Egyéb kategória
107.000 euróért kelt el a világ első SMS üzenete
Az NFT árverésből befolyt összeget jótékony célra fordítja a Vodafone
Először, másodszor, senkit többet? Harmadszor! Kicsit több mint fél órával az aukció elindítása után Claude Aguttes lezárta a világ első SMS-ének árverését Párizsban. A világ első SMS-ének ezzel új tulajdonosa lett: az ajánlattevő107.000 eurót, azaz közel 40 millió forintot fizetett az első SMS kommunikációs protokolljának NFT formában halhatatlanná vált másolatáért. A Vodafone az árverésből származó bevételt az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának (UNHCR) ajánlja fel az otthonuk elhagyására kényszerülő emberek támogatására.
„Az egész kezdeményezés egy ötletből indult, végül pedig valós pénz lett belőle, amit egy nagyon fontos ügy megsegítésére fordíthatunk”
– mondta Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója.
„Programozókkal, kriptoeszköz-szakértőkkel, valamint árverési szakemberekkel fogtunk össze. Nagyon boldogok vagyunk, hogy az ötletből valóság lett, és ma délután leüthették a kalapácsot a világ első NFT-formátumú SMS-ére, az árverésből befolyó összeget pedig a rászoruló emberek javára, egy jó célra fordíthatjuk.”
„Az adakozás ezen időszakában a Vodafone az otthonukból elűzött emberek millióit kívánja segíteni. A felajánlott összeg életeket fog megvédeni és megmenteni, továbbá támogatni fogja a rászoruló embereket világszerte – az ünnepi időszakban és azon túl is.”
– mondta el Dominique Hyde, az ENSZ Menekültügyi Főbiztosságának külkapcsolati igazgatója.
„Nagyon örülünk, hogy az aukció ilyen sikeresnek bizonyult. Hiszünk a jótékonykodás és az adakozás fontosságában, hisszük, hogy ezzel az összeggel támogatni tudunk egy nagyon fontos ügyet. Egy igazi digitális műtárgy egyszeri, egyedülálló árverésére került ma sor. Nem ez volt az utolsó NFT, amely az Aguttesnél kalapács alá kerül, azonban örökre nagyon különleges marad. Történelmi jelentősége tükrében a világ minden tájára elküldtük a történetét, és öt kontinens több száz újságjában és magazinjában jelent meg a hír.”
– tette hozzá Maximilien Aguttes, az Aguttes aukciós ház fejlesztési vezetője.
Egyéb kategória
Új nevet kapott a Veszprémi Kézilabdacsarnok
Újabb mérföldkőhöz érkezett a One Magyarország és a Veszprémi Kézilabda Club tavaly bejelentett együttműködése: mostantól nemcsak a csapat viseli a One Veszprém HC nevet, hanem a város ikonikus sportlétesítménye is One Veszprém Arénaként működik tovább.
A névváltást ünnepélyes keretek között, a teltházas Bajnokok Ligája-mérkőzésen, a One Veszprém HC és a Sporting CP összecsapásán jelentették be. Az eseményen a távközlési szolgáltató bemutatta a kifejezetten a szurkolói közösség számára kínált flotta tarifacsomagjait is.
A 4iG Csoport és a Veszprém Kézilabda Club együttműködése tavaly júliusban kezdődött, amikor hároméves támogatói megállapodást írtak alá. Ennek részeként a felnőtt csapat a 2024/25-ös szezon második felétől One Veszprém HC néven vesz részt a hazai és nemzetközi megmérettetéseken. A partnerség újabb mérföldkőhöz érkezett: február második felétől az emblematikus veszprémi sportlétesítmény, az Aréna is felveszi a One Magyarország nevét, így One Veszprém Aréna név alatt működik tovább.
„A Veszprémi Kézilabda Club a kiválóság, az elhivatottság és a csapatmunka szimbóluma, nemcsak Magyarországon, hanem Európa-szerte is. A játékosok minden mérkőzésen kiváló teljesítményt nyújtanak, hisznek a fejlődésben, és soha nem adják fel. Ugyanez a szemlélet jellemzi a One-t is: elkötelezettség a minőség iránt, folyamatos fejlődés és a kapcsolatok ereje. Ezért is különösen fontos számunkra, hogy támogassuk a csapatot a felkészülésben, hogy még nagyobb sikereket érhessen el. A mai naptól pedig újabb jelentős állomáshoz érkeztünk, a csarnok is felveszi telekommunikációs márkánk nevét, így a mérkőzéseknek és közösségi eseményeknek mostantól a One Aréna Veszprém ad otthont „
– mondta Fekete Péter, a 4iG Csoport vezérigazgatója.
„Nagyon büszke vagyok rá, hogy Magyarország legújabb telekommunikációs márkája, a One mind a Veszprém HC, mind pedig a csapatnak otthont adó aréna nevében megjelenik. Ez a partnerség nemcsak jelentős támogatást nyújt, de egységes megjelenést is kölcsönöz. Köszönöm, a One-nak, hogy hosszú távon tudunk együttműködni, amit a pályán és a közös munkában is igyekszünk meghálálni.”
– hangsúlyozta Dr. Bartha Csaba, a Veszprém Handball Team Zrt. vezérigazgatója.
Különleges tarifacsomagok több ezer szurkolónak
A One Magyarország egy fontos bejelentéssel is készült a szurkolók számára: a közösség iránti elkötelezettségét két speciálisan kialakított, kedvezményes flotta mobil tarifacsomaggal fejezi ki. A One Veszprém HC szurkolói kártyával rendelkezők számára elérhető Flotta Super 15X csomag havi 5990 forintért 15GB adatforgalmat és korlátlan belföldi beszélgetést biztosít, míg a Flotta Super V csomag 8990 forintért korlátlan belföldi adatforgalmat és beszélgetést kínál, 42GB EU roaming kerettel. Mindkét tarifacsomagra az ajánlat 1 éves határozott idejű előfizetői szerződés megkötése, valamint e-pack választása esetén érvényes.
Újra Bajnokok Ligája mérkőzés itthon
Az 5500 férőhelyes csarnok névadó ünnepségét a kézