Különleges fertőtlenítő eljárást alkalmaz kiemelt üzleteiben a Telenor
Folyamatossá tenné a fertőtlenítő hatást a mobilszolgáltató
A korlátozások ideje alatt villámgyorsan nőtt az online önkiszolgáló felületek népszerűsége, azonban az enyhítések után a személyes ügyintézés is újra növekvő tendenciát mutat: a Telenornál az üzletekbe térő ügyfelek száma a néhány héttel ezelőttihez képest több mint kétszeresére nőtt. A COVID-19 elleni védekezés azonban nem állhat meg, a biztonság növelése érdekében kilenc kiemelt Telenor üzletben mostantól különleges, ezüstkolloidos fertőtlenítő eljárást alkalmaznak.
A Telenor számára kiemelt fontosságú az üzleteiben dolgozók és az ügyfelek biztonságának növelése, különösen, ha az ügyintézés személyes interakcióval jár. A telekommunikációs cég ezért az egyik legkorszerűbb technológiát hívja segítségül. Az ezüstkolloidos fertőtlenítés professzionális elektrosztatikus gépek segítségével történik, környezetbarát eljárás és akár 2-14 napon át csökkenti a felületeken megtelepedő vírusok fertőzőképességét, ami nagyobb védelmet nyújt a megfertőződés ellen.
„A koronavírus okozta helyzetben az ügyfélélmény mellett a biztonság is terítékre kerül, ha személyes ügyintézésről van szó. A vásárlóink és dolgozóink megóvását, a kötelező óvintézkedések betartása mellett, szeretnénk a lehető legmagasabb szinten biztosítani, ezért választottuk az ezüstkolloidos módszert, amely az egyik leghatékonyabb formája annak, hogy az üzleteink alaposan és folyamatosan fertőtlenítve legyenek”
– mondta el Oláh Gábor, a Telenor lakossági értékesítési igazgatója.
Mi az és hogyan működik az ezüstkolloid?
A fertőtlenítőszer két alapeleme, az oxidáló hatású hidrogén-peroxid, valamint az ezüst stabilizátorokkal egy komplex oldatot képez. Az elektrosztatika hatására pozitív töltést nyert cseppeket a negatív töltésű környezet, például berendezési tárgyak, bútorok magukhoz vonzzák, így az oldat felhasználása hatékony, a lefedettség egyenletesebb, sőt, az eljárás felületfertőtlenítő hatása olyan helyekre is eljut, amelyeket hagyományos takarítással és fertőtlenítéssel, illetve eszközökkel nem lehet elérni.
A fertőtlenítő módszert elsőkörben országszerte 8 bevásárlóközpontban, illetve a nemrég megújult ikonikus budapesti Astoria-üzletben alkalmazza a Telenor; az ezüstkolloiddal kezelt üzleteket a bejárati ajtón elhelyezett matrica jelöli.