A Romániából elindult Vivre az anyaországában, Magyarországon, Bulgáriában és Horvátországban a legnépszerűbb, de emellett jelen van Szlovákiában, Szlovéniában, Csehországban, Lengyelországban és Görögországban is. A 8 év alatt a cég összesen 4,8 millió csomagot szállított ki, és fejlődését a koronavírus sem törte meg: az idei év első négy hónapja 42 százalékos növekedést mutat az előző év azonos időszakához képest.
2020 januárja és áprilisa között a Vivre-weboldalakon több mint 350 ezer rendelést adtak le a vásárlók, melyek összértéke átlépte a 22 millió eurót. Az idei fejlődés nem csupán az online vásárlás népszerűbbé válásának köszönhető, de annak is, hogy a Vivre folyamatosan fejleszti működési folyamatait és logisztikai láncolatát.
„Cégünk egy dinamikusan fejlődő és változó területen működik, így folyamatosan alkalmazkodunk ügyfeleink aktuális igényeihez. Arra törekszünk, hogy a folyamat onnantól, hogy a termék a portfóliónkban bemutatásra kerül, egészen odáig, hogy a vásárlóhoz szállítják, minél gyorsabban történhessen”
– emelte ki Monica Cadogan, a Vivre ügyvezetője.
A 8 éves évfordulója alkalmából a Vivre hűségkampánnyal készül, amelynek keretében a május 5-13. között vásárlók akár 80%-os kedvezményben részesülhetnek a bútorok, kanapék, karosszékek, otthoni textíliák, konyhai és étkezési kiegészítők, dekorációk, szőnyegek, életmód termékek és egyebek árából.