Connect with us

Okoseszközök

A HONOR Magic7 Lite a DXOMARK akkumulátor rangsorának első helyezettje

A HONOR Magic7 Lite elnyerte a DXOMARK Battery Gold Label 2025 minősítést, kiemelkedően magas, 164-es pontszámmal.

Ezzel a HONOR X9C okostelefonnal közösen került a csúcsra, ami jól mutatja a vállalat elköteleződését az iránt, hogy a töltési képességek és az optimalizált energiagazdálkodás terén a legjobb legyen a kategóriájában.

HONOR Magic7 Lite: kivételes akkumulátor-üzemidő

A HONOR Magic7 Lite, az iparág legmagasabb akkumulátor-teljesítményével bíró okostelefonjaként új mércét állít fel az akkumulátor-innováció terén. A rendkívül nagy, 6600mAh kapacitású szilícium-szén akkumulátorral rendelkező készülék kivételesen hosszú üzemidőt és a ma elérhető legnagyobb kapacitást kínálja.

A DXOMARK szerint a telefon legfontosabb jellemzői:

– A HONOR Magic7 Lite az „Advanced” szegmens más készülékeivel összehasonlítva kivételes általános akkumulátor-üzemidőt és magas fokú optimalizáltságot mutat, így ezen a területen a legjobbnak bizonyult.

– Akkumulátor-üzemidő: 128 óra könnyű használat / 89 óra mérsékelt használat / 55 óra intenzív használat esetén.

HONOR Magic7 Lite: fokozott tartósság

Az akkumulátor „Armour-level Protective Coating” bevonattal és egy speciális biztonsági bevonattal rendelkezik, amely a HONOR Power Management System rendszerrel együttműködve szélsőséges körülmények között is szigeteli az elektródákat. Emellett az AI lehetővé teszi a készülék számára, hogy akár még 50 percig folyamatosan lehessen hívásokat bonyolítani, amikor is, amikor az akkumulátor töltöttsége már 2%-ra csökken, a 66 W-os vezetékes HONOR SuperCharge pedig gyorsan feléleszti az akkumulátort a hosszabb használathoz.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

A töltési teljesítmény a 66W-os töltő teljesítményének köszönhetően a hatalmas töltési kapacitás ellenére is kimagasló.

– A HONOR Magic7 Lite körülbelül 42 perc alatt elérte a teljes töltés 80%-át. Egy gyors, 5 perces feltöltéssel pedig közel 7 óra üzemidőt nyert vissza.

HONOR Magic7 Lite: Videós és játékos profizmus

A HONOR Magic7 Lite 6,78” Eye-comfort OLED kijelzője 1,07 milliárd színt és 1,5K felbontást támogat, élénk és lélegzetelállító részleteket biztosítva a még magával ragadóbb élményért. A felhasználók akár 48,4 órányi zenei streaminget és 25,8 órányi online videólejátszást élvezhetnek egyetlen feltöltéssel.

A DXOMARK szerint a legfontosabb jellemzői a következők:

– A Honor Magic7 Lite következetesen, szinte minden egyes tesztelésen magas részpontszámot ért el az alacsony merülőáramnak köszönhetően, különösen a videó streaming és a játékok esetében.

– Az akkumulátor akár 15 óra 25 perces játékidőt is lehetővé tesz, mielőtt teljes feltöltésre lenne szükség.

A HONOR Magic7 Lite elérhetősége

A HONOR Magic7 Lite a felhasználók különböző stíluspreferenciáit figyelembe véve Magyarországra két lenyűgöző színben érkezik: ezek a titán lila és titán fekete. A HONOR Magic7 Lite két konfigurációval lesz kapható február 3-ától. A 8GB RAM-mal és 216GB tárhellyel felszerelt változat ajánlott fogyasztói ára 159 990 Ft, míg a 8GB-RAM-ot és 512GB tárhelyet kínáló változat ajánlott fogyasztói ára 169 990 Ft.

További információk a HONOR hivatalos honlapján lesznek elérhetők: www.honor.com.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Okoseszközök

Érkezik az Eclipsa Audio: a Samsung 3D hangélménye a 2025-ös tévékészülékeihez és hangprojektoraihoz

A Samsung 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatába integrálja a Google-lel együttműködésben kifejlesztett Eclipsa Audio technológiát.

Az úttörő hangzásmegoldás arra ösztönzi az alkotókat, hogy dinamikus, magával ragadó 3D audiotartalmakat hozzanak létre, illetve ezek zökkenőmentes lejátszását biztosítja a 2025-ös TV-kínálat teljes skáláján, a Crystal UHD-tól a Neo QLED 8K modellekig.

Büszkék vagyunk rá, hogy az Eclipsa Audio technológiát bevezethetjük 2025-ös TV- és hangprojektor-kínálatunkba. – nyilatkozta Taeyong Son, a Samsung vizuális kijelző üzletágának kutatás-fejlesztési ügyvezető alelnöke és vezetője. – Ez az innováció az otthoni hangélmények új lehetőségeit nyitja meg, és tovább erősíti elkötelezettségünket az otthoni szórakoztatás jövőjének alakítása iránt.”

