A Vodafone Magyarország ügyfélszolgálata 10 éve kezdte meg működését Borsod-Abaúj-Zemplén megye legnagyobb városában, azóta pedig rengeteg jelentős eseményhez járult hozzá a régióban.
Az összesen több mint 1 milliárd forintos beruházás mára több mint 600 embernek ad munkát Miskolcon.
A Vodafone Regionális Ügyfélszolgálati Központja 2009 májusában kezdte meg működését, a 2013-as bővítéssel az évek során nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a miskolci és a környékbeli munkavállalók helyben találják meg a számításaikat a munkaerőpiacon.
„A Vodafone nagy hangsúlyt fektet a munkaerő bevonzására és megtartására. Rendelkezünk gyakornoki-, és friss diplomás programmal, a tehetséges dolgozók számára pedig külön vezetői utánpótlás programot alakítottunk ki, valamint jól működik a betanulási időszakot megkönnyítő mentor program is.”
– mondta el a 10 éves jubileum kapcsán Miskolci Katalin, a Vodafone Lakossági Értékesítési és Operációs Vezérigazgató-helyettese.
A Vodafone Magyarország mindig törekedett a város társadalmi életének fejlesztésére, ezért 2014 óta a Miskolci Nemzeti Színház kiemelt partnereként évente 5 millió forinttal támogatja a színház működését, 2015 óta a Vodafone Művész Ösztöndíjat szintén évente ítélik oda társulat legtehetségesebb fiataljainak. A vállalat önkéntesei a színház karácsonyi előadásán évről-évre 400 hátrányos helyzetű gyermeket látnak vendégül, elsősorban a Miskolci Gyermekváros és az Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai és Módszertani Intézmény diákjait.
A Vodafone az elmúlt 10 évben többek között hozzájárult még a városban megrendezett női ifjúsági kosárlabda Európa-bajnokság megrendezéséhez, támogatta a Kosztyu Ádám Emlékére a Leukémiás, Daganatos és Zemplén Fogyatékos Gyermekeiért Alapítványt, pénzdíjat ajánlott fel a Maradj Miskolcon Alapítvány fotó- és videó pályázatára, illetve 2017 óta támogatja a fiatal lányok digitális kompetenciáit fejlesztő Skool Klubot is a városban. Kiemelkedő társadalmi munkájának elismeréseként a vállalat 2017-ben elnyerte a Civilek támogatásáért díjat.