A TikTok sztár, Lady Szomjas elárulta, hogyan keres pénzt influencerként
A Lady Szomjas néven ismert 23 éves TikTok sztárnak, kevesebb mint két év alatt több mint 500 ezer követője lett.
A koronavírus idején berobbanó temperamentumos lány hamar vált népszerűvé, amivel sok minden járt együtt: negatív kommentek, szponzorációk, tévés együttműködések, melyekről az InfluenceAIR Podcast legújabb adásában őszintén mesélt.
Az életvidámságot és a magabiztosságot sugárzó Szomjas Jennifert bizony joggal nevezhetjük influencernek, hiszen nem csupán az okostelefonok képernyőjéről mosolyog ránk vissza, kétszer is megmutathatta már kubai virtusát a tévében: az X-faktor és az Álarcos énekes háttérműsorát is ő vezette.
A TikTok alkalmazást édesanyja mutatta meg neki a koronavírus idején. Először közösen, a saját örömükre kezdtek el videókat gyártani, majd Jennifer életébe észrevétlen szökött be a napi tartalomgyártás, ami magával hozott nagy álmokat és természetesen új munkalehetőségeket is.
Szponzorációk
„Szerencsére olyan helyzetben vagyok, hogy megválogathatom kivel dolgozom együtt”
– mondta Lady Szomjas, aki leginkább csak olyan márkákkal dolgozik együtt, amiket ő maga ismer, kedvel, amiket büszkén felvállalhat. Sőt, az esetek többségében teljesen szabad kezet kap, hogy bizonyos márkákat, kampányokat miként jelenít meg az oldalain.
„A TikTok új platform, de nem bevehetetlen. Szerintem akkor jó egy ilyen együttműködés, ha autentikus, ha azokat szólítod meg, akiknek valóban szüksége van a te márkádra.”
Lady Szomjas épp ezért az olyan szponzorációs tartalmakban hisz, melyekben ő szerepel, mint a termék használója:
„Az igazat kell mutatni, nem pedig erőltetni.”
Ehhez az elvéhez mérten, nem vállalja olyan termék reklámozását, amit nem használna szívesen, mivel úgy véli, a követői bizalma hosszú távon kifizetődőbb.
Saját márka
Lady Szomjas szerelemprojektje egy saját streetwear divatmárka, melyen már elkezdett dolgozni.
„Ez egy friss, berobbanó és merész dolog lesz. Olyan divatmárkát szeretnék létrehozni, amiben jól tudod érezni magad, miközben jól is nézel ki.”
Jennifer annyit elárult, hogy négy alapszín köré épül majd a kollekció, amiben a hagyományos ruhadarabokon kívül cipőfűző, sőt, szemmaszk is lesz majd. Első körben csak hölgyeknek, később a férfiaknak is lesznek elérhető darabok.