Megnyitotta első budapesti üzletét az eMAG Magyarország
Az eddig itthon kizárólag internetes kereskedelemben érdekelt eMAG.hu megnyitotta első magyarországi üzletét a budapesti Erzsébet körúton. A hagyományos bolti kereskedelem felé való nyitással a vállalat tovább növelné piaci részesedését, és hamarosan további üzletek megnyitását is tervezi.
A budapesti Erzsébet körút 18. alatt található, 77,48 m2-es alapterületű üzlethez 57 m2 alapterületű, több ezer termék tárolására szolgáló raktár tartozik. A várható kereslet nyomán főleg számítástechnikai, szórakoztatóelektronikai eszközök, kiegészítők, illetve háztartási kisgépek lesznek azonnal elvihető készleten, 2020. június 22. és 27. között az első magyarországi eMAG üzlet jelentős nyitási kedvezményekkel várja a vásárlókat.
A budapesti üzletbe az utcáról betérve is bárki vásárolhat az eMAG kínálatából, ugyanakkor a bolt egyben átvételi pontként is funkcionál: a www.emag.hu webáruházban leadott megrendeléseket itt akár aznap, vagy a következő munkanapon átvehetik majd a vásárlók – erre a kizárólag online zajló értékesítés keretében korábban nem volt mód. Az üzlet személyzete e mellett a megrendelésekkel kapcsolatos kérdések megoldásában, illetve a megfelelő termékek kiválasztásában, beállításában is segíteni tud a vásárlóknak és érdeklődőknek.
“Nagy örömömre szolgál, hogy az egyik első megvalósult projekt a kezem alatt az eMAG.hu hibrid üzleti modellre való alakítása lehetett. A vállalat az elmúlt hét évben a magyar e-kereskedelemi piacon is rohamléptekkel haladt, és az offline kereskedelem terén sem lesz ez másképp: még az idén tervezzük egy újabb budapesti, és több vidéki eMAG-üzlet megnyitását”
– mondta Várkonyi Balázs, az eMAG ügyvezető igazgatója.
Az eMAG 2013 óta van jelen Magyarországon, mostanáig azonban kizárólag e-kereskedelemben volt aktív, amelyben 2019-re piacvezető szerepet ért el. A társaság 2019-ben jelentette be, hogy fúziót hajt végre a webáruházzal és országos szaküzlet-hálózattal egyaránt rendelkező Extreme Digitallal, a korábbi piacvezetővel.
Bár a koronavírus-vészhelyzet némileg lassította a két vállalat egyesülését, az eMAG és az Extreme Digital már egységes mutatók és üzleti kimutatások mentén működik, már közös stratégia alapján zajlanak a beszerzési és készletezési folyamatok, illetve a két szervezet működésének összehangolása is megkezdődött.
Az eMAG márkanév a hazai vásárlók körében is összeforrt a megbízhatósággal, a szakértő munkatársak nyújtotta segítséggel, a széleskörű szolgáltatások biztosításával, valamint a magas színvonalú vásárlói élménnyel. Az Extreme Digitalnál már bizonyított hibrid üzleti modell alkalmazásától az eMAG.hu azt reméli, hogy a vevőkkel való közvetlen kapcsolat létesítése révén tovább emeli majd az ügyfélélményt, a kényelmet, és a vásárlók márkahűségét.