Okoseszközök

Egyre népszerűbbek a többfunkciós autós applikációk

app
forrás: www.e-alkusz.hu

2 in 1 alkalmazással tehetik könnyebbé a parkolást az autósok

Többféle biztosítás meghosszabbítása, adók befizetése, parkolási díjak számontartása, vizsgáztatás – az autótulajdonosoknak egyre több kifizetést és adminisztrációt kell fejben tartania. Nekik lehet nagy segítség egy mobilapp, amin egyszerre több ügyet is elintézhetnek.

Itt az év vége és rengetegen kapkodnak, mit kell még elintézni, biztosításokat megújítani, szervizelni az autót, esetleg levizsgáztatni, autópálya matricát venni vagy éves parkolási engedélyt intézni, az adventi időszakban ráadásul sokat járjuk a belvárost, ahol parkolást is kell fizetni. Hogyan lehetne ezt (vagyis legalább egy részét) kicsit összefogni, kényelmesebbé tenni? Ahogy a sport- vagy egészségügyi alkalmazásoknál, úgy az autós applikációknál is megfigyelhető az a tendencia, hogy egy appot több funkcióra fejlesztenek, hogy a felhasználó minél több időt töltsön vele és sok adatot, információt, programot kezeljen a felületen.

Ügyintézés percek alatt

Sokan elfelejtik a megkötni az új biztosítási szerződést, vagy ha éppen eszükbe jut a határidő, akkor nem találják a kötvényt. Kár esetén halogatjuk az ügyintézést, mert nincs kitől segítséget kérni, de létezik már egy innovatív applikáció, az E-Alkusz, amely több bank és biztosító hálózatával összeköttetésben áll. Az E-Alkusz a felhasználó érdekeit képviselve pedig a legjobb konstrukciót ajánlja fel, majd szerződéskötés után egy helyen tárolja az összes biztosítási kötvényünket. Utazáskor is köthetünk ebben az alkalmazásban biztosítást, sőt kár esetén még segítséget is kaphatunk az E-Alkusz munkatársaitól.

Az app új funkciója november eleje óta elérhető: mostantól még parkolást is fizethetünk az alkalmazáson keresztül. A parkolási funkciót SMS-díj nélkül vehetjük igénybe, ráadásul, minél nagyobb összegű biztosítási csomagunk van az E-Alkuszon, annál kevesebb parkolási kényelmi díjat kell fizetnünk parkolásonként. Az applikáció abban is segítségünkre lesz, hogy ne felejtsük el leállítani a parkolást, ugyanis ötpercenként figyelmeztető push üzeneteket küld.

„Az elmúlt néhány hétben 15%-kal nőtt az applikáció letöltéseinek száma. Összesen 80 ezer ügyfélünk van, és 120 ezer szerződést kezelünk biztosítási alkuszként, az ügyfeleink nagy részének több szerződése is van nálunk. Minél több élő szerződése van nálunk a felhasználónak, annál kedvezményesebben parkolhat az applikációval. A mobilparkolás kényelmi díja 100 ezer forint éves biztosítási állományig 110 Ft, 100 ezer forint éves állomány felett pedig csak 55 Ft, akik 250 ezer forint feletti biztosítási díjat fizetnek, elengedjük a kényelmi díjat, ha az E-Alkuszt használják.”

– részletezi Póta Zsolt, a Pannon-Safe cégvezetője.

Az applikáció folyamatosan frissül, hiszen a biztosítóktól rendszeresen érkeznek az új adatok, amelyek a rendszerben is megjelennek, tehát nem kell attól tartanunk, hogy elavult információkat kezelne az app. A Pannon-Safe különös figyelmet fordít az adatbiztonságra és a rendszeres frissítésre, hogy az ügyintézésben ne legyen soha fennakadás.

„Végeztünk egy felmérést, hogy egy biztosítási felületet a felhasználók milyen gyakran nyitnak meg. A statisztika évi 1-2 alkalmat hozott ki személyenként, mi pedig azt tűztük ki célul, hogy egy kedvelt, folyamatosan használatban lévő és frissülő applikációt nyújtsunk – így jött a mobilparkolás ötlete. Egyébként az E-Alkuszon figyelemmel kísérheti az autó-, lakás-, egészség- és nyugdíjbiztosításának és utazási biztosításainak állapotát, díjrendezettségét, és ha pár napos üzleti útra megyünk, nyári vakációt tervezünk vagy síelni indulunk, kéznél van az app, amin gyorsan, akár percek alatt megköthetjük a biztosítást, amit bankkártyával azonnal kifizethetünk. A következő cél az, hogy a felhasználói visszajelzések alapján tovább fejlesszük az alkalmazást.”

– mondta el Póta Zsolt. 


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Samsung Smart Forward frissítések az otthoni készülékek továbbfejlesztéséért, jövőbiztosságáért és biztonságáért

A Samsung bemutatta, milyen új funkciókat kínál a Smart Forward, a kompatibilis Samsung háztartási készülékek hálózaton keresztüli frissítéseivel, amelyeket az év második felében vezetnek be.

A Smart Forward frissítések célja, hogy új életre keltsék a meglévő eszközöket – új funkciókkal, jövőbiztos megoldásokkal továbbfejlesztve.

A többéves kutatás-fejlesztésünk után vezetjük be világszerte a Smart Forward frissítéseket a korábban megjelent készülékeinkhez – mondta Miyoung Yoo, a Samsung szoftverfejlesztési csoportjának vezetője és a digitális készülékekkel foglalkozó üzletágának alelnöke. – A Smart Forward által biztosított, kibővített funkcióknak, a meghosszabbított élettartamnak és a fokozott biztonságnak köszönhetően az okosotthon-élmény valóban a jövőbe mutat.

Az új funkciók megváltoztathatják a konyhai élményeket

A Smart Forward frissítések számos új funkciót vezetnek be, amelyek célja, hogy új szintre emeljék a felhasználói élményt és a készülékek teljesítményét. A Family Hub™ hűtőszekrényen található az érintőképernyős panel, amely az ételek kezelését, a szórakozást és a kommunikációt szolgálja, és a frissítések után majd Quick Share adatátvitellel, Buds Auto Switch és Fridge Call (Hűtőszekrény hívás) funkciókkal fog gazdagodni, amelyek tovább erősítik a csatlakoztathatóságot és a zökkenőmentes használatot.

A Quick Share minden eddiginél egyszerűbbé teszi az emlékek és a receptek megosztását a konyhában, mivel a felhasználók néhány kattintással gyorsan, közvetlenül a mobileszközükről küldhetnek fényképeket a Family Hub™ kijelzőjére. Amikor a felhasználók a Galaxy Buds készüléküket a Family Hub™-hoz csatlakoztatják, hogy zenét hallgassanak vagy főzéssel kapcsolatos videókat nézzenek, a Buds Auto Switch funkció lehetővé teszi, hogy egyszerűen átválthassanak a mobileszközükre a bejövő hívások fogadásához, majd vissza, amikor a hívás befejeződik.

Végezetül a felhasználók a Fridge Call segítségével közvetlenül a Family Hub™ saját mikrofonjának és hangszórójának használatával fogadhatnak telefonhívásokat, így nem kell átmenniük egy másik szobába, hogy megkeressék a telefonjukat. Ez különösen akkor jelenthet segítséget, ha a felhasználók keze tele van főzés, mosogatás vagy takarítás közben: ezzel a funkcióval könnyebbé válik a multitasking, és továbbra is vonalban maradhatnak. Ezek az új funkciók nemcsak az új modellekben, hanem a 2017-től gyártott, Family Hub™ funkcióval ellátott hűtőszekrényekben is elérhetőek lesznek.

A Gyors távirányító (Quick Remote), egy olyan kiegészítő funkció, amellyel a felhasználók mobiltelefonja a csatlakoztatott Samsung készülékek távirányítójává válik. Ezt a 2023-tól gyártott hűtőszekrényekre is kiterjesztik, függetlenül attól, hogy azok tartalmaznak-e Family Hub™ kijelzőt vagy sem, illetve a szintén 2023-tól gyártott mosógépek és légkondicionálók is megkapják ezt a funkciót. A felhasználóknak elegendő mindössze a SmartThings-hez csatlakozó készülék közelébe menni, ekkor megjelenik a Galaxy telefonjuk képernyőjén az adott eszköz távirányító menüje. Ez a gördülékeny összekapcsolódás biztosítja, hogy a felhasználók könnyedén irányítsák otthonukat.

Biztonságosabb használat és energiahatékonyság

A biztonság és az energiahatékonyság jegyében a Samsung frissítéseket vezet be a régebbi modellekhez, többek között a 2021-ig visszamenőleg gyártott hűtőszekrényekre is, hogy a termékek a legfrissebb biztonsági követelményeknek is megfelelhessenek. Egy esetleges áramkimaradás, majd az áramellátás újraindulása után a hűtőszekrények észlelik, és a SmartThings alkalmazáson keresztül értesítik a felhasználókat arról, ha a belső hőmérséklet megemelkedett. Ez plusz óvintézkedést jelent, mivel felhívja a felhasználók figyelmét a tárolt élelmiszerek frissességét befolyásoló tényezőkre.

Emellett a felhasználók mostantól különböző csengőhangokat választhatnak a nyitott ajtóra figyelmeztető értesítésekhez, ezáltal még szélesebb körben ellenőrizhetik készülékük beállításait. Továbbá, a jégkészítő működését az alvó üzemmóddal éjszakára szüneteltethetik, ezzel megőrizhetik otthonuk nyugalmát, és megkímélhetik magukat a jég zavaró zörgésétől.

A Samsung mosogatógépek optimális ütemezéssel egészülnek ki, amely késlelteti a készülékek indítását, hogy azok ne a csúcsidőszakokban dolgozzanak, amikor a legnagyobb az energiafogyasztás vagy a szén-dioxid-kibocsátás. Ez a funkció segíthet a felhasználóknak az energiaköltségek optimalizálásában.

A Samsung a készülékek funkcionalitásának és teljesítményének folyamatos fejlesztésével biztosítja, hogy a felhasználóknak ne kelljen aggódniuk amiatt, hogy készülékeik elavulnak. Ez a megközelítés nemcsak az ügyfelek beruházásait védi, hanem összhangban van a vállalat azon törekvéseivel is, hogy csökkentse a rendszeres cserék szükségességét.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Légbuborékos fóliával bevont kocsmával lepte meg a focirajongókat Barcelonában a HONOR

A világ első légbuborékos fóliával bevont kocsmája biztonságban tartja a szurkolókat és telefonjaikat, mivel a kutatások szerint a sportesemények kockázatos környezetet jelentenek a készülékek számára.

Barcelonában megdöbbenhettek a futballrajongók, amikor egy népszerű sportbárt pukkanós fóliába csomagoltak azért, hogy a jelenlévő szenvedélyes szurkolók nyugodtan nézhessék a Barcelona-Bayern München Bajnokok Ligája összecsapást anélkül, hogy attól kellett volna tartaniuk: a lelkes ünneplés közben tönkremegy a telefonjuk.

A kocsma átalakításának apropóját az adta, hogy a kocsmák és bárok a meccsnézések legnépszerűbb helyszínei közé tartoznak, egy új kutatás szerint a futballmeccsek alatti ünneplésnek sokszor komoly ára van.

A HONOR által 1000 felnőtt körében végzett felmérés szerint a futballfanok 70 százaléka szenvedélyes szurkolónak vallja magát, és 81 százalékuk elismerte, hogy elragadtatja magát az izgalomtól. És amikor az izgalom szintje az egekbe szökik, minden második megkérdezett eldobja vagy elejti a holmiját a pillanat hevében.

Mindez rengeteg futballal kapcsolatos gondhoz vezet már: a szurkolók bevallása szerint okoztak már kárt azzal, hogy italt öntöttek a telefonjukra, vagy egy-egy futballmeccs utáni ünneplés során elvesztették tárgyaikat, például a napszemüvegüket vagy akár a ruhájukat is.

De a telefonok összetörése sem ritka ilyenkor. Ezek a meccsek nézése során bekövetkező gyakori balesetek rávilágítanak a tartósabb technológia iránti igényre. Azok a szerencsés rajongók, akik ellátogattak a buborékba csomagolt Sonara Sports Bárba, megtapasztalhatták a tartós készülékek jövőjét miután bejutottak a Magic V3IP területére. Ebben az exkluzív zónában megismerhették az új HONOR Magic V3-at és annak rendkívüli tartósságát.

A HONOR Magic V3 strapabíró váza a repülőgépipari minőségű szálakkal akár 40-szeresére növeli az ütésállóságot, míg a HONOR Super Steel Hinge könnyű, mégis erős gerincet alkot. A készülék a teljes 90 percet és a hosszabbítást is kibírja a legizgalmasabb meccsek során.

Nem csoda persze, hogy a sportesemények alatt a telefonok sérüléseket szenvedhetnek el, ugyanis a szurkolóknak számos indoka van arra, hogy kézben tartsák eszközeiket: az eredmények megtekintésétől (49%) és a közösségi média állapotfrissítésein át (25%) egészen a barátoknak/családtagoknak szóló üzenetekig (41%) és a fényképezésig (33%).

Persze néha a meccs okozta érzelmek minden mást felülírnak – a megkérdezettek 60 százaléka elismerte, hogy nem is törődött az ünnepléssel kapcsolatos veszélyekkel és azok negatív következményeivel, mivel a csapat gólja miatti érzelmek felülírtak mindent.

„Úgy tűnik, hogy a szurkolók úgy gondolják, hogy a meccs ideje alatt minden kockázat megéri, hogy a kedvenc csapat gólt lőjön. Örömmel segítünk a szenvedélyes futballrajongóknak, hogy élvezhessék a nagy meccset, miközben biztonságban tarthatják telefonjukat, hiszen nem minden telefon egyforma”

– mondta Avikar Jolly, a HONOR EUROPE CMO-ja.

„A HONOR Magic V3 a kiváló tartósságot lenyűgöző vékonysággal és könnyedséggel ötvözi, az összecsukható kijelzővel pedig a telefon, a táblagép és a laptop helyettesítésére is tökéletes készüléket kapunk. Kezdődhet a játék!”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Okoseszközök

Megreformálta kedvezményrendszerét a Yettel, az ügyfelek nyernek vele

A Yettel lakossági ügyfelei jelentős szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, mindezt erre vállalt hűségidő nélkül.

Bár a szolgáltatáscsomagok – tévé, internet, telefon összecsomagolása – már régóta elterjedtek a hazai piacon, a Yettel most egy új megközelítéssel érkezik: a szolgáltató ügyfelei mától szabadságot kapnak a kedvezmények eléréséhez szükséges szolgáltatások összeállításában, azt erre vállalt hűségidő nélkül érhetik el.

Az elmúlt két évtizedben a lakossági távközlési piac szerkezete jelentősen átalakult. A magyar háztartások egyre többféle digitális eszközt használnak, már a nagyszülői korosztály is online, és az új generáció digitális nyitottsága nem kérdés, hanem az életvitel alapvető része. A 2023-as Magyar Infokommunikációs Jelentés[1] szerint a háztartások 94 százaléka nem csak egyetlen távközlési szolgáltatást vesz igénybe, a legnagyobb arányban (38,1%) mind a négyet – azaz mobiltelefont, internetet, televíziót és fix vonalas telefont.

Rugalmasság a kedvezménycsomag elemeinek összeállításában

A kedvezményért együtt kínált szolgáltatások ugyanakkor jellemzően „előre csomagoltak”, és a fogyasztó hiába szeretné saját igényei szerint összeállítani annak összetevőit, erre csak korlátozottan van lehetőség, és sokszor olyan dolgokért is fizetnie kell, amire nincs is szüksége. A Yettel figyelembe veszi az ügyfelek igényeit és október 22-től egy új koncepciót vezet be: a Yettel Full szolgáltatáscsomagban akár 30% havidíjkedvezmény érvényesíthető lakossági Prime, vagy OtthonNet előfizetésre, de a csomaghoz hozzáadható TV vagy streamingszolgáltatás is. Ezek tehát azok a szolgáltatások, amik a kedvezménycsomagot alkothatják. A Yettel Full szolgáltatáscsomag esetében nem kötelező, hogy mind a három szolgáltatástípus – mobilelőfizetés, TV és otthoni internet – szerepeljen a csomagban, sőt a szolgáltatások bármely kombinációjával, már 2 előfizetéssel elérhető a kedvezmény; akár 2 mobilelőfizetéssel (bármely Yettel Prime-mal), vagy akár 2 otthoni internettel (bármely OtthonNettel). A csomag alkotóeleme lehet tehát a 15% kedvezménnyel választható Yettel TV is (kivéve Yettel TV XS csomag), sőt, ha az ügyfelek inkább streaminget néznek, a csomagban lévő Max előfizetésekre is 15% havidíjkedvezmény jár. A Yettel Full további előnye még, hogy nincsen a kedvezménycsomagra vonatkozó hűségidő és egy csomagban lévő mobilelőfizetések belföldön ingyen hívhatják egymást. A Yettel Full csomag kedvezménye mindaddig igénybe vehető, amíg az adott számlázási azonosítón a Prime és az OtthonNet tarifák közül legalább található és a számlázási azonosítón az adott számlázási ciklusban egyetlen szolgáltatás sincs felfüggesztve.

„Megnéztük a piacot és kutattuk az ügyfeleink igényeit, elegük van a felesleges kiadásokból, a mi ajánlatunk erre fókuszál. Ahogyan egy épületben lakunk, de a lakásaink különbözőek, ugyanez a helyzet a net, TV és mobilozási szokások terén is. A Yettel Full éppen ilyen kifinomultsággal, az emberek egyedi igényeihez próbál igazodni, rugalmasan alakítható a tartalma. Ügyfeleink már 2 Yettel termékkel is érzékelhető kedvezményt érhetnek el, több szolgáltatás bevonása – akár több előfizetés hozzáadásával – pedig nagyobb rendszeres kedvezményt, akár havonta 30% megtakarítást jelent” 

– mondta Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss