Gazdaság

Kedvező elektronikus fizetési megoldást kínál kiskereskedőknek a Telenor

A kisvállalkozókat segíti a Telenor által kínált elektronikus fizetési (POS) megoldás, amely a Fizetési Pont jóvoltából egyszerű és gyors üzembehelyezés mellett számos előnyt, többek közt két éven át havidíj-jóváírást, alacsony (0,95%) tranzakciós jutalékot és 24 órán belüli számla-jóváírást kínál.

2021. január elsejétől az online kasszát használó kereskedők kötelesek biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét és annak folyamatos rendelkezésre állását. Az elektronikus fizetési megoldások közül a bankkártya terminál (POS terminál) az egyik legkézenfekvőbb megoldás. Magyarországon több százezer online pénztárgép van forgalomban, ebből becslések szerint 40-60 ezres nagyságrendre tehető azok száma, melyek még nem rendelkeznek elektronikus fizetési lehetőséggel.Sok vállalkozás ezidáig halogatta az elektronikus fizetési megoldás bevezetését, annak költségei vagy bonyolult elérhetősége miatt. Erre kínál költséghatékony, gyorsan és egyszerűen telepíthető megoldást a Telenor és a Fizetési Pont közös ajánlata.

A kisvállalkozókat célzó ajánlat költségszempontból is kedvezőnek tekinthető, hiszen megrendelés esetén a bankkártya terminált nem kell megvásárolnia a vállalkozásnak. Ezen felül újonnan beszerzett elektronikus fizetési megoldás (POS terminál) esetében a bevezetéssel a Fizetési Pont biztosítja a 80 000 forintos, két éven át, szakaszosan lehívható havidíj-támogatást. A három- vagy ötéves hűséggel elérhető szolgáltatásban előnyösnek tekinthető a 24 órán belüli számlajóváírás, illetve, hogy nincsen elvárt pénzforgalmi minimum a fizetési megoldás igénybevételéhez. Ezeken felül további kedvezményt biztosít a Telenor: a hálózati díjra 30% mértékben.

A Telenor által biztosított extra kedvezménnyel tehát a mobiltársaságon keresztül megrendelt Fizetési Pont szolgáltatás összességében kedvezőbb, mintha közvetlenül a pénzügyi szolgáltatóhoz fordulna egy vállalkozás.

 „Az elektronikus fizetés bevezetése ilyen kedvező kondíciókkal nem csupán nagy segítséget jelenthet a vállalkozásoknak a jelenlegi kiszámíthatatlan környezetben, hanem a bankkártyás fizetés elérhetőségé akár új ügyfeleket is hozhat számukra. A Telenornál megrendelhető megoldás egyszerűsége, gyors üzembehelyezése, a kedvezményes ajánlat és a támogató ügyfélszolgálat nyújthat olyan előnyöket, ami sokak számára az ideális választást jelenti.”

– mondta el Homola Márton, a Telenor digitális termékeiért felelős igazgatója.

A készpénzmentes fizetés nemcsak a gazdaság fehérítéséhez járul hozzá, hanem a jelenlegi vírushelyzetben a készpénzhasználat okozta kockázati tényezőket is csökkenti.

A Telenor által kínált elektronikus fizetési megoldásról a teljeskörű tájékoztatás az alábbi linken érhető el: pos.telenor.hu

Friss