Gazdaság

Nevet vált a nemzetközi digitálismarketing-ügynökségek hálózata

Jogi személlyé alakul és nevet vált a közép- és kelet-európai régió vezető digitálismarketing-ügynökségeinek hálózata, a BlueAlliance. A szervezet új neve CEE Digital Alliance, röviden CEEDA. Erről a szervezet november végi közgyűlésén döntöttek Pozsonyban.

A 2017-ben alapított szervezetet ma 15 független Google Premier Partner ügynökség alkotja 13 országból. Magyarországról a Growww Digital Kft. és az Intren Kft. tagja a szövetségnek. Magyarország Szabó László, a Growww Digital társalapítója személyében vezetőségi tagot delegál a szervezetbe.

„A szövetség révén még egyszerűbbé és könnyebbé vált Európa legjobb digitális piacainak elérése. Az új tagokkal folyamatosan bővül az elért exportpiacok száma. De talán ennél is értékesebb a tagügynökségek közötti tapasztalat- és információcsere a helyi piacokról”

– mondta Szabó László.

A CEE Digital Alliance tagügynökségei révén Európa-szerte komoly piacismerettel és anyanyelvű szakértőkkel rendelkezik. Kínálatát határon átnyúló performance-marketing-szolgáltatások, keresőoptimalizálás, fizetett online hirdetések, közösségimédia-marketing és tartalommarketing alkotják.

A szövetség célja, hogy a régió vezető ügynökségeit összefogva a lehető legjobb lefedettséget biztosítsa a közép-kelet-európai piacokon, egypontos kapcsolattartással. A CEEDA további fontos célja a tagjai közötti információcsere és tudásmegosztás.

A CEE Digital Alliance tagügynökségei:

Basta Digital (Szlovákia), Bluerank (Lengyelország), Dinetix (Szlovénia), DWF (Románia), Effectix (Cseh Köztársaság), Fragile (Cseh Köztársaság), GoUp (Szlovákia), Growww Digital (Magyarország), Intren (Magyarország), KG Média (Horvátország), KOKOS Ügynökség (Szlovénia), Netpeak (Bulgária), Omnicliq Digital (Görögország), SlopeLift (Németország, Ausztria), WebDigital (Románia).

Friss