Ipar

Integrált B2B és B2C e-kereskedelmi megoldások a cargo-partner Kft.-nél

cargo

A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai szolgáltató speciális szolgáltatásokat kínál világszerte, hogy optimalizálja ügyfelei ellátási láncait.

Az elmúlt hónapokban a cég  magyarországi csapata sikeres B2B (Buisness to Buisness) és B2C (Buisness to Customer) logisztikai folyamatot épített ki egy magyar tulajdonban lévő kozmetikai vállalat számára, lehetővé téve így ügyfelüknek, hogy webáruházuk rendeléseit egy kézben tartsák.

Hatalmas teret hódít a világban az e-kereskedelem, így nem csoda, hogy Magyarországon is egyre nagyobb figyelmet kap. Egyre több kisvállalkozás dönt saját webshop indítása mellett, amelyek szeretnék minél jobban leegyszerűsíteni logisztikai folyamataikat. A versenyképesség megőrzése érdekében a hatékony és gyors kiszállítások, valamint az integrált és rugalmas raktározási megoldások elengedhetetlenek. A cargo-partner innovatív, iparág-specifikus B2B és B2C megoldásokat kínál ezeknek a kihívásoknak a kezelésére és a vállalkozások növekedésének elősegítésére.

A cargo-partner több iparágat kiszolgáló raktárai nagyobb volumenű termékek kezelésére is alkalmasak, ami elengedhetetlen a B2B és B2C logisztikai folyamatok működéséhez. Ez az infrastruktúra lehetővé teszi a cargo-partner számára, hogy erős és skálázható logisztikai megoldásokat nyújtson, amelyek kielégítik a különböző iparágak és üzletek sokrétű igényeit.

Egy sikeres együttműködés kezdete

A közel egyéves tárgyalásokat és előkészületeket követően idén májusban a cég magyarországi csapata sikeres együttműködést kötött egy neves kozmetikai termékek forgalmazására és kereskedelmére specializálódott vállalattal, amelynek keretében komplex B2B és B2C logisztikai megoldásokat valósít meg.

„A kozmetikai céggel korábban még nem dolgoztunk együtt, így izgatottan vágtunk bele a közös munkába. A vállalat online áruházával való API kapcsolat integrálásának köszönhetően az ügyfél- és partnermegrendelések azonnal megjelennek a cargo-partner rendszerében, elkülönítve a B2B és B2C rendeléseket. Ez az integrált megoldás a webshop rendelésfeldolgozáshoz és nyomon követéshez szükséges API-kat használja, és biztosítja a teljes művelet ügyfélközpontú front-endjét a SPOT eWarehouse platformon.”

mondta Becze Attila, a cargo-partner magyarországi és romániai régiójának ügyvezetője.

A cargo-partner elsődleges szolgáltatása a kozmetikai cég számára a B2B és B2C bejövő és kimenő szállítási és raktározási szolgáltatásokat foglalja magába. B2B esetén standard raklapos szállítást, belföldi elosztást, karton- és darabszintű összekészítést, címkézést valamint kiszállítást végez a logisztikai cég. B2C esetén a csomagok összekészítését, címkézését és CEP partnerrel történő kiszállítását bonyolítják le. Fontos megjegyezni, hogy a B2B és B2C ügyfelek különböző igényekkel rendelkeznek, ezért különböző üzleti folyamatokra és webáruház funkciókra van szükségük. A B2B ügyfelek kiszolgálása érdekében a cargo-partner egyedi árajánlatot és fizetési lehetőségeket, valamint speciális funkciókat is kínál.

„Ez az első alkalom a cargo-partner magyarországi történelmében, hogy egy ügyfél számára egyidejűleg kezelünk B2B és B2C igényeket, ami egy jelentős lépés a digitalizációs törekvéseinkben és az E2E (Exchange to Exchange) megoldások terén. Ezzel a fejlesztéssel nemcsak hatékonyságunkat növeljük, hanem ügyfeleink számára is egyedülálló, integrált szolgáltatási élményt nyújtunk. Kezdetben ez a kettős menedzsment kihívások elé állított minket, de kiváló csapatunknak és a cég „személyes ügynek tekintjük” filozófiájának köszönhetően zökkenőmentes megoldásokat dolgoztuk ki ezekre a rendelési igényekre is.”

– ismertette Becze Attila.

Ezzel a projekttel Magyarország csatlakozik azon országok sorához, ahol a cargo-partner már sikeresen szolgálja ki ügyfeleit, egyszerre kezelve B2C és B2B igényeiket. A cargo-partner azon képessége, hogy különböző piacokon ügyfeleket fogadjon, lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy zökkenőmentesen terjeszkedjenek hazai határaikon túlra. Ez különösen előnyös az európai, amerikai és ázsiai online kiskereskedők számára, akik a magas keresletű piacokat, mint például az Egyesült Királyságot célozzák meg.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Ipar

Additív gyártás és digitalizáció – VARINEXPO3D Tech Konferencia és Kiállítás

VARINEXPO3D Tech Konferencia és Kiállítás 2024

Szeretettel meghívjuk a VARINEX szervezésében megrendezésre kerülő additív gyártásról, 3D technológiákról és digitalizációról szóló VARINEXPO3D Tech Konferenciára és Kiállításra.

Az Additív Gyártás és a Digitalizáció az egyik legdinamikusabban változó terület. Ha versenyképesek szeretnénk maradni, fontos, hogy lépést tartsunk az újdonságokkal, rendszeresen frissítsük tudásunkat, és megismerjük a legújabb trendeket, fejlesztéseket. Erre a legjobb alkalom a VARINEXPO3D Tech Konferencia és Kiállítás! Jöjjön el rendezvényünkre, ismerje meg a legújabb innovációkat és trendeket nagyvállalatok és KKV-k előadóitól és kiállítóitól!


Időpont és helyszín: 2024. szeptember 25. szerda 09:00-17:00 – SAVE THE DATE


08:45-14:00 VARINEXPO3D Tech Konferencia és kiállítás
Sugár Mozi, 1148 Budapest, Örs Vezér tér 24.
14:30-18:00 A VARITECH3D Digitális Gyár és Technológiai Központ ünnepélyes megnyitója, állófogadás
VARINEX Zrt. 1106 Budapest, Fehér út 10. /22. épület

VÁLTSA MEG JEGYÉT MÉG MA!

JEGYVÁSÁRLÁS>>

A VARINEX konferencia több, mint három évtizede az ország első számú 3D technológiai és additív gyártási fóruma. A résztvevők a legújabb és legizgalmasabb innovatív gyártási megoldásokból inspirálódhatnak. Saját projektjeik és gyártási folyamataik fejlesztéséhez 3D technológiákról szóló esettanulmányokból és előadásokból tanulhatnak.

A konferencia kiemelten foglalkozik az alábbi iparágakkal:

  • járműipar,
  • ipari termékek gyártása,
  • egészségipar,
  • élelmiszeripar,
  • csomagolóipar,
  • védelmi ipar.

A kiemelt témákon túl érintjük a design, a terméktervezés, és az Ipar 4.0 megoldásokat az innováció tükrében.

Amennyiben érdeklődik a fenti témák iránt, jöjjön el rendezvényünkre, találkozzon nagyvállalatok és KKV-k előadóival és kiállítóival! Ismerje meg mások napi szintű gyakorlatát és többéves tapasztalatát az additív gyártás és digitalizáció terén.

A VARINEX Zrt. 3D szolgáltatásokkal foglalkozó üzletága gyártókapacitásával új, saját tulajdonú gyárépületbe költözött. Új néven, márkafüggetlen szolgáltatóként a rendezvényen debütál. Várjuk a VARITECH3D Digitális Gyár és Technológiai Központ ünnepélyes megnyitójára, ahol a cég additív gyártási és 3D szkennelési portfólióját is megismerheti.

TERVEZETT PROGRAM

08:00-08:40 Regisztráció
08:45-09:00 Konferencia Megnyitó
Ipari digitalizáció és additív gyártás
09:00-09:20 Fehér Zoltán, VARINEX Zrt.
09:20-09:40 Nadj István, CAD-Terv Mérnöki Kft.
09:40-10:00 Krizsma Szabolcs, BME Polimertechnika Tanszék és Cavity Eye Hungary Kft.
10:00-10:20 Nyírő Ferenc, Kontron Hungary Kft.
10:20-10:40 Kerekasztal-beszélgetés a program-blokk előadóival
10:40-11:00 Kávészünet – a kiállítás megtekintése és networking
Védelmi ipar és járműipar a digitalizáció és az oktatás tükrében
11:00-11:20 Dr. Tircsi Hajnal és Dr. Ember István, Nemzeti Közszolgálati Egyetem
11:20-11:40 Szuda Csaba, QFD Group Kft.
11:40-12:00 Ladila Robin, Védelmi Innovációs Kutatóintézet Nonprofit Zrt.
12:00-12:20 Kerekasztal-beszélgetés a program-blokk előadóival
12:20-12:40 Kávészünet – a kiállítás megtekintése és networking
Célgépek az élelmiszeriparban, a csomagolástechnikában és az egészségiparban
12:40-13:00 Dr. Sas Zoltán, Bosch Rexroth Kft.
13:00-13:20 Meszes Tibor, Econ Engineering Kft.
13:20-13:40 Turkevi-Nagy Nándor, Innomed Medical Zrt.
13:40-14:00 Kerekasztal-beszélgetés a program-blokk előadóival
14:30-15:00 VARITECH3D Digitális Gyár ünnepélyes megnyitó
15:00-18:00 Gyárlátogatás több csoportban, kötetlen szakmai beszélgetések, állófogadás és inspiráló élő interjúk

A programváltoztatás jogát fenntartjuk.

JEGYVÁSÁRLÁS>> 

Tavalyi jubileumi konferenciánkon a 3D nyomtatás hazai bevezetésének 25. évfordulóját ünnepeltük. Nézze meg összefoglalónkat az eseményről honlapunkon!

A szakmai jegy tartalmazza a VARINEXPO3D Tech Konferencia és Kiállításon való részvételt, a szünetekben a frissítőket, valamint a délutáni VARITECH3D Digitális Gyár ünnepélyes megnyitóján és az azt követő állófogadáson való részvételt.

A szakmai konferencia jegy megvásárlásával Ön:

  • egy személyre szabott 1 órás VIP gyárlátogatást is kap ajándékba egy később egyeztetett időpontban,
  • kisorsolunk 3 db 100.000 forint értékű 3D nyomtatási szolgáltatási kupont,
  • kisorsolunk 3 db 50.000 forint értékű 3D szkennelési szolgáltatási kupont.

Ne maradjon le az ország első számú ipari digitalizációs és additív gyártási konferenciájáról, váltsa meg jegyét még ma!

JEGYVÁSÁRLÁS>> 

A VARINEXPO3D Tech Konferencia szponzorai:


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Az Artec 3D bemutatja két legújabb 3D szkennerét

Az Artec 3D bemutatta első, markerekre támaszkodó kézi lézerszkennerét, az Artec Pointot, amellyel egyértelmű célja jobban betörni az ipari metrológia területére.

Ezzel egyidőben a markerek nélkül dolgozó 3D szkenner portfóliója is frissült a Spider kézi szkennerek legújabb, ultramagas felbontású generációjával, az Artec Spider II-vel.

Az Artec Point az Artec 3D az első, markereket használó, metrológiai célokra fejlesztett kézi szkennere. A nagy látószöget, rendkívül gyors rögzítést és 20 mikron pontosságot kínáló Point az erőteljes Artec Studio szoftverrel kiegészülve fejlett és intuitív mérési munkafolyamatot kínál az ipari metrológia területén. Az Artec Spider II ezzel szemben összetett geometriájú objektumok ultramagas felbontású, gyors és akár színes digitalizálásában remekel. A tempó és a példátlan részletesség kiváló választássá teszi bármely alkalmazásban, ahol a geometria aprólékos rögzítése kiemelten fontos.

A két termék együttes bevezetése ismételten alátámasztja az Artec 3D elkötelezettségét amellett, hogy innovatív, a különböző iparági igényeket hiánytalanul lefedő, teljeskörű 3D szkenner és szoftver portfóliót kínáljon a globális piacon.

Point: az ipari metrológia új kedvence

Az Artec 3D meglévő metrológiai kínálatán belül, amely az asztali Artec Micro II-től az Artec Ray II térszkennerig terjed, az Artec Point a márka első, kifejezetten metrológiai célra fejlesztett kézi lézerszkennere. Olyan iparágak alkalmazási igényeire szabták, mint az autóipar, a repülőgépipar, a gyártás és a nehézipar.

Az Artec Point kiemelkedő, 0,02 mm-es pontosságát és precizitását ISO-tanúsítvánnyal rendelkező laboratóriumban a VDI/VDE 2634 és JJF 1951 szabványok szerint tanúsítja a gyártó. Az eszköz rendkívül gyorsan, akár 120 FPS vagy 2,8 millió mérés/másodperc sebességgel képes rögzíteni a különböző méretű és bonyolultságú objektumokat, beleértve a sötét, fényes felületeket vagy a mély zsebeket is.

Robusztus fém házának köszönhetően az Artec Point ellenáll a kihívást jelentő ipari körülményeknek, míg az ergonomikus markolat és a pillesúly megkönnyíti a nehezen hozzáférhető területek digitalizálását is.

„A zsúfolt metrológiai piacon, ahol sok szkenner hasonló szintű pontosságot kínál, az Artec Point a precizitás, az intuitív kezelés és a szoftverintegráció páratlan kombinációjával tűnik ki.”

– mondta Art Yukhin, az Artec 3D vezérigazgatója és elnöke.

„20 mikronos pontosságával, magas ismétlőképességével és hosszú élettartamával az Artec Studio szoftver által meghajtott Artec Point célzott ipari megoldást kínál a metrológia és reverse engineeing területén tevékenykedő felhasználók számára.”

Spider II: szintlépés a részletességben és sebességben

A népszerű előd, az Artec Space Spider sikerére építő Spider II olyan fejlesztéseket kínál, mint a jelentősen megnövelt felbontás és részletesség, a nagyobb látómező és a négyszeres rögzítési sebesség. A kékfény technológiára építő Artec Spider II a geometria és textúra adatok kombinációjára építve képes létrehozni az elképesztő, 0,05 mm felbontású modelleket. A gyakorlatban mindez azt jelenti, hogy egészen egy fémpénz mintázatától egy autó motorblokkjának precíz digitalizálásáig bevethető.

A nagyfelbontású geometriát és valósághű textúrát is rögzítő Artec Spider II olyan, nagy részletességet és valósághűséget igénylő alkalmazási célok kiszolgálására készült, mint például összetett tárgyak visszamodellezése vagy CGI célú hiperrealisztikus modellek létrehozása.  Ami az emberi test szkennelését illeti, olyan részletek rögzítésére is képes, mint a legkisebb ráncok vagy az ujjlenyomatok. Emellett érintésmentes technológiájának köszönhetően ideális választás a felbecsülhetetlen értékű műemlékek digitalizálásától a kriminalisztikai nyomrögzítésig is.

Artec 3D szkennerek Magyarországon

Az Artec 3D szkennereket itthon már 2014 óta a FreeDee Kft. forgalmazza. Budapesti irodájukban díjmentes szkenner és munkafolyamat bemutatóra is lehetőséget biztosítanak, beleértve nemcsak a szkennelés, hanem az érdeklődő igényei szerinti mérés, ellenőrzés és visszamodellezés lépéseit is. Tudjon meg többet az új Artec Spider II-ről itt vagy az Artec Pointról itt a FreeDee weboldalán!


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Ipar

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál IT fronton

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.

Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője szerint ugyanis ma már szinte minden üzleti igény valamilyen IT megoldást kíván. A Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetsége (MVISZ) által az Év Informatikai Vezetőjének választott szakember szerint a naprakész, gyakorlati informatikai szaktudás mellett ma már a kreativitásra, az új, szokatlan ötletekre való nyitottságra és az üzleti-fogyasztói szempontok megértésére is szüksége van egy tech kollégának, ezért a fiatalokat is erre bíztatják. A K&H STEM pályázat keretében a fiatal IT egyetemi hallgatók megmutathatják, milyen új, innovatív ötletük, meglátásuk van a különböző technológiákban, amit aztán a gyakorlatban, a képzett szakemberek mellett ki is próbálhatnak.

A korábbi évek intenzív kereslete után mérséklődött ugyan a nyomás az IT munkaerőpiacon, ez azonban nem jelenti azt, hogy túlkínálat lenne az IT szektorban.

„A cégek továbbra is keresik a jó szakembereket. A technológiai fejlődés miatt ugyanis szinte minden felmerülő ügyfél és üzleti igény valamilyen IT fejlesztést, megoldást kínál – nyugodtan mondhatjuk, hogy a bankkártya az IT nélkül csak egy jégkaparó. Az informatikai végzettség azonban messze nem elég, a naprakész, gyakorlati tudás, tapasztalat is fontos, hiszen a technológiák rendkívül gyorsan fejlődnek. Másrészt pedig olyan új képességekre van szüksége a tech kollégáknak, mint a kreativitás, az új, szokatlan ötletekre való nyitottság és az üzleti-fogyasztói szempontok megértésének képessége, mivel a bank ma már egy meghatározó IT szervezet is, ahol a rendszerek üzemeltetése mellett egy nagyon komoly innovációs munka is zajlik”

– mondta el Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője, aki az ICT Global magazin tavalyi „Legjobb ICT menedzser” elismerése után idén elnyerte a Magyarországi Vezető Informatikusok Szövetségének (MVISZ) az Év Informatikai Vezetője díját is.

Ahhoz azonban, hogy a kollégák szabadjára engedjék a fantáziájukat, új ötletekkel, megoldásokkal jöjjenek, és egyfajta kreatív IT műhely valósuljon meg, a banknak szakítania kellett a hagyományos nagyvállalati IT környezettel.

„A nagyvállalatból adódó stabilitás, illetve a különböző szakterületeken és technológiákban való fejlődési lehetőség persze megmaradt, emellett azonban – a főként tech cégekre és startupokra jellemző – rugalmas innovációs környezet jött létre. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a tech kollégák nemcsak szállítják a megoldásokat, hanem a kutatási-fejlesztési döntésekbe is bekapcsolódnak. Olyan eszközöket, technológiákat, programokat használhatnak, amelyek inkább az IT cégekre és nem feltétlenül a banki szektorra jellemzők. Végül pedig a munkafolyamatokat is át kellett alakítani, hogy a felesleges papírmunkát, adminisztrációt minél inkább elkerüljük”

– avat be a megvalósítás részleteibe az IT vezető.

Ennek az új, „startup a nagyvállalatban” megközelítésnek az eredményét jelzi, hogy a K&H Csoport egymás után kétszer is elnyerte a Global Banking and Finance Review Legjobb Digitális Bank Magyarországon elismerését, bevezette az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztensét, Kate-et, vagy hogy létrejött egy teljesen automatizált, a hazai bankszektorban egyedülálló „pipeline”, ahol emberi érintés nélkül, automatán tud elindulni egy fejlesztés összes ellenőrzése, tesztelése, élesítése.

„Talán furán hangzik, de IT vezetőként engem nem önmagában a technológiai megoldás érdekel, hanem az, hogy mit lehet jobbá, hatékonyabbá tenni, hogyan tudjuk leginkább megfejteni és megvalósítani az ügyfelek és a kollégák igényeit. A megoldást pedig hol egy új alkalmazás, hol egy új működési struktúra, hol egy új munkafolyamat létrehozása jelenti”

– vallja Ozorai Dénes.

Mindebbe most az IT egyetemi hallgatók is belepillanthatnak, október 31-ig ugyanis még jelentkezhetnek a K&H STEM pályázatra ezen a linken. Az új, innovatív, inspiráló megoldásokra nyitott fiatal szakemberek ugyanis – a nyerteseknek járó közel 2 millió forint anyagi támogatás mellett – arra is lehetőséget kaphatnak, hogy részt vegyenek a K&H IT szakmai projektmunkájában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss