Okoseszközök
CES 2019: A Samsung bemutatja a csatlakoztatott életmód vízióját
A következő generációs termékek és technológiák mellett a mesterséges intelligencia (MI), az IoT és az 5G legújabb fejlesztéseire alapozza csatlakoztatott életmód vízióját a Samsung.
A 2019-es Szórakoztató Elektronikai Kiállításon (Consumer Electronics Show, CES) a vállalat a mesterséges intelligencia alapú robotplatformját is bemutatta, amely a hétköznapokat teszi még gördülékenyebbé, így például az idősödő népesség számára nyújt segítséget a mindennapi egészségügyi rutin elvégzésében.
“A Samsung 2019-ben ünnepli fennállásának ötvenedik évfordulóját. Az elmúlt öt évtizedben elkötelezettek voltunk az iránt, hogy jelentős újításokat hozzunk a felhasználók számára. Idén még egy szintet lépünk: piacvezető szerepünk nyújtotta lehetőségekből a legtöbbet hozzuk ki, és megvalósítjuk a csatlakoztatott életmódról alkotott víziónkat.”
– mondta el HS Kim, a Samsung Electronics Fogyasztói elektronikai üzletágának elnök-vezérigazgatója.
Az IoT, az 5G és az MI elhozza az összekapcsolt, intelligens termékek korát
A csatlakoztatott életmód az IoT, az 5G, valamint a MI által teremtett ökoszisztémára és az ennek köszönhető zavartalan felhasználói élményre épül. A Samsung a CES-en ismertette, hogy a legújabb intelligens megoldásai milyen innovációkat hoznak el a teljes termékportfólió számára.
A SmartThings applikáció egységesítése és a SmartThings Cloud bevezetése óta a SmartThings ökoszisztéma még átfogóbb lett. A regisztrált felhasználók száma 220 százalékkal, az applikáció letöltéseinek száma pedig 61 százalékkal nőtt. Mindemellett az ökoszisztémában résztvevő partnerek száma is 44 százalékkal emelkedett. Mára a felhasználók a SmartThings-élményt olyan élen járó márkák termékein keresztül tapasztalhatják meg, mint az Amazon, Google, Bose, Sylvania és Plume.
A Samsung a telekommunikációs piac egyik vezető szereplőjeként elkötelezett az iránt, hogy az 5G hálózatban rejlő lehetőségeket minél több vásárlóhoz eljuttassa. Az Európai Távközlési Szabványügyi Intézet adatai szerint a vállalat az elsőszámú szabadalmi tulajdonos, hiszen 2018 novembere óta több mint 2000 5G szabadalmat regisztráltak. Emellett a Samsung a világ első cége, amely megkapta az FCC jóváhagyását egy kereskedelmi forgalomba szánt 5G eszközre. A vállalat a főbb amerikai szolgáltatóknál és Koreában is mindhárom mobilszolgáltatónál forgalomba hozta az otthoni és mobil 5G hálózatot, emellett kísérleteket folytat Európában és Ázsiában. A Samsung célja, hogy az 5G teljesítményt széleskörben is elérhetővé tegye, így várhatóan 2019 első felében 5G-s okostelefont mutat be.
A Samsung szerint a mesterséges intelligencia akkor a leghasznosabb, ha összetett világunkat egyszerűbbé teszi. Ennek érdekében a vállalat hét globális mesterséges intelligencia központot hozott létre, és termékeiben, valamint szolgáltatásaiban is egyedülálló technológiákat alkalmaz. Emellett pedig a Samsung NEXT és a Samsung Stratégiai és Innovációs Központ (SSIC) több mint 20 mesterséges intelligenciával foglalkozó startupba fektetett be az elmúlt öt évben.
Újgenerációs élmények 2019-ben a Samsungtól
A Samsung a jövőben is innovatív megoldásokkal könnyíti meg a hétköznapokat és még inkább személyre szabott, egyedi élményekkel gazdagítja a felhasználók életét.
Szórakozás:
A Samsung az idei CES-en mutatta be az eddigi legnagyobb, 98 colos 8K QLED televízióját, amellyel a 65, 75, 82 és 85 colos modellekből álló 2019-es kínálatát egészíti ki. A 2019-es 8K sorozat a Quantum Processor 8K chipnek köszönhetően a lehető legjobb QLED képminőséget, dizájnt és okos megoldásokat nyújtja, a lenyűgöző 8K felbontás pedig mostantól még több méretben érhető el. A felhasználó a tartalmakat nézheti akár streaming szolgáltatáson vagy set-top box-on keresztül, valamint HDMI kábel vagy USB eszköz segítségével, a Samsung szabadalmazott Mesterséges Intelligencia alapú technológiája az eredeti felbontástól függetlenül felismer és feljavít bármilyen tartalmat, hogy az a kristálytiszta 8K minőséget közelítse meg. A QLED 8K a Samsung eddigi legokosabb és legerősebb TV-je.
2019-ben a Samsung Smart TV-k még több lehetőséget biztosítanak a tartalom kereséshez és még gördülékenyebb együttműködést tesznek lehetővé a csatlakoztatott eszközökkel, mint ezelőtt bármikor. A továbbfejlesztett mesterséges intelligencia algoritmus elemzi a felhasználó előfizetett szolgáltatásait, kedvenc tartalmait és tévénézési szokásait, aki a Universal Guide segítségével könnyebben találhatja meg a számára tökéletes tartalmat. A felhasználók az eddigieknél még gyorsabban és egyszerűbben találhatják meg és irányíthatják hangvezérléssel kedvenc tartalmaikat az új Bixby és az AI Remote használatával, emellett pedig az Amazon Echo-n és a Google Home-on keresztül is lehetőségük nyílik Samsung televíziójukat vezérelni.
Amellett, hogy a Samsung Smart TV szolgáltatás még több szórakozási lehetőséget, értéket és nyílt platform funkciót nyújt a felhasználóknak, a vállalat bejelentette, hogy tavasztól az iTunes Filmek és TV-műsorok alkalmazás is elérhető lesz a 2019-es Samsung Smart TV modelleken, amelyek egyúttal Apple AirPlay 2 támogatást is kapnak. A 2018-as Samsung Smart TV modelleken a támogatás egy firmware-frissítést követően lesz elérhető. A Samsung Smart TV-ken debütáló iTunes Filmek és TV-műsorok alkalmazás több mint 100 országban, míg az AirPlay 2 támogatás 190 országban lesz elérhető.
Munka:
A Samsung egy sor új, innovatív terméket mutatott be, amelyek a produktivitást és a rugalmasságot ötvözve megkönnyítik a felhasználók mindennapjait. A Samsung Space Monitor sima és funkcionális kialakítása lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy kizárólag a monitor kijelzőjére fókuszáljanak. Az eszköz egyedi, helytakarékos megoldással segíti a felhasználók hatékonyságát: egy minimalista stílusú, asztalra illeszthető állvány segítségével a monitor könnyedén előre és hátra billenthető, így a lehető legtöbb helyet hagyja szabadon az asztalon. A kifinomult formatervezésen túl a Space Monitor egy lehetőségekben gazdag, magas teljesítményű képernyőt jelent. A 27 colos modell részletgazdag, tűéles képekkel kínál QHD felbontást, a 32 colos modell pedig 4K UHD-ben jeleníti meg a kívánt tartalmakat.
Csatlakoztatott vezetés:
A Samsung a HARMAN-nal közös legújabb fejlesztését is bemutatta, amely jól példázza a vállalat innovatív autóipari szerepvállalását. A Digital Cockpit 2019 olyan összekapcsolt autós élményt nyújt, amelynek alappillérei az összeköttetés, a személyre szabhatóság és biztonság.
A Bixby csatlakoztatott vezetési megoldásnak köszönhetően a felhasználók egy hosszú út előtt távolról is ellenőrizhetik autójuk benzinszintjét vagy beállíthatják a jármű belső hőmérsékletét. A fedélzeti kamerák segítségével az új Digital Cockpit felismeri az egyes sofőröket és utasokat, majd hozzájuk igazítja az utasteret. Beállítja a kijelzőt, ülésfűtést, világítást és bekészíti a kedvenc zenei lejátszási listákat. A hátsó ülésen utazókat személyre szabott kijelzők szórakoztatják, ők akár a beépített Samsung DeX-hez is csatlakozhatnak, hogy útközben végezzék el a munkájukat. A Digital Cockpit 2019 a tükörhelyettesítő rendszernek és a kamera alapú biztonsági megoldásoknak köszönhetően nyújt még biztonságosabb vezetési élményt.
Mindez a Cellular-V2X technológiájának köszönhető, amely az autóipari technológiákkal ötvözi a Samsung mobilhálózatok terén szerzett szakértelmét. A Samsung C-V2X-ével az autók képesek információt fogadni és elemezni, ennek köszönhetően a vezetés a jövőben még biztonságosabb és még élvezetesebb élményt lesz.
Eszközmegoldások:
A jövő MI technológiája az intelligencia magas szintű kezelésén alapszik. Ennek érdekében a Samsung egy olyan átfogó megoldás-portfólió létrehozásán dolgozik, amely átalakítja az intelligens eszközök jövőjét.
A Samsung mobilkészülékek memóriájának és a mesterséges intelligencia által támogatott processzorainak köszönhetően, beleértve a nemrég bemutatott Exynos Auto termékcsaládot, a készülékek gyorsabban és hatékonyabban működnek. Ugyanakkor a fejlett memóriamegoldások megfelelnek a jövőbeli adatközpontok és vállalkozások szigorú követelményeinek, így az összetettebb mesterséges intelligencia alapú feladatok sem jelentenek nehézséget.
A jövő mesterséges intelligenciájának robotplatformjai
A Samsung az olyan robotikai fejlesztésével, mint a Samsung Bot Care, a Samsung Bot Air, a Samsung Bot Retail, valamint a Samsung GEMS felvillantotta a csatlakoztatott életmód jövőjét. A vállalat robotikai újításai közül elsőként bemutatott Samsung Bot Care a felhasználók napi egészségügyi rutinjának elvégzésében segít.
A mesterséges intelligencia és robotika terén elért eredményeivel és új eszközeivel a vállalat azért dolgozik, hogy pozitív hatással legyen a társadalomra és egy még élhetőbb világot teremtsen.
A Samsung csatlakoztatott életmód víziójával kapcsolatban további információ, képek és videók a https://news.samsung.com oldalon érhetők el.
You may like
-
Új fejezet a Galaxy AI fejlesztéseinek történetében
-
Karácsonyi klasszikusok új köntösben
-
A Samsung csatlakozik a Carbon Trusthoz
-
Újabb magyar város kerülhet fel az egészségügyi innováció térképére
-
A Samsung AI TV-k a televíziózás új korszakát hozzák el
-
A Samsung a Musée d’Orsay-val együttműködve bemutatja a The Frame TV-ken elérhető exkluzív kollekcióját
Okoseszközök
Az LG OLED tévéinek legfontosabb AI és személyreszabhatósági innovációi mutatkoznak be az új QNED TV-modellekben
Az LG Electronics (LG) bemutatja a megújult, 2025-ös QNED evo termékcsaládját egy újonnan szabadalmaztatott, széles színskálát biztosító technológiával.
A készülékek valódi 4K felbontású képet és akár 144 Hz-es képfrissítési rátát tesznek lehetővé vezeték nélküli kapcsolódással, ultraalacsony késleltetéssel. Emellett a széria tagjai továbbfejlesztett mesterséges intelligencia alapú kép- és hangfeldolgozást, és személyre szabhatóságot biztosítanak a webOS 25-ön keresztül. Az LG kettős stratégiájának részeként a piacvezető OLED mellett a QNED evo sorozatot helyezi előtérbe. Utóbbi egy prémium kategóriás LCD tévé termékcsalád, amely tartalmazza az OLED televíziókban megtalálható legmodernebb innovációkat, mint például a fejlett AI-képességek és a vezeték nélküli csatlakozás lehetősége.
A 2025-ös QNED evo tévészéria a korábbi modellekhez képest továbbfejlesztett színmegjelenítésre képes az LG új, szabadalmaztatott Dynamic QNED Color Solution technológiájának köszönhetően, amely a kvantumpontos megoldást váltja fel. Ez az egyedülálló technológia lehetővé teszi, hogy a háttérvilágításból származó fényekkel a készülék a korábbinál tisztább, valósághűbb színeket jelenítsen meg.
A Dynamic QNED Color Solution integrálásával a teljes 2025-ös QNED evo termékcsalád az Intertek for Color Volume globális tesztelő szervezet tanúsítványával rendelkezik, ami igazolja, hogy a képernyő képes torzítás nélkül megjeleníteni az eredeti képek színeit.
A 2025-ös QNED evo (QNED9M) True Wireless 4K technológiával érkezik. Ez a fejlesztés tavaly még kizárólag a csúcskategóriás OLED evo modellekhez (M sorozat) tartozott, mostantól viszont elérhető lesz a QNED evo esetében is. Az innovatív megoldás lehetővé teszi a nézők számára, hogy vezeték nélkül élvezhessék a nagyfelbontású, 4K tartalmakat anélkül, hogy a képminőségben vagy a válaszidőben kompromisszumot kellene kötniük. A vezeték nélküli megoldás a különálló Zero Connect Boxszal továbbítja a nagy felbontású, akár 4K-s és 144 Hz-es frissítési frekvenciájú videójelet, maga a tévé pedig csak egy tápkábelt igényel, ezzel pedig jelentős hely szabadítható fel.
A vállalat ezen felül tovább fejleszti QNED evo termékcsaládjának kép- és hangminőségét saját fejlesztésű mesterségesintelligencia-processzorainak erősebb kiadásaival. A széria 2025-ös modelljei α8 AI processzorral vannak felszerelve, amely közel 70 százalékos javulást kínál az előző évi AI teljesítményhez képest.
Ezek az AI-funkciók fejlettebb felskálázást, az arcok, tárgyak, szövegek és a hátterek valósághűbb megjelenítését eredményezik, valamint a filmek esetében az alkotói koncepció elemzése után, a szándéknak megfelelően módosítják a képi beállításokat. A Dynamic Tone Mapping Pro zónákra bontja az egyes jeleneteket, finomhangolja a HDR-hatásokat és a fényerőt. Ezen kívül a készülék mesterséges intelligencia segítségével a kétcsatornás hangforrásokat virtuális 9.1.2 csatornás hanggá alakítja a gazdagabb térbeli hangzást elérve. Ezenkívül megkülönbözteti a háttérhangokat és a beszédhangokat, tisztábbá és természetes hatásúvá téve azokat.
A 2025-ös QNED evo készülékek AI Magic Remote távirányítóján egy új mesterségesintelligencia-gomb kapott helyet: a tévénézési preferenciák hatékony elemzéséért, illetve annak érdekében, hogy az eszköz a felhasználók számára releváns tartalmakat és alkalmazásokat javasolhasson. A személyre szabhatóságot tovább fokozza a Generative AI Gallery, valamint a testreszabott TV kép- és hangminőségi módok. A gomb rövid megnyomásával megjelennek a felhasználók számára releváns kulcsszavak és funkciók, míg hosszan lenyomva személyre szabottan kereshetnek egy nagy nyelvi modell (LLM) segítségével. Például, ha egy felhasználó franciaországi utazást tervez, megkérdezheti a távirányítóján keresztül, hogy a rendszer milyen filmeket ajánl hozzá. Az AI megérti a kontextust, és a francia fővárosban játszódó filmeket javasol a felhasználó filmnézési szokásainak figyelembevételével.
Az LG saját fejlesztésű, szabadalmaztatott okostévéplatformja, a webOS25 magasabb szintre emeli a felhasználói élményt azáltal, hogy teljes mértékben személyre szabott szolgáltatásokat és tartalmakat kínál AI funkciói, valamint a webOS Re:New Program keretében nyújtott öt éven át tartó rendszeres webOS frissítések révén.
Az LG az ultranagy méretű, prémium kategóriás LCD tévék iránti vásárlói igényekre válaszolva egy 100 hüvelykes készülék bevezetésével bővíti QNED-kínálatát, így a 2025-ös QNED-termékcsalád modelljei 40-100 col közötti méretvariációkban lesznek elérhetőek.
„Megújult 2025-ös LG QNED evo termékcsaládunk az OLED modellektől megörökölt kiváló képminőséggel, valamint a valódi vezeték nélküli csatlakozási lehetőséggel büszkélkedhet, mindemellett pedig rendkívüli mértékben személyre szabott megoldásokat tartalmaz azért, hogy olyan kiemelkedő, vizuális élményt nyújthasson, amelyre egyetlen másik LCD tévé sem képes” – mondta Hyoung-sei Park, az LG Media Entertainment Solution Company vezetője.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Az LG will.i.am segítségével hangzás és dizájn szempontból is újragondolta az xboom hangszórómárkát
Új audio-termékcsaládot dob piacra az LG Electronics (LG) és a kreatív művészként, többszörös platinalemezes zenészként és technológiai vállalkozóként is jól ismert will.i.am.
Az xboom by will.i.am egy jövőt megidéző, urbánus márkává formálja az xboom-ot, ráadásul teljesen új hangzásélménnyel.
Az együttműködés jegyében will.i.am lett az LG xboom ún. „élménytervezője”: kulcsfontosságú szerepe lesz abban, hogy az xboom márkanév új teret kapjon az audio eszközök piacán. Will.i.am a popkulturális és technológiai tapasztalataiból inspirációt merítve például stratégiai tanácsokkal látja el az LG xboom termékfejlesztőit, dizájnereit és marketingcsapatát. Az LG fejlett technológiai megoldásainak és a világhírű will.i.am egyedülálló meglátásainak ötvözésével ez a partnerség új kreatív értékkel ruházza fel az LG xboom termékeket.
„Az LG-vel való együttműködésben olyan úttörő, dinamikus élmények előtt nyitjuk meg az ajtót, amelyek a zenerajongók széles körét szólítják majd meg”
– mondta will.i.am.
„Azzal, hogy csúcstechnológiánkat és egyedülálló kreatív elképzeléseinket az xboom márkanévvel egyesítjük, egy olyan kultúra létrejöttét szeretnénk elősegíteni, amiben az emberek egy teljesen új módon, akár másokkal közösen is felfedezhetik a zene iránti szenvedélyüket.”
A 2025-ös xboom by will.i.am termékcsaládot, köztük Bluetooth-hangszórókat és vezeték nélküli fülhallgatókat a januári CES kiállításon mutatják be. A termékcsaládból a vezeték nélküli xboom Buds fülhallgató lesz az első, amely piacra kerül.
Minden xboom by will.i.am termék will.i.am védjegyét viseli, aki részt vett a termékek jellegzetes, erőteljes basszusú, kiegyensúlyozott és lágy hangzásának megalkotásában. A kínálat minden tagja két különböző módban hallgatható: az egyik mód erőteljes basszusaival mozgatja meg a hallgatót, míg a másik nyugtató, harmonikus hangzást nyújt. Az xboom termékek esetében még a formatervezés is a zene élvezetét fokozza: a hangszórók olyan okosan kitalált díszítőelemeket kaptak, mint a kényelmes hordozhatóságot szolgáló pántok, vagy a zene ritmusához alkalmazkodó interaktív, színes fények. A fülhallgatók esetében a kényelmes és pontos illeszkedést – és ezzel az ideális hangzást – az ergonomikus kialakítású füldugók és kampók biztosítják.
„Vezeték nélküli fülhallgatóink és Bluetooth-hangszóróink ezzel az együttműködéssel egyetlen márka, az xboom név alatt egyesülnek”
– mondta Lee Jeong-seok, az LG Média és szórakoztatóelektronika üzletágának audiotermékekért felelős vezetője.
„Nagy örömmel jelentjük be a will.i.ammel való partnerséget, amely döntő szerepet játszik majd az LG xboom új identitásának megszilárdításában.”
Az összes xboom by will.i.am termékbe integrálni fogják will.i.am RAiDiO.FYI nevű, mesterséges intelligencia alapú interaktív audioélményét, amellyel egyúttal a hallgatók egy új generációja ismeri majd meg az infotainment előnyeit. A RAiDiO.FYI egyedülálló opciókat ad a hallgatóknak: személyre szabhatják és kétirányú, valós idejű beszélgetést folytathatnak kedvenc, témaalapú csatornáikkal. A beszélgetés alapú médiaplatform az eddig ismert formátumokhoz képest teljesen új dimenzióba helyezi a hangalapú tartalomstreaminget, és mélyebb kapcsolatot teremt a hallgatók, illetve kedvenc zenéik, rádióműsoraik és kulturális tartalmaik között.
Az LG és will.i.am a 2025-ös, január 6-10. között megrendezésre kerülő CES kiállításon termékbemutatókkal és kreatív demonstrációkkal ünnepli az új partnerséget. Az xboom by will.i.am márkáról további információ az új termékcsalád weboldalán érhető el.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A Huawei vezeti a globális okosórapiacot az IDC adatai szerint
A Huawei szállította a legtöbb okosórát világszerte az idei első három negyedévben az IDC friss jelentése szerint. A Huawei az egy évvel korábbi eladásaihoz képest 44,3 százalékkal több okosórát adott el, és 16,9 százalékos részesedéssel tartja piacvezető pozícióját az okosórák piacán. A gyártó idén több újdonsággal is megragadta a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel.
Az információs technológia, a távközlés és a fogyasztói technológia piacának egyik vezető globális piacelemző, adat- és eseményszolgáltatója, az IDC közzétette legfrissebb összesítését az okosórák globális piacáról. Eszerint a Huawei rendelkezett 2024 első három negyedévében a legnagyobb szállítói részesedéssel világszerte. Az innovatív egészségfigyelő- és fitneszfunkciókat divatos kialakítással ötvöző csúcstechnológiás termékeiről ismert Huawei számára az egymást követő három negyedévben megszerzett piacvezető pozíció azt bizonyítja, hogy az iparág egyik legmeghatározóbb szereplője.
Több mint negyven százalékos növekedést ért el a Huawei
A Huawei figyelemre méltó, a tavalyi évhez képest 44,3 százalékos éves növekedést ért el a globális szállítások terén, 16,9 százalékos piaci részesedéssel. A vállalat 2024 első háromnegyed évében rendre az első helyen szerepelt a szállítási volumen alapján, ezzel tovább erősítve meghatározó szerepét és szakértelmét az okos viselhető eszközök szegmensében.
2024 kiemelt viselhető eszközei
Idén a Huawei több úttörő termékkel is magára irányította a vásárlók figyelmét, köztük a HUAWEI WATCH FIT 3, a HUAWEI WATCH GT 5 és a HUAWEI WATCH D2 modellekkel, amelyek új mércét állítanak a technológiai innováció terén.
A HUAWEI WATCH D2 24 órás dinamikus vérnyomásmérést biztosíthat, a HUAWEI WATCH FIT 3 az általános egészségfejlesztést szolgálhatja kalóriafigyeléssel és táplálkozási elemzéssel[1]. A HUAWEI WATCH GT 5 pedig a korszerű HUAWEI TruSense rendszerét ötvözi fejlett sportfunkciókkal és elegáns dizájnnal, a készülék így világszerte sikert aratott és a vezető szaklapok is elismerően nyilatkoztak róla.
A helyi igényekhez igazítják a stratégiát
A Huawei hatalmas előrelépést tett a nemzetközi piacokon, különösen Európában, Latin-Amerikában, az ázsiai-csendes-óceáni térségben, valamint a Közel-Keleten és Afrikában. A helyi igényekhez igazított stratégiáival és hatékony marketingkampányaival még közelebb tudott kerülni a fogyasztókhoz.
A Huawei olyan ismert nagykövetekkel, mint Sir Mo Farah és Pamela Reif, valamint nagyszabású termékbemutató eseményekkel – például Dubajban, Barcelonában és Brazíliában – erősítette meg globális jelenlétét, és hatalmas figyelmet keltett legújabb okosóráival.
A stratégiai lépések révén a Huawei megerősítette vezető szerepét a viselhető eszközök piacán, amellett, hogy továbbra is egyedülálló felhasználói élményt kínál, amely újra és újra elnyeri a fogyasztók bizalmát.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Népszerű
A SkyShowtime és a Magyar Telekom prémium szórakoztatást kínál a magyar nézőknek
Számos innovációs díjjal ismerték el az LG-t a CES 2025 bírái
A tartalom az új státuszszimbólum
Ez lett a legdrágább Casio karóra, ami hazánkban eddig valaha forgalomba került
Melody of Europe: Szimfónia született Európa mobilhálózati adataiból
80 százalékkal csökkentett teljes károsanyag-kibocsátás
Európa úttörő technológiáit mutatták be Budapesten
Gyerekrajzok a természetvédelemről a Nádudvari joghurtok csomagolásán
Csúcson a hazai gépjárműpiac
Adathiány akadályozza a vállalatok dekarbonizációját
Technokrata.hu
SZEnergy Team: három világrekord után sem áll le a fejlesztésekkel a Széchenyi-egyetem csapata
A Honda 0 Series két prototípusa debütál a CES 2025 kiállításon
Hankook: Útmutató a biztonságos ünnepi közlekedéshez
Egyedülálló műszaki bemutató- és gyakorlólabort adományozott a Széchenyi István Egyetemnek a Haberkorn Kft.
Ezek voltak a leginspirálóbb üzleti könyvek 2024-ben
Miller Dávid: Felemelő, ha tudunk segíteni
Az Európai Innovációs és Technológiai Intézet új innovációs képviseletet nyitott Magyarországon
A magyar átlagnál drágábban vásárolnak ingatlant a külföldiek
MI-összegzés: 2024 – az év, amikor elkezdett helyettünk dönteni a mesterséges intelligencia
Ezek az ajándékok kerülnek a karácsonyfa alá
Műszaki-Magazin.hu
Kritikus évek várnak az európai járműiparra
20 éves a szombathelyi sajtolás-hőkezelés terület
Sokan féltik otthonukat az elektromos tüzektől
Az EIT új innovációs képviseletet nyitott Magyarországon
Regisztráljon most az igus manus 2025 díjra!
Ezek az ajándékok kerülnek a karácsonyfa alá
Rakománytípusok a logisztikában
Jelentős beruházással pörgeti fel az adatközponti megoldások gyártását a Schneider Electric
Kollaboratív robotok és az új generációs végeffektorok
A körforgásos gazdaságra fókuszál az SZTNH új, kkv-kat támogató kiadványa
Ajánljuk
Friss
-
Ipar2 hét ago
Prototípusok ellenőrzése 3D szkenneléssel és Geomagic Control X szoftverrel a szombathelyi TDK-ban
-
Gazdaság2 hét ago
Több évre kiszámítható bankolást ígér az alapszámla
-
Okoseszközök2 hét ago
Dubajban debütáltak a Huawei legújabb okoseszközei
-
Gazdaság2 hét ago
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
-
Gazdaság2 hét ago
Mekkora lesz jövőre a béremelés? Három tényező, ami meghatározza a magyar munkaerőpiac alakulását
-
Ipar2 hét ago
Hazánkban nyílt meg Közép-Európa legjelentősebb alternatív takarmányfehérje üzeme
-
Ipar2 hét ago
Nők az informatika élén: Digitális átalakulás támogatása a cargo-partnernél
-
Tippek2 hét ago
Kamu karácsonyi ajándék, kamu weboldal, valódi tanulság