Díjmentesen elérhető, chat alapú megoldást kínál egy budapesti startup a járvány miatt bajba jutott hazai szállodáknak.
A Bonomi Asszisztens reagál a várhatóan megnövekvő ügyfélszolgálati igényekre, és segít a járvány utáni újrakezdésben.
A koronavírus-járvány okozta rendkívüli helyzetben a közel 1200 hazai szálloda legtöbbje a működés átmeneti felfüggesztésére kényszerült. A foglalások száma már március elejétől csökkenni kezdett, és az elbizonytalanodott vendégek jelenleg kivárnak nyaralási terveik véglegesítésével.
A vis maior helyzet miatt törölt foglalások átszervezése és az újranyitás megfelelő kommunikálása a vendégek felé komoly kihívás elé állítja a hotelek munkatársait. A Facebook Messengeren működő Bonomi Asszisztens egyszerűen elérhetővé teszi a legfontosabb és legaktuálisabb információkat, így csökkentve a megválaszolásra váró kérdések számát.
A kényszerű szünetet kihasználva sok helyen hozzáláttak az esedékes felújításokhoz, és vannak, akik – brandjük építésével vagy marketingstratégia kidolgozásával – már most elkezdtek felkészülni arra a kiélezett versenyhelyzetre, amit az újraindulás jelent majd. A Bonomi Asszisztens hatékonyan támogatja a kuponok és utalványok értékesítését, így a leendő vendégek már előre elköteleződve várják, hogy újra foglalhassanak.
„A 2008-as válság tapasztalatai, valamint a járvány eddigi lefolyása alapján valószínűsíthető, hogy a turizmus már 2020 második felében lendületes növekedésnek indulhat, elsőként belföldön, majd a bizalom erősödésével nemzetközileg is. Az ingyenes csomaggal szeretnénk segíteni a hazai turizmus talpraállását, hiszen ez nem csak a vendégeknek és a szállodáknak, hanem az ágazat összes szereplőjének közös érdeke.”
– mondja Dencs Gábor, a Bonomi alapítója.
További információ a bonomi.io/covid weboldalon illetve a medium.com/bonomi blogon érhető el.