Az Android-rendszerbe tolják át a pénzt, amit eddig az iPhone-on költöttek.
Olyan jól sikerült az Apple iOS 14.5-tel bevezetett követésblokkolója, hogy a cégeknek nem éri meg az iPhone-on hirdetni, mert reklámjaik nem jutnak el a felhasználók hetven százalékához.
Az Apple az iOS 14.5 megjelenésével, április 26-án kapcsolta be az iPhone-okon a Beállításokban Adatvédelem – Követés menüpont alatt található funkciót. Ezzel a cupertinói cég engedélyezi felhasználói számára, hogy választhassanak, akarják-e engedélyezni a telefonjukra telepített alkalmazásoknak, hogy azok az alkalmazásokon kívül végzett internetes tevékenységüket kövessék és ezek alapján személyre szabott hirdetési profilt hozzanak létre róluk, vagy megtiltják ezt.
A követés rendszerszinten letiltható, de ha ezt nem teszi meg az iPhone-tulaj, az alkalmazásoknak kötelezően egyesével is rá kell kérdezniük az előbb leírt folyamat engedélyezésére.
AZ IPHONE-OSOK 67 SZÁZALÉKA TELJES EGÉSZÉBEN LETILTOTTA A HIRDETÉSKÖVETÉST,
aminek következtében a hirdetők arra kényszerültek, hogy az Android-rendszerre fókuszáljanak. Idén júniusban az iPhone-on megjelenő hirdetésekre költött összeg egyharmadával csökkent, míg Androidon az összes reklámra költött pénz tíz százalékkal nőtt.
A migrációnak szimpla oka van: a hirdetők a követésblokkolás miatt rengeteg értékes adatot vesztettek, így nem éri meg nagy összeggel iPhone-on hirdetniük, hisz nem is látják a reklámjaikat azok, akiket céloznak vele. A Tinuiti digitálishirdetés-ügynökség ügyfelei már április végén elkezdték megvágni az iOS-felhasználókra költött büdzsét, június végére a teljes reklámkiadásaik mindössze húsz százalékát költötték el az iPhone-ra.
Az Apple a rendszerén megjelenő hirdetések árát nem csökkentette és nem is tervezi olcsóbban adni a reklámmegjelenést.
Kínában a TikTokot, Baidut és Tencentet birtokló ByteDance több más kínai céggel közösen megpróbált China Advertising ID néven egy új módszert létrehozni az iPhone-ok követésére, az Apple azonban ezeket a CAID-t használó alkalmazásokat és frissítéseiket nem engedte be az AppStore-ba, arra kényszerítve ezzel a vállalatokat, hogy – egyelőre ily módon – ne próbálják megkerülni a szabályozást.
Az iOS 15 még nehezebb helyzetbe hozhatja a hirdetőket, az ősszel érkező új rendszer ugyanis még mélyebben foglalkozik a felhasználó virtuális biztonságával. Benne egyesével lekérhetők lesznek a különböző alkalmazások által elért adatok, elégő e-mail-címeket hozhatunk majd létre a rendszerrel, és az iOS az e-mailben érkező követőkódokat is szűri, illetve letiltja majd, a böngészőben pedig az iCloud+ egy kvázi VPN-védelmet ad majd az iPhone-on netezőknek.
A konkurens rendszerre, a Google által fejlesztett Androidra idén ősszel, az Android 12-vel érkezik majd egy hasonló funkció, mint az iOS 14.5 Követése. Az androidos rendszerek sokszínűsége és az új főverziók általánosságban lassú elterjedése miatt viszont a hirdetőknek egyelőre nem kell attól tartaniuk, hogy milliós mértékben veszítik majd el a reklámjaik célcsoportját.
A HONOR Magic V3 és V2 a minimalista divat legjobb barátai
A telefon, a kulcsok, a laptop, a pénztárca, a tablet, az iratok és egyéb, a hétköznapi munkavégzéshez – sőt, létezéshez – szükséges holmik cipelése kimerítő lehet.
Nem beszélve arról, hogy kihat a divatra is: elvégre olyan táskákra van szükségünk, amikbe ezek mind beleférnek. A táskaválasztás pedig öltözetünket is meghatározhatja.
A minimalizmus egyre inkább utat tör magának a világon, újradefiniálva nemcsak azt, hogy mit viselünk, hanem azt is, hogy mit viszünk magunkkal. Ráadásul fontos, hogy táskánk kényelmes legyen, stílusos és hatékony kiterjesztéseként életünknek. A HONOR legújabb kutatása rávilágított arra, hogy a nők 66%-a szerint kihívás olyan táskát találni, ami megfelel igényeiknek, míg ötből ketten fejtették ki, hogy szívesen cipelnének több kütyüt, ha az eszközök kompaktabbak és könnyebbek lennének.
A felmérésben résztvevő nők stílusorientáltak, és 41%-uk szerint akkor is több holmit vinnének magukkal, ha táskájuk praktikus és esztétikus lenne egyszerre. A fiatalabb nők körében a kisebb táskák a népszerűbbek: a 18 és 34 év közöttiek harmada beszélt arról, hogy olyan kis táskát keres, amibe csupán telefonja fér el. Ez a 45 év felettieknél csak minden tizedik nőnél tényező. Ez érdekesen vág egybe azzal az eredménnyel, miszerint a fogyasztók több mint fele fizetne többet egy olyan készülékért, ami több egyéb kütyüt helyettesít.
Megoldás lehet így a HONOR Magic V3 vagy elődje, a most jelentősen kedvezőbb áron kapható HONOR Magic V2, amik nemcsak egy okostelefonok, hanem hajlítható erőművek, amik kompakt módon kínálnak egyaránt telefon és tablet funkciókat. Tökéletesen passzolnak a kis táskákhoz, miközben – vékonyságuk és méretük ellenére – óriási teljesítménnyel bírnak. A minimalista chic így úgy győzedelmeskedhet, hogy nem ejt csorbát a funkcionalitáson. Tökéletes társak azoknak, akik számára a külső és a belső egyaránt fontos.
További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.
Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.
A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével.
A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.
Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.
A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.
Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.
„A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!”
– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.
A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.
Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.
A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.
A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.
A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.
A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.
A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.
További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.
A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!