A mozikban júliusban debütált Barbie-film az idei év egyik legnagyobb popkulturális eseménye – a megjelenése előtt a Samsung partnerséget kötött a mozifilm forgalmazójával, a Warner Bros. Pictures-szel. A különleges együttműködés egy globális kiskereskedelmi aktivitással indult, Európában online is fut tovább a kampány: felépült a virtuális Barbie SmartThings Álomház.
Barbie-láz 8K-ban
A július 20-i bemutató előtt, amíg egyre nőtt várakozás és a kíváncsiság a rózsaszín álomvilág iránt, addig a partnerüzletekben vásárlók és nézelődők 8K minőségben élvezhették a Barbie-film tündöklő előzetesét. Az áruházakban kihelyezett Samsung Neo QLED 8K okostelevíziók képernyőjén lejátszott kedvcsináló a mozifilm szemkápráztató látványvilágát mutatja be. Az egyedi bevezetés a Samsung és a Warner Bros. Pictures közti szélesebb körű, 8K tartalmakra kiterjedő együttműködésének egyik elemeként egyszerre izgalmas előrelépés a nagy felbontású vizuális tartalmak tekintetében, bemutatva a Samsung Neo QLED 8K funkcióit és képességeit, és mellette egyúttal felkelti az érdeklődést a moziminőség iránt is.
Barbie SmartThings Álomházának felfedezése során megismert viselhető, háztartási vagy mobil okoseszközökre rákattintva az aloldal látogatói gördülékenyen eljuthatnak a vásárlásig is.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!