Gyorsan növekvő romániai szolgáltatóval lépett partnerségre a Packeta
A webáruházak számára automatizált szolgáltatásokat nyújtó easySales bejelenti, hogy integrálta platformjába a Packeta Magyarországi futárhálózatot.
Az együttműködésnek köszönhetően az easySales szolgáltatását használó e-kereskedők hozzáférhetnek a Packeta több mint 1900 hazai átvételi pontjához, így több lehetőségük nyílik, hogy hatékonyan juttassák el termékeiket vásárlóikhoz Magyarországon.
Zasilkovna.cz / Packeta delivery
„A futárszolgálatok nélkülözhetetlenek minden online vállalkozás életében, és gyakran rajtuk múlik, hogy a vevő elégedetten vagy csalódottan értékeli a vásárlási folyamatot. Ez az oka annak, hogy egyre több, hatékonyabb és megbízhatóbb lehetőséget kínálunk a szolgáltatásainkat használó webáruházaknak termékeik kiszállítására, és ebbe a sorba illeszkedik a Packeta Hungary integrálása is rendszerünkbe”
– mondta el Ciprian Cazacu, az easySales társalapítója.
Kulcsrakész webáruház platform
Az easySales automatizált értékesítési rendszert kínál a webáruházaknak, amelyen keresztül könnyen, különösebb informatikai tudás nélkül is belistázhatják kínálatukat a különböző árösszehasonlító oldalakra és hasonló felületekre. Könnyen nyomon követhetik a náluk leadott rendeléseket, kezelhetik raktárkészletüket, vagy épp dinamikusan alakíthatják árazásukat, hogy versenyképesek maradjanak. A szolgáltatácsomag része mostantól már az is, hogy a webáruházak integrálhatják kiszállítási módjaik közé a partner futárszolgálatokat – immár a Packetát is.
Duplázódott az export szállítások száma az elmúlt évben
A Packeta Hungary kedvező áron szállít csomagokat Közép- és Kelet-Európa számos átvételi pontjára. A cég export forglama az elmúlt időszakban kétszeresére nőtt, míg belföldi forgalmát közel megháromszorozta. A Packeta romániai leanycégét már korábban integrálta rendszerébe az easySales, most pedig már a magyarországi webáruházak számára is hozzáférhető a Packeta szállító hálózata az easySales ügyfeleinek is.
„Az easySales-szel való partnerség jól illeszkedik a Packeta Magyarország fejlesztési stratégiájába, amelynek fontos része, hogy az online áruházak és a vásárlók könnyebben férjenek hozzá a szolgáltatásainkhoz, átvételi pontjaink folyamatosan bővülő hálózatához. Ez immár több mint 13 000 átvételi pontot jelent Közép- és Kelet-Európában, ebből több, mint 1900-at Magyarországon. Ugyanakkor az online kiskereskedők is növelhetik külföldi forgalmukat, hiszen a Packeta Hungary 33 országba szállít csomagokat versenyképes áron. Ez akár a magyar webáruházak exporttörekvéseit is nagyban elősegítheti”
– mondta el Mihályi Sándor, a Packeta Hungary operációs igazgatója.
[1] Az integráció egy szerződést, egy rendszert, egy API-t, egy AWB-t és egy számlát jelent a felhasználók számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!