Az LG a 2019-es CES-en újraértelmezi a tévé fogalmát, a dél-koreai vállalat ugyanis a szakkiállításon mutatja be a világ első feltekerhető OLED televízióját. A LG SIGNATURE OLED TV R (65R9 modell) megalkotását a vállalat piacvezető OLED-technológiája tette lehetővé, azonban nem egyszerűen egy, a kiemelkedő mérnöki tudást demonstráló készülékről van szó: a tökéletes kép- és hangminőség az egyedülálló formai lehetőségekkel kiegészülve teljesen új szintre emeli az otthoni televíziózás élményét.
A televíziózás legújabb korszaka egyértelműen a méretnövekedésről szól. Ahogyan javult a felbontás és a ahogyan a nézők mindinkább igényelték a házimozi-élményt, úgy lettek egyre nagyobbak a képernyők is. Mindez oda vezetett, hogy — amikor a készülékek épp nincsenek bekapcsolva — a nagyméretű, fekete téglalapok a szobák egyik legdominánsabb elemévé váltak. A gyártók ezt úgy igyekeztek ellensúlyozni, hogy egyre vékonyabb készülékeket terveztek és lassan, de biztosan a képernyők kávája is eltűnőben van.
Az LG először 2017-ben, a tapétaként falra simítható SIGNATURE OLED TV W bemutatásával lépett túl a tévékészülékek hagyományos koncepcióján, hiszen ez a modell már egyértelműen a képernyő egyszerűségére koncentrált úgy, hogy a szépség és a finom elegancia nem ment a teljesítmény rovására. Ezt az eredményt szárnyalja most túl a feltekerhető televízió, azaz az LG SIGNATURE OLED TV R. A készülék nevében szereplő R betű egyszerre több kulcsfontosságú tulajdonságra is utal: revolutionary – forradalmi újdonságot jelent az otthoni szórakozásban, redefining – újradefiniálja az otthoni teret azáltal, hogy egy gombnyomásra kinyitható (rise) vagy feltekerhető (roll-up).
A feltekerhető tévé valódi paradigmaváltást jelent, hiszen a nézőknek többé nem kell a falakhoz alkalmazkodniuk a készülék elhelyezésekor, sőt, immár arra sincs szükség, hogy egy helyiség enteriőrjét akkor is egy képernyő határozza meg, amikor az épp nincs használatban. Mindezt a SIGNATURE OLED TV R három különböző, a televíziózásban eddig példátlan használati módja — Full View, Line View és Zero View — is lehetővé teszi.
Full View módban a teljes képernyő látható, azaz ekkor élvezhető teljes mértékben az LG OLED tévéire jellemző páratlan kontaszt, színmélység és valósághű megjelenítés. A mesterséges intelligencia (Artificial Intelligence, AI) alkalmazásával tökéletesített, egyedülálló kép- és hangminőségről az LG második generációs ? (Alpha) 9 processzora és gépi mélytanulási algoritmusa gondoskodik. Az LG AI-funkciókkal felvértezett idei tévékínálatában immár a hangutasításokkal irányítható Amazon Alexa is elérhető, de a készülék támogatja az Apple AirPlay 2 és a HomeKit alkalmazások használatát is. Az AirPlay 2 révén a felhasználók könnyen játszhatnak le videókat és zenéket akár az iTunes-on, akár más alkalmazásokon keresztül, vagy közvetlenül a saját Apple készülékükről. A HomeKit segítségével a tévé a Home applikáción keresztül vagy a Siri hanglapú asszisztenssel távirányítható.
Az ún. Line View módban a képernyő részben feltekerve marad, így továbbra is rendelkezésre áll az olyan speciális feladatok elvégzéséhez, amelyek nem igényelnek teljes képernyős használatot. Ilyen lehet például az óra vagy az aktuális időjárás megjelenítése, de okostelefonunkról megosztva akár kedvenc családi fotóinkban is gyönyörködhetünk a képernyőn.
Zero View módban a 65 hüvelykes képernyő egyáltalán nem látható, a feltekert megjelenítő teljes egészében eltűnik a talapzatban. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a készülék egyáltalán nincs használatban: zenehallgatáshoz vagy más audiotartalmakhoz továbbra is rendelkezésre áll a tévé 4.2 csatornás, 100 wattos Dolby Atmos hangsugárzó-rendszere. A prémium színvonal a talapzat dizájnjában is tetten érhető, a szálcsiszolt alumínium készülékháztól kezdve a hangszórók minőségi gyapjú borításáig — a formatervet a dán Kvadrat stúdió jegyzi.
A CES 2019 látogatói maguk is megtapasztalhatják az új, LG SIGNATURE OLED TV R által kínált páratlan élményt január 8-11. között, az LG standján (LVCC Central Hall #11100).
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!