Mozgásban

A Spotify nem az autókban látja a jövőt

5 hónappal a megjelenése után vége a Spotify Car Thingnek, ami 31 millió eurós bukás a cégnek.

Csak 5 hónapja jelent meg az USA-ban a Car Thing, a Spotify azonban leállította a gyártását, és gyakorlatilag kukázta a terméket. A 90 dolláros eszköz megmaradt készleteit 50 dollárért söprik ki.

A termék eredetileg egy olcsó ajánlat lett volna az autók infotainment rendszerének felokosítására. A termék azonban lehangoló teljesítményt nyújtott, és a Spotify legutóbbi üzleti jelentéséből is kiderült, hogy nem töltik már fel a készleteket. A Car Thing összességében 31 millió eurós bukás lett a cégnek.

Ez egy ekkora kaliberű cégnél nem sok, de a termék 5 hónapos pályafutását figyelembe véve annál rosszabb eredmény. A meglévő eszközök egyébként tovább működnek, de nem tudni, hogy meddig.

Forrás: ORIGO

Friss