Tippek

A munkaügyi terhek kiszervezés nélkül is csökkenthetők

Főleg kis- és középvállalkozásunkban könnyen érezhetjük úgy vezetőként, hogy valahogy nem a jó helyre fordítódnak az energiáink. Főképp akkor, ha a cég valójában a mi kis “szerelemgyerekünk,” ezért vétek, ha kimaradunk azokból az építő- és alkotófolyamatokból, amelyek éppen a lelkét adják az egésznek.

Persze az sem lesz optimális megoldás, ha nem fordítunk figyelmet és persze kellő időt azokra a dolgokra is, amelyek nélkül a vállalkozás működése pontosan olyan elképzelhetetlen lenne, mintha az élvezetesebb, kreatív oldalával nem foglalkoznánk.

Spóroljunk, ahol tudunk!

Hogy időt nyerjünk, s emellett több energiánk is maradjon, kézenfekvő, hogy azokat a lépéseket, amelyeknél a mi munkánk nem feltétlenül nélkülözhetetlen, másokra bízzuk, akár a cégen belül, akár azon kívül.

A másik lehetőség, ami akár kombinálható is az előzővel, az a munkaügyek elektronikus intézése. Az Alex jogi ügyintéző rendszeren keresztül a munkával kapcsolatos feladatok nagy része egyszerűen, online rendezhető.

Milyen munkaügyi ügyek jöhetnek szóba?

A munkaszerződések megkötése mellett létrehozhatjuk a Munka törvénykönyvének is megfelelő home office szabályozásunkat. Gondoskodhatunk a megfelelő adatvédelemről és adatkezelésről.

A titoktartási szerződés vagy például a leltárfelelősségi megállapodás megkötése egyformán fontosak lesznek a működés szempontjából. Az utóbbi például előfeltétele annak is, hogy érvényesíthetjük-e a leltárfelelősséget, vagy sem.

Feltehetjük kérdéseinket a meglévő dokumentumainkkal kapcsolatban, de akár az összes hatályos szerződésünket is ellenőriztethetjük. Ez azért is fontos lehet, mivel állandóan változik a jogi környezet, módosulnak az elvárások, vagy újabb törvények születnek.

Mitől lesz hiteles az online jogi ügyintézés?

Természetesen egy komoly jogi ügylet rendezésekor azt is szeretnénk tudni, hogy mitől bízhatunk meg abban, hogy valóban azt kapjuk majd a pénzünkért cserébe, amit elvárunk. Az Alex online jogi ügyintéző platformot a KRS Ügyvédi Iroda elektronikus szolgáltatásaként tudjuk igénybe venni. Ők garantálják, hogy a legfrissebb és az adott ügyre nézve releváns jogszabályi és törvényi határozatoknak megfelelően készülhetnek itt el a dokumentumaink.

Mi sem bizonyítja jobban ezt annál, mint hogy minden itt megszülető dokumentum teljes mértékben megállja a helyét szükség esetén akár a bíróságon is.

Milyen előnyöket jelent az Alex használata?

Az elektronikus jogi ügyintézés abszolút rugalmas. Egy gyors regisztrációt követően gyakorlatilag bárhonnan elindíthatjuk az ügyintézést. Amennyiben úgy adódik, hogy közbejön valami akadály, ami miatt nem tudjuk befejezni a folyamatot, később bármikor folytathatjuk, anélkül, hogy újra meg kellene adnunk a korábban felvitt adatokat, információkat.

A kedvező, előre ismert és fix díjak, valamint az, hogy az itt létrehozott dokumentumok később is bármikor elérhetők maradnak, még vonzóbbá teszik ezt az egyébként is remek lehetőséget.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Friss