Megérkezett a vadonatúj Toyota Land Cruiser 250, mely első pillantásra a méltán híres Toyota terepjáró mélyen gyökerező hagyományát idézi, miközben egy modern terepjármű legújabb technológiáját képviseli.
A legendás Land Cruiser örökségére építve ez a friss modell kiemeli a minőséget, a megbízhatóságot és a tartósságot, melyek már évtizedek óta a márka alapértékei. Ahogy a Land Cruiser története során mindig tette, természetesen a legfrissebb verziója is képes megbirkózni a legkeményebb kihívásokkal, és biztosítja, hogy vezetője és utasai minden körülmény között biztonságban érjenek célba. Az új Land Cruiser 250 egyúttal visszatér gyökereihez, miközben a modern technológia és tervezés jegyeit is magán hordozza. Az új GA-F platform és alváz biztosítja a kiváló terepképességet, míg az elektromos szervokormány új szétkapcsolható első stabilizátorral és átdolgozott 2,8 literes turbódízel nyolcfokozatú automata sebességváltóval kiemelt vezetési és utasélményt biztosít. A Land Cruiser 250 nem csupán egy autó, hanem egy hűséges társ, amely minden úton és helyzetben megbízható teljesítményt nyújt. A világ legkeményebbnek tartott terepjárója mindig is az emberek biztonságát és kényelmét helyezte előtérbe, és ez a filozófia újra megmutatkozik ebben a modern változatban is. Ahogy a Land Cruiser hírneve és népszerűsége továbbra is növekszik, ez az új generáció is folytatja az utat, hogy a Toyota egyik legelismertebb és legkedveltebb modelljévé váljon világszerte. A modellből elérhető lesz egy 48 V-os lágy hibrid változat, amely 2025-ben csatlakozik a kínálathoz.
A vadonatúj Land Cruiser 250 egy olyan modell legújabb generációja, amely több mint 70 év alatt páratlan hírnevet szerzett a világ minden részén, köszönhetően erejének, megbízhatóságának és keménységének, amelynek révén a legmostohább körülményekkel is megbirkózik. A legújabb Land Cruiser esetén pedig minden korábbinál fontosabb cél volt, hogy egy olyan jármű legyen, amelyre számíthat, és amely bárhová elviszi Önt, és épségben haza is hozza.
A Land Cruiser család az évek során három párhuzamos sorozatban fejlődött:
A Station Wagon: a mai 300-as sorozat képviseli, amely a világ olyan régióiban kapható, mint Afrika, a Közel-Kelet, Ázsia és a csendes-óceáni térség.
A Heavy Duty: a világhírű 70-es sorozat, amely idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját, és amely az afrikai, közel-keleti és csendes-óceáni piacokon kapható.
A Light Duty: a kínálat, amely magában foglalja a vadonatúj 250-es sorozatot, a fő európai modellt.
Az első Light Duty modell (egyes régiókban „Prado” néven is ismert) 1985-ben csatlakozott a Land Cruiser globális kínálatához. Azóta fejlődése során karakterében egyre közelebb került a fényűzőbb és nagyobb Land Cruiser 300-hoz. A 2024-es 250-es sorozatú modell fejlesztése során tudatosan döntöttek úgy, hogy a Land Cruiser visszatér a gyökereihez, és a praktikus és megfizethető járműként való pozícionálásra összpontosítanak. Keita Moritsu főmérnök kifejtette:
„Megváltoztattuk felfogásunkat, és úgy gondoljuk, hogy ezt a Land Cruiser modellt praktikus és megfizethető terepjáróként kell kínálni. Elhatároztuk, hogy a gyökerekhez való visszatérés lesz a Land Cruiser típus alapvető eleme a jövőben.”
Az eredmény egy teljesen új modell, amely erős, autentikus terepképességeket kínál, amelyeknek az új GA-F platform és alváz adja az alapokat: kiváló funkcionalitást az utasok és a rakomány szállítására, jobb kilátást a vezető számára és nem mellesleg egyszerűséget, mivel az alkatrészeket úgy tervezték, hogy könnyen javíthatóak legyenek, vagy személyre szabott elemekkel lehessen őket helyettesíteni. A „vissza a gyökerekhez” filozófia a jármű formatervében is megmutatkozik, amely a Land Cruiser örökségét a modernitással ötvözi. A robusztus stílus megbízhatóságot, időtlen megjelenést és a legjobb professzionális munkagépekhez társított funkcionális, tartós minőséget sugall.
„Ez nem egyszerűen egy tisztelgés”
– mondja Yoshito Watanabe vezető formatervező.
„Ezeket az elemeket egy modern dizájnban értelmezi, amely a Land Cruiser lényegét idézi.”
A LAND CRUISER ÖRÖKSÉG
A Land Cruiser 72 évvel ezelőtt, 1951. augusztus 1-jén született meg „Toyota BJ” néven. Nem sokkal később bizonyította erejét és képességeit azzal, hogy az első olyan jármű lett, amely sikeresen feljutott a Fuji hegy lejtőin található hatodik állomásra. Azóta a Toyota küldetése a Land Cruiser esetében az, hogy egy olyan autót biztosítson az embereknek, amely biztonságban juttatja el őket céljukhoz, még a legzordabb környezetben is. Az ügyfelek világszerte szerzett különböző tapasztalatai felbecsülhetetlen értékűnek bizonyultak a Land Cruiser alapvető erősségei, a megbízhatóság, a tartósság és a legkeményebb terepképességek kialakításában. Talán nem meglepő, hogy hosszan tartó világhírneve a Toyota egyik legkelendőbb modelljévé tette, a mai napig 11,3 millió eladással*, több mint 170 országban és régióban.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt
Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen
Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.
A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.
„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”
Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:
Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.
A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!
A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.
A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.
„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”
– hangsúlyozta Bokodi Árpád.
„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.
Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.
A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.
– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.
A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát
A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.
A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.
A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.
A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.
A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.
„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”
– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.
A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!