Gazdaság

Ingatlanközvetítés felpörgetve: egy magyar applikáció adhat lendületet a szakmának

Mi jut az eszünkbe egy ingatlanosról? Szebbnél szebb lakások és házak felmérése, izgalmas tárgyalások, telefonálgatás, pörgés, jövés-menés. Sajnos az ingatlanosok munkája nem csak ebből áll: a monoton papírmunka rengeteg értékes időt rabol el. Hogyan lehetne növelni a hatékonyságot? Egy magyar alkalmazás új, komplex megoldást kínál, ami forradalmasíthatja a szakmát.

Mi is a probléma?

Az ingatlanosok még mindig papír alapon dolgoznak. Aztán az irodában előkerül a laptop, és minden adatot fel kell vinni a számítógépre. Ez eleve dupla munkát jelent, holott az erre szánt időt akár értékteremtő feladatokra is lehetne fordítani. Sokan még mindig Excel táblákat használnak, vagy az ennél csak egy fokkal jobb ingatlan nyilvántartó rendszereket. Egyiket sem könnyű mobilról használni, pedig ez az az eszköz, ami mindig, mindenhol kéznél van. Kézenfekvő tehát a megoldás: kell egy mobilos, mindig naprakész, felhő alapú alkalmazás, ami az ingatlanközvetítés minden területét képes könnyedén kezelni.

Viszlát, papír alapú adminisztráció!

Az Agora egy olyan mobil alkalmazás, amivel kiváltható a papír alapú adminisztráció. Az ingatlan már a helyszínen belekerül a felhő alapú adatbázisba, a megbízás azonnal rögzíthető, és az üzletkötés rögtön megtörténik. A hamarosan érkező elektronikus aláírás funkcióval pedig elmarad a papírok kitöltögetése, és az irodába érve sem kell többé a számítógépen pötyögni. Mindez a vevő szempontjából is sokkal kényelmesebb: nincs e-mailezés, sem napokig tartó várakozás.

Innovatív funkciók

Szintén időrabló tevékenység az ingatlanok feltöltögetése egyenként az összes hirdető felületre.

Az Agorával már ezzel sem kell bajlódni. A hamarosan megjelenő hirdetőoldal-szinkronizálás segítségével az ingatlanok automatikusan feltöltődnek az előre beállított hirdetőoldalakra, amivel rengeteg idő spórolható meg.

Nem csak a hirdetés működik automatikusan: mindössze egy kattintással küldhető e-mailben ajánlat az ügyfeleknek a számukra érdekes ingatlanokról. Sőt, a jövőben már az ajánlatok válogatását sem nekünk kell végeznünk, mert az applikációba mesterséges intelligenciát is fejlesztenek, ami az ügyfélnek korábbi javaslatok alapján új ingatlanokat ajánl majd teljesen automatikusan.

Az intuitív térképpel pedig nem kell már megjegyezni az utcaneveket sem: elegendő egy területet körberajzolni, hogy a keresett ingatlanok megtalálhatóak legyenek.

És hogy a feladatok tengerében nehogy kimaradjon egy fontos ügyféltalálkozó, vagy lakás mutatás, automatikus értesítések emlékeztetnek a megbeszélt időpontokra.

Az egész iroda munkája könnyebbé válik

Az adatbázis valós időben frissül, így ahogy egy ingatlan beérkezik, az iroda máris dolgozhat velük. Ráadásul a munkatársak portfóliója is bárhol bármikor elérhetővé válik, így a kollégák sokkal könnyebben tudnak együtt dolgozni.

Az Agora fejlesztői nem feledkeztek meg a vezetőkről sem. Az applikáció segítségével a vezetők (a nemsokára érkező) saját admin felületen keresztül mindig látják, melyik munkatárs melyik ingatlanon dolgozik, és könnyedén készíthetnek kimutatásokat az iroda teljesítményéről is. Ráadásul a kevesebb adminisztráció nekik is kedvez: kevesebb adminisztrációval foglalkozó alkalmazottra van szükség, és az értékesítők pedig több minőségi időt szánhatnak az ügyfelekre, így javul a teljesítményük.

Egy jó ingatlanos ugyan elsősorban értékesítő, de kicsit pszichológus, kicsit építész, lakberendező és kicsit tanácsadó, sőt jogász is. Érthető módon irodai asszisztens már nem szeretne lenni, és többé már nem is szükséges. Az Agora a digitális technológiában rejlő lehetőségeket a szakma igényeihez szabva lehetővé teszi, hogy sokkal több idő jusson az üzletre!

Az applikáció jelenleg Béta (teszt) verzióban üzemel, aminek köszönhetően jelenleg az összes elérhető funkció ingyenesen használható. Az alapítók ezt azért teszik, hogy a tesztidőszakban kapott visszajelzések segítségével még inkább tökéletesíteni tudják az szoftvert, hogy az a lehető leghatékonyabb támogatást nyújtsa az ingatlanértékesítőknek a mindennapi munkájuk során. Épp ezért szívesen fogadnak minden olyan innovációra vágyó szakmabelit, akik részt vennének a teszidőszakban. Jelentkezni az alapítók email címére küldött üzenettel lehet, vagy pedig a honlapjukon, a Kapcsolat fül alatt:

laszlo@agora-solutions.org

gabor@agora-solutions.org

Friss