Connect with us

Okoseszközök

Már világszerte megvásárolható az iPhone 16

A várva-várt iPhone 16 termékcsalád szeptember 20-án hivatalosan is megérkezett a boltok polcaira.

A legújabb iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone 16 Pro, iPhone 16 Pro Max telefonok mellett az Apple ezen a napon dobja piacra az Apple Watch Series 10 óráját, valamint az AirPods 4 fülhallgatók két új verzióját is. Az okostelefon-technológia élvonalába tartozó újgenerációs termékek a mai naptól megvásárolhatók az iSTYLE hazai Apple Premium viszonteladói hálózatában.

Hónapokig tartó izgalom és találgatások után a vásárlók végre kézbe vehetik az Apple legfrissebb készülékeit. Az információ-technológiai óriás immár hagyományosnak mondható őszi nagy bemutatóján debütáló új iPhone 16 termékcsalád az Apple ikonikus, letisztult dizájnját és felhasználóbarát kezelőfelületét új innovatív funkciókkal ötvözi, amelyek jelentős ugrást jelentenek az okostelefonok világában.

„Az iSTYLE örömmel hozza el vásárlóinknak az iPhone 16 szériát, amely soha nem látott teljesítményt és izgalmas lehetőségeket kínál”

– mondta a hálózat magyarországi kereskedelmi igazgatója Pridalkó Patrik, a Westendben található Apple Premium Partner üzletükben tartott sajtótájékoztatón.

Minden egyes iPhone generáció nagy hatással volt az életünkre és munkánkra, és ez alól az iPhone 16 sem lesz kivétel. Az új készülékcsalád nem csupán egy frissítés a korábbi modellekhez képest, hanem új szintre emeli azt, ahogyan ma az okostelefonokról gondolkodunk.”

Az Apple idén is 4 új telefonnal bővíti az iPhone termékcsaládot, továbbá érkezik a Apple Watch series 10 és az Airpods 4 fülhallgatók két új modellje is:

  • Az iPhone 16 és az iPhone 16 Plus nem csak megjelenésében, hanem tudásában is rengeteget fejlődött. A kijelzőt új Ceramic Shield burkolat védi, ami 50%-kal erősebb, mint a korábbiak. A hátlapon elhelyezkedő kamerák egymás alá kerültek, a telefon megkapta az iPhone 15 Pro telefonokban megismert akciógombot, a keret jobb oldalán pedig megjelent a dedikált Camera Control gomb, amelyekhez rengeteg hasznos funkció tartozik. Az új készülékek az A18 rendszerchippel gyorsabbak lettek, és akár 22, a Plus modellek pedig 27 órányi folyamatos videólejátszást is bírnak egyetlen töltéssel.
  • Az iPhone 16 Pro és iPhone 16 Pro Max formavilága nem változott, azonban a szegélyek vékonyabbak, így a kijelző mindkét modellen nagyobb lett. Az Apple A18 Pro chip a hatmagos grafikus processzora 20 százalékkal gyorsabb, ennek köszönhetően a Pro készülékek nem csak az Apple legjobb fotós és videós készülékei, hanem egyben a legerősebbek és a legjobb üzemidővel rendelkeznek. A kamerarendszer minden tagja komolyabb frissítést kapott, az ultraszéles kamera felbontása 48 megpixelre nőtt, van autofókusz, a teleobjektív pedig ötszörös optikai nagyítást teszt lehetővé. A pro készülékekkel térbeli hangot is fel lehet venni, az Audio Mix funkcióval pedig utólag is variálhatók a hangok.
  • Az Apple Watch Series 10 a legnagyobb kijelzős, mégis legvékonyabb Apple Watch modell. Az OLED képernyő a legfényesebb, amely ha kell, akár másodpercenként frissít. Az új hátlapnak köszönhetően az óratest könnyebb és gyorsabban feltölthető, emellett a modell képes felismerni az alvás közben jelentkező légzési nehézséget, az alvási apnoét és felhívja a figyelmet az esetleges egészségügyi veszélyekre. Az órán felvett hívásaink tisztábban szólnak, és minket is jobban értenek az új háttérzajt eltávolító algoritmusnak köszönhetően.
  • Az Apple AirPods 4 fülhallgatók jobban illeszkednek a fülbe, továbbá USB-C töltést, és még jobb hangzást kaptak. Az AirPods 4 aktív zajkioltással is kapható, ami újdonság az Apple nyitott típusú fülhallgatójánál. Ez a változat képes adaptívan alkalmazkodni a környezeti hangokhoz. Ennél a modellnél a tok is komolyabb frissítést kapott, amelynek hangszórói keresés esetén megszólaltathatók.

Az iPhone 16 széria a legmodernebb technológia, a kiemelkedő teljesítmény és az elegáns, prémium megjelenés ötvözésével új mércét állít fel az okostelefonok piacán.

Büszkeséggel tölt el bennünket, hogy egy újabb mérföldkőnél vagyunk aktívan jelen, és segíthetünk ügyfeleinknek felfedezni, miként járul hozzá ez a csúcstelefon életminőségük emeléséhez, legyen szó munkáról, kreativitásról vagy szeretteikkel való kapcsolattartásról

– mondta Pridalkó Patrik.

Az iSTYLE üzletek szakértői kiváló ügyfélszolgálattal – tanácsadással, valamint különféle finanszírozási- és készülék cserelehetőségekkel – várják a vásárlókat, megkönnyítve és megfizethetőbbé téve az új készülékre váltást.

„A jelenlegi gazdasági helyzetben még nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy a lehető legjobb ajánlatokat biztosítsuk az ügyfelek számára, és minél szélesebb kör számára tegyük elérhetővé termékeinket. Az Easy Upgrade Finanszírozás, az Easy Upgrade Garancia, és a kamatmentesen, önerő nélkül is igénybe vehető Easy Upgrade Előfizetés szolgáltatásainkkal, valamint készülékbeszámítási programunkkal célunk, hogy hosszú távon is maximális felhasználói élményt biztosítsunk ügyfeleink számára.

Az iSTYLE Hungary nem feledkezik meg a magyar kis- és középvállalkozásokról sem: a kifejezetten igényeikhez igazított innovatív Apple megoldások segítenek a technológiai kihívások megoldásában, és lehetővé teszik számukra, hogy az Apple ökoszisztéma erejével növeljék versenyképességüket. Mindezt az iSTYLE Business szakértői csapata stratégiai technológiai tanácsadással és hatékonyságnövelő tréningekkel támogatja, nem csak a beszerzés, hanem a teljes termék-életciklus során. A rendszer költséghatékony üzemeltetését pedig a rugalmas finanszírozási és készülékbeszámítási lehetőségek, valamint hivatalos Apple szerviz szolgáltatások biztosítják.

Az iPhone 16 széria mostantól széles szín- és tárhelyválasztékban megvásárolható Budapesten, Győrben, Debrecenben és Szegeden az iSTYLE 9 üzletében, valamint az istyle.hu webshopban. Az Árkádban és Westendben található Apple Premium Partner üzletek árukínálata, magasan képzett munkatársai és minőségi szolgáltatásai pedig még közelebb hozzák az Apple Store-ok vásárlási élményét a hazai közönséghez.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 

Okoseszközök

A Kingston új formátummal bővíti NV3 PCIe 4.0 NVMe SSD-i választékát

A Kingston Digital Europe Co LLP, a memóriatermékek és technológiai megoldások vezető nemzetközi gyártójának, a Kingston Technology Company, Inc.-nek a flash memóriákra specializálódott társvállalata, a mai napon bejelentette, hogy a korábbi 2280-as modell mellett bevezetett egy új formátumot azon felhasználók számára, akik nagy sebességű, alacsony fogyasztású NVMe-tárhelybővítést szeretnének kompatibilis laptopokhoz és kézi játékkonzolokhoz. Ez a NV3 PCIe 4.0 NVMe M.2 2230 SSD.

A Kingston NV3 PCIe 4.0 NVMe 2230 egy kis méretű, egyoldalas M.2 2230-as (22 x 30 mm) kialakítású SSD, amely a korlátozott tárhellyel rendelkező rendszereknek kínál akár 2 TB-os2 tárhelybővítést. A Gen 4×4 NVMe-vezérlővel felszerelt NV3 2230 akár 6000/5000 MB/s3 olvasási/írási sebességre képes. A használatával kialakított rendszerek sokkal jobban reagálnak, és képesek különböző méretű terhelések kezelésére.

„Örömünkre szolgál, hogy új taggal bővíthetjük NV3 2230 SSD-ink családját, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy a készülékek képességeinek javítása mellett a felhasználói élmény tekintetében is szintet léphessenek, legyen szó akár munkáról, akár játékról”

– mondta Tony Hollingsbee, a Kingston EMEA-régiójának SSD-üzletért felelős vezetője, majd hozzátette:

 „Az NV3 2230-at a sebesség és a megbízhatóság jellemzi, így egyaránt ideális mindazon alkotók és játékosok számára, akik készen állnak a jobb teljesítményre.”

Az NV3 2230 SSD 500 GB-tól 2 TB-ig terjedő kapacitásban biztosít tárhelyet számos alkalmazás, fájl, játék és egyebek számára. Az NV3-hoz 1 éves, ingyenes Acronis® True Image for Kingston szoftver, valamint a Kingston SSD Manager alkalmazás is jár, amely lehetővé teszi a felhasználók számára a meghajtóállapot és a lemezhasználat figyelését, a meghajtó firmware-jének frissítését és az adatok biztonságos törlését.

További információkért látogass el a kingston.com címre.

Az NV3 PCIe 4.0 NVMe 2230 SSD jellemzői és műszaki adatai:

  • Formátum: 2 2230
  • Interfész: PCIe 4.0 x4 NVMe
  • Kapacitás: 500 GB, 1 TB, 2 TB
  • Szekvenciális olvasás/írás:
    • 500 GB – 5000/3000 MB/s
    • 1 TB – 6000/4000 MB/s
    • 2 TB – 6000/5000 MB/s
  • NAND: 3D
  • Tartósság (írt bájtok összesen):
    • 500 GB – 160 TB
    • 1 TB – 320 TB
    • 2 TB – 640 TB
  • Tárolási hőmérséklet: –40 °C ~ 85 °C
  • Működési hőmérséklet: 0 °C ~ 70 °C
  • Méret: 22 mm x 30 mm x 2,3 mm
  • Súly:
    • 500 GB – 2,6 g
    • 1 TB és 2 TB – 2,8 g
  • Üzemen kívüli rezgés: 20 G (20–1000 Hz)
  • MTBF: 2 000 000 óra
  • Garancia/támogatás: Korlátozott 5 éves garancia ingyenes műszaki támogatással

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A magyar önkormányzatok is hamarosan új ügyfélszolgálatot kapnak

Több száz hazai önkormányzat kaphat hamarosan új, AI alapú ügyfélszolgálati munkatársat.

Az új „kollégák” 0-24 órában elérhetők e-mailen és telefonon, 5 másodpercen belül válaszolnak, minden nyelven beszélnek, és miközben olcsóbbak, komoly terheket vesznek le a hivatalban dolgozók válláról.

Világszerte rohamosan terjed az ügyfélszolgálati munka AI alapú kiszolgálása, a felhasználói visszajelzések alapján pedig a válaszok, valamint a kiszolgálás minősége és tempója ezzel lényegesen emelkedett.

„A megfelelően felkészített, önkormányzati AI operátor semmilyen módon nem keverhető össze a már megszokott chatbotokkal”

‒ ismertette az újdonságot Czinger Erik, okos kommunikációs önkormányzati rendszereket üzemeltető Munipolis magyarországi vezetője. Az itthon is több száz önkormányzat által használt rendszer és a fejlesztés Csehországból indult, és alapos kutatás előzte meg. Ennek eredménye szerint az önkormányzatok mintegy 63%-a nem tudja időben megválaszolni a lakosok összes kérdését, ráadásul ezeknek 87%-a olyan információ, amelyet az érdeklődő akár önállóan is megtalálhatna a település honlapján vagy más nyilvános forrásból. Az hivatalban dolgozók a kisebb településeken így átlagosan nagyjából havi két munkanapot (17,3 órát) töltenek el ilyen rutinkérdések megválaszolásával, míg a 10 ezer főnél népesebb városok esetében a válaszadásra fordított idő havi értéke akár több százezer Ft is lehet.

Ehhez képest a most fejlesztett és rohamosan terjedő alkalmazás mindössze néhány tízezer Ft havonta, jellemzően 2-3 hét alatt feltanítható, a lakossági visszajelzések alapján pedig 10 pontból 9,4-et ért el, ami összevethető vagy jobb, mint a korábbi, élőerős megoldások.

Az AI olyan összetett kérdéseket is értelmez és megválaszol, mint pl. „Mennyit kell fizetnem a kutya után, ha 65 éves vagyok és lakótelepi lakásban élek?”, „Miért vágták ki a fát a főtéren?” „Hogy kell beíratni a gyereket az óvodába?” stb. Mindezt filippínó, angol, lényegében bármilyen nyelven, e-mail-ben és „élő” szóban, telefonon is.

Az AI képes az ügyet továbbítani a hivatal megfelelő munkatársához is, miközben nem zavarja a rossz kiejtés vagy helyesírás, és az azonosított sürgős/veszélyes eseteket továbbítja a megfelelő helyre, pl. a rendőrséghez.

Az alkalmazás különösen hasznos nyáron, amikor az eleve létszámhiánnyal küszködő önkormányzatok kapacitásait a szabadságolások tovább szűkítik. A rendszer a hivatali alkalmazottak mentális jólétéhez is hozzájárul. Az leterhelt munkatársaknak megkönnyebbülés, ha nem kell sokadjára válaszolniuk ugyanarra a kérdésre, vagy ha a betelefonáló nem rajtuk, hanem a mindig udvarias AI-n vezeti le az ingerültségét. Csehországban már minden 5. önkormányzat használ valamilyen AI segítséget az ügyfélszolgálati munkához, 5%-uk pedig már egészen összetett ügyintézési feladatokra is használja ezeket ‒ sikerrel.

„A mesterséges intelligencia hatása az önkormányzatok esetében azonnal érzékelhető: az AI hivatalnok olyan feladatokat old meg egy szempillantás alatt, amelyek korábban órákat vagy napokat vettek igénybe. Azonnal működőképes, illeszkedik a település kommunikációs stílusához, és minden válasszal tovább fejlődik”

– tette hozzá a Munipolis hazai vezetője.

Várakozások szerint a rendszer Csehországban öt éven belül lefedi az önkormányzatok és lakosság közötti kommunikáció 80%-át, különösen, hogy a használatához semmilyen különleges informatikai megoldás, vagy szaktudás nem kell.

A Munipolis azt is vizsgálta, hogy a települési hivatalok mit tartanak a legnagyobb előnynek az AI hivatalnokokkal kapcsolatban. Az első helyen toronymagasan az időmegtakarítás végzett (89%) – vagyis az, hogy az alkalmazottak fontosabb feladatokra koncentrálhatnak. Ezt követte az a képesség, hogy munkaidőn kívül is, a nap 24 órájában tud válaszolni (85%).

További előny, hogy a megoldás rendszerezetten gyűjti és vizualizálja, milyen témákkal kapcsolatban érkezik kérdés, mely információk nem világosak, és mik a leginkább problémás ügyek, így a település pontosabb képet kap a helyi lakosok valós igényeiről. Ezek alapján hatékonyabban tervezhet kommunikációt, fejlesztéseket és közszolgáltatásokat.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Indul a Real-Time Text, vagyis a valós idejű szöveg a Telekom hálózatán belül

Június 28-tól új funkció, az RTT, azaz a Real-Time Text (valós idejű szöveg) jelenhet meg készüléktől függően mobiltelefonunkon a hívások közben.

A Real-Time Text (valós idejű szöveg) egy kommunikációs technológia, mely lehetővé teszi, hogy telefonhívás közben a gépelt szöveg azonnal megjelenjen a hívásban résztvevők kijelzőjén anélkül, hogy külön alkalmazást használnának, vagy a chat funkcióknál megszokott küldés gombra kellene kattintani a gépelést követően. A technológia készüléken történő megjelenítése mobilgyártónként eltérő, és a megoldás egyelőre a Telekomos hívószámok között használható.

Real-Time Text, azaz valós idejű szöveg funkciót indít június 28-án a Magyar Telekom ügyfelei számára. A mobilhívások közben aktív technológia lényege, hogy a hívó és a hívott fél között valós idejű szövegátvitel történhet – vagyis a szöveges üzenet, amit az egyik fél begépel mobilkészülékén, a másik félnél azonnal megjelenik anélkül, hogy chatre kellene váltani, és az ott megszokott küldés gombra kellene kattintani. Az RTT használatához nem kell külön alkalmazást letölteni, és internet előfizetés nélkül is működik. Ez a megoldás nagy segítség lehet speciális élethelyzetekben, illetve az akadálymentesség megteremtésében – ha például egy időpontfoglalásra csak telefonszám elérhető, de valaki beszédében akadályozott vagy hallássérüléssel éli mindennapjait.

A Real-Time Text funkciónál a hang és a gépelés egyszerre lehet jelen, ráadásul valós időben. A szolgáltatást extra költségek nélkül vehetik igénybe a Magyar Telekom ügyfelei és egyelőre csak a Telekomos hívószámok között elérhető. A Real-Time Text (RTT) funkció különböző mobilkészülékeken eltérő módokon jelenik meg: mindig látható lesz az RTT gomb Apple és TPhone telefonok esetében; hívás közben látható a Honor mobiloknál; és alapértelmezetten kikapcsolt állapotban van, de bekapcsolható a Samsung készülékek esetében. Xiaomi, TCL, Pixel és Lenovo mobiloknál a funkció egyelőre nem látható.

A Real-Time Text Android és iOS operációs rendszerek estében különböző módokon használható.

Egyes készülékeken automatikusan megjelenik majd a készülék szoftverének frissítését követően, máshol először be kell kapcsolni a funkciót. A használatra is több lehetőség van: RTT-n keresztül is lehet hívást kezdeményezni, vagy hanghívás közben is át lehet váltani erre a funkcióra, illetve vissza is lehet váltani hanghívásra. A megoldás a digitális akadálymentesítési szabályozás eleme, mely egyelőre a Telekom hálózatán, a vállalat ügyfelei között elérhető, amíg a többi szolgáltató el nem indul ugyanezen szolgáltatással. A technológia alkalmazásához arra van szükség, hogy a hívó és a hívott fél készüléke is alkalmas legyen az RTT használatára, aktiválva legyen a funkció, és mindkét félnél rendelkezésre álljon minimum 4G lefedettség vagy Wifi hálózat. Az RTT aktiválásának pontos módját az alábbi linken érik el az ügyfelek: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/keszulekbeallitasok/valos-ideju-szoveg-rtt

A Telekom törekszik az olyan megoldások kidolgozására és megvalósítására, amelyekkel fogyatékossággal élő ügyfelek számára is teljeskörű hozzáférhetőséget biztosíthat szolgáltatási szegmenseiben. Az inkluzivitás jegyében 2023 szeptembere óta a vállalat kijelölt üzleteiben és telefonos ügyfélszolgálatán jelnyelvi tolmácsszolgáltatás vehető igénybe a siket és hallássárült ügyfelek számára, a televíziós és online reklámjait pedig minden alkalommal felirattal látja el. Emellett idén nyárra speciális matricákkal jelöli meg országszerte több mint 80 üzletének kirakatát, megkülönböztetve az üvegfelületeket, az ajtókat, valamint fix felületeket, hogy a vak és gyengénlátó ügyfelek számára is biztonságosan és könnyen megközelíthetőek legyenek az üzletek.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement Booking.com
 
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Advertisement Booking.com
 

Friss