Connect with us

Mozgásban

Itt a legújabb luxus tengerjáró: bemutatkozik a Celebrity Ascent

Új ízeket és kulináris élményeket mutat be legújabb hajóján a Celebrity Cruises

A Celebrity Cruises hajótársaság bejelentette tengeri flottájának új tagját, a Celebrity Ascent-et, amelyet számos újdonsággal álmodtak meg. A hajótársaság nem csak a luxushajón lévő éttermeket gondolta újra, de bővítette az étlapot, új ízeket és koktélokat vezet be a novemberben debütáló luxus tengerjárón.

A hajótársaság Edge-osztályának negyedik hajóján eddig nem tapasztalt kulináris élményekben lehet része az utazóknak: új, magával ragadó vacsoraélmény, bővített koktél-kínálat, kibővült növényi alapú étlap és whiskey-kóstolás színesíti a vendégek utazását.

„A családdal vagy a barátokkal való vacsorák és közös étkezések, mindig is az utazások szerves részét képezték. A Celebrity Ascenttel most úgy gondoltuk, még gazdagabbá és intenzívebbé tehetjük ezt az élményt a vendégeink számára”

– fejtette ki Laura Hodges Bethge, a Celebrity Cruises elnöke.

„Az Ascent fedélzetén mindig akad valami, amivel örömet szerezhetünk az utasoknak, legyen az akár egy kóstoló a világ legjobb boraiból, egy romantikus páros este, a családdal elköltött finom vacsora, ami elmélyíti a kapcsolatokat vagy épp az egészségtudatos vendégek számára összeállított növényi alapú étrend.”

Az új Le Voyage: Daniel Boulud séf exkluzív étterme a tengeren

Az Ascent fedélzetére nem más hozza el a világszerte közkedvelt fine dining éttermét, mint a világhírű Daniel Boulud séf, aki egyben a Celebrity kulináris nagykövete. Az étterem új dizájnt kap, ami fenséges és lenyűgöző környezetet biztosít. Az étlap fogásait a séf utazásai inspirálták. Daniel Boulud célja az volt, hogy kedvenc tájainak ízeit elhozhassa a Celebrity Ascent fedélzetére. Újdonságnak számít, hogy csoportok számára a séf asztala is foglalható, ami egy külön, hatszemélyes teremben található, ezen az alkalmon végigkóstolják az étlap legkiválóbb fogásait és megízlelhetik az azokhoz illő, legfinomabb borokat.

Növényalapú ízek

Az Edge-osztály hajóinak egyik legelragadóbb helyszíne az Eden étterem, amely egy ablak a világ sokrétű és lenyűgöző ízeire és ahol a padlótól plafonig érő ablakok mellett vacsorázva élvezhetik a vendégek a mesés kilátást. Itt helyet kapott egy kávézó, koktélbár, szórakozóhely, szabadtéri terasz és étterem is, ahol esténként élőzenével, előadásokkal és egyedülálló programokkal szórakoztatják az utasokat. Az Eden fénypontja természetesen az étterem, amely egy valódi ízutazást kínál a friss és szezonális alapanyagokból készült fogásaival. Az Ascent útnak indításával a vendégek az Edenben egyedülálló, hétfogásos kóstoló-menüt is választhatnak, ahol végigízlelhetik az új növényi alapú fogásaikat. Mindegyik étel olyan összetevőkből áll, amelyek az eredeti lelőhelyükről származnak a legtermészetesebb formában.

Bővített főéttermi ajánlat és újratervezett Cosmopolitan Étterem

Az Edge-osztály megjelenésével az eddigi egy étkező helyett immár négy főétterem szolgálja ki a vendégek igényeit – mindegyik más és más jellegű gasztronómiai élményt kínálva. Az Ascent fedélzetén a vendégek továbbra is élvezhetik az amerikai konyha ízeit a Cosmopolitan Étteremben, a mediterrán hangulatot a Cyprusban, a francia ízeket a Normandie-ben, az olasz hangulatot pedig a Tuscanban. A négy főétterem összesen 84 fogást kínál, amelyből a hajó utasai kedvük szerint választhatnak. A Cosmopolitan vendégeit ráadásul egy új design is kényezteti majd, amit a Champagne-kultúra jegyében alkottak újra.


Speciális élmények három étteremben

A Celebrity továbbra is az egyetlen helyszíneket nyújtja a Le Petit Chef magával ragadó és high-tech éttermi élménynek, ami világszerte népszerű. Minden étkezés több fogásos menüt tartalmaz, amelyeket egy színes és apró animációs séf hív életre először digitális formában a tányéron, majd a valóságban is megízlelhető az apró séf főztje. Az Ascent fedélzetének vendégei az apró séf tündérvilágból érkező négyfogásos, új menüjét is megízlelhetik, amely telis tele van meglepetéssel.

