Az amerikai Curve fintech marketing tevékenységének egy részét az teszi ki, hogy évente újrarajzolják a kártyáikat. Ami érthető is egy olyan cégnél, aminek egy kártya a fő terméke.
Az idei dizájn, amit január közepén mutattak be egy fekete-vörös téglalapokból álló kompozíció. A váltás alkalmából kiadott sajtóközlemény szerint a kubizmus nevű művészeti mozgalom ihlette, amely “egy tárgy különböző perspektíváit egyesíti egy képbe.” A szimbólumot pedig azzal magyarázza a cég, hogy a Curve is egységesíti az egyén széttagozódó pénzügyi életét. A fintech appjában be lehet regisztrálni több, különböző kibocsátótól származó kártyákat, majd fizetésenként beállítani, hogy a Curve kártya épp melyiknek “álcázza” magát.
Az állítással annyi baj van csupán, hogy a kubisták alakábrázolásából viszonylag kevés van meg a kártya dizájnjába. Ha a művészettörténet felől közelítjük a Curve kártyáját, akkor sokkal jobban hasonlít Piet Mondrian egyes festményeire, amelyeket a kubizmus által ihletődött, de már inkább absztrakt De Stijl mozgalomhoz lehet kötni. Ennyi baj legyen.
A kártyán megfigyelhető egy remek ötlet is. A letisztult külső miatt viszonylag kevés tapintható részletet tartalmaz a Curve kártya. Emiatt a vakoknak és gyengénlátóknak nehezebb lenne használniuk, így a chippel ellentétes oldalon egy kis mélyedés található a bankkártya oldalában, ami egyértelműen azonosítja, hogy melyik a kártya vége. Ez egy olyan megoldás, amiről reméljük, hogy elterjed.
Forrás: Fintechradar