Indul a Telekom Spots: friss, áramvonalas, naprakész programajánló oldal a Telekomtól
A Telekom Spots célja, hogy iránytűként segítsen a programtengerben való eligazodásban.
A Telekom az elmúlt években több projektben is azon dolgozott, hogy olyan társadalmilag fontos területeken is felelősséget vállaljon, mint a kortárs kultúra, a fiatal tehetségek felkarolása, továbbá keresi a digitalizáció és a művészet értékteremtő találkozását.
2023-ban pedig még feljebb tekeri a hátszelet: elindítja a Telekom Spots programajánló oldalt a Telekom Electronic Beats-el közösen, ami végre iránytűként szolgálhat a legizgalmasabb programok, élmények megtalálásában – eleinte Budapest fókusszal, később pedig várható nyitás a legjobb vidéki programok felé is.
Teszik ezt okkal: a hatalmas internetes zajban könnyű lecsúszni minket érdeklő releváns programokról, továbbá a hiteles programajánlások is csak elvétve találnak meg bennünket- létezik tehát az űr, amit érdemes betölteni. Az oldal ráadásul egy szuperletisztult, átlátható felületen teszi lehetővé a böngészést, rokon események ajánlásával, különféle szűrők beépítésével, hogy véletlenül se maradjunk le valamiről, ami egybevág az ízlésünkkel.
A Telekom Spots fókuszában a zenén túlmenően megjelenik a színház, a tánc, a kiállítás, a gasztronómiai és a divattal kapcsolatos események, vásárok, bemutatók, workshopok, és minden ezek metszéspontjaiban. Feltűnnek a felületen továbbá a kreatív fővárosi közegből ismert kurátorok is, akiktől kiemelt ajánlók érkeznek majd, illetve a felhasználók is generálhatnak eseményeket, amik szerkesztői elbírálás útján kerülhetnek ki az oldalra – hogy a végeredmény egy sokszínű ízléspalettán mozgó, változatos ajánlórendszer legyen, amivel öröm lesz laposítani az aktuális heti FOMO-görbénket.
“A Telekomnál tisztában vagyunk azzal, hogy a közösségimédia-buborékunk néha túlságosan beszorít minket, kulturális értelemben is. Ezért gondoltunk arra, hogy tegyük lehetővé ezeknek a falaknak az átugrását, jöjjön létre egy önálló oldal, ahol nem csak a saját ízlésünknek megfelelő programok között válogathatunk, mehet a teljesértékű felfedezés is.”
– mondta az indulás kapcsán Szabó Béla, a Telekom márka- és lakossági kommunikációs igazgatója.
Szabó Hédi tartalomgyártó, a Telekom Spots egyik kurátora hozzátette:
“Szeretem közelebb hozni az emberekhez és főleg a fiatalokhoz a kulturális, és kifejezetten a művészettel kapcsolatos programokat. Örülök, hogy most a Telekom Spots összefoglalja ezeket is, és segít eligazodni a rengeteg esemény között, az oldalra pedig én is fel tudom tölteni a személyes kedvenceimet. Remélem, együtt fedezzük majd fel a legmenőbb kultúrprogramokat!”
“Manapság már nagyon nehéz megtalálni azokat a programokat, bulikat, koncerteket, amiken egyszerűen ott kell lenni, mert kihagyhatatlanok. Ömlik ránk a sok esemény, de vajon melyiket válasszuk? Végre egy oldal, ami összefogja ezeket és iránytű lehet a nappalokhoz és az éjszakákhoz.”
– egészítette ki Miskovits Márton, műsorvezető, a Telekom Spots kurátora.
Lil Frakk rapper hozzátette:
“Hatalmas rehabon ment keresztül az éjszakai élet, amiben most mindenki tud valami olyat találni, ahol este mocoroghat. Ebben istápol a Telekom Spots, és végtelen lehetőséget kínál az esti dajdaj-hoz.”
A Telekom Spots tehát egy iránytű a nappalokhoz és az éjszakákhoz, hogy mindenki megtalálja a számára megfelelő programokat. Február 9-től már elérhető telekomspots.hu oldalon.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!