Sokak kedvence, a Fine Cut Steakhouse, mely a lenyűgöző prémium húsairól ismert, köztük a szárazon érlelt húsoktól a hatalmas Tomahawk steak-jeiig most új ételkínálattal jelentkezik: a citrommal készült homárfarokkal, amelyet vajon olvasztott póréhagymával tálalnak siitake gomba, homár ravioli és házi készítésű beurre Blanc szósz kíséretében. Az egészségtudatos Aqua Class vendégek pedig a Blu kínálatából válogathatnak fogásokat, amelyeket a hangulatos külső teraszon fogyaszthatnak el.

Megújult italkínálat

A Celebrity Cruises a széleskörű szeszesital-kínálatáról is méltán híres, amelybe beletartozik egy együttműködés a Jack Daniel’ssel és a Macallannal. Az Ascent fedélzetén a cég még tovább megy annak érdekében, hogy a legkedveltebb minőségi italok kínálata bővülhessen. Ennek érdekében egy együttműködési megállapodást kötöttek a WhistlePig Whiskey-vel is. A Chief Blenderrel és Meghan Irelanddel kötött együttműködésekkel az Ascent két olyan kézzel kiválasztott hordóval is kedveskedik az utasainak, amelyek kizárólag a Celebrity Cruises számára lettek kiválasztva.

A hajótársaság továbbra is az egyetlen Best Of kitűnőséggel kitüntetett társaság, amely a borkínálatot és borválasztékot illeti. Három Celebrity Ascent helyszín is 2023 Vine Spectator Award elismerést kapott, a Le Voyage és a Tuscan a Best Of kitűnő elismerést kapta, míg a Fine Cut az előkelő kitűnő minősítést.

Az Edge-osztály mindegyik hajójának szívében a The Grand Plaza található a Martini Bárral, mint fő találkozóhely. Az ikonikus csillár alatt ülve minden éjjel a Flair Bartender Show-t élvezhetik a látogatók, ahol a profi bártenderek martini-tornyot állítanak össze az italokból, miközben látványos táncot és a tudásuk legjavát adják elő. Az Ascent Martini Bárja egy kibővült új kínálattal készül, klasszikus martinik mellett most gyümölcsös italvariációkkal várva a vendégeket.

Ősszel érkezik az Ascent

A Celebrity Ascent idén novemberben debütál, amikor kihajózik a Fort Lauderdal-i Port Everglades-ből, hogy megkezdje Karib-tengeri utazását. A hajó november 22-i utasai lehetnek az elsők, akik megtapasztalják a négynapos nyugat-karib-tengeri utazás minden szépségét. Aki rövidebb útra vágyik, az becsatlakozhat a november 26-án induló, három napos bahamai utazásra, vagy aki esetleg egy teljes héten át élvezné az új hajó nyújtotta élményeket, az a december 3-án induló kelet-karib-tengeri utat is választhatja.

Bővebb információk a tengerjáró oldalán találhatóak az utakról, a hajókról, az éttermekről, és a programokról.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Mozgásban

GreenGo: Még közelebb a repülőtérhez – új zóna nyílt a terminál mellett

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek.

Ez mostantól a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2. Termináljának bejáratától mindössze 4-5 perc sétára található Holiday Parkolóban is lehetséges, így az utazóknak mindkét irányban gyors és kiszámítható megoldás áll rendelkezésére.

A GreenGo évek óta kínál megoldást a repülőtérre való kijutásra: a vecsési Airport Hotel parkolójában kialakított zónából ingyenes transzferbuszokkal érhető el a terminál bejárata. Az ezt kiegészítő, újonnan nyíló, 15 GreenGo-t befogadni képes dedikált parkoló rész – a GreenGo applikációjában Reptéri Terminál Zónaként jelölt terület – pedig jelzi, hogy a carsharing szolgáltató folytatja elköteleződését a fenntartható városi mobilitás iránt, melynek része a repülőtérre való kényelmes, kiszámítható kijutás is. A repülőtéri transzfermegoldások globálisan is egyre inkább a kényelemre, a fenntarthatóságra és a multimodális közlekedésre összpontosítanak, amiknek mára komoly része az autómegosztás.

Növekvő igény, biztos elérés
A GreenGo eddigi repülőtéri szolgáltatását használók éves szintű 25-30%-os bővülése folyamatosan erősödő igényt jelez az autómegosztás által kínált költséghatékony és rugalmas alternatívára. Azoknak az utazóknak, akik garantált GreenGo elérhetőséget szeretnének mind Budapesten, mind a repülőtéren, a Comfort szolgáltatás kínál megoldást: az előre rendelés biztosítja, hogy mindig rendelkezésre álljon egy autó – akár induláskor, akár érkezéskor.

Árak és elérhetőségek
A Holiday Parkolóban található GreenGo Reptéri Terminál Zónában a bérlés indításának és zárásának folyamata a megszokott, a díjcsomagokhoz tartozó díjakon felül az alábbi felárral számolhatnak az utasok:

  • Repülőtérre induláskor: Green Premium díjcsomagban 2 490 Ft, a többi díjcsomagban 3 190 Ft
  • Repülőtérről induláskor: Green Premium díjcsomagban 990 Ft, a többi díjcsomagban 1 680 Ft

További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.

Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.

A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.

– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss