Gazdaság

Kaspersky-Ferrari: a kiberbiztonság egy ikonikus márkához igazítva

10 éves stratégiai partnerségi évfordulót ünnepel a Kaspersky és az ikonikus globális márka, a Ferrari.

A kiberbiztonsági vállalat a Ferrari Forma-1-es versenycsapatának a Scuderia Ferrarinak – az egyik szponzora. Az együttműködés évei alatt a Kaspersky tovább is bővítette szerepkörét, immáron műszaki partnerként biztosít világszínvonalú kiberbiztonsági és infrastrukturális védelmet a Ferrari számára. Az évforduló tiszteletére a Kaspersky célzott kampányt indított, amely a két vállalat által közösen vallott értékekre: a kiválóságra, a csapatmunkára és a szenvedélyre fókuszál.

A piacvezető nemzetközi kiberbiztonsági szállítóként ismert Kaspersky már 2010 óta ott van a Scuderia Ferrari oldalán a versenypályákon világszerte. A szponzori megállapodás mellett a két világmárka még tovább erősítette a partneri kapcsolatát: a Kaspersky a hét minden napján a nap 24 órájában élvonalbeli informatikai biztonsági szolgáltatások teljes körét nyújtja a Ferrari számára a világhírű maranellói gyártól a világ minden táján található Forma-1-es versenypályákig.

A kiberbiztonsági vállalat folyamatosan teljesítette a Ferrari számos különféle specifikus és szigorú biztonsági célkitűzését, így ma már a Ferrari minden végpontja számára a Kaspersky biztosít védelmet.

„10 évvel ezelőtt kerültünk be a Forma-1-be, és az azóta eltelt időben erős, jól működő partnerkapcsolatot alakítottunk ki a Ferrarival. Bár nagyon különböző iparágakban működünk, mégis összeköt bennünket az, hogy azonos értékeket vallunk. Mindketten technológiai vezető szerepre törekszünk, szenvedélyes innovátorok vagyunk, és folyamatosan jobbak akarunk lenni abban, amit csinálunk”

– fejtette ki Eugene Kaspersky, a Kaspersky vezérigazgatója.

„A Forma-1 informatikai rendszerei meglehetősen fejlettek és specifikusak, a szimulátoroktól kezdve az autók teljesítményét kiértékelő rendszerekig minden megtalálható közöttük. Ráadásul többféle technológiát használnak, például nagyteljesítményű számítástechnikát és belső fejlesztésű szoftvereket. A specializált alkalmazások testre szabottabb biztonsági megoldásokat igényelnek az adatok védelméhez. A Kaspersky innovatív, remekül teljesítő termékek megalkotásával segítette a Ferrarit a folyton változó követelményeknek való megfelelésében és a folyamatosan módosuló fenyegetések elleni védekezésben”

– mondta Alessandro Sala, a Ferrari informatikai, biztonsági és megfelelőségi vezetője.

A Kaspersky többféle módon is gondoskodik a Ferrari biztonságáról, kezdve a vállalati technológia hagyományos területeinek – például a végpontok – védelmétől a behatolás-tesztelésig, sérülékenységi vizsgálatokat és fenyegetéselemzést, valamint igény szerint a teljesítményre minimálisan ható átvizsgálást is végez.

A Ferrarival fennálló 10 éves partnerség fontos mérföldkövet jelentő apropójának tiszteletére a Kaspersky célzott kommunikációs kampányt indított, amelynek központjában a két cég által közösen vallott értékek állnak. A speciális projekttel a vállalat az autósportban rejlő energiák, valamint a digitális biztonság világának felfedezésére kívánja ösztönözni az embereket, hogy mindenki teljes körűen kiélvezhesse a technológia adta lehetőségeket.

„Világelső kiberbiztonsági vállalatként számos közös értéket vallunk a Scuderia Ferrarival, mint például a kiválóság, a szenvedély és a csapatmunka. Régóta fennálló, sikeres partneri együttműködésünk is ezekre az értékekre épül, és az új kampányunkkal még tovább erősítjük őket”

– mondta Andrew Winton, a Kaspersky marketingért felelős alelnöke.

„A küldetésünk az, hogy egy biztonságosabb világot hozzunk létre olyan technológiák biztosításával, amelyek hozzáférést nyújtanak az embereknek a digitális lehetőségekhez. A Ferrarival már 10 éve dolgozunk együtt, 10 éve biztosítjuk adataik védelmét. Ez idő alatt volt alkalmunk megérteni, milyen fontos a sebesség és a kihívásokra való gyors reagálás. Megtanultuk, hogy a kiválóság azt jelenti, hogy soha nem kötünk kompromisszumot, hogy a szenvedély nem más, mint a vágy aziránt, hogy valami különlegesnek lehessünk a részesei, és hogy a csapatmunka az, amikor csodálatos emberek fenomenális dolgokat művelnek. Ezek az értékek testesítik meg a Kaspersky és a Ferrari régóta fennálló partneri kapcsolatának szellemiségét”

– tette még hozzá.

A Kasperskynek köszönhetően az autósport szerelmesei most olyan egyedi, erős jelszavak létrehozásával tehetik biztonságosabbá digitális életüket, amelyek a 10 éves partnerség emlékezetes pillanatait tükrözik. A jelszógeneráló eszköz az erre a célra létrehozott weboldalon érhető el: kaspersky.com/scuderiaferrari.

Friss