Az otthoni szórakoztatás újradefiniálása

A Samsung immáron 18 egymást követő évben a nemzetközi TV-piac egyik élvonalbeli szereplője, most az Eclipsa Audio technológiával új szintre emeli az otthoni szórakoztatás élményét. Kiemelkedő szerepe a 75 colos feletti tévék piacán lehetővé teszi, hogy ezt a forradalmi megoldást minél több felhasználóhoz eljuttassa.

Az Eclipsa Audioval az alkotók finomhangolhatják a beállításokat, például meghatározhatják, hogy egy hang honnan érkezzen a térben – legyen az a hallgató mögül, oldalról vagy akár fölülről. Emellett az intenzitás és a térbeli visszaverődések beállításával magával ragadó, háromdimenziós hangélményeket hozhatnak létre.

A vállalat először alkalmazza az Eclipsa Audiot a 2025-ben érkező televíziókínálatában: a Crystal UHD sorozattól a zászlóshajó Neo QLED 8K modellekig beépíti a fejlett audiotechnológiát, hogy minél több felhasználó megtapasztalhassa az újdonságot.

Több lehetőség a tartalom és lejátszás terén

2025-től az alkotók Eclipsa Audio hangsávokkal tölthetik fel videóikat a YouTube-ra, így a 2025-ös Samsung eszközök felhasználói és nézői élvezhetik a prémium térbeli, 3D hangélményt. A Samsung és a Google a koreai Távközlési Technológiai Szövetséggel (TTA: Telecommunications Technology Association) együttműködve dolgozik azon, hogy egy tanúsítási programmal garantálják az Eclipsa Audio technológiát használó eszközök hangminőségét, ezzel biztosítva, hogy a felhasználók mindig kiváló hangélményt kaphassanak.

„Úgy gondoljuk, hogy az Eclipsa Audio alapjaiban változtathatja meg a hangélményekről alkotott elképzelésünket – nyilatkozta Jim Bankoski, a Google Chrome tervezői részlegének alelnöke – Izgatottan várjuk, hogy az alkotók miként használják majd ezt a technológiát innovatív hangélmények megalkotására.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Európai vízió a 6G hálozati ökoszisztémáról

A 6G Smart Networks and Services Industry Association (6G-IA) által készített „Európai vízió a 6G hálózati ökoszisztémáról” című friss tanulmány megszületésében Laki Sándor egyetemi adjunktus, az ELTE Informatikai Kar oktatója is közreműködött

A tanulmány a 6G hálózatok fejlesztésére és szabványosítására irányuló globális kezdeményezéseket vizsgálja, kiemeli a kulcsfontosságú nemzetközi szereplők által formált egységes 6G-vízió szükségességét, hangsúlyozza Európa aktív szerepét a 6G kutatásában, fejlesztésében, szabványosításában, valamint a társadalmi, környezeti és gazdasági kihívások kezelésében.

dokumentum frissített képet nyújt a jelenlegi, ötödik generációs rendszereket leváltó, várhatóan 2030 körül megjelenő 6G architektúrák fejlesztésének állásáról, kiemelve az innovatív megoldásokat, amelyek az 5G rendszerek korlátainak leküzdésére irányulnak. Rámutat az 5G rendszerek azon pontjaira, amelyek akadályozzák a hatékony globális működést, és javaslatokat tesz az ezek leküzdését célzó architekturális fejlesztésekre.

A javasolt újítások célja egy rugalmas, alkalmazkodóképes és fenntartható hálózat létrehozása, amely képes támogatni a következő generációs alkalmazásokat és szolgáltatásokat.

Az ELTE 2023 májusában  jelentette be, hogy Laki Sándor és kutatócsoportja is részt vesz a csaknem 6 millió euró költségvetésű, egyetemek, kutatóintézetek és vezető iparági partnerek együttműködésével induló DESIRE6G Horizon Europe projektben, amelynek célja a 6G-hálózatok rendszerarchitektúrájának megtervezése.
Az IK-s kutatók a pogramozható hálózati infrastruktúra kifejlesztésén dolgoznak a projektben.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Friss adatok: az internet és a tévézés is az ünnepek szerves része volt

Az internet és a tévé mára a kapcsolattartás és kikapcsolódás fő eszközeivé váltak.

Különösen így van ez az ünnepi időszakban is, amikor videóhívással könnyedén elérhetővé válnak távoli szeretteink, vagy minőségi időt tölthet a család egy közösen választott karácsonyi film megnézésével.A Yettel folyamatosan vizsgálja a hálózatán zajló forgalom alakulását és idén is érdekes megállapításokra jutott az internethasználat és a tévészolgálatás népszerűségét illetően: az előző évhez képest idén újabb 20%-al nőtt az internet-forgalom karácsony és újév között, a tévészolgáltatással összefüggő adatforgalom karácsonykor 20%-kal, újév napján 30%-kal volt magasabb egy átlagos naphoz képest. Érdekesség, hogy az adatforgalom 22,3%-a már 5G hálózaton zajlott. 


