A TheVR Mekis kedvencét kóstolhatják meg a rajongók a hazai McDonald’s-ban
Október 11-től az ország egyik, ha nem a legnépszerűbb tartalomgyártó párosának, a TheVR kedvenc Mekis menüjét hozza el a hazai McDonald’s.
A magyar gamer és influenszer világ meghatározó szereplőinek Mekis kedvence egy igazán ütős kombó, ami egy hosszú gaming session alatt sem hagyja éhesen a rajongókat.
„Ahány Mekis, annyi kedvenc.” Ezzel az alapgondolattal indult 2020-ban az Egyesült Államokban az étteremlánc Famous Order Super Bowl-szpotja. A reklámfilm sikerén felbuzdulva, a McDonald’s egy lépéssel tovább vitte az ötletet, és lehetővé tette a rajongók számára, hogy megrendelhessék ismert emberek kedvenc Mekis menüjét. A hazai hírességek közül itthon Szoboszlai Dominik Mekis választása volt először terítéken 2024 nyarán.
A következő Mekis kedvencre sem kellett sokat várnia a rajongóknak – októbertől egy újabb, a maguk területén felülmúlhatatlan páros, a TheVR kedvenc Mekis menüjét kóstolhatják meg a vendégek.
„Bárkinek lehet Mekis kedvence. Köztük két olyan hiteles és csupaszív ’srácnak a szomszédból’ is, mint Pisti és Jani, akik a YouTube videózásból valóságos online médiabirodalmat felépítve hatalmas népszerűségre tettek szert az elmúlt években. A TheVR márka, hamburgerkóstolós videóik nyomán ráadásul jól illeszkedik a Mekihez, így mikor a kampányon gondolkodtunk, szinte magától értetődő volt az együttműködés a fiúkkal.”
– mondta Aniot Dávid, a márka stratégiáért felelős osztály vezetője.
Sajtos McRoyal, közepes burgonya, 4 db Chicken McNuggets, édes-savanyú szósz és forró almás pite – ez a TheVR Mekis kedvence. A menü olyan lehet a Mekizésben, mint egy játékban a legerősebb karakter, a leggyorsabb autó, vagy a legütősebb kombó. Ráadásul ez a kombó egy egyedi csomagolásban érkezik, ami a TheVR és a McDonald’s közös munkájának az eredménye, és mindkét márka stílusjegyeit magán hordozza.
„Szívesen dolgoztunk együtt a Mekivel, hiszen gyerekkorunk óta része az életünknek az étteremlánc. Kedvenc termékeink kiválasztásánál a nosztalgia kulcsfontosságú szempont volt, mivel mindegyikhez különleges emlékek fűznek bennünket. Persze valószínűleg ezzel nem vagyunk egyedül.”
– nyilatkozták a theVR-os srácok.
A TheVR márka, hamburgerkóstolós videóik nyomán ráadásul jól illeszkedik a Mekihez, így mikor a kampányon gondolkodtunk, szinte magától értetődő volt az együttműködés a fiúkkal.”
Az új menü minden rajongónak megadja a lehetőséget arra, hogy ezen a rendelésen keresztül közelebb kerüljenek kedvenc tartalomgyártóikhoz, akiket nap mint nap örömmel látnak a képernyőiken. A vendégek az egyedi ajánlatot október 11. és október 13. között kizárólag a McDonald’s alkalmazásban megszerezhető kuponnal kóstolhatják meg*, ha megoldják az appban található feladványt, október 14-től pedig visszavonásig, illetve a készletek erejéig minden rendelési opcióval elérhetővé válik a TheVR Mekis kedvence menü.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!