Gazdaság

Új kereskedelmi igazgató a LeasePlan hazai leányvállalatánál

2020 januárjától Bognár Gergely (36) tölti be a Lease Plan kereskedelmi igazgatói posztját. A B2B értékesítés és marketing területén 12 éves tapasztalattal rendelkező új vezető feladata többek között az üzleti célok elérésének támogatása, az üzletfejlesztés és a több mint 30 fős kereskedelmi terület irányítása.

„Izgalmas és kihívásokkal teli feladat számomra, hogy a kiélezett versenyhelyzetben lévő flottakezelő piacon megőrizzük a LeasePlan vezető szerepét hazai és nemzetközi fronton egyaránt, és elérjük az idei évre kitűzött ambiciózus célunkat, miszerint 2020-ban 20.000 autónk legyen az utakon. Egy dinamikusan fejlődő nemzetközi cég leányvállalataként a pozíciónk erősítése mellett nyitnunk kell új területek felé is, így a nagyvállalati szektor mellett nagy hangsúlyt fektetünk a kis- és középvállalkozásokban rejlő lehetőségekre. Ahhoz, hogy sikeres lépésekkel reagáljunk a piaci környezet folyamatos változásaira, az elsődleges célom az új munkakörömben, hogy megvizsgáljam a kereskedelmi osztály működését és javaslatokat tegyek a folyamatok hatékonyságának növelésére, valamint az iparágban kiemelkedőnek számító ügyfélelégedettségünk megtartására, akár további javítására. Szeretnék innovatív ötletekkel hozzájárulni ahhoz, hogy a digitalizációban egyébként is élen járó LeasePlan minél jobban kiaknázhassa a lehetőségeit. Jelentős eredményeket csak csapatmunkával lehet elérni, ezért kulcsfontosságúnak tartom, hogy a munkatársak saját sikerükként éljék meg az elért eredményeket, és a terhelés ellenére motiváltak maradjanak. Az a típusú vezető vagyok, aki mindent megtesz, hogy jó példát mutasson és mindenki véleményére nyitott, mert hiszek abban, hogy egymástól tudunk a legtöbbet tanulni, csak együtt vagyunk képesek fejlődni”

– mondta a frissen kinevezett igazgató.

A szakember karrierjét 2005-ben kezdte a Hewlett-Packardnál, ahol marketingmenedzserként a cég B2B kommunikációjáért felelt, majd 2008 és 2012 között a csomagolási és POS-megoldásokkal foglalkozó STI Csoport display üzletágának igazgatójaként tevékenykedett. Négy év után váltott, és a piacvezető vizuális kommunikációs szolgáltatásokat kínáló Béflex Zrt. kereskedelmi és üzletfejlesztési igazgatója lett, ahol egy 18 fős csapat vezetőjeként a cég folyamatos növekedését szolgáló stratégia kidolgozását és a nemzetközi piacok felé való terjeszkedést irányította, több mint hét éven keresztül.

Bognár Gergely a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen gépészmérnöki karán szerzett diplomát, mellyel párhuzamosan az Általános Vállalkozási Főiskolán a közgazdász képzést is elvégezte. Szabadidejében családja mellett legszívesebben sportolással tölti az időt, fiatal korában válogatott triatlon sportoló volt, 2015-ben pedig teljesítette a sportág leghosszabb „Ironman” távját.

Friss