Samsung 2021-es TV portfóliójáról további információ a https://www.samsung.com/ oldalon érhető el.

Okoseszközök

Már több millió európai Samsung felhasználó veszi igénybe az új One UI 6.1 frissítéssel érkezett Galaxy AI funkciókat

one ui

A One UI 6.1 frissítéssel még több eszközön váltak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, amelyekkel a Samsung elsőként a – 2024 februárjában megjelent – Galaxy S24 készülékeket látta el.

A szoftverfrissítés a Galaxy S23 FE, Z Fold5, Z Flip5 és Tab S9 szériát érintette, az AI funkciók márciustól egyre több készüléken váltak elérhetővé, amelynek köszönhetően Európa-szerte több millió felhasználó tapasztalja meg a Galaxy AI élményt.

Bevezetésük óta mintegy 8,8 millió Samsung felhasználó töltötte le és használja rendszeresen a Galaxy AI funkciókat. A mesterséges intelligenciát igénybe vevő felhasználók száma folyamatosan növekszik, a vállalat kitűzött célja, hogy 2024 végéig több mint 100 millió felhasználó alkalmazza ezeket a szolgáltatásokat.

Most, hogy egyre több felhasználó tapasztalhatja meg a kommunikációt támogató Galaxy AI funkciók előnyeit, és választhatja ki az új szolgáltatások közül az igényüknek leginkább megfelelőt, máris kirajzolódnak a leginkább népszerű lehetőségek. A bevezetés óta leggyakrabban használt Galaxy AI szolgáltatások, többek között az Élő fordítás, az Átírósegéd, a Chatsegéd vagy a Bekarikázással keresés a Google-lel.

A Galaxy Z Fold5 felhasználók közel 75 százaléka, az S23 Ultra felhasználók mintegy 80 százaléka, valamint a Tab S9 felhasználók csaknem 65 százaléka töltötte le Európában a One UI 6.1-es frissítést, így ez a Samsung egyik legnépszerűbb szoftverfrissítése.

A One UI 6.1 szoftverfrissítések első szakasza után, a Samsung bejelenti a szoftverfrissítés kiterjesztésének második körét. Májustól még több Galaxy okostelefonon és tableten válhatnak elérhetővé a Galaxy AI funkciók, így a Galaxy S22 szérián, a Galaxy Z Fold4 és Galaxy Z Flip4 hajlítható okostelefonokon, valamint a Galaxy Tab S8 tableteken is.

További információ érhető el a Samsung weboldalán.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

55 felett is van szexting a közösségi médiában

Több időt töltenek már facebookozással, mint tévénézéssel – szeniorok online szokásait vizsgálta egy friss felmérés

Többet nyomkodják a Facebookot, mint amennyi időt tévénézéssel vagy családi programokkal töltenek, szeretik a podcasteket, kezdenek rászokni a TikTokra, sőt közel egyharmaduk volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek a közösségi médiában – derül ki az 55 év feletti korosztályról a “Szeniorok a neten” elnevezésű online felmérésből, amelyet idén márciusban készített a BeSocial közösségi média fókuszú digitális ügynökség.

A tinik netezési szokásairól már három alkalommal is készített felmérést a Be Social – legutóbb tavaly -, most az 55 felettiek online jelenlétét vizsgálták.

“A ‘Szeniorok a neten’ felmérésből most kiderül, hogy bár a klasszikus média még sokkal jobban jelen van a mindennapjaikban, mint a fiatalabb generációknak, de már helyet kér magának a közösségi média, a chat és a streaming is – sőt, van olyan online csatorna, amivel már több időt töltenek, mint amennyit a hagyományos médiára szánnak. A válaszadók több mint egyharmada napi 3-4 órát tölt online, minden hatodik pedig 4 óránál is többet. A napi tevékenységeiknél a Facebook szerepel az első helyen, csak ezután jön a tévénézés és a különböző családi programok, amiket a portálok olvasása (5.), a YouTube videók nézegetése (6.), chatelés (7.), és podcast hallgatása / nézése (10.) követ”

– foglalja össze Forgács Mariann közösségimédia-szakértő, a BeSocial ügyvezetője.

A Facebook a kedvenc, jön fel az Instagram és a TikTok

Ha csak egyetlen platformot használhatnának, akkor a válaszadók közül a legtöbben (59,7%) a Facebook mellett tennék le voksukat, egynegyedük (24,37%) pedig a Messengert választaná, míg minden tizedik 55 év feletti válaszoló (10,4%) a YouTube-ot priorizálná. Viszont ennek a korosztálynak az online nyitottságát jól jelzi az is, hogy megkérdezettek 30%-a már használja a TikTokot, minden tizedik szenior naponta felkeresi ezt a platformot. Lelkes látogatói az Instagramnak is: a válaszadók 47%-a van itt jelen több-kevesebb rendszerességgel. Aktivitásuk viszont elég ingadozó. A megkérdezettek egynegyede naponta posztol a Facebookra. A hozzászólásokat leginkább zárt csoportokban (67,98%) vagy ismerősök posztjainál (67,9%) írják, de csaknem egynegyedük (23,7%) a hírportálok posztjai alatt is szívesen osztja meg másokkal a véleményét. A válaszadók 9%-a viszont soha, semmit nem rak ki a Facebookra.

Inkább podcastek, mint influenszerek

Bár még több tévét néznek, mint más korosztályok, a szeniorok 60,03 %-a egyre nagyobb lelkesedéssel figyelemmel kíséri a magyar nyelvű podcast adásokat is. A YouTube-on elérhető tartalmak is népszerűek körükben: a felmérésben a szenioroknak meg kellett jelölniük, hogy 10 felsorolt, különböző műfajban tevékenykedő, különböző generációhoz tartozó tartalomgyártó produktumai közül kitől láttak már legalább öt videót.  Ez alapján a lista élén végzett Friderikusz Sándor (54,5%), mögötte Bödőcs Tibor (44,67%), Pottyondi Edina (44,52%), a Partizán (42,6%) és a Tvrtko a Föld körül csatorna (31,13%). A YouTube első közismert magyar tartalomgyártói közé tartozó Dancsó Péter viszont nem a kedvencük. Őt csak a válaszadók elenyésző hányada (2%) jelölte meg a bekövetett tartalomgyártók sorában. Hasonlóképp jártak az influenszerek is. A szeniorok többsége (41,63%) 10-nél kevesebb influenszert követ, ugyanakkor minden tizedik válaszoló azt mondta, hogy  vásárolt már valamit egy influenszer / tartalomgyártó ajánlására próbáltak ki.

A szeniorok felismerik a csalókat a neten és egy jó részüknek a szexting sem marad ki az online életükből

Az 55 év feletti válaszadók töredéke (5,6%) ismerte be, hogy csalók áldozatául esett az online térben. A megkérdezettek több mint fele (52,68%) ugyanakkor úgy nyilatkozott, hogy legalább egyszer már találkozott átverési kísérlettel, de azt gyanúsnak találta és nem dőlt be neki. A szeniorok leginkább attól érzik magukat biztonságban a neten, ha nem vesznek tudomást az ismeretlenektől érkező bejelölésekről, üzenetektől (59,06%), de viszonylag sokan (37,99%) a kétlépcsős azonosítást is alkalmazzák. Jobb félni, mint megijedni alapon 43,17% soha nem adja meg online a bankkártyája adatait, 9,35% pedig soha sehova sem posztol, vagy kommentel. Az erotikus tartalmak sem kerülik el ezt a korosztálytHa a tinik esetében ijesztőnek hatott, hogy 60%-uk kapott már interneten erotikus fotót, a szenioroknál inkább csak érdekesen hangzik, hogy közel egyharmaduk (31,9%) volt már címzettje szexuális tartalmú üzenetnek.

55 felett is kijönnek a nemek közti különbségek

A férfiak magabiztosabban elboldogulnak a neten. Legalábbis maguknak és másoknak sem szívesen ismerik be, ha elakadtak. A felmérés szerint a szenior korosztályba tartozó férfiaknak csak 37,73%-a kér segítséget családtagjától, ha valamit nem talál, vagy nem tud megoldani online, míg az 55 év feletti nőknek több mint a fele (53,1%). A férfiak ugyanakkor nagyobb arányban használják naponta a TikTokot (12,2 % vs. 8,39%) és a YouTube-ot (42,97% vs. 35,1%), mint a nők, akik a kommentelésben is lemaradást mutatnak. Meglepő módon a korosztályt képviselő férfiak a lelkesebb véleménynyilvánítók a közösségi médiában. 31,27%-uk napi rendszereséggel osztja meg a véleményét a Facebookon a nők 22,83%-ával szemben. Sőt, a kérdőívet kitöltő férfiak 30,67%-a a különböző portálok hírei alatt is ír hozzászólásokat, míg a nőknél ez az arány csak 19,6%. A férfiak javára írandó, hogy ők tűnnek tudatosabb netezőnek. A szenior férfi válaszadók harmada használ mindenütt különböző jelszót, míg csak minden 5. megkérdezett nő teszi ugyanezt. Emellett a férfiak a kétlépcsős azonosítást is jóval nagyobb arányban állították be, mint a nők (47,6 % vs. 32,67%).


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Már hazánkban is előrendelhető a számítógép nélkül is használható LG 4K okosmonitor

okosmonitor

Hamarosan Magyarországon is kereskedelmi forgalomba kerül az LG MyView okosmonitora, a 32SR85U, ami tulajdonképpen egy okostelevízió és egy professzionális munkamonitor funkcióit ötvözi.

A 31,5 hüvelykes, 16:9 képarányú, 4K UHD felbontású IPS monitorhoz távirányító és beépített webkamera is jár. A kijelző különlegessége, hogy külön számítógép csatlakoztatása nélkül használható rajta például a Netflix, a Google Calendar és a Twitch. Az LG webáruházában már most előrendelhető az eszköz – méghozzá 20% kedvezménnyel.

Okostévé és monitor egyben

A 32SR85U modellnévre keresztelt okosmonitor beépítve kínálja az LG okostévékből ismert webOS platformot, azaz közvetlenül a kijelzőről érhetjük el az olyan streaming-szolgáltatásokat, mint a Netflix, a Disney+, a Prime Video, az Apple TV, a YouTube vagy a Spotify. A monitoron tehát dolgozhatunk, nézhetjük a kedvenc filmjeinket, sorozatainkat vagy sportműsorainkat, de zenét is hallgathatunk anélkül, hogy csatlakoztatnunk kéne hozzá egy számítógépet. A kezdőlapról ugyanígy bármikor konzol nélkül léphetünk be felhőalapú játékokba vagy nézhetjük a Twitch streamjeit. Mindezt egy 4K UHD (3840 x 2160) IPS képernyőn tehetjük meg úgy, hogy az akár 95%-os lefedettségű DCI-P3 színskála mindig tiszta képet és pontos színeket nyújt széles látószögben.

Elegáns kialakítás

Az elegáns, fehér színű MyView monitor vékony, három oldalon gyakorlatilag kávamentes kialakítása miatt kevesebb helyet foglal az asztalon. A 32SR85U megjelenése kompakt és elegáns az állítható, lekerekített szegélyekkel ellátott állvánnyal és lapos talppal. Mindezek miatt nem véletlen, hogy számos formatervezési elismerést, köztük a Red Dot és az iF dizájndíjait is kiérdemelte.

Home office funkciók

A monitor kifejezetten ideális a munkavégzésre, hiszen közvetlenül elérhetőek róla az olyan produktivitást elősegítő munkaprogramok, mint a Microsoft 365 vagy a Google Calendar. Az okostelefonunk vagy tabletünk képernyőjét is gyorsan tükrözhetjük az AirPlay 2 és Miracast funkciókkal. A beépített wifi és Bluetooth révén pedig minden kiegészítő eszköz – például billentyűzet, egér – gyorsan, kábelek nélkül csatlakoztatható, így a munkaállomás kevésbé lesz zsúfolt. A laptop párosításához elegendő egy USB Type-C™ kábel, ami egyszerre biztosítja a gyors adatátvitelt és a laptop töltését. Az okosmonitoron összesen három USB Type-C™ port és két HDMI-port kapott helyet.

A 32SR85U okosmonitorhoz egy mágnesesen rögzíthető, levehető Full HD webkamera is jár, amely hasznos kiegészítő lehet a videokonferenciák lebonyolításához. A kamerában egy kettős mikrofonrendszer és egy manuálisan használható lencsefedő is helyet kapott – utóbbival egyetlen mozdulattal eltakarhatjuk a kamerát, amikor azt éppen nem használjuk.

Monitor távirányítóval

A monitorhoz – akárcsak egy tévéhez – távirányító is jár, amivel távolról is kényelmesen vezérelhető a kijelző, a külön kapható ún. Magic Remote távirányítóval kiegészítve az eszközt pedig akár hangparancsokkal is irányíthatjuk a készüléket. De a kijelzőt az okostelefonunkkal is vezérelhetjük – a ThinQ alkalmazást letöltve a telefonunk távirányítóként funkcionálhat, így arról állíthatjuk a hangerőt vagy válthatunk csatornát. Így nem kell az asztalhoz ülnünk, ha például valamire rá akarunk keresni a beépített böngészőn.

Az LG 32SR85U okosmonitor április 30-ig 20% kedvezménnyel előrendelhető az LG webáruházában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss