Connect with us

Tippek

A mennyország kapuja pontosan egy karnyújtásnyira van

csiklóizgató eszközök

Ahány ember van a világon, olyan sokféleképpen gondolkodik az életről. Más értékek, elképzelések és vágyak mentén él, és határozza meg magát. Ugyanakkor akadnak közös pontok, amik az emberiség nagy százalékában egyformán megvannak.

A testi örömök palettája rendkívül színes és sokféle lehet, de abban valószínűleg mindannyian egyetérthetünk, hogy a szexualitás az élet egyik legizgalmasabb és legfontosabb területe. Ez a része az életünknek nem csupán az intimitás és a kapcsolatépítés szempontjából meghatározó, hanem a saját testünkkel és vágyainkkal való harmónia elérésében is.

Mára már a technológia és az emberi kreativitás elképesztő megoldásokkal járul hozzá ahhoz, hogy minél több örömöt és változatosságot tapasztalhassunk meg ezen a téren. A Desirelnél beszerezhető szexuális segédeszközök pontosan erre adnak lehetőséget: egyedül vagy párban, kísérletezve vagy az unalmas rutint megtörve színesíthetjük velük az érzéki élményeinket.

A hölgyek örömére…

Az egyik legizgalmasabb kategória a szexuális játékok között a csiklóizgatóké. Ezek a kicsi, de hatékony eszközök nemcsak a magányos pillanatokban nyújtanak gyönyört, hanem a párkapcsolati intimitás fokozásában is remek társak lehetnek.

A csikló a női test egyik legérzékenyebb pontja, tele több ezer idegvégződéssel, amelyeket kifejezetten az élvezet érdekében teremtett a természet. Így nem csoda, hogy ennek a területnek az izgatása képes akár intenzív, teljes testet átjáró orgazmusokat is előidézni.

Hogyan lehet fokozni az élvezeteket?

Az egyik legkézenfekvőbb módszer a kézi kényeztetés. Ez lehet finom, körkörös mozdulatokkal történő simogatás, de akár a ritmus és az intenzitás váltogatásával játszva is felfedezhetjük, mi esik igazán jól. Ez az érzéki önfelfedezés rendkívül fontos, hiszen segít megérteni a saját testünket, és később a partnerünknek is jobban kommunikálhatjuk az igényeinket.

Párkapcsolatban a csiklóizgatás kiváló módja lehet az előjátéknak vagy akár az aktus közbeni stimulációnak is. Az orális kényeztetés például fantasztikus élményforrás lehet, de akár különféle szexpozíciókkal is biztosítható, hogy ez az érzékeny testrész közvetlen ingerlésben részesüljön.

Miért érdemes csiklóizgató eszközöket használni?

A technológiai fejlődés lehetővé tette, hogy változatos és hatékony eszközök álljanak rendelkezésre, amelyek a testi élvezetek növelésére lettek kifejlesztve. A vibrációs csiklóizgatók különböző intenzitású és ritmusú rezgéseket kínálnak, amelyek személyre szabott gyönyört biztosítanak.

Egy csiklóizgató tökéletes az előjáték részeként is, hogy a női test ráhangolódjon az intim pillanatokra. Sőt, vannak olyan modellek is, amelyek egyszerre stimulálják a csiklót és a hüvelyt, vagy akár más erogén zónákat, így az élmény egyszerre több területen is kiteljesedhet. Az ilyen multifunkcionális eszközök, például a klitoriszkaros vibrátorok, igazi sztárjai a játékszerek világának.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tippek

Cégek csatlakozását várják a Nemzeti Faültetés Napjához

10 millió fa nemzeti faültetés napja

„Az ország 8 régiójában több helyszínen ültetünk el legkevesebb 100 ezer fát 2025. március 1-jén, de jóval többet szeretnénk, ezért várjuk további környezettudatos cégek jelentkezését” – mondta el a 10 millió Fa főkoordinátora, Hervai Franciska. A partnereink ESG törekvéseik elérése mellett komoly megjelenési felületet kapnak a helyszíneken és kampányaink során, melyeket a Content’ n more (CNM) reklámügynökség koordinál.

Máris több mint 30 közéleti személyiség, köztük Geszti Péter, Döbrösi Laura, Litkai Gergely, és Csányi Vilmos etológus csatlakozott a 10 millió Fa közösség által kezdeményezett Nemzeti Faültetés Napjához. A művészek mellett több cég is beállt a soha nem látott méretű faültetés mellé, mint a Gránit Bank, Anima Travel, Gigawood. „Továbbra is keressük céges partnereinket, akik a „kötelező zöldkonferenciákon túl, 2025 tavaszán cselekednének is, hogy túlszárnyalhassuk eredeti elképzeléseinket, és minél többen örülhessenek az erdősítés, Miyawaki-faültetés, csemeteültetés, városi ültetés eredményeinek – mondta el Hervai Franciska. A 10 millió Fa főkoordinátora hozzátette, hogy a vállalkozások számára a faültetés élménye, és ESG céljaik elérése mellett komoly brandépítési lehetőséget is biztosítanak.

Komoly értéket kapnak a Nemzeti Faültetés Napja partnercégei

A Nemzeti Faültetés Napja során több száz helyszínen, erdőszélen, városi környezetben ültetünk – mely helyszíneken megjelenést biztosítunk partnercégeinknek. Ezenfelül közösségi médiás és sajtómegjelenéseket is szervezünk a Content’ n more (CNM) reklámügynökség támogatásával, melyen partnereink a Nemzeti Faültetés Napja és a 10 millió Fa brand mellet jelenhetnek meg – mondta el Hervai Franciska.

„Nem csak fákat, gondolatokat is ültetünk!”

„Sokak számára túl nagy falatnak tűnik a klímaválsággal felvenni a küzdelmet, mondván, a kormányok, gazdasági szereplők nélkül mindez lehetetlen. Ugyanakkor programtervekkel, konferenciákkal, tanulmányokkal teli a polc, látjuk hová jutottunk, itt a cselekvés ideje! Ahogyan Csányi Vilmos ökológus fogalmazott sajtótájékoztatónkon, ’Magyarországon mintegy 6 milliárd fa található, ezt kellene duplázni, triplázni. A 10 millió fa elültetése az első lépés”. Mi a 10 millió Fánál tapasztaljuk, hogy a faültetésekkel egyben gondolatokat is ültetünk, melyek hosszútávon egy olyan tudatos társadalom kialakulásához vezethetnek, amely képessé válhat szembenézni a globális felmelegedés helyi kihívásaival” – hívta fel a figyelmet Bojár Iván András, a Nemzeti Faültetés Napjának ötletgazdája, a 10 millió Fa alapítója.

Várják csapatok, közösségek, iskolák, dalárdák, focicsapatok és egyházak csatlakozását is a Nemzeti Faültetés Napjához!

„A fa törzse kör alakú, nincs se jobb, se bal oldala. És ugyanígy, nincs bal- és jobboldali klímaválság, hőguta, aszály, árvíz és elsivatagosodás sem” – vallja Bojár Iván András.

A Nemzeti Faültetés Napján, (melyre itt lehet regisztrálni) a becsatlakozó civileken túl valamennyi magyarországi szervezet és szerveződés, intézmény és vállalat részt vehet. Magukat erre az egy alkalomra megszervező iskolák, osztályok, óvodák, laktanyák, egyetemek, tancsoportok, cégek, színházak, kórházak, sport és egyházi közösségek, énekkarok, kiránduló társaságok, multicégek alkalmazottai, jógások és madarászok, a legkülönfélébb társadalmi vagy civil szervezetek tagjai, de akár a nemzeti tőkésosztály vállalatai is – szögezi le a 10 millió Fa alapítványa.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

Kamu karácsonyi ajándék, kamu weboldal, valódi tanulság

Fillérekből összerakott weboldal, mesterséges intelligenciával generált termékek, kevesebb mint ötvenezer forintnyi hirdetési költség – közel 600 „vásárló”.

Ez a végső mérlege a Médiaunió „A kulcs te vagy” karácsonyi kiberbiztonsági kampányának, amelyből kiderült, hogy a közösségi média felületeken kis munkával is nagy bajt lehet okozni. Ha nekünk sikerült, mindenkinek érdemes vigyázni! Mi pedig természetesen arra vigyáztunk, hogy senkinek se okozzunk kárt, és semmilyen adattal ne éljünk vissza!

Még mindig nem értünk a szép szóból

Kiberbiztonsági témában újat mondani napról napra nehezebb, mostanra gyakorlatilag óránként jönnek szembe a legújabb csalási kísérletekről szóló hírek: a híroldalak, a közösségi oldalak, a villamos megállók plakátjai, sőt még a csomagautomaták képernyője is a különböző adathalász technikákra és az árulkodó jelekre figyelmeztet. A Médiaunió Alapítvány KiberPajzzsal közös, immár második éve futó A kulcs te vagy” kampánya az online pénzügyi biztonságra hívja fel a figyelmet. A Médiaunió ezúttal azt tesztelte, vajon célba érnek-e ezek az üzenetek, az eredmények azonban még mindig elkeserítőek: kevesebb mint 50.000 Ft hirdetési költséggel közel 600 figyelmetlen vásárló személyes és banki adatait tudtuk volna megszerezni egyetlen hét leforgása alatt. Az átlagos csalási adatokat nézve, így a 600 embernek akár 400-500 milliós kárt is okozhattunk volna!

Kamu, kamu, kamu!

A Black Friday apropóján és a közelgő ünnepekre való tekintettel nagykaracsonyiakcio.hu címen hoztunk létre egy hihetetlenül olcsó termékeket kínáló kamu-webshopot, mindössze három darab, mesterséges intelligenciával generált, tökéletesnek tűnő ajándékkal. Mindenkire gondoltunk, nőkre, gyerekekre és férfiakra egyaránt, ezért a kínálatban egy tanzanit köves ezüst nyaklánc, egy távirányítós terepjáró és egy fúró-csavarozó gép kapott helyet, melyeket aztán Facebookon indított hirdetésekkel népszerűsítettünk.

Az oldal kialakítását a lehető legegyszerűbben oldottuk meg: a promóciós linkre kattintók azonnal valamelyik termék akciós fotójával találják szembe magukat, ahol az adathalász oldalak gyakorlatát követve persze nagyban kiemelve mutattuk meg az akció mértékét, a vonzó árat, egy ötcsillagos értékelést, a lírai leírás alatt pedig mindössze egy „kosárba teszem” gombot helyeztünk el.

Az érdeklődőknek három lehetőségük volt a továbblépésre:

  • ha gyanút fogtak vagy meggondolták magukat és a termékoldal bezárása mellett döntöttek, tehát a jobb felső sarokban lévő X-re kattintottak,
  • vagy ha az oldal hitelességének ellenőrzése céljából a lábléc valamely menüpontjára szerettek volna továbblépni,

akkor egy gratuláló pop-up üzenetben mondtuk el nekik, hogy egy „kamukarácsonyi kamuhirdetésbe” futottak bele, amit azért készítettünk, hogy felhívjuk a figyelmet az online tér és az online vásárlás veszélyeire!

  • Ha viszont kosárba tették az áhított terméket,

akkor egy figyelmeztetéssel találták szembe magukat: Vigyázz, most akár a bankkártyadataidat és a pénzedet is elveszthetted volna!

A Black Friday és a 90%-os akció megtette hatását

Az eredmények sajnos önmagukért beszélnek. A Facebookon létrehozott, mindössze 4 követővel rendelkező profilról indított promóciókat 6 napig futtattuk, ez idő alatt kevesebb mint 50.000 Ft-ból 36.260 egyéni felhasználót értünk el, akiknek közel 10%-a (3098) gyanútlanul rá is kattintott a hirdetések valamelyikére, s közülük 579-en kosárba is tették az adott árut.

Már első nap leállíthattuk volna a kampányt, mert négy óra leforgása alatt mindössze 500 Ft elköltésével, több mint 1100 embert értünk el. 34 felhasználó kattintott a hirdetésre, és ketten máris a kosárba tették volna az olcsó ajándékot. Így sajnos elmondható, hogy alig pár óra munkával és nem túl nagy anyagi ráfordítással megszerezhettük volna legalább két ember banki adatait. Ha ők rosszindulatú hackerek csapdájába sétáltak volna bele, akkor mostanra minden bizonnyal néhány százezer vagy akár millió forinttal szegényebbek lennének, és futhatnának a pénzük után”

– mondta Kardos Ferenc, a Médiaunió Alapítvány ügyvezetője, „A kulcs te vagy!” kampány vezetője.

A felhasználók több mint fele (1683) 65 év feletti volt, és kiegészítve az 55 év felettiekkel (927), láthatjuk, hogy az idősebb internetezők adták az érdeklődök 80%-át. Érdekes tanulság továbbá, hogy körülbelül 15%-kal több érdeklődés volt a férfias ajándéktárgy után. Bár nem egyértelmű hogy az akkumulátoros fúró és csavarozó géppel saját magukat vagy mást terveztek meglepni, a három termék közül magasan ez volt a legkelendőbb.

Árulkodó jelek

Az első és legfontosabb tanulság, tudnivaló, hogy bármilyen 90%-os kedvezménnyel hirdetett termékajánlat esetén azonnal kapcsoljon be óvatosságunk – a túl szép ajánlatok jellemzően nem valósak! Ha nem egy jól ismert weboldalról rendelünk, először mindig ellenőrizzük a webcím (URL) hitelességét, és próbáljuk meg elkerülni azokat az oldalakat, amelyek furcsa, elgépelésre emlékeztető vagy túl hosszú domain nevet használnak. Győződjünk meg róla, hogy az oldal HTTPS-t használ (biztonságos kapcsolatot jelző lakat ikon a címsorban), de a sok helyesírási hiba vagy az amatőr megjelenés is intő jel lehet.

Az óvatlan felhasználókról általánosságban elmondható, hogy a rengeteg figyelmeztetés ellenére is a legalapvetőbb hibákat követték el, amikor a mindössze 4 követővel, 3 bejegyzéssel és 0 értékeléssel rendelkező Facebook-profilról indított hirdetésre kattintottak: nem ellenőrizték a webcím vagy a weboldal üzemeltetőjének hitelességét, sőt átlagosan alig 7 másodpercet töltöttek az oldalon, mielőtt megpróbálták kosárba tenni az árut.

Nem lehet elégszer elmondani, hogy online vásárláskor nagyon körültekintőnek kell lennünk – hívta fel a figyelmet Kardos Ferenc. – Ellenőrizzük az oldalon található kapcsolati információkat és cégadatokat: egy megbízható oldal általában megad pontos elérhetőségeket, például telefonszámot, címet és hivatalos e-mail címet is. Keressünk értékeléseket vagy véleményeket az adott oldalról, lehetőleg több különböző felületen, és legyünk óvatosak, ha az oldal túlzottan csábító ajánlatokkal próbálkozik.”

Van JELENTősége!

Ugyan a kampányt senki sem jelentette fel a közösségi felületen, mert időben felfedtük edukációs szándékunkat, kiemelten fontos a közösségi média platformokon futó és általunk leleplezett átverések, kártékony tartalmak jelentése, mert ezzel nem csak magunkat, hanem másokat is megóvhatunk a potenciális veszélyektől, valamint hozzájárulunk a közösségi média biztonságosabb környezetének fenntartásához. Ez a kollektív felelősségvállalás hosszú távon erősíti az online közösségek biztonságát és hitelességét. Ha éberek maradunk, minimálisra csökkenthetjük az online vásárlással kapcsolatos kockázatokat, hiszen a kiberbűnözők legnagyobb ellensége a tájékozott és óvatos felhasználó!

További csalófogó tippek A kulcs te vagy oldalon találhatók!


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Tippek

A karácsonyi készülődésben is segíthetnek applikációk

Adventi naptár, karácsonyi képeslapok vagy kívánságlista. Mindezeket ma már gyerekjáték mobiltelefonos applikációkon keresztül is személyre szabottan használni. A HONOR pár ötlettel segít abban, hogy az ünnepi készülődés még kellemesebben – és persze kényelmesebben – telhessen.

💌 A Greenvelope segítségével például könnyedén lehet meghívókat és képeslapokat készíteni, bármilyen alkalomra, így karácsonyra is. Akár az ünnepekre hívnánk meg stílusosan szeretteinket, akár távoli, de szívünkhöz közel lévő embereket üdvözölnénk, ezzel az appal könnyedén megtehetjük.

🗓️ Az adventi kalendárium egy igen közkedvelt része az ünnepekre való felkészülésnek – pláne, ha gyerek is van a házban -, az online elérhető Türchen pedig ilyen naptárakat lehet készíteni. Sőt, meg lehet pakolni kvízekkel vagy videókkal is, hogy izgalmas, egyedi, és persze személyre szabott emlékek születhessenek.

🎁 Az ajándékválasztás önmagában is nehéz, de észben tartani mindent és mindenkit is jelentős kihívás. A Christmas Gift List egyszerű, viszont kiváló segéd az ajándéklisták elkészítésében és az -ötletek rendszerezésében. A HONOR kiváló akkumulátorú készülékeinek köszönhetően pedig legalább az biztos, hogy telefonunk nem merül le egész nap, még ha mi el is fáradunk a végére. Ha pedig ajándékötletek, a HONOR még az év végéig bizonyos készülékek esetén extra eszközöket biztosít.

🎄 A fa díszítése egyszerre tud kellemes és frusztráló időtöltés lenni. Vannak családok, amelyek minden évben ugyanúgy cicomázzák fel karácsonyfájukat, míg mások innoválnának évről évre. A My Xmas Tree leginkább utóbbi csoportot segíti, de mindenki számára érdekes lehet, ugyanis segít virtuálisan feldíszíteni fánkat, hogy megnézzük, miként fest majd a nappaliban egy-egy új dísztípussal vagy miként pompázik majd friss színekben.

A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss