Az MKB Bank Ügyfelei számára már elérhető a bank megújult mobilfizetési szolgáltatása, melynek különlegessége, hogy a szolgáltatás fejlesztése a felhasználói visszajelzések beépítésével valósult meg.
A mobilalkalmazásba integrált fizetési megoldás mostantól gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb, ráadásul hamarosan a bank ATM hálózatával összeköttetésben is új funkciók vehetők majd igénybe.
Az MKB Bank annak idején a hazai piacon elsők között vezette be a mobilfizetéses szolgáltatását, melynek megújításában a bank ügyfelei ezúttal kulcsszerepet kaptak. Visszajelzéseik alapján ugyanis a fizetés, az eddigiektől eltérően, mostantól nem az okostelefon külön digitális alkalmazásában történik, hanem integráltan, egy alkalmazásban: a felhasználók – a bankkártyájuk mobilappos digitalizációját követően – készülékük bankkártyás fizetőterminálhoz történő érintésével tudnak fizetni.
Az új lehetőség előnye, hogy a fizetéshez nem szükséges semmilyen alkalmazásba belépni. Elegendő feloldani a készülék képernyőzárát, így a POS bankkártyás fizetési terminálok – hasonlóan egy paypass-os bankkártyához – automatikusan érzékelik a készüléket és levonják a megfelelő összeget. Mindez gyors, egyszerű és kényelmes fizetési élményt, valamint a maximális biztonságot garantál.
A szolgáltatás kezdetben a főkártyabirtokos ügyfelek számára lesz elérhető, de a jogosultságot hamarosan a társkártyabirtokosokra is kiterjesztjük. Emellett az MKB megújuló ATM hálózatán hamarosan az érintésmentes fizetéshez hasonlóan lehet majd készpénzt is felvenni.
Pereczes János, digitális üzletfejlesztési ügyvezető igazgató, MKB Bank:
„Nagyon büszke vagyok arra, hogy az Ügyfeleink visszajelzéseit beépítve újítottuk meg mobilfizetési szolgáltatásunkat. Már a tavalyi évünket is a digitális megoldások, szolgáltatásaink megújítása jellemezte, de idén is számtalan újdonsággal készülünk.”