Az LG Electronics (LG) a 2019-es, amszterdami Integrated Systems Europe (ISE) szakkiállításon, február 5. és 8. között mutatja be legújabb kereskedelmi kijelzőit. Az LG átlátszó OLED-kijelzőivel és változatos LED-termékeivel bármilyen tér lenyűgöző digitális környezetté alakítható át, a kijelzők által kínált üzleti szolgáltatások mindegyikét az ügyfelek igényeihez igazítva.
Európában először ezen a kiállításon lesz látható az LG elképesztő, 88 darab hajlítható Open Frame OLED kijelzőből álló hatalmas installációja, amely a vállalat standjának bejáratánál fogadja majd a látogatókat. Az installációt alkotó kijelzők, melyek akár egy egyméteres sugarú kör ívének megfelelően hajlíthatók, számos felülethez jól illeszthetők, így tökéletesen alkalmasak a valóban egyedi megközelítést igénylő üzleti felhasználásra. Az OLED-panelekből álló videofal olyan különleges természeti jelenségeket mutat meg elképesztő részletességgel, mint egy zúgó vízesés, egy fenséges gleccser, egy érintetlen erdő vagy épp egy tomboló hóvihar.
Az önmagában is kiállítási tárgyként megjelenő standbejárat mögött a látogatók az LG különleges, átlátszó OLED-kijelzőjét tekinthetik meg: egy olyan csúcstechnológiával készült terméket, amely sokkal inkább tűnik sci-finek, mint kézzel fogható valóságnak. A kirakatokba és galériák belső tereibe tervezett, 38 százalékban áttetsző képernyőn egyaránt futhat mozgókép vagy képgaléria, miközben a mögötte elhelyezett termékek is tisztán láthatók. Az átlátszó OLED Signage panelek az ún. nyílt keret dizájnnak köszönhetően csempék módjára helyezhetők el és kapcsolhatók össze, ezáltal jól használhatók az olyan nagy terekben, ahol — mint például egy autószalonban — a vásárlóval kialakított interakció az üzletkötés kulcsfontosságú eleme lehet.
Az LG elegáns, LAPE-sorozatba tartozó LED-termékeiben elkülönül a központi elektronika és a kijelző, az így kialakított ultravékony képernyők telepítése pedig még egyszerűbbé válik. A kisebb méretű, könnyű szerkezetű LDM (LED Display Module) készülék, amely szintén egy akár egy egyméteres sugarú kör ívének megfelelően hajlítható (domború és homorú formában is), könnyen installálható, akár beépítésre, akár felfüggesztésre van szükség. Az 1,5 és 2,5 mm közötti képponttávolságú, maximum 1000 nit fénysűrűségű LAPE-szériás LG kijelzők élénk képeket jelenítenek meg, legyen szó bármilyen beltéri környezetről, a bevásárlóközpontoktól, a konferenciatermekig.
Az LG LAA-szériás, 130 hüvelykes, 1,5 mm-es képponttávolságú, keret nélküli kijelzőjét közepes és nagyméretű konferenciatermekbe tervezték. A beépített hangrendszer révén a felhasználók külső hangszóró csatlakoztatása nélkül kommunikálhatnak és oszthatnak meg képeket partnereikkel. Egy opcionális szoftveres kiegészítéssel a kijelzőmegoldás a Crestron videokonferencia-rendszerrel is kompatibilis.
Az LG színezett, átlátszó LED-fóliája egy olyan üzleti megoldás, amely bármilyen méretű üvegfelületen használható, és szinte varázsütésre digitális kijelzővé változtatja az hétköznapi ablakokat és üvegfalakat. A maximum 73 százalékban átlátszó filmréteg használaton kívüli állapotban észrevehetetlen az üvegfelületen, amely a rásimított fólia ellenére is megtartja eredeti tulajdonságait. A kijelzőréteg maga öntapadós, de könnyedén eltávolítható bármilyen felületről anélkül, hogy ragasztónyomot hagyna maga után. A 24 mm-es pixeltávolságú kijelző a nagyarányú átlátszóság mellett is a színek széles skáláját képes megjeleníteni, így ideális számos célra a vállalati logó megjelenítésétől egészen a reklámfilmek lejátszásáig.
A 2019-es ISE kiállításon az LG egy 0,44 mm vékony, keret nélküli videofalat is bemutat, amely tökéletes színpontossága révén életteli és dinamikus képeket jelenít meg, bármilyen betekintési szög esetén is torzításmentesen. Az LG szabadalmazott webOS 3.0 operációs rendszerével a tartalmak létrehozása és kezelése is gyors és egyszerű. Ez a kijelzőmegoldás ideális az olyan helyszínekre — például irányítótermekbe, előadókba vagy bevásárlóközpontokba —, ahol többképernyős kialakításra van szükség.
Az LG egy érintőceruzával kiegészített, digitális 4K táblát is bemutat a kiállításon — az interaktív megoldás 86 hüvelykes mérete ellenére is 29 mm vékony. A készülék érintőkijelző-technológiája az LCD panelt és a védőüveget egy innovatív eljárással rögzíti egymáshoz, az így létrejövő rövidebb válaszidő révén még valósághűbb élménnyé válik a táblára írni. A készülék az egyetemi előadókhoz vagy a vállalati konferenciatermekhez ideális.
Szintén az ISE-n mutatkoznak be az LG IP-tanúsítványt szerzett kültéri kijelzőmegoldásai. Az 55XE4F modell ellenálló a vízzel és a porral szemben, valamint 64 százalékkal könnyebb és 37 százalékkal vékonyabb a korábbi 55 hüvelykes modellnél. Mindez lehetővé teszi, hogy a kijelzőt szinte bárhova — falra, a mennyezetre vagy akár állványra — felszereljék. Az edzettüveg-borításon egy törésálló réteg is helyet kapott, amely még erős behatás esetén is megvédi a panelt a súlyos sérülésektől.
„Azok a legújabb generációs kereskedelmi kijelzőtechnológiák, melyeket idén az ISE kiállításon bemutatunk, kétségkívül a legelőremutatóbb innovációkat jelentik ma az iparágban. Az LG OLED- és LED-kijelzőiben megtalálható egyedi technológiákkal számos iparág számára kínálunk kiváló megoldásokat.”
— mondta Lee Choong-hwoan, az LG üzleti megoldások üzletágának kereskedelmi kijelzőkért felelős vezetője.
Az LG csúcskategóriás üzleti kijelzői a RAI konferenciaközpont 12-es csarnokában, a 12-K90-es standon tekinthetők meg február 5-8. között, az amszterdami ISE kiállításon.
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében
A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.
A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.
Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.
Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights
Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.
Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:
„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra.Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében.A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt.Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”
„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része”
– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.
„Mivelaz online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása.Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként.Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”
Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!