A magyar piacon is bemutatkoztak a Renault hibrid modelljei
Az ikonikus Clio most hibrid változatban is megjelent és megtestesíti a Groupe Renault jövő mobilitásáról szóló képét. Számos, az önvezetés felé mutató vezetéstámogató rendszerrel rendelkezik, magában foglalja a online kapcsolatot és a városi utakon töltött idő akár 80%-ában teljesen elektromos üzemmódban utazhatunk vele
A Clio E-TECH Hybrid, a Captur és a Megane Grandtour E-TECH Plug-in Hybrid modellekkel a Renault három új, ezzel a soha nem látott technológiával felszerelt jármű érkezésével folytatja az elektrifikációs offenzíváját.
A Renault több mint 10 éve tölt be úttörő és piacvezető szerepet az elektromos járművek terén, és az ebben, valamint a Formula-1-ben szerzett tapasztalatai során szerzett szakértelme teszi ma lehetővé, hogy dinamikus és hatékony hibrid hajtásláncokat kínáljon olyan járműveken, amelyek az autópiac legkeresettebb szegmenseit képviselik.
E-TECH TECHNOLÓGIA
A Renault mérnökei által kifejlesztett és szabadalmaztatott E-TECH Hybrid technológia alapját két villanymotor, egy innovatív körmös kapcsolású váltó és egy belsőégésű motor adja. Az E-TECH Plug-in Hybrid esetében az akkumulátor nagyobb kapacitással rendelkezik, azért, hogy a teljesen elektromos vezetésre még nagyobb távon legyen lehetőség a napi használat során.
A Renault hibrid technológiája az alábbi előnyöket kínálja:
A városi utak akár 80%-át tisztán elektromos üzemmódban tehetjük meg, miközben akár 40%-kal alacsonyabb fogyasztást érhetünk el az E-TECH Hybrid motorral.
Városban akár 65 km-t vezethetünk teljesen elektromos módban, és élvezhetjük az E-TECH Plug-in Hybrid nyújtotta elektromos autózás örömét, akár 135 km/h sebességig.
A Renault E-TECH technológia ötvözi az elektromos motor összes előnyét: csendes ugyanakkor lendületes indulás, valamint akkumulátor-töltés lassulás és fékezés közben, a nagyobb vezetési élményért.
AZ IKONIKUS CLIO MOST HIBRID IS
A Groupe Renault víziója a jövő mobilitásáról, hogy az önvezető, elektromos és magában foglalja a online kapcsolatot, ezt a képet pedig jelenleg legjobban a Clio testesíti meg. A modell egyrészt a piac egyik legmodernebb és legátfogóbb vezetéstámogató rendszer-együttesével rendelkezik, beleértve a EASY PILOT nevű rendszert (ez sávkövetést, követési távolság- és sebességtartást biztosít), ami 2. szintű önvezető funkciók közé tartozik. A 9,3”-os képernyővel és az újonnan megjelent Renault EASY CONNECT online elérést lehetővé tévő rendszerrel pedig számos multimédiás extrát kínál.
A Clio modellcsaládban először szerepel a teljesen hibrid E-TECH motor. A hagyományos belsőégésű változatok kiegészítéseként, valamint a megnövelt elektromos hatótávnak és gyors reaktivitásnak köszönhetően az indulás és a gyorsítás során egyedülálló vezetési élményt kínál, messze felülmúlva mindazokat, amelyeket a piac többi hibrid városi autójánál megszokhattunk. A hibrid technológiának köszönhetően a kényelem és a teljesítmény ötvözésével a legmagasabb szegmenshez méltó dinamikus funkciókkal áll rendelkezésre, miközben megőrzi az elmúlt 30 évben méltán elismert sokoldalúságát.
A 140 LE-s Clio E-TECH hibrid motorja emellett maximális hatékonyságot és páratlan válaszkészséget kölcsönöz a modellnek, miközben a regeneratív fékezés, az 1,2 kWh (230 V) akkumulátorok nagy töltőkapacitásával és az E-TECH rendszer hatékonyságával együtt segíti az energia optimalizálást. A városi utakon töltött idő 80%-ában teljesen elektromos üzemmódban vezethetünk, így akár 40%-os fogyasztás-megtakarítást érhetünk el a belsőégésű motorhoz képest városi ciklusban, a vezetési szokásaink megváltoztatása nélkül. Teljesen elektromos üzemmódban a Clio E-TECH Hybrid akár 70-75 km/h sebességgel képes haladni.
A Renault E-TECH hibrid és plug-in hibrid modelljei az alábbi kezdőártól érhetők el a magyar piacon:
A Clio E-TECH Hybrid 7 099 000 forinttól,
a Captur E-TECH Plug-In Hybrid 10 749 000 forinttól,
míg a Megane E-TECH Plug-In Hybrid 10 899 000 forinttól indul.