A 2024-es ünnepi időszakban – december 24. és január 1. között – 23 millió GB adatot fogyasztottak a Yettel felhasználói, közel 4 millió GB-tal többet az előző év azonos időszakához képest. Ez mintegy 20 százalékos emelkedést jelent az adatforgalomban.

A 2023-as ünnepi időszakban az előző évhez képest – az OtthonNet dinamikus terjedésének köszönhetően – 80 százalék volt a növekmény, így a sokkal magasabb bázisértéknek köszönhetően a mostani további 20 százalékos emelkedés jelentősnek tekinthető.

Ha ezt a 23 millió GB adatmennyiséget csak streamelésre fordítanánk, full HD minőségben körülbelül 11,5 millió órán keresztül nézhetnénk a Yettel TV-t (vagy hasonló minőségű szolgáltatást), vagy közel 4000 évig streamelhetnénk jó minőségű zenét.

Sokan a TV mellett kapcsolódtak ki, filmek mellett az élő sportközvetítések voltak népszerűek

Yettel TV /tévészolgáltatásának felhasználói között is megfigyelhetőek voltak a hétköznapokétól eltérő, ünnepi szokások. A szolgáltató már az ünnepi időszakot megelőzően gondolt az ügyfelek várható igényeire és „Kellemes Ünnepeket!” címmel, tematika szerint gyűjtötte össze a karácsonyra ajánlott filmeket. A 17 csatorna több mint 70 élő tartalmát kínáló válogatást szívesen fogadták a kikapcsolódásra vágyó nézők: az ünnepi időszakban (december 23-29.) nőtt a televíziós tartalomfogyasztás, december 25-én és 26-án mintegy 20 százalékkal, egy átlagos hétvégéhez képest. Az új év első napján a tendencia folytatódott: január elsején az átlagos tévénézésre fordított idő a háztartásokban 34 százalékkal volt több, mint az ünnepi időszakot megelőző hét azonos napján (december 18-án).

A legtöbben továbbra is a 18-23 óra közötti idősávban ültek a képernyő elé, kiemelten erős nézettséget pedig a 20-22 órás sáv hozott. Az általános szórakoztató csatornák mellett a filmes tartalmakat és az élő sportot – például a darts világbajnokságot – kínáló tartalomszolgáltatók vonzották a legtöbb nézőt.

Tévé és internet mellett a hanghívások és SMS-ek is mutattak érdekességet

Szilveszter és újév napján a hanghívások kis mértékben meghaladták az egy évvel korábbi értékeket. Az SMS szerepe a tavaly szilveszteri időszakhoz (dec 31.-jan 1.) képest csökkent, idén 4%-kal kevesebb rövid szöveges üzenetet küldtek a Yettel ügyfelei ebben az időszakban. Ennek feltehetően az az oka, hogy a felhasználók egyre inkább a közösségi médiában üzennek egymásnak, és így volt ez az ünnepek idején is.

Az időszakot részletesen vizsgálva azonban az is látható, hogy az SMS idén is az újévi köszöntés fontos eszköze volt: az éjfél utáni órában az előző és azt követő órákhoz képest háromszorosára nőtt a forgalom.

Mindezeket a szolgáltatásokat – a mobilt, az otthoni internetet, a tévét és a streaminget – a Yettel Full csomagjában a felhasználók egyedi igényeik szerint rugalmasan kombinálhatják. A szolgáltatás tavaly októberi bevezetése után alig több mint két hónap alatt, ezen a héten már a százezredik ügyfelét köszöntötte.

„Folyamatosan vizsgáljuk az ügyfeleink igényeit és kiderült, hogy a rugalmasan alakítható szolgáltatáscsomagokat kedvelik, emellett szeretik, ha a pénzügyi kiadásaik minél átláthatóbbak, nem akarnak olyasmire költeni, amire nincs szükségük. A Yettel Full csomag kialakításakor ezt tartottuk szem előtt, a rugalmasan összeállítható szolgáltatásokkal jelentős kedvezményt érhetnek el ügyfeleink anélkül, hogy olyan szolgáltatásért fizetnének, amire valójában nincsen szükségük. Nagyon örülünk és büszkék vagyunk arra, hogy már 100 ezer ügyfelünk igazolta ezt vissza, és értékelik a szolgáltatás által kínált szabadságot”

– mondta Szafonov Olga, a Yettel Magyarország lakossági kereskedelmi igazgatója.

A szolgáltató weboldalán található kalkulátorral könnyen összeállítható az egyedi igények szerint rugalmasan kombinálható szolgáltatáscsomag.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss