Connect with us

Okoseszközök

A Knox Suite immár skálázható csomagokban elérhető, iparágtól és mérettől függetlenül támogatva a vállalkozásokat

A Samsung frissíti a Knox Suite, a vállalati eszközök kezelésére és védelmére tervezett, teljes körű üzleti megoldáscsomagját.

A korábban csak egyetlen átfogó verzióban elérhető Knox Suite mostantól rugalmas csomagokat kínál, Base, Essentials és Enterprise megoldásokat, amelyek megfelelnek a különböző méretű vállalkozások eltérő biztonsági és eszközkezelési igényeinek, a kisméretű startupoktól kezdve a több ezer eszközt kezelő nagyvállalatokig.

Átfogó biztonsági és irányítási keretrendszerként, amelyet világszerte több mint 35 000 vállalkozás, 134 országban bizalommal alkalmaz, a Samsung Knox kulcsfontosságú lehet azon szervezeteknek, amelyek Samsung Galaxy eszközöket használnak, mivel lehetővé teheti a teljes működési potenciál kiaknázását. A Samsung élvonalbeli Samsung Knox biztonsági platformjára épülő Knox Suite megbízható védelmet nyújthat, egyszerűsítheti az IT-munkafolyamatokat, és olyan hasznosítható elemzéseket kínálhat, amelyek növelhetik a hatékonyságot és a termelékenységet.

A különböző méretű és iparágbeli vállalatok eszközkezelési igényei eltérőek, de végső soron ugyanazt a célt tűzték ki: a biztonságos és hatékony mobil munkavégzés megvalósítását – mondta Jerry Park, a Samsung Mobile eXperience üzletág B2B részlegének ügyvezető alelnöke és vezetője. – Ezért rugalmas lehetőségeket vezettünk be a Knox Suite keretében, melyek célja, hogy egyedi igényekre szabott szolgáltatást biztosítsanak a vállalkozásoknak. Az új, skálázható megoldásokkal a Knox Suite mostantól a különböző felhasználási területek igényeire optimalizáltan lehetővé teszi a vállalkozásoknak, hogy átfogóan és intelligensen kezelhessék vállalati ökoszisztémájukat.”

A skálázható megoldások növelhetik az eszközkezelés hatékonyságát

A Knox Suite csomagok segítségével a vállalkozások optimalizálhatják és biztonságosan kezelhetik Samsung Galaxy készülék-ökoszisztémáikat, ezzel növelhetik az informatikai hatékonyságot és maximalizálhatják a munkavállalók termelékenységét az eszköz teljes életciklusa során. A Samsung, az Egységes Végpontkezelési (UEM) piac jelentős szereplőjeként, az IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software 2024 Vendor Assessment (dokumentum #US51234224, 2024. április) értékelésében Major Player elismerést kapott. A Knox Suite-ban világszerte megbíznak az ügyfelek. A Knox Suite most minden korábbinál jobban testreszabható, és három csomagban érhető el:

  • Knox Suite – Base Plan: A Samsung Galaxy készülékek vásárlásakor további költség nélkül elérhető alapcsomag ideális választás lehet azoknak a vállalkozásoknak, amelyek egyszerű és biztonságos megoldást keresnek az üzleti eszközök kezelésére. A rendszergazdák a Samsung-eszközöket a manuális regisztráció nehézségei nélkül, könnyedén adhatják hozzá a vállalati mobilitás menedzsment (EMM) megoldásaikhoz, és biztosíthatják, hogy az eszközöket és az adatokat kormányzati szintű biztonsági rendszer védje. A Base Plan tartalmazza a Knox Mobile Enrollment (KME) és a Knox Platform for Enterprise (KPE) hozzáférését, a használatához nem szükséges további licenckulcs.
  • Knox Suite – Essentials Plan: Azoknak, akik többre vágynak az eszközbeállításnál, a Knox Suite – Essentials Plan lehetővé teszi, hogy a mobileszközök hatékony és erőteljes vállalati eszközökké válhassanak. Az alapcsomag megoldásain felül az Essentials csomag tartalmazza a Knox Manage és a Knox Remote Support szolgáltatásokat is, amelyek egységes, többplatformos eszközkezelést, valamint valós idejű hibaelhárítási támogatást biztosíthatnak.
  • Knox Suite – Enterprise Plan: A legátfogóbb Knox Suite szolgáltatásként a vállalati csomag segíthet a szervezeteknek abban, hogy a legtöbbet hozhassák ki a kiterjedt eszközparkból az operációs rendszer verziójának részletes ellenőrzésével, az intelligens betekintéssel és a vállalkozásokra szabott funkciókkal. A nagyvállalatoktól a dedikált IT-támogatói csapatokkal rendelkező középvállalatokig, ez a csomag a legmegfelelőbb azok számára, akik teljes mértékben optimalizálni szeretnék a digitális munkakörnyezetet és javítani a munkavállalók hatékonyságát. Az Enterprise Plan az Essentials csomagban található megoldásokon kívül tartalmazza a Knox E-FOTA, a Knox Asset Intelligence, a Knox Capture és a Knox Authentication Manager megoldásokat.

Azok a vállalkozások, amelyek a Galaxy Enterprise Editionbe, az üzleti célú mobileszközök és -szolgáltatások átfogó csomagjába fektetnek be, mostantól egyéves Knox Suite – Enterprise Plan licencet is kaphatnak, további költség nélkül.

Folyamatos fejlesztés az intelligens eszközkezelésért

Ezek a frissítések továbbfejlesztik a Knox Suite-ot, hogy még intelligensebb eszközkezelést nyújthasson. Azoknak a vállalkozásoknak, amelyek már más EMM (Enterprise Mobility Management) megoldásokat használnak, a Knox Suite zökkenőmentesen integrálható a meglévő rendszereikbe, így mélyebb betekintést kaphatnak és nagyobb kontrollt gyakorolhatnak a Samsung Galaxy eszközök felett. Ez lehetővé teszi az IT-csapatoknak, hogy optimalizálhassák az eszközök teljesítményét anélkül, hogy megzavarnák a meglévő munkafolyamatokat.

A Samsung folyamatos együttműködése a vezető EMM-szolgáltatókkal garantálja, hogy a Knox Suite még könnyebben elérhető lehessen ezeken a partnerplatformokon keresztül. Ez biztosítja, hogy a vállalkozások kihasználhassák a Knox Suite erőteljes funkcióiban rejlő teljes potenciált, függetlenül attól, hogy milyen IT-infrastruktúrával rendelkeznek.

A Knox Suite a jövőben tovább fejlődhet, még intelligensebbé és intuitívabbá válhat, így fejlett eszközöket és hasznosítható betekintéseket kínálhat a rendszergazdáknak. A vállalkozások pedig kiaknázhatják a Samsung Galaxy eszközökben rejlő teljes potenciált, amellyel biztonságos, hatékony jövőbeni mobil munkahelyeket hozhatnak létre.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Az SAP és a Databricks bemutatja az SAP Business Data Cloudot

Az SAP a mai napon bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat.

Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.

Az SAP és a Databricks stratégiai partnersége új korszakot nyit a vállalati adatkezelésben. Két, saját területén piacvezető vállalat fogott össze, hogy újradefiniálja az alkalmazások és adatplatformok együttműködését. Az új megoldás natívan beágyazza a Databricks technológiáját az adatmérnöki, gépi tanulási és az erőforrásigényes AI-feladatok elvégzéséhez.

„Az SAP Business Data Cloud felszabadítja a vállalati adatok teljes értékét az üzleti AI számára”

– mondta Christian Klein, az SAP vezérigazgatója.

„Ötvözi az SAP szakértelmét a küldetéskritikus, végponttól végpontig terjedő folyamatok és a szemantikailag gazdag adatok terén a Databricks világszínvonalú adatmérnöki képességeivel, létrehozva egy úttörő megoldást, amely segíti a szervezeteket abban, hogy maximálisan kihasználják adataikat.”

„A vállalatok világszerte arra törekszenek, hogy nagyobb értéket nyerjenek ki adataikból, és nagyobb hozamot érjenek el AI-befektetéseikből”

– mondta Ali Ghodsi, a Databricks társalapítója és vezérigazgatója.

„Az SAP-val való partnerségünk lehetővé teszi a szervezetek számára, hogy adataikat – formátumtól és tárolási helytől függetlenül – egyesítsék, így azokat a Databricks Data Intelligence Platformon belül kezelhetik, elemezhetik és testre szabott AI-alkalmazásokat építhetnek rájuk.”

Az adatalapú gazdaság előmozdítása

Az SAP Business Data Cloud támogatja az SAP-t az adattermék-gazdaság növekedésében. Teljeskörűen menedzselt SAP-adattermékeket kínál az üzleti folyamatok széles skálájához – legyenek akár pénzügyi, beszerzési vagy az ellátási láncból származó adatok az SAP S/4HANA-ból vagy az SAP Ariba rendszerből, vagy akár képzési és tehetségmenedzsment adatok az SAP SuccessFactorsból. Ezek az adattermékek a forrásukat, az összefüggéseket, így az üzleti értelmüket is megőrzik, így a nyers rekordokon túl azonnali hozzáférést biztosítanak magas minőségű adatokhoz, mindezt a költséges adatkinyerési folyamatok nélkül.

Ha például egy pénzügyi igazgató szeretné felmérni a növekvő infláció nyereségességre gyakorolt hatását, az SAP Business Data Cloud képes valós idejű külső adatokat, például a fogyasztói árindexet összevetni a vállalata pénzügyi adataival – például a főkönyvi számlákon vagy költséghelyeken található értékekkel –, így átfogó elemzést kaphat a rendszertől.

Az SAP Business Data Cloud új funkciókat is kínál, például az úgynevezett insight appokat, amelyek valós idejű adatokkal összekapcsolt adattermékeket és AI-modelleket használnak fejlett elemzések és tervezési feladatok támogatására. Ezek kiterjednek az alapvető vállalati analitikára, a pénzügyekre és a humánerőforrás-szolgáltatásokra is.

„Az SAP Business Data Cloud segít abban, hogy maximálisan kihasználjuk adataink értékét és előmozdítsuk az innovációt üzleti tevékenységünkben”

– mondta Markus Hartmann, a Henkel Európáért, Afrikáért és Dél-Kelet Ázsiáért felelős vállalati alelnöke.

„A szemantikailag gazdag adattermékek és a Databricks mély integrációja továbbfejleszti meglévő adatmegoldásainkat, lehetővé téve forgatókönyvek modellezését és az AI-alapú meglátások kihasználását, hogy fenntartható jövőt építsünk adataink ökoszisztémájában.”

„A bejelentés a magyar ügyfelek számára is ígéretes, hiszen sok ügyfelünk használja korábbi üzleti adatelemző BI megoldásunkat, számukra a megújult és innovatív funkciókkal rendelkező SAP Business Data Cloud egy tökéletes megoldás lehet a terület modernizálására”

– emelte ki Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója a hír kapcsán.

„A mindennapi üzleti folyamatokba beágyazott AI megoldásokra is egyre nagyobb keresletet látunk itthon is, nem véletlenül: AI ügynökeinkkel a riportingtól kezdve a fejlett analitikán, kockázatértékeléseken, vagy szcenárió-elemzéseken át a tervezésig a legösszetettebb feladatokat is automatizálni lehet, ami erőforrást szabadít fel a kreatív feladatokra és teret ad az innovációnak.”

Az AI-ügynökök teljes potenciáljának kiaknázása

Az SAP Business Data Cloud jelentősen javítja a Joule, az SAP generatív AI asszisztensének működését is, amely gyorsabbá teszi az üzleti területeken átívelő munkafolyamatokat, AI-ügynökök segítségével támogatva a megalapozott üzleti döntéshozatalt. Az iparág legmagasabb minőségű vállalati adatkészleteivel – valamint az SAP Knowledge Graph megoldásával, amely üzleti célokra modellezve strukturálja az adatokat – a Joule-ügynökök mélyebb betekintést nyújtanak a vállalati folyamatokba és hatékonyabb együttműködést biztosítanak az összetett üzleti kihívások megoldásában.

Az SAP bejelentette továbbá számos új, azonnal használható Joule-ügynök elérhetőségét pénzügyi, szolgáltatási, értékesítési és egyéb üzleti területeken belül. Például a pénzügyi ügynökök segítenek a követelések gyorsabb feldolgozásában és a pénzforgalom optimalizálásában, míg az értékesítési ügynökök felgyorsítják az üzleti folyamatokat az ügyfélkérdések hatékonyabb kezelése érdekében.

Ezen felül az SAP bevezetett egy új, fejlett AI-ügynök építő funkciót is, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy saját AI-ügynököket fejlesszenek és telepítsenek. Az SAP évtizedes üzleti szakértelme révén ezek az ügynökök az irányított munkafolyamatok segítségével a releváns adatokra és üzleti kontextusra alapozva képesek működni, ezáltal növelik az automatizáció és a mesterséges intelligencia használat hatékonyságát.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Egészségpénztári számlára is elszámolható a vérnyomásmérő funkcióval rendelkező okosóra

Újabb egészségpénztárak fogadják el a nemrégiben Magyarországon bevezetett HUAWEI WATCH D2 okosóra vásárlását.

Ez az innovatív készülék a világ első csuklón hordható, orvostechnikai eszközként regisztrált, 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes okoseszköze.

Újabb egészségpénztárak fogadják el a hazánkban január végén debütált HUAWEI WATCH D2 24 órás vérnyomásmérő funkcióval ellátott okosóra megvásárlását. Mostantól már az Allianz Hungária Egészség- és Önsegélyező Pénztár és az OTP Egészségpénztár is elfogadja a vásárlást, így a Prémium Egészségpénztár, MBH Gondoskodás Egészségpénztár, Vasutas Egészség- és Önsegélyező Pénztár, valamint a Generali Egészség- és Önsegélyező Pénztár mellett már a fenti két újabb szolgáltató tagjai is elszámolhatják az óra beszerzését. Az okosóra egészségpénztári elszámolhatósága komoly előrelépést jelent a Huawei abbéli törekvésében, hogy egészségfigyelő technológiája minél szélesebb körben elérhetővé váljon a felhasználók számára.

Orvostechnikai eszközként regisztrált okosóra

A HUAWEI WATCH D2 24 órás ambuláns vérnyomás-monitorozásra (ABPM) képes, ami egyedülálló funkció a csuklón hordható eszközök piacán. A HUAWEI WATCH D2 mandzsetta segítségével méri a vérnyomást a csuklón, nappal emlékeztetőket küld, éjszaka pedig automatikusan elvégzi a méréseket az alvás során. Az okoseszköz megfelel az Európai Unió orvostechnikai eszközökre vonatkozó szabályozásának (MDR – Medical Device Regulation) és orvostechnikai eszközként lett nyilvántartásba véve, ugyanakkor ha bármilyen rendellenességet észlelünk, kulcsfontosságú orvoshoz fordulni, hogy a potenciális problémát időben felismerjék és kezeljék.

Az okosóra további funkciói között szerepel az EKG-mérés, a SpO2-monitorozás, valamint a pulzus-, stressz- és bőrhőmérséklet-mérés is. Emellett a felhasználók részletes Egészségügyi Áttekintést készíthetnek, amely egyetlen érintéssel nyolc különböző testfunkciót összegez. A készülék több mint nyolcvan edzésmódot kínál, kompakt, kényelmes viselet, és párosítható mind iOS, mind Android készülékekkel.

Elérhetőség és árak

A készülék fekete fluoroelasztomer szíjas verziójának ajánlott bruttó fogyasztói ára 164.990 Ft, a fehér bőrszíjas változaté pedig 179.990 Ft. Az okosórákat a MediaMarkt, az Alza, az Emag, a Yettel, a Telekom, illetve az Euronics üzleteiben és weboldalain lehet megvásárolni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Hangalapú bankolás – ahol az IT és a nyelvtudomány találkozik

Korunk digitális kihívásainak egyike az ügyfelek ügyintézésre fordított idejének rövidítése, úgy, hogy közben az ügyfélélmény javuljon, miközben az egész folyamat egyszerűsödik.

Kate, a hangutasítással működő digitális pénzügyi asszisztens, is azon piacvezető fejlesztések közé tartozik, ami az ügyfelek mindennapi bankolását támogatja. A K&H Bank ezért a legmodernebb mesterséges intelligencia és szabályalapú technológiát ötvözi más egyéb tudományterületekkel, például a nyelvtudománnyal is. Az integrációt a bank saját, úgynevezett NLU (Natural Language Understanding) csapata támogatja, segítve Kate-et a természetes nyelv megértésében és feldolgozásában.

A digitális banki megoldások közül az egyik legnépszerűbb Kate, az ország egyetlen hangalapú digitális pénzügyi asszisztense, amely a mesterséges intelligencia és a nyelvtudomány ötvözeteként jött létre. A rendszer akkor tud hatékonyan működni, ha képes megérteni és reagálni az emberek különböző és sajátos nyelvhasználati szokásaira. Mindez komoly szakmai munkát igényel, amelyet a K&H NLU csapata támogat. Többek között ezért is került részletesen bemutatásra Kate, a digitális pénzügyi asszisztens, a Szegedi Tudományegyetem által szervezett XXI. Magyar Számítógépes Nyelvészeti Konferencián, ahol a K&H NLU csapat egyik szakértője egy olyan hétköznapi példán keresztül prezentálta hogyan működik Kate nyelvi feldolgozási rendszere, vagy hogyan érti meg Kate a természetes nyelvet, mint az utalás.

Egy intelligens asszisztens fejlesztése

Kate fejlesztése során az NLU csapat különböző modulokat integrált, amelyek lehetővé teszik a felügyelt gépi tanulás és a szabályalapú rendszerek együttes alkalmazását. A hangalapú asszisztens válaszai előre megírt válaszokon alapszanak, és a rendszer szabályalapú megközelítést alkalmaz a válaszok generálására. Ez a gyakorlatban vonatkozhat akár egy Kate-hez intézett kérdésre vagy tranzakcióra egyaránt.

Amikor egy ügyfél üzenetet küld, az automatizált rendszer először azt próbálja megérteni, hogy mi a szándéka („intent”). Ez lehet például egy átutalás indítása. Emellett a rendszer felismeri a fontos adatokat („entity-ket”), mint például a bankszámlaszámot vagy a címzett nevét. Ha valaki például azt mondja, hogy „Utalj Róbertnek!”, akkor a rendszer először megnézi, hogy a felhasználó elmentette-e Róbert nevét a partnerei közé. Ha igen, akkor ennek alapján tud választ adni és a kérést végrehajtani.

Szakmai közösség az ügyfélélményért

Az NLU csapat a K&H digitális innovációs szakterületének részeként működik, a bank IT szervezetén belül a legújabb technológiákat alkalmazza az ügyfélélmény javítása érdekében. Az NLU csapat nem csupán egy belső fejlesztési egység, hanem egy folyamatosan innováló szakmai közösség is, mely a legújabb AI technológiákat és nyelvészeti megoldásokat alkalmazza.

„A K&H Bank stratégiája a digitális fejlesztésekre épül, hogy a modern bankolási igényeket kielégítse. Ennek egyik kiemelkedő példája Kate bevezetése és folyamatos fejlesztése, mely a mesterséges intelligencia és az automatizáció legújabb vívmányait ötvözi. A technológiai innováció azonban nemcsak az ügyfelek kényelmét szolgálja és a jövő bankolási lehetőségeit biztosítja, hanem rámutat arra is, hogy az igazán hatékony megoldások több tudományterület – például adatelemzés, gépi tanulás, kiberbiztonság – összekapcsolásával születhetnek meg. Ezért is összetett az IT szakemberek munkája hiszen nem csupán saját szakterületükön kell helytállniuk, hanem más üzleti és technológiai folyamatok megértésére és integrálására is szükség van. Ez a multidiszciplináris megközelítés kihívásokkal teli, de éppen ez teszi vonzóvá az IT szakemberek számára a banki környezetet, amely egyre inkább a legmodernebb technológiák találkozási pontjává válik. ”

mondta el a projekt kapcsán Ozorai Dénes, a K&H IT vezetője.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Hirdetés
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss