Connect with us

Okoseszközök

Megérkeztek Magyarországra is a Galaxy S széria zászlóshajói

galaxy

Az előrendelők több mint fele a Galaxy S23 Ultra mellett döntött.

Az okostelefonok gyökeresen megváltoztatták, hogyan mesélünk történeteket, miként örökítjük meg élményeinket és ezeket hogyan osztjuk meg egymással. A Galaxy S23 széria a Samsung eddigi legmodernebb kamerarendszerével érkezett a piacra, így valósághűen és részletgazdagon ragadhatjuk meg a felejthetetlen pillanatokat. A Galaxy S23 széria 2023. február 17-től kapható Magyarországon, készen arra, hogy éjjel-nappal kreativitásra és hatékonyságra ösztönözze a felhasználókat.

Tavaly a Samsung Galaxy S22 széria pillanatok alatt bizonyította népszerűségét, ugyanis több mint kétszer annyi előrendelés érkezett már az első héten, mint az elődjére, a Galaxy S21 készülékekre. Az előző évi siker után idén még magasabb ez a szám, ráadásul a vásárlók több mint fele a Galaxy S23 Ultrát szerezte be.

„A nagy lendület, amelynek tanúi vagyunk, annak köszönhető, hogy a vásárlók olyan termékekre vágynak, amelyek a határokat feszegetik és egyben szabadságot adnak nekik a kreatív önkifejezésre – mondta TM Roh, a Samsung mobilkommunikációs üzletágának vezetője. – Az idei előrendelési számok visszatükrözik azt az erős bizalmat, amelyet vásárlóink tanúsítanak a márkánk iránt és azt mutatják, hogy a korszakalkotó újítások és a fenntarthatóság iránti elkötelezettségünk továbbra is visszhangra talál a felhasználók körében”.

Az ikonikus Samsung Galaxy S széria nemcsak egyedi dizájnnal, hanem jövőbemutató fejlesztésekkel, többek között a Samsung és a Qualcomm által közösen, Galaxyra optimalizált vadonatúj hardverrel, a Snapdragon® 8 Gen 2 platformmal érkezett. A prémium élmény mellett az új funkciók lehetővé teszik, hogy a felhasználók lélegzetelállító tartalmakat készíthessenek a különböző fényviszonyhoz alkalmazkodva. Az új mesterséges intelligencia alapú képjelfeldolgozó algoritmusnak köszönhetően vége a homályos képek korszakának, legyen szó egy gyertyafényes vacsorán vagy egy fesztiválon készített fotóról. A készülékek előcsalogatják a felhasználókban rejlő kreativitást, a Galaxy S23 széles látószögű, 50 megapixeles kamerája a nagy teljesítményű chippel együtt dolgozva részletgazdag és nagy felbontású képet kombinál, a Nightography éjszakai felvételek funkcióval moziminőségű videók készülhetnek.

A Galaxy S23 Ultra 200 megapixeles kamerájának, valamint a százszoros nagyításnak köszönhetően a legizgalmasabb momentumok is csak karnyújtásnyira kerülhetnek, az Asztrofotó beállítással pedig a határ szó szerint a csillagos ég, a felhasználók kedvükre megörökíthetik kedvenc csillagképüket vagy akár a Tejútrendszert. A részletesebb feldolgozás érdekében érdemes Profi RAW alkalmazással nagy felbontású képeket RAW formátumban készíteni, hogy az eredmény igazán lélegzetelállító lehessen.

Hozzájárulás egy élhetőbb jövőhöz

A Fantomfekete, Krém, Zöld és Levendula árnyalatú modellek alkatrészei többek között eldobott halászhálókból és PET-palackokból újrahasznosított műanyagokat tartalmaznak. A Galaxy S23 termékcsalád négygenerációs operációs rendszerfrissítéssel, és ötévnyi biztonsági frissítéssel őrzi meg a prémium élményt azon felhasználók számára, akik szeretnék a lehető leghosszabb ideig használni készüléküket. Ráadásul, mindazok, akik bármely Galaxy S23 eszközt megvásárolják 2023. február 1. és 2023. március 31. között, részt vehetnek a ReGalaxy programban, hogy új célt adjanak korábbi generációs telefonjuknak. Ebben a programban, amelyet a Samsung a fenntarthatósági törekvéseinek részeként indított, a Galaxy S10, S20, S21 és S22 vagy Note20 készülékek tulajdonosai vehetnek részt. A vásárlók bruttó 100 ezer forintos keretösszegig újíthatják fel, javíttathatják meg korábbi eszközüket. Így a régebbi okostelefonok egy új életet kaphatnak, akár egy másik családtagnál vagy egy okosotthon ökoszisztémájába illesztve.

Személyre szabott felhasználói élmény

A Galaxy S23 készülékek szinte bármely tevékenységben remek partnerré válhatnak a különböző applikációk segítségével, hogy felhasználók kihozhassák magukból a maximumot. A Galaxy S23 eszközöket vásárlók hat hónapig díjmentesen használhatnak egy 100 GB méretű OneDrive tárhelyet, ahová könnyedén szinkronizálhatják fényképeiket. Reklámmentesen élvezhetik négy hónapig a YouTube Premiumot és három hónapig a Spotify-t. Valamint két hónapig ingyen kísérletezhetnek az Adobe telefonon elérhető programjaival, a Photoshop Lightroommal és a Creative Cloud Express-szel, a Profi RAW alkalmazással összekötve még inkább kézben tarthatják a professzionális képszerkesztés folyamatát. A promóciók az alkalmazások új regisztrálói számára érhetőek el. A legmodernebb funkciók és a hatékonyságot növelő alkalmazások mellett a csúcskészülékek külsőleg is igazodnak tulajdonosukhoz, kifejezetten a szériához készült strapabíró tokkal a felhasználók egyedi rögzítővel tarthatják a kezükben, amely a kényelem mellett lehetőséget nyújt akár bankkártyák tárolására is. Ezt minden vásárló kiegészítheti kedvére különböző állványokkal, szíjjal vagy tapadókorongos tartóval.

A Galaxy S23 sorozat a Samsung Message Guard segítségével a mobilbiztonság következő szintjét hozza el. Ez a nagy teljesítményű biztonsági mechanizmus hatékony védelmet nyújt azon támadások és behatolások ellen, amelyek kattintás nélkül is képesek települni a készülékekre. Ez egy újfajta kibertámadás, amely akár egy kép fogadásával is kompromittálhatja a készüléket – a felhasználó közreműködése nélkül. A Samsung Message Guard virtuális karanténként működik, csapdába ejti a káros képeket, hogy a felhasználó megbízható fájlokat kapjon.

Árak és elérhetőség

A Galaxy S23 széria február 17-től elérhető Magyarországon is, a három új eszköz megvásárolható a samsung.hu weboldalon, a szolgáltatóknál és a kiskereskedőknél.

A Galaxy S23 Fantomfekete, Krém, Zöld, valamint Levendula színekben kapható, a 128 GB és a 256 GB verzió 409 990, illetve 439 990 forintos ajánlott fogasztói áron érhető el. A Galaxy S23+ 256 GB méretben Fantomfekete, Krém és Levendula színekben érkezik 524 990 forintos ajánlott fogyasztói árral, az 512 GB verzió Fantomfekete, Zöld és Levendula színekben kapható 574 990 forintért. A Galaxy S23 Ultra 256 GB méretű változata 609 990 forintért Fantomfekete, Zöld és Krém színben, 512 GB méretű változata 689 990 forintért Fantomfekete és Zöld verzióban, 1TB méretű változata pedig 789 990 forintért kapható exkluzívan a Samsung Webáruházban és a Samsung Experience Store-okban kizárólag Fantomfekete színben.

A Galaxy S23 és S23+ és S23 Ultra készülékekről további információ a https://www.samsung.com/hu/smartphones/galaxy-s23-ultra/ és a https://www.samsung.com/hu/smartphones/galaxy-s23/ weboldalakon érhető el.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Az SAP és a Databricks bemutatja az SAP Business Data Cloudot

Az SAP a mai napon bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat.

Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.

Az SAP és a Databricks stratégiai partnersége új korszakot nyit a vállalati adatkezelésben. Két, saját területén piacvezető vállalat fogott össze, hogy újradefiniálja az alkalmazások és adatplatformok együttműködését. Az új megoldás natívan beágyazza a Databricks technológiáját az adatmérnöki, gépi tanulási és az erőforrásigényes AI-feladatok elvégzéséhez.

„Az SAP Business Data Cloud felszabadítja a vállalati adatok teljes értékét az üzleti AI számára”

– mondta Christian Klein, az SAP vezérigazgatója.

„Ötvözi az SAP szakértelmét a küldetéskritikus, végponttól végpontig terjedő folyamatok és a szemantikailag gazdag adatok terén a Databricks világszínvonalú adatmérnöki képességeivel, létrehozva egy úttörő megoldást, amely segíti a szervezeteket abban, hogy maximálisan kihasználják adataikat.”

„A vállalatok világszerte arra törekszenek, hogy nagyobb értéket nyerjenek ki adataikból, és nagyobb hozamot érjenek el AI-befektetéseikből”

– mondta Ali Ghodsi, a Databricks társalapítója és vezérigazgatója.

„Az SAP-val való partnerségünk lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy adataikat – formátumtól és tárolási helytől függetlenül – egyesítsék, így azokat a Databricks Data Intelligence Platformon belül kezelhetik, elemezhetik és testre szabott AI-alkalmazásokat építhetnek rájuk.”

Az adatalapú gazdaság előmozdítása

Az SAP Business Data Cloud támogatja az SAP-t az adattermék-gazdaság növekedésében. Teljeskörűen menedzselt SAP-adattermékeket kínál az üzleti folyamatok széles skálájához – legyenek akár pénzügyi, beszerzési vagy az ellátási láncból származó adatok az SAP S/4HANA-ból vagy az SAP Ariba rendszerből, vagy akár képzési és tehetségmenedzsment adatok az SAP SuccessFactorsból. Ezek az adattermékek a forrásukat, az összefüggéseket, így az üzleti értelmüket is megőrzik, így a nyers rekordokon túl azonnali hozzáférést biztosítanak magas minőségű adatokhoz, mindezt a költséges adatkinyerési folyamatok nélkül.

Ha például egy pénzügyi igazgató szeretné felmérni a növekvő infláció nyereségességre gyakorolt hatását, az SAP Business Data Cloud képes valós idejű külső adatokat, például a fogyasztói árindexet összevetni a vállalata pénzügyi adataival – például a főkönyvi számlákon vagy költséghelyeken található értékekkel –, így átfogó elemzést kaphat a rendszertől.

Az SAP Business Data Cloud új funkciókat is kínál, például az úgynevezett insight appokat, amelyek valós idejű adatokkal összekapcsolt adattermékeket és AI-modelleket használnak fejlett elemzések és tervezési feladatok támogatására. Ezek kiterjednek az alapvető vállalati analitikára, a pénzügyekre és a humánerőforrás-szolgáltatásokra is.

„Az SAP Business Data Cloud segít abban, hogy maximálisan kihasználjuk adataink értékét és előmozdítsuk az innovációt üzleti tevékenységünkben”

– mondta Markus Hartmann, a Henkel Európáért, Afrikáért és Dél-Kelet Ázsiáért felelős vállalati alelnöke.

„A szemantikailag gazdag adattermékek és a Databricks mély integrációja továbbfejleszti meglévő adatmegoldásainkat, lehetővé téve forgatókönyvek modellezését és az AI-alapú meglátások kihasználását, hogy fenntartható jövőt építsünk adataink ökoszisztémájában.”

„A bejelentés a magyar ügyfelek számára is ígéretes, hiszen sok ügyfelünk használja korábbi üzleti adatelemző BI megoldásunkat, számukra a megújult és innovatív funkciókkal rendelkező SAP Business Data Cloud egy tökéletes megoldás lehet a terület modernizálására”

– emelte ki Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója a hír kapcsán.

„A mindennapi üzleti folyamatokba beágyazott AI megoldásokra is egyre nagyobb keresletet látunk itthon is, nem véletlenül: AI ügynökeinkkel a riportingtól kezdve a fejlett analitikán, kockázatértékeléseken, vagy szcenárió-elemzéseken át a tervezésig a legösszetettebb feladatokat is automatizálni lehet, ami erőforrást szabadít fel a kreatív feladatokra és teret ad az innovációnak.”

Az AI-ügynökök teljes potenciáljának kiaknázása

Az SAP Business Data Cloud jelentősen javítja a Joule, az SAP generatív AI asszisztensének működését is, amely gyorsabbá teszi az üzleti területeken átívelő munkafolyamatokat, AI-ügynökök segítségével támogatva a megalapozott üzleti döntéshozatalt. Az iparág legmagasabb minőségű vállalati adatkészleteivel – valamint az SAP Knowledge Graph megoldásával, amely üzleti célokra modellezve strukturálja az adatokat – a Joule-ügynökök mélyebb betekintést nyújtanak a vállalati folyamatokba és hatékonyabb együttműködést biztosítanak az összetett üzleti kihívások megoldásában.

Az SAP bejelentette továbbá számos új, azonnal használható Joule-ügynök elérhetőségét pénzügyi, szolgáltatási, értékesítési és egyéb üzleti területeken belül. Például a pénzügyi ügynökök segítenek a követelések gyorsabb feldolgozásában és a pénzforgalom optimalizálásában, míg az értékesítési ügynökök felgyorsítják az üzleti folyamatokat az ügyfélkérdések hatékonyabb kezelése érdekében.

Ezen felül az SAP bevezetett egy új, fejlett AI-ügynök építő funkciót is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját AI-ügynököket fejlesszenek és telepítsenek. Az SAP évtizedes üzleti szakértelme révén ezek az ügynökök az irányított munkafolyamatok segítségével a releváns adatokra és üzleti kontextusra alapozva képesek működni, ezáltal növelik az automatizáció és a mesterséges intelligencia használat hatékonyságát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Egészségpénztári számlára is elszámolható a vérnyomásmérő funkcióval rendelkező okosóra

Újabb egészségpénztárak fogadják el a nemrégiben Magyarországon bevezetett HUAWEI WATCH D2 okosóra vásárlását.

Ez az innovatív készülék a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze.

Újabb egészségpénztárak fogadják el a hazánkban január végén debütált HUAWEI WATCH D2 24 órás vérnyomásmérő funkcióval ellátott okosóra megvásárlását. Mostantól már az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár és az OTP Egészségpénztár is elfogadja a vásárlást, így a Prémium Egészségpénztár, MBH Gondoskodás Egészségpénztár, Vasutas Egészség- és Önsegélyező Pénztár, valamint a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár mellett már a fenti két újabb szolgáltató tagjai is elszámolhatják az óra beszerzését. Az okosóra egészségpénztári elszámolhatósága komoly előrelépést jelent a Huawei abbéli törekvésében, hogy egészségfigyelő technológiája minél szélesebb körben elérhetővé váljon a felhasználók számára.

Orvostechnikai eszközként regisztrált okosóra

A HUAWEI WATCH D2 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes, ami egyedülálló funkció a csuklón hordható eszközök piacán. A HUAWEI WATCH D2 mandzsetta segítségével méri a vérnyomást a csuklón, nappal emlékeztetőket küld, éjszaka pedig automatikusan elvégzi a méréseket az alvás során. Az okoseszköz megfelel az Európai Unió orvostechnikai eszközökre vonatkozó szabályozásának (MDR – Medical Device Regulation) és orvostechnikai eszközként lett nyilvántartásba véve, ugyanakkor ha bármilyen rendellenességet észlelünk, kulcsfontosságú orvoshoz fordulni, hogy a potenciális problémát időben felismerjék és kezeljék.

Az okosóra további funkciói között szerepel az EKG-mérés, a SpO2-monitorozás, valamint a pulzus-, stressz- és bőrhőmérséklet-mérés is. Emellett a felhasználók részletes Egészségügyi Áttekintést készíthetnek, amely egyetlen érintéssel nyolc különböző testfunkciót összegez. A készülék több mint nyolcvan edzésmódot kínál, kompakt, kényelmes viselet, és párosítható mind iOS, mind Android készülékekkel.

Elérhetőség és árak

A készülék fekete fluoroelasztomer szíjas verziójának ajánlott bruttó fogyasztói ára 164.990 Ft, a fehér bőrszíjas változaté pedig 179.990 Ft. Az okosórákat a MediaMarkt, az Alza, az Emag, a Yettel, a Telekom, illetve az Euronics üzleteiben és weboldalain lehet megvásárolni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik

Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik.

Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.

A digitális banki megoldások közül az egyik legnépszerűbb Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense, amely a mesterséges intelligencia és a nyelvtudomány ötvözeteként jött létre. A rendszer akkor tud hatékonyan működni, ha képes megérteni és reagálni az emberek különböző és sajátos nyelvhasználati szokásaira. Mindez komoly szakmai munkát igényel, amelyet a K&H NLU csapata támogat. Többek között ezért is került részletesen bemutatásra Kate, a digitális pénzügyi asszisztens, a Szegedi Tudományegyetem által szervezett XXI. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencián, ahol a K&H NLU csapat egyik szakértője egy olyan hétköznapi példán keresztül prezentálta hogyan működik Kate nyelvi feldolgozási rendszere, vagy hogyan érti meg Kate a természetes nyelvet, mint az utalás.

Egy intelligens asszisztens fejlesztése

Kate fejlesztése során az NLU csapat különböző modulokat integrált, amelyek lehetővé teszik a felügyelt gépi tanulás és a szabályalapú rendszerek együttes alkalmazását. A hangalapú asszisztens válaszai előre megírt válaszokon alapszanak, és a rendszer szabályalapú megközelítést alkalmaz a válaszok generálására. Ez a gyakorlatban vonatkozhat akár egy Kate-hez intézett kérdésre vagy tranzakcióra egyaránt.

Amikor egy ügyfél üzenetet küld, az automatizált rendszer először azt próbálja megérteni, hogy mi a szándéka („intent”). Ez lehet például egy átutalás indítása. Emellett a rendszer felismeri a fontos adatokat („entity-ket”), mint például a bankszámlaszámot vagy a címzett nevét. Ha valaki például azt mondja, hogy „Utalj Róbertnek!”, akkor a rendszer először megnézi, hogy a felhasználó elmentette-e Róbert nevét a partnerei közé. Ha igen, akkor ennek alapján tud választ adni és a kérést végrehajtani.

Szakmai közösség az ügyfélélményért

Az NLU csapat a K&H digitális innovációs szakterületének részeként működik, a bank IT szervezetén belül a legújabb technológiákat alkalmazza az ügyfélélmény javítása érdekében. Az NLU csapat nem csupán egy belső fejlesztési egység, hanem egy folyamatosan innováló szakmai közösség is, mely a legújabb AI technológiákat és nyelvészeti megoldásokat alkalmazza.

„A K&H Bank stratégiája a digitális fejlesztésekre épül, hogy a modern bankolási igényeket kielégítse. Ennek egyik kiemelkedő példája Kate bevezetése és folyamatos fejlesztése, mely a mesterséges intelligencia és az automatizáció legújabb vívmányait ötvözi. A technológiai innováció azonban nemcsak az ügyfelek kényelmét szolgálja és a jövő bankolási lehetőségeit biztosítja, hanem rámutat arra is, hogy az igazán hatékony megoldások több tudományterület – például adatelemzés, gépi tanulás, kiberbiztonság – összekapcsolásával születhetnek meg. Ezért is összetett az IT szakemberek munkája hiszen nem csupán saját szakterületükön kell helytállniuk, hanem más üzleti és technológiai folyamatok megértésére és integrálására is szükség van. Ez a multidiszciplináris megközelítés kihívásokkal teli, de éppen ez teszi vonzóvá az IT szakemberek számára a banki környezetet, amely egyre inkább a legmodernebb technológiák találkozási pontjává válik. ”

mondta el a projekt kapcsán Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss