Ugyan a hibás működés esélye kevesebb, mint 1 ezrelék, a Renault Csoport az utasok biztonsága érdekében megelőző jelleggel visszahívja az érintett autókat és minden járművön ingyenesen elvégzi a javítást.
Magyarországon ez olyan 793 forgalomba helyezett Sandero II, Logan II, Lodgy és Dokker modellt érint, amelyeket 2018. április és augusztus között gyártottak. A járművek tulajdonosait több csatornán keresi meg a vállalat: egyrészt postai úton a vásárláskor megadott címen, másrészt a Dacia magyarországi közösségi felületein és a sajtón, illetve a márkakereskedői hálózaton keresztül. A Dacia tulajdonosok a Renault Hungária 06 80 101 211-es ingyenesen hívható ügyfélkapcsolati telefonszámán, az ugyfel.kapcsolat@renault.hu e-mail címen, valamint a www.dacia.hu oldalon elérhető chat felületen is érdeklődhetnek, hogy az alvázszám alapján a gépjárművük érintett-e az ügyben. A javítással összefüggő kommunikációs és szervizfeladatokat a vállalat kiemelten kezeli, az ehhez szükséges alkatrészek Magyarországon rendelkezésre állnak.
A tulajdonosoknak a bejelentkezést követően a legközelebbi szervizbe kell elvinniük járművüket, a javítás a fedélzeti vezérlő számítógép beállításával együtt kb. 50 percet vesz igénybe.