Egyéb kategória

Pár héten belül jöhet a Xiaomi 12

xiaomi 12

A jelenlegi várakozások szerint december közepén debütál a Xiaomi 12, de Európába csak később érkezik.

Kínából származó jelentések szerint a Xiaomi eldöntötte, hogy mikor mutatja be a Xiaomi 12 szériát, amely a Xiaomi 12 mellett a 12x, a 12 Ultra és a 12 Ultra Enhanced modelleket hozhatja magával. Utóbbi kettő állítólag csak 2022-ben jelenne meg, és kizárólag Kínában. A 12 és a 12X modellek Európába pedig szintén később, csak jövőre érkeznének meg.

A Xiaomi 12 kínai bemutatója mindenesetre december 16-án lesz a jól értesült források szerint. Négy órás rendezvényről beszélnek, vagyis egynél biztosan több újdonságot mutat majd a gyártó.

Amennyiben hitelesek az információk, akkor elég valószínű, hogy a Xiaomi maga kezdi el közzétenni a hónap végén vagy december elején a kedvcsinálókat a Xiaomi 12-ről.

Forrás: ORIGO

Egyéb kategória

A Facebook- és az Instagram-üzeneteket 2023-tól titkosíthatják

facebook
Kép: Euronews

Korábban 2022-tól ígérte a Meta, hogy csak az üzenetet küldő és fogadó látja majd azok tartalmát, ez azonban meggátolja, hogy felderítsék a kiskorúakat szexuálisan zaklatók kilétét.

A Facebook és az Instagram tulajdonosa, a Meta későbbre, 2023-ra halasztja, hogy titkosítva lehessen üzeneteket küldeni Facebookon és Instagramon – írta meg a Guardian.

A halasztásra azért kerül sor, mert számos, a gyermekek biztonságával foglalkozó szervezet adott hangot annak, hogy a titkosított üzenetek megnehezítik azt, hogy beazonosítsák az internetes zaklatókat. A gyermekvédők szerint a titkosított üzenetküldés a gyermekek szexuális zaklatásának „frontvonala”, ugyanis azzal, hogy csak a küldő és a fogadó láthatja az üzeneteket, megnehezítik azt, hogy a hatóságok felderítsék a zaklatók kilétét és hogy bármilyen hatósági eljárás indulhasson ellenük.

A Meta a titkosított üzenetküldést már használja a WhatsApp alkalmazásnál, ezt terjesztették volna ki még 2022 során a Facebook-ra és az Instagram-ra is. Ezt halasztják most későbbre.

A Meta alkalmazásait 2,8 milliárd ember használja és csak 2020-ban egy amerikai, eltűnt és kizsákmányolt gyermekekkel foglalkozó szervezetnek több, mint 21 millió kiskorúak szexuális zaklatásával kapcsolatos, észlelt esetet jelentettek.

Forrás: HVG

Tovább

Egyéb kategória

A Facebook újfajta hírfolyamot szeretne létrehozni

facebook

A Facebook anyacég Meta megosztotta, hogy már kísérletezik a hírfolyam újabb módosításával.

A cég blogposztja szerint pár felhasználóval már tesztelik, mennyivel lenne jobb a közösségi oldal hírfolyama, ha a netezők több beállítást kapnának az őket érdeklő források előtérbe helyezéséhez.

Konkrétumokat egyelőre nem igazán említett a Facebook csapata, annyit tudni, hogy mindenki jobban megválogathatná, hogy bizonyos ismerősöktől, családtagoktól, csoportoktól, vagy oldalaktól szeretne több dolgot látni. Egyelőre még csak szűk kör próbálgathatja az újfajta megjelenítést, nem tudni, hogy szélesebb körben mikor vezetik be.

Korábban már többször finomították a hírfolyam válogató algoritmusát: 2015-ben a barátok és ismerősök kerültek előtérbe, 2020-ban pedig a megbízható hírforrások. Az újabb körben pedig úgy tűnik, a felhasználók maguk kapnak nagyobb szabadságot ilyen téren.

Forrás: 24.hu

Tovább

Egyéb kategória

Ismét neves sporteseményt szponzorál a Gorenje

gorenje

Sorozatban harmadszorra újította meg szponzorációs szerződését az Európai Kézilabda-szövetséggel (EHF) a Gorenje. A vállalat 2018 és 2020 után 2022-ben is támogatja a – január 13. és 30. között Budapest és Szlovákia megrendezésében zajló – férfi kézilabda-Európa-bajnokságot.

A Hisense csoporthoz tartozó Gorenje több mint 30 éve aktív részese a kézilabda világának, szponzorációs múltja a vezető szlovén kézilabdaklub, az RK Gorenje Velenje támogatásával kezdődött. A cég 2017 óta az EHF Bajnokok Ligája hivatalos partnere, 2018- ban és 2020-ban pedig a férfi EHF EURO szponzora volt. Az Európai Kézilabda-szövetséggel kötött újbóli megállapodással a vállalat 2022-ben immár harmadszorra jelenik meg az eseményen, mint fő támogató.

Martin Hausleitner, az EHF főtitkára az újbóli együttműködés kapcsán elmondta:

“A Gorenje régi hagyományokkal bír a legmagasabb szintű kézilabdázás támogatásában, különösen nemzeti és klubszinten, ezért nagyon örülünk, hogy hivatalos partnerként csatlakoztak hozzánk.”

Alenka Potočnik Anžič, a Hisense Europe Group marketingigazgatója hozzátette:

“Nagy megtiszteltetés számunkra, hogy a férfi EHF EURO egyik legfontosabb partnere lehetünk, és sorozatban harmadszorra támogathatjuk az európai színvonalú kézilabdát.”

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Friss