Okoseszközök
Bemutatta a Nokia a legújabb okostelefonjait
Nokia 7.2 és Nokia 6.2 – két új okostelefont mutatott be a HMD Global
A középkategóriába érkező modellek PureDisplay technológiájú, always-on HDR kijelzőt kaptak
Öt új készüléket mutatott be a HMD Global az IFA előestéjén. Két új okostelefonnal készült a vállalat: a Nokia 7.2 a középkategória új sztárja 48 MP-es kamerájával és a ZEISS optikákkal, míg a Nokia 6.2 lélegzetelállító PureDisplay kijelzőjével és a mesterséges intelligenciával támogatott tripla kamerarendszerével hódítja majd meg a rajongók szívét – mindezt elérhető áron.
Nokia telefonok jövőjéről
A HMD Global képviselői az IFA előestéjén a Nokia telefonok jövőjéről is megosztottak néhány részletet. A vállalat továbbra is abban hisz, hogy a technológiának és a fejlesztéseknek előre kell mozdítania az emberiséget – nem szabad hagyni, hogy csak bizonyos árpontok felett legyenek elérhetőek előremutató fejlesztések – ezzel kapcsolatban meghatározták a jövő különböző stratégiai befektetési területei. Ezek a beruházások a Nokia telefonok további differenciálását célozzák a képalkotás, a biztonság és a dizájn, illetve az anyaginnovációk területén. A HMD célja, hogy az új hálózati technológia előnyeit a lehető legtöbben élvezhessék, ezért a vállalat bejelentette elkötelezettségét amellett, hogy megfizethető, mégis prémium minőségű 5G megoldásokat mutasson be 2020-ban.
Florian Seiche, a HMD Global vezérigazgatója úgy fogalmazott:
„A Nokia telefonok következő szakaszát készítjük elő, meghatároztuk azokat a stratégiai beruházási területeket, melyek révén kiváló minőségű Nokia okostelefonos élményt biztosíthatunk a rajongók számára. Az 5G, a biztonság, a képalkotás és a dizájn területére kiemelt figyelmet fordítunk.”
„Különösen büszkék vagyunk arra, hogy minden telefonunkat egyre biztonságosabbá tesszük, ezzel mi vagyunk az egyetlen európai vállalat a kategóriában1, amely komolyan épít a bizalomra, biztonságra és a tiszta Android élményére. Elképesztő eredménynek tartom, hogy mi lehetünk az egyetlen márka, mely a teljes portfólióját a legfrissebb Androidra frissítette, elhozva ezzel a legújabb Android élményét minden árponton. Büszke vagyok rá, hogy azt a vállalatot képviselhetem, amely hónapról hónapra rendszeres biztonsági frissítéseket ad ki, igazolva az ígéretet, miszerint a készülékeink idővel egyre jobbak és jobbak lesznek.”
– tette hozzá a vezérigazgató.
Két új Nokia okostelefon érkezik Androiddal™ a középkategóriába
Erőteljes megújulást jelentő modelleket jelentett be a HMD Global a középkategóriás kínálatában – a Nokia 7.2 és a Nokia 6.2 – melyek kategóriaelső kijelzővel és képalkotással örvendeztetik meg a vásárlókat. Mindkét készülék nagyot lépett előre megjelenés terén, hiszen a megmunkálás és az új anyagok használata révén már a középkategóriában is megjelenik a prémium skandináv dizájn.
„A középkategóriás portfóliónk eddig is túllépett a rajongói elvárásokon. Most a Nokia 7.2 és a Nokia 6.2 továbbviszi ezt a filozófiát azáltal, hogy prémium érzést adnak kivételes áron: a Nokia 7.2 48 MP-es tripla kamerarendszere, a Zeiss optika, a mindkét telefonban megtalálható PureDisplay kijelző, mely a kategória legjobbja. Mindkét új készülék akár kétnapos üzemidőre képes, egyedi megjelenésű és high-tech alapanyagokból áll. Fontos megemlítenem, hogy mind a Nokia 7.2, mind a Nokia 6.2 készen áll az Android 10-re, amivel a felhasználók megtapasztalhatják, milyen az, amikor arról beszélünk, hogy készülékeink egyre csak jobbak és jobbak lesznek”
– mondta Juho Sarvikas, a HMD Global termékfejlesztési vezetője
Nokia 7.2 – szintet lép a középkategória
A Nokia 7.2 erőteljes 48 MP-es tripla kamerája QuadPixel technológiát és ZEISS optikát rejt. A készülék sok exkluzív képalkotó technológiát és funkciót kínál. A DSLR szintű pro-bokeh stílusok iparági szinten első ilyen jellegű integrációja azt jelenti, hogy a Nokia 7.2 egyedi ZEISS bokeh effektekkel érkezik portré módban, ennek köszönhetően lenyűgöző és kiemelkedő minőségű képek készíthetők akár még rossz fényviszonyok között is. Ezek a bokeh stílusok visszaadják a legendás ZEISS lencsék jól ismert vizuális hatásait és jellegzetes háttérelmosását. A teljes szabadság jegyében mind az előlapi, mind a hátlapi kamerával készülhetnek olyan képek, melyek utánozzák az optikából adódó elmosódást.
A Nokia 7.2 továbbfejlesztett éjszakai fotózást tesz lehetővé az Éjszakai móddal, a képjavításról pedig a mesterséges intelligencia és a képfúziós technológia, illetve a rendkívül érzékeny 48 MP-es főkamera gondoskodik. Az elődmodell sikerére építve a Nokia 7.2 kétnapos üzemidővel, lenyűgöző PureDisplay technológiával és always-on HDR kijelzővel rendelkezik. A készülékre a koronát a skandináv dizájn teszi fel.
Nokia 6.2 – lélegzetelállító kijelző és továbbfejlesztett tripla kamera
Az első 6-os szériájú Nokia okostelefon, amelyik tripla kamerával és PureDisplay technológiával érkezik – ez a Nokia 6.2, mely a lenyűgöző vizuális élmények mellett sokat fejlődött kamerafronton is. Az always-on HDR kijelző új ebben az árkategóriában, a PureDisplay technológiát ráadásul dedikált vizuális processzor hajtja meg, melynek köszönhetően milliárdnyi színárnyalatot képes megjeleníteni a telefon.
A mesterséges intelligenciával támogatott triplaszenzoros kamera részletgazdag képeket, bokeh effekteket és elképesztő széleslátószögű fotók készítését teszi lehetővé. A kétnapos üzemidő révén a felhasználók többet használhatják a készüléket, miközben nem kell aggódniuk a konnektor hiánya miatt. A Nokia 6.2 hű marad a skandináv hagyományokhoz, időtálló kialakítása és a felhasznált anyagok tekintetében is kiemelkedőt nyújt.
True Wireless Nokia Power Earbuds
A díjnyertes Nokia True Wireless Earbuds sikerére építve a HMD Global bemutatta a True Wireless Nokia Power Earbuds szériát, mely a legújabb tagja a családnak. Az új vezeték nélküli fülhallgató sokkal tovább használható, köszönhetően a hordozható töltőtoknak, hiszen ezzel akár harmincszor újratölthető, amivel mintegy 150 órányi lejátszást garantál.
A True Wireless Nokia Power Earbuds kiváló minőségű hangzást garantál a 6mm-es grafén hangszóróknak. A fülhallgató akár 30 percet is kibír 1 méteres vízoszlopban, ennek megfelelően IPX7 védettségű. Könnyedén csatlakoztatható a Nokia okostelefonokhoz az univerzális Bluetooth® 5.0 segítségével.
Elérhetőség és ár:
-
A Nokia 7.2 Dual SIM ciánzöld és szénfekete színben, 6 GB/128 GB-os kivitelben lesz elérhető Magyarországon, az ajánlott fogyasztói ára 27 százalékos áfával és üreshordozó-díjjal 124 990 forint.
-
A Nokia 6.2 Dual SIM kerámiafekete és jégfehér színben, 4 GB/64 GB-os kivitelben lesz elérhető Magyarországon, az ajánlott fogyasztói ára 27 százalékos áfával és üreshordozó-díjjal 89 990 forint.
-
A Nokia Power Earbuds szénfekete színben lesz elérhető Magyarországon, az ajánlott fogyasztói ára 27 százalékos áfával 29 990 forint.
Okoseszközök
A Hisense U7 PRO új szintre emeli a játék- és a sportélményt
A kifejezetten gamerek és sportrajongók számára tervezett Hisense ULED MiniLED U7 PRO televízió a hagyományos LED-ekhez képest fényesebb, élesebb képet és részletgazdagabb megjelenítést biztosít, tökéletes feketékkel és lenyűgöző fényerővel.
A Hisense új U7 PRO sorozata áprilistól elérhető Európában, 55, 65, 75, 85 és 100 colos méretekben, hogy minden otthonhoz tökéletesen illeszkedjen. (A méretválaszték régiónként eltérhet.)
A Hisense újdonsága az elődjéhez képest nagyobb csúcsfényerőt és sokkal több zónát kínál a fényerő szabályozásához, még intenzívebb HDR-élményt biztosítva. A precíz háttérvilágítás-vezérlésnek köszönhetően minden részlet kristálytisztán látható – legyen szó sötét vagy világos jelenetekről.
A Hisense Hi-View AI Engine PRO processzora 1,6-szor gyorsabb CPU-t, 2,2-szer gyorsabb GPU-t és 1,5-szer gyorsabb NPU-t kínál az előző generációhoz képest. Az AI-alapú képkocka-optimalizálásnak köszönhetően minden jelenet a lehető leglátványosabb módon elevenedik meg. A tükröződésmentes képernyő gondoskodik arról, hogy valamennyi részlet tökéletesen látszódjon még erős nappali fényben is, így nem a visszatükröződéseket, hanem a valódi képi élményt látja a felhasználó.
A 165Hz Game Mode Ultra teljesen új szintre emeli a játék és sportközvetítések élményét, biztosítva a gördülékeny, akadozásmentes mozgást. Az Auto Low Latency Mode (ALLM), az AMD FreeSync Premium Pro és a négy HDMI 2.1 port garantálja, hogy a legintenzívebb akciójelenetek is késleltetés és képtörés nélkül jelenjenek meg.
Az 2.1.2 csatornás térhatású hangzás, a Dolby Atmos és az AI Sound technológia gondoskodik arról, hogy minden apró neszt és robbanásszerű hanghatást tisztán halljunk. A Hisense egyedi „Tuned by Devialet®” minősítése még magával ragadóbb hangzást biztosít.
Az IMAX Enhanced, Dolby Vision és Filmmaker Mode funkciók gondoskodnak róla, hogy a filmeket és sorozatokat pontosan úgy élvezhessük, ahogyan azt az alkotók megálmodták. A Quantum Dot Colour és Pantone Validated Colour technológiák pedig elképesztően élethű, vibráló színeket biztosítanak, így minden képkocka élettel teli és valósághű lesz.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A Philips Monitors első modellje 5 év garanciával és TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal
A Philips Monitors bemutatja első TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal rendelkező üzleti monitorát, a Philips 34B2U3600C modellt, 34 hüvelykes ívelt VA panellel és USB-C dokkolóval, ötvözve a nagy teljesítményű technológiát a fenntarthatósági funkciókkal.
A 34B2U3600C része a Philips Monitors folyamatos fenntarthatósági törekvéseinek, amely a termék teljes életciklusa során megfelel a környezeti felelősségvállalásra vonatkozó globális szabványoknak, és reagál a fenntartható termékek iránti növekvő keresletre. A TCO Certified, generation 10 egy globális fenntarthatósági tanúsítvány az IT-termékek számára, amely környezetvédelmi, társadalmi és körforgásos gazdasági kritériumokra terjed ki. A Philips Monitors által nemrég bevezetett 5 éves garancia kiterjed erre a kijelzőre, amely a termékek hosszú élettartama által tükrözi az elektronikai termékek környezeti lábnyomának csökkentésére irányuló folyamatos erőfeszítéseket.
Összefoglalva, a 34B2U3600C legfontosabb jellemzői a következők:
- 34 hüvelykes ívelt kijelző a kényelmes immerzív hatás érdekében
- VA panel UWQHD felbontással és 1,07 milliárd színnel a gazdag, élénk képekért
- 5 W-os hangszórók az egyszerű videokonferenciákhoz
- Extra csatlakoztathatóság a 90 W-os tápellátással rendelkező USB-C dokkolóval és RJ45 a biztonságos hálózati csatlakozáshoz
- Fokozott szemkényelem a TÜV Rheinland Eyesafe tanúsítvánnyal és a SoftBlue technológiával
- Az ergonomikus Compact Ergo Base lábazat magasságállítással, dönthetőséggel és elforgatási lehetőséggel gondoskodik a maximális megtekintési kényelemről
- A SmartKVM egy egyszerű billentyűparanccsal lehetővé teszi a zökkenőmentes forrásváltást
- MultiView egyidejű kettős csatlakozáshoz és megtekintéshez
A Philips 34B2U3600C már megvásárolható 439,00 € ajánlott fogyasztói áron.
A monitorról és annak jellemzőiről a Philips honlapján található termékoldalon található további információ: https://www.philips.hu/c-p/34B2U3600C_00/ivelt-uezleti-monitor-wqhd-monitor-usb-c-dokkoloval
További információk a Philips Monitors modellekről:
https://www.philips.hu/c-m-so/monitorok
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Hasznosnak tartjuk a mesterséges intelligenciát, mégsem élünk vele
Tisztában vagyunk vele, hogy a digitális világ számos lehetőséget nyit meg előttünk.
Azt is tudjuk, hogy a mesterséges intelligencia sok tekintetben a segítségünkre lehet mindennapi életünkben. Sőt annak is tudatában vagyunk, hogy a digitális jártasság hiánya akár komoly hátrányt is jelenthet a munkaerőpiacon. Mindezek ellenére minden második megkérdezett válaszolta a Telekom felmérésében, hogy digitális ismeretei további fejlesztésre szorulnak, és csak a válaszadók 37%-a használja a hétköznapokban a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
A magyarok bő háromnegyede (78%) szerzett már új ismeretet digitális tanulás révén, és minden negyedik magyar felnőttnek segített már megszerezni egy munkalehetőséget egy online tanulással elsajátított ismeret – ezek a legfontosabb megállapításai a Telekom megbízásából készült, a magyarok digitalizációval kapcsolatos véleményét vizsgáló attitűdkutatásnak. Az országosan reprezentatív, 18-65 év közöttieket kérdező felmérésben a válaszadók 89%-a nyilatkozott úgy, hogy egyetért a kijelentéssel, miszerint a digitális világ tele van lehetőségekkel. Kiemelkedően magas volt az egyetértés ezzel az állítással a jelenleg is munkát keresők körében. Szintén sokan vallják – a megkérdezettek 88%-a – hogy a digitális jártasság az élet számos területén jelent előnyt.
A többség úgy látja, hogy ha valakinek hiányosságai vannak digitális téren, az rosszabb eséllyel indul a munkaerőpiacon – még akkor is, ha egyébként minden szükséges képzettsége megvan. Mindezek ellenére minden második megkérdezett (54,6%) úgy érzi, fejlesztenie kellene digitális ismereteit. A nők közül szignifikánsan többen mondták a felmérés során, hogy szükségük lenne a digitális ismereteik fejlesztésére ahhoz, hogy magabiztosabban használják ezeket a megoldásokat. A digitális világban rejlő lehetőségeket felismerők és az ismereteik fejlesztésére szorulók aránya közötti különbség azt jelzi, hogy egyelőre még jóval többen látják a digitalizációban rejlő személyes előre lépési lehetőségeket, mint amennyien ténylegesen élnek is vele. Csak az 50 fölötti korosztály többsége gondolja úgy, hogy a digitális képességek manapság túlértékeltek.
Nagy egyetértést hozott az attitűdkutatás során a mesterséges intelligencia hasznosságára utaló kérdés is. A megkérdezettek 81%-a válaszolta azt, hogy a mesterséges intelligencia nagyon sok jól hasznosítható lehetőséget jelent, ugyanakkor a válaszadóknak csak a 37%-a használja rendszeresen a mesterséges intelligenciát mindennapi feladataihoz, például email vagy üzenetek írására. Ezt is elsősorban a fiatal, magasabban képzett városi lakosság és a diákok válaszolták. A felmérésben résztvevők 45%-a nyilatkozott úgy, hogy ismeri ugyan a mesterséges intelligencia fogalmát, de nem használja azt a mindennapjaiban. A megkérdezettek 14%-a vallotta, hogy hallott ugyan az AI-ról, de nem tudja pontosan, mi az, 4% pedig magát a fogalmat sem ismeri. A felmérés során minden 3. válaszadó (35%) mondta, hogy a mesterséges intelligenciát kifejezetten félelmetesnek tartja, ez adódhat a nem megfelelő ismeretből, a használatához szükséges tudás hiányából, vagy egyszerűen csak a mesterséges intelligencia megoldások újszerűségéből.
A felmérés eredményei alátámasztják annak a kísérletnek a tapasztalatait, amelyről a Telekom jelenleg is futó kampányfilmje szól: a filmre vett csoportaktivitás azt szemlélteti, hogy a különböző digitális érettséggel rendelkezők között milyen különbözőségek jelentkezhetnek, miközben a digitális képességek az egyén, a csoport és a társadalom szintjén is fejlődést hozhatnak.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Ipar1 hét ago
Kik Európa innovátorai?
-
Gazdaság2 hét ago
Húsvéti felkészülés: csaknem 500 prémium termékét akciózta le a SPAR az ünnepi időszak előtt
-
Okoseszközök2 hét ago
A Samsung bemutatja a legújabb Odyssey gaming monitorokat
-
Okoseszközök1 hét ago
A Samsung bemutatja az új hűtőszekrény-kínálatát
-
Tippek2 hét ago
Téli gumival autózni nyáron? Nem jó ötlet!
-
Okoseszközök1 hét ago
Hasznosnak tartjuk a mesterséges intelligenciát, mégsem élünk vele
-
Gazdaság1 hét ago
A vállalatok miatt kell fenntartani a bankfióki pénztárakat
-
Okoseszközök1 hét ago
A Samsung bemutatja eddigi legerősebb szívóteljesítményű vezeték nélküli álló porszívóját, a Bespoke AI Jet Ultra-t