Okoseszközök
Díjnyertes Samsung klímamegoldások az MCE 2024-en
A Samsung Electronics Air Conditioner Europe (SEACE) legújabb fejlesztéseivel és termékeivel vett részt a 2024-es Mostra Convegno Expocomfort (MCE) hűtés-fűtéstechnikai szakkiállításon.
Az MCE kiváló lehetőséget nyújt arra, hogy a vállalat bemutathassa mind a lakossági, mind a kereskedelmi termék- és szolgáltatáskínálatát a HVAC+R területén, amelyeket a kényelem és az összekapcsolhatóság vezérel. A szakkiállításon a Samsung tovább erősíthette iparági pozícióját, a termékeket MCE Kiválósági díjakkal ismerték el, illetve a 2024-es Év Terméke díjat is elnyerte a vállalat.
Az idei MCE szakkiállításra készülve, Ettore Jovane, a Samsung Electronics Italia HVAC üzletágának vezetője azt nyilatkozta:
„2023 kihívást jelentett egyes termékcsaládok számára, az év a hőszivattyúk tekintetében kedvezőtlenül alakult: több évnyi növekedés után az ösztönző befektetések leállítása miatt a piac erőteljesen lelassult. Ennek ellenére a Samsung mind a piaci trendhez, mind az előző évhez képest is növekedést könyvelhetett el. Ezeknek az eredményeknek az elérését a termékfejlesztéshez, a szakmai képzéshez és az ügyfelek megközelítéséhez kapcsolódó, innovatív látásmódnak köszönhetjük.”
Wim Vangeenberghe, a Samsung Electronics Air Conditioner Europe elnöke szerint: „Az MCE Kiválósági Díjjal jutalmazott hat termékünk és az Év Terméke Díjat nyert szabadalmaztatott WindFree™ technológiánk bizonyítják, hogy folyamatosan és hajthatatlanul törekszünk a jobb megoldásokra.”
Széles termékválaszték a kényelem szolgálatában:
A Samsung az otthoni és az üzleti környezetet szolgáló valamennyi technológiát, fejlesztést, valamint a digitális csatlakoztathatóság formáit mutatta be termékeivel az MCE 2024-en.
A vállalat klímaberendezéseinek éllovasa a WindFree™ technológia, amely több ezer mikrofuraton keresztül teszi lehetővé friss levegő egyenletes eloszlatását, kellemetlen hideg huzat nélkül. A WindFree™ technológia kényelmének kulcsa az úgynevezett „huzatmentes levegő” „Still Air”, amely értelmében a kiáramló levegő sebessége alacsonyabb, mint 0,15 m/s.
A WindFree™ technológia mind a lakossági, mind a kereskedelmi termékekben megtalálható. A WindFree™ Elite a Samsung lakossági zászlóshajó terméke, amely a beltéri egység elülső felületén található 21 000 mikrofuraton keresztül egyenletesen oszlatja szét a friss levegőt, megakadályozva ezzel a kellemetlen hideg huzat kialakulását. A termék emellett A+++/A+++ energiahatékonysággal rendelkezik hűtés és fűtés terén. Ráadásként az eszköz a SmartThings alkalmazáson keresztül távolról is vezérelhető, valamint SolarCell napelemes távirányítóval is kezelhető, amely közvetlen – természetes vagy mesterséges – fénnyel újra feltölthető.
Az MCE-n a vállalat új, érintőképernyős központi vezérlőegységét is bemutatta, amelynek fejlett funkcióival egy vagy több légkondicionáló rendszer testreszabottan irányítható, az EHS termékcsalád lakossági hőszivattyús rendszereitől kezdve a DVM S2 termékcsalád változó hűtőközeg-áramú rendszermegoldásaiig.
A WindFree™ technológia a kereskedelmi megoldásokban is jelen van, például a WindFree™ 1-utas kazettás és 4-utas kazettás terméktípusokban.
A Samsung lakossági kínálatában megtalálhatók a Samsung EHS hőszivattyú termékcsalád megoldásai is. A fűtésre, hűtésre és használati melegvíz-készítésre (HMV) is alkalmas termékcsaládot három rendszersorozat képviseli: az EHS Mono, az EHS Split és a légkondicionálás lehetőségét is kínáló EHS TDM Plus.
A kereskedelmi célú megoldások terén a Samsung a Digital Variable Multi (DVM) termékcsaládot és a következő generációs VRF (változó hűtőközeg-áramú) rendszereket kínálja beépített mesterséges intelligenciával. A termékcsalád a levegő hőforrású, közepes és nagyméretű DVM S2, a víz hőforrású DVM S Water, valamint a DVM Chiller folyadékhűtő rendszerekből áll. A VRF rendszerek hővisszanyerésre alkalmas, 3 csöves változatban is kaphatók, amely lehetővé teszi az épület különböző helyiségeinek egyidejű fűtését és hűtését.
Új Samsung termékek 2024-ben
Az MCE 2024-en a Samsung által bemutatott új termékek egyike az új ClimateHub Hydro egység. Ez a megoldás egyszerre foglalja magában a hőszivattyús rendszer hidraulikus modulját, valamint egy 200 literes használati melegvízi tartályt, amely a Samsung EHS hőszivattyúcsalád kültéri egységeivel kombinálva képes fűtést, hűtést és használati melegvíz (HMV) ellátást biztosítani. Az új oldalfali Hydro egységek egy – vízkörileg vagy hűtőkörileg – osztott hőszivattyús megoldást kínálnak, melyben a beltéri egységek a fő hidraulikai alkatrészeket tartalmazzák, és a Samsung EHS hőszivattyúcsalád kültéri egységeivel kombinálva fűtésre, hűtésre és használati melegvíz előállítására is alkalmasak. Az alacsony hőmérsékletű hőleadókkal történő fűtés korszerű épületgépészeti rendszerrel rendelkező épületek esetén optimális választás lehet a helyiségek fűtésére. Azonban az új, magas hőmérsékletű EHS kültéri egységeknek köszönhetően az új ClimateHub és új oldalfali Hydro egységek mindegyike kombinálható olyan hagyományos, radiátoros fűtési rendszerekkel is, amelyek fűtési hőleadóit korábban magasabb vízhőmérsékletű gázkazánra optimalizálták.
Az MCE kiállításon egy nemrég bevezetett újdonság is szerepet kapott: az EHS Mono R290, egy R290 hűtőközeggel működő monoblokk hőszivattyús megoldás fűtéshez, hűtéshez és használati melegvíz előállításához. A berendezést fűtési rendszerek korszerűsítéséhez és új rendszerek kialakításához egyaránt tervezték, hiszen könnyen kombinálható alacsony vagy magas vízhőmérsékletű hőleadókkal is. Többféle, 5, 8, 12 és 16 kW teljesítményű kivitelben, valamint kétféle változatban érhető el: beépített keringető szivattyúval vagy hidraulikai modul nélkül. Az újdonságok sorában helyett kapott az új, R32 hűtőközegű DVM S Mini kültéri egység is, amely ideális a kis- és közepes méretű létesítmények klímarendszereihez.
A Samsung elhozza a digitális csatlakoztathatóság forradalmát
A SmartThings, a Samsung ingyenes alkalmazása lehetővé teszi a csatlakoztatott eszközök ökoszisztémájának kezelését, ütemezését és felügyeletét kényelmesen, közvetlenül egy okostelefonról, valamint lehetővé teszi otthoni forgatókönyvek beállítását automatizációk és napi rutinok létrehozásához. A légkondicionálás sem kivétel, ha a digitális csatlakoztathatóságról van szó, sőt, a Samsung 2013-ban az elsők között integrált Wi-Fi csatlakozást a termékeibe. A SmartThings öt programot tartalmaz: Home Care, Clothing Care, Pet Care, Cooking és Energy, amelyek felügyelik, kezelik a kompatibilis eszközöket, többek között ellenőrzik azok energiafogyasztását. A kereskedelmi szektor számára a Samsung a b.IoT Lite integrált vezérlőszoftvert kínálja, amely IoT-technológiákat és mesterséges intelligencia algoritmusokat használ a VRF rendszerek kezelésére és optimalizálására, és ideális a közepes és nagy épületekhez egyaránt.
A Samsung szolgáltatásai az értékesítés előtti és utáni időszakban
A szakemberek számára a Samsung személyre szabott támogatást és tanácsadást nyújt: a tervezési fázisban a DVM Pro 2.0 tervezés-automatizálási szoftver lehetővé teszi a Samsung megoldások hűtőköri, hidraulikai, elektromos és vezérlési terveinek előkészítését mind lakossági, mind pedig kereskedelmi felhasználásra szánt termékek esetén. Továbbá az EHS kiválasztó szoftver lehetővé teszi a lakossági hőszivattyúrendszerek méretezését, eligazítva a felhasználót annak érdekében, hogy a megtalálhassa a leginkább megfelelő megoldást. Speciális igények esetén Samsung szakértői akár numerikus áramlástani szimulációt (CFD analízist) is végeznek a légáramlás optimalizálása és a kültéri egységek helyes működésének megállapítása érdekében.
MCE Kiválóság Díjak és az Év Terméke Díj
A Samsung számos szakmai elismerést zsebelt be az elmúlt évek során. Az MCE 2024-ben a vállalat 6 termékét jutalmazta Kiválóság Díjjal (MCE Excellence Award), ezek mindegyike az energiatakarékosságot, az innovációt, a digitális csatlakoztathatóságot és a teljesítményre való összpontosítást egyesíti. A díjazott újdonságok között megtalálható az oldalfali Hydro egység, a ClimateHub, az EHS Mono R290, az EHS Mono HT Quiet, a WindFree™ Elite és az új érintőképernyős központi vezérlő is.
Az idei kiállításon az egyedülálló és szabadalmaztatott WindFree™ klímatechnológiát választották a 2024-es Év Termékének, légkondicionáló kategóriában.
Az Év Terméke kutatás, az Olaszországban végzett legfontosabb innovációval kapcsolatos felmérés, a megkérdezett felhasználók számát tekintve, több mint 12 000 személy részvételével készül. A megkérdezettek 64%-a választotta a WindFree™-t a leginnovatívabb terméknek légkondicionáló kategóriában, és a terméket kipróbáló felhasználók 94%-a nyilatkozott arról, hogy nagyon elégedett vele.
A Német Minőségügyi és Pénzügyi Intézet (ITQF) „Best in Italy – Service Champions 2024” felmérése első hellyel jutalmazta a Samsungot, „légkondicionáló berendezések” kategóriában az értékesítés utáni szolgáltatás terén is.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
You may like
-
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
-
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
-
Újgenerációs módszer a nyelvtanulás szolgálatában
-
A Samsung AI TV-k a televíziózás új korszakát hozzák el
-
Új fejlesztés egy hazai gáztárolónál
-
Vízpozitív és karbonsemleges
Okoseszközök
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.
A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.
A karácsonyi ajándékok népszerűségi listáját idén az ajándékutalványok vezetik – derül ki egy friss, novemberben megjelent, karácsonyi ajándékvásárlási szokásokat vizsgáló kutatásból. A vásárlók több mint fele választja ezeket, amelyeket szorosan követnek a ruházati cikkek (52 százalék), majd a játékok (37 százalék), a könyvek (29 százalék) és a technológiai termékek, például tévék, okostelefonok, okosórák és fülhallgatók (27 százalék), zárják az öt legkedveltebb kategóriát.
A technológiai eszközök különösen népszerűek a fiatalabb korosztály (18–34 évesek) körében, akik az átlagnál nagyobb arányban választanak ilyen típusú ajándékokat. Ez a trend a férfiak körében mutatkozik meg leginkább, esetükben a technológiai ajándékok a negyedik legnépszerűbb helyet foglalják el. A nemek közötti különbség ugyanakkor a vásárlások tervezésében érthető tetten leginkább: a férfiak 36 százaléka az ünnepet megelőző hónapban szerzi be az ajándékokat, szemben a nők 29 százalékával, akik inkább előre terveznek.
Az ajándékötletek legfőbb forrása továbbra is a személyes ajánlás: a vásárlók 39 százaléka dönt barátok, családtagok vagy online közösségek véleménye alapján. Ez különösen igaz lehet a technológiai termékek esetében, ahol a termékek specifikációja és személyes tapasztalatok nagy súllyal esnek latba. A felmérés arra is rámutatott, hogy az online vásárlás népszerűsége továbbra is töretlen. Az amerikai ajándékvásárlók 64 százaléka online tervezi lebonyolítani karácsonyi ajándékvásárlásait, míg 36 százalék inkább a bolti vásárlást preferálja. Az idősebb korosztály (35 év felettiek) azonban hajlamosabb személyesen vásárolni (38 százalék), szemben a fiatalabb generációval (30 százalék).
Túl a hagyományos ajándékokon
Az elmúlt években nőtt azok száma, akik a karácsonyi ajándékvásárlás során olyan innovatív megoldásokat keresnek, amelyek túlmutatnak a hagyományos ajándékokon. A technológia fejlődésével a modern eszközök, például az okosórák, sokkal többet nyújthatnak puszta funkcionalitásnál: egyszerre szolgálnak divatos kiegészítőként és akár praktikus eszközként szolgálhatnak az egészség és az aktív életmód támogatására.
Az olyan okosóra-modellek, amilyenek többek között a HUAWEI WATCH GT 5 sorozat, ma már nemcsak a technológia iránt érdeklődőknek lehetnek ideális ajándékok, hanem azok számára is, akik szeretnék nyomon követni egészségüket, edzéseiket, vagy egyszerűen egy stílusos, mindennapi kiegészítőt keresnek. A különféle anyagok és dizájnok – a bőrszíjas, fémes vagy sportos megoldások – biztosítják, hogy mindenki megtalálja a hozzá illő modellt.
Nem véletlen, hogy az okosórák piaca dinamikus növekedést mutat: az éves átlagos növekedési ütemet (CAGR) 15 százalékra becsülik 2024 és 2032 között.[5] Ez is jól mutatja, hogy a viselhető technológiai eszközök hosszú távon is relevánsak maradnak, és a jövőben is meghatározó szerepet játszanak a fogyasztók életében.
Különleges karácsonyi ajánlatok
December 1. és 31. között különleges ajánlatokkal is találkozhatunk: a MediaMarkt üzleteiben és webshopjában a HUAWEI WATCH GT 5 széria bármelyik modelljének megvásárlása esetén a vásárlók 20.000 forint értékű ajándékkártyát kapnak, míg a Euronics üzleteiben és webshopjában a HUAWEI WATCH GT 5 szériás órák mellé egy HUAWEI Band 9 okoskarkötő jár ajándékba. Az Alza kínálatában a titán, a kerámia és a fehér fluoroelasztomer HUAWEI WATCH GT 5 Pro modell vásárlása esetén szintén egy HUAWEI Band 9 okoskarkötőt kapnak a vásárlók. Az ajánlatok a készlet erejéig érvényesek.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
A legjobb innovációknak járó díjakból hármat is kiérdemeltek a vállalat új termékei
Számos elismerést érdemelt ki az LG Electronics (LG) a CES® 2025 innovációs díjátadón technológiai és dizájnmegoldásaiért. A vállalat csúcskatagóriás életmód-megoldásai több mint 20 elismerést, köztük három rangos, a kiállítás legjobb innovációinak járó Best of Innovation díjat kaptak.
A világ legnagyobb szórakoztatóelektronikai szakkiállítása, a CES mögött álló amerikai Szórakoztatóelektronikai Szövetség (Consumer Technology Association, CTA) minden évben egy innovációs díjprogram (CES Innovation Award program) keretében, számos eszköz- és technológiai kategóriában ismeri el az év legújítóbb fogyasztói termékeit és szolgáltatásait.
Az LG díjainak hosszú listája – köztük három Best of Innovation díjjal – jól szemlélteti a vállalat elkötelezettségét a formatervezés és a technológiai innovációk iránt. Az LG megoldásait több kategóriában is díjazták, többek között a Mesterséges intelligencia (AI), a Háztartási gépek, a Gaming és eSport, a Képalkotás, a Videokijelzők, a Számítógépes hardverek és alkatrészek, az Okosvárosok és a Kiberbiztonság kategóriákban.
A 2025. januári CES kiállítás díjazott LG eszközei közül a vállalat OLED TV termékkategóriája érdemelte ki a legtöbb elismerést összesen hat innovációs díjjal, köztük egy Best of Innovation elismeréssel a Videokijelzők kategóriájában. Ezzel 2025 immár a harmadik év, hogy az LG OLED televíziói a Best of Innovation címmel büszkélkedhetnek. Az LG OLED TV-k 2013-as debütálásuk óta minden évben legalább egy CES Innovációs Díjat nyertek, ez pedig tovább erősíti a termékek prémium tévépiacon betöltött domináns szerepét.
Az LG webOS okostévé-platformja – amely a vállalat platformalapú szolgáltatási üzletágának egyik sarokköve –, a Kiberbiztonság kategóriában kapott innovációs díjat. Az LG „Affectionate Intelligence” mesterségesintelligencia-alapú okosotthon-hubjai szintén elismerésben részesültek a díjátadón. Ezek a fejlett eszközök a vállalat „AI Home” koncepciójának példái: új felhasználói értéket nyújtanak a vásárlóknak, és jelentős előrelépést jelentenek az intelligens otthonok kialakításában.
Az önállóan közlekedő AI Home Hub, amely mind a Mesterséges intelligencia, mind az Okosotthon kategóriában innovációs díjat nyert, multimodális érzékelési képességekkel rendelkezik, amelyek integrálják a hang- és képfelismerést. Az LG ThinQ ON, a generatív AI-jal működtetett AI okosotthon-hub szintén kiérdemelte a CES innovációs díját. Az AI Home „agyaként” működő LG ThinQ ON éjjel-nappal zökkenőmentes kapcsolatot tart fenn az otthoni készülékek és IoT-eszközök között.
Az LG UltraGear™ OLED Gaming Monitor három díjat is elnyert, köztük a Gaming & eSport kategória legjobb innovációja díját, valamint a Képalkotás kategória innovációs elismerését. Ez a fejlett monitor egyesíti az OLED technológia nyújtotta kivételes képminőséget a játékosokra szabott, optimalizált képmegjelenítési funkciókat.
Az UltraGear™ OLED Gaming Monitor mellett más innovatív LG termékek is díjat kaptak, köztük az LG gram Pro 2-in-1, az LG MyView Smart Monitor, az LG UltraFine monitor és az LG CineBeam projektor is, ami jól szemlélteti a vállalat kiemelkedő szerepét a különféle termékkategóriákban.
A 2025-ös CES kiállítás díjazott LG termékeinek teljes listáját január 5-én, az esemény alatt jelenti be a vállalat.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Melody of Europe: Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
A Deutsche Telekom szakértői Európa tíz országának aggregált, anonimizált mobilhálózati adataiból komponáltak zenét a mesterséges intelligencia bevonásával. Az úttörő megoldás nyomán – amelynek előképét tavaly Budapesten alkották meg – Európa fővárosainak sokszínű, mégis összecsengő lüktetése kapott zenei formát, újszerű módon megjelenítve és hallhatóvá téve azt a szerves kapcsolatot, amely a Telekom hálózatain keresztül az embereket szerte Európában összeköti. A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben.
A Melody of Europe a Deutsche Telekom egyik leginnovatívabb projektje: egyedi és kreatív módon teszi hallhatóvá az európai emberek életritmusát és a köztük lévő kapcsolatot a digitalizáció és a művészet eszközeivel. A kezdeményezés egyszerre demonstrálja a digitális szolgáltató technológiai vezető szerepét, a zene közösségteremtő erejét, és azt az új korszakot, amelyben az adat, mint az egyik legfontosabb gazdasági-társadalmi erőforrás jelenik meg.
„Mindig izgalmas, amikor ember és gép közös alkotásából formabontó, mégis élvezetes eredmény születik. A Melody of Europe egyrészt a kreativitás, a művészet és a technológia összekapcsolódását testesíti meg, ugyanakkor elkötelezettségünket is tükrözi emberek, közösségek összekapcsolása iránt a kontinens minden szegletében.” – hangsúlyozta Dominique Leroy a Deutsche Telekom igazgatósági tagja.
A projektben használt aggregált és anonim forgalmi adatok mögött a Deutsche Telekom kiterjedt, országokon átívelő telekommunikációs hálózata áll. A vállalatcsoport folyamatosan fejleszti hálózati infrastruktúráját annak érdekében, hogy stabil és gyors felhasználói élményt biztosítson ügyfelei számára. A Magyar Telekom gigabit-képes optikai hálózatához több mint 1 millió ügyfél kapcsolódik, az 5G kültéri lefedettség országosan elérte a 71,8%-ot. A határokon túlra kitekintve, a tíz Németországon kívüli európai leányvállalat szolgáltatási területén jelenleg a lakosság 72%-a fér hozzá az 5G-hez, és ez a szám a következő három évben várhatóan 95%-ra fog emelkedni. Németországban pedig ma már a lakosság 98%-a rendelkezik 5G-hozzáféréssel.
Ezek a hálózati kompetenciák tették lehetővé a Melody of Europe projekt megvalósítását is: a Deutsche Telekom Csoport adatokkal foglalkozó szakértői Balázs András Data Tribe Lead vezetésével, valamint Janosov Milánnal, nemzetközileg elismert adattudóssal együttműködve 109 milliárd mobil távközlési aktivitást (hívás, SMS, cellaváltás, mobil-adat használat) alakítottak anonim adatsorrá, majd zenei kompozícióvá a mesterséges intelligencia közreműködésével. A munka során a forgalom intenzitásának időbeli alakulását hangjegyekké transzformálták, egy egyszerű szabályt követve: a magasabb intenzitás magasabb hangot jelent. Az így kapott hanganyagot egy, kiterjedt klasszikus zenei ismeretanyaggal rendelkező AI alapú szoftver dolgozta fel. Az eredmény egy olyan zenemű lett, amely tükrözi Európa ritmusát, ezért kapta a Melody of Europe címet. „Az adat a szenvedélyem, és éppen ezért izgalmas volt részese lenni annak a folyamatnak, amely az absztrakt információkat kézzelfogható, érzelmileg rezonáló élménnyé alakította. A Melody of Europe egyedülálló példája annak, hogyan állhat szinergiában az emberi szakértelem és az AI képessége egy egyedi és jelentőségteljes projekt létrehozásában” – mondta Janosov Milan.
„Berlin egyik külső kerületében üzemelő mobil cella generálta adathalmaz és egy kottán elhelyezett hangjegy viszonya? Talán elsőre nincs összefüggés. Éppen ezért izgalmas számomra, hogy az AI segítségével, új szemlélettel megmutassuk az adatokban rejlő határtalan lehetőségeket, különösen akkor, ha komplex, több területet lefedő óriási adatmennyiségről van szó.” – egészítette ki Balázs András.
A dallam illusztrációjaként elkészült egy generatív művészeti alkotás is, amely a fővárosok nevezetességeinek 3D-s modelljeit dolgozta fel a zene képi aláfestéseként Hayk Zakoyan médiaművész munkája nyomán. A digitális videó azt az érzetet kelti, mintha a néző az Európa-térképen áramló adatok folyamán utazná körbe Európa nevezetességeit.
Érdekesség, hogy a rendhagyó zenei kísérlet magyar gyökerekkel rendelkezik. Az előképe tavaly született meg Budapesten, a Magyar Telekom szakértői és Janosov Milán együttműködése nyomán, akik három és fél millió SIM kártya anonim és aggregált adatait hanggá komponálva alkották meg a főváros dallamát Budapest 150. születésnapja előtt tisztelegve.
A Melody of Europe premierjére november 27-én került sor Berlinben MISS vio-LINE és DJ Carter közreműködésével.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
iRobot Roomba Combo 10 Max robotporszívó teszt
Minden nap 1 százalékkal jobb teljesítmény
A Széchenyi István Egyetem két doktorandusza került a rangos 3MT verseny hét legjobbja közé
HONOR Watch 5: Könnyed kialakítással és fejlett funkciókkal érkezik az új okosóra
Lejár a díjemelési stop: a bankok a lakosságnál is áthárítják az illetékemelést
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
Az ingatlanpiacon csak most kezdődik az áremelkedés
A Messer csökkenti CO2-lábnyomát, és támogatja ügyfeleit fenntarthatósági törekvéseikben
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Kyndryl: generatív mesterséges intelligenciával a kiberbiztonságért
Technokrata.hu
Nemzetközi startup siker az EWA Food versenyen
Új lehetőség civil szervezeteknek: üzleti szakemberek támogatják a társadalmi hatás növelését
Magyar cégek: minél zöldebb, annál valószínűbb, hogy becsődöl
Mesterséges intelligencia egy kkv mindennapjaiban
Húsz tehetséges nő kapott lehetőséget, hogy a digitális innováció élére álljon
Az Obuda Uni Venture Capital 100 millió forintos befektetéssel támogatja a pickleball jövőjét formáló DinkMate startupot
5 módszer, amivel kimaxolhatod a gamer laptopodban rejlő lehetőségeket
Megmentheti az űripar a magyar mezőgazdaságot?
Újabb két bank és a Wise is áthárítja a lakosságra az illetékemelést
Siemens technológiával megvalósult ipari berendezés
Műszaki-Magazin.hu
Fiatalokkal erősít Európa: a Z generáció a jövő kulcsa
A vállalatok önmérsékletére is szükség lenne a mérnökhiány csökkentéséhez
Találja meg a megfelelő hajtáskábelt az igus readycable keresővel
Akár 60 százalék energiamegtakarítás a legmodernebb kompresszorral?
Rugalmas termékcsalád a stabil tisztaságért alacsony egységnyi tisztítási költséggel
Bemutatkozik a Visual Components 4.10 – Tervezés határok nélkül
Wagner Flowsense: digitális intelligencia a porszórásban
Digitalizálódás, ügyfélközpontúság, csapatszellem és közel 150.000 termék az ipar számára a HAHN+KOLB Magyarországtól
Felmérés a gépiparban
Mesterséges intelligencia egy kkv mindennapjaiban
Ajánljuk
Friss
-
Okoseszközök1 hét ago
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
-
Okoseszközök2 hét ago
Érkezik a HONOR MagicPad2
-
Okoseszközök2 hét ago
IKEA Soroksár: A jövő áruháza
-
Egészség2 hét ago
10 panasz, amit elkerülhetsz, ha mozogsz a munkahelyeden
-
Gazdaság2 hét ago
Idén befagyott a hőszigetelési piac, de tavasszal fellendülés jöhet
-
Gazdaság2 hét ago
A gazdasági élet legnagyobb szereplői fognak össze a fiatalokért
-
Szórakozás2 hét ago
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
-
Mozgásban2 hét ago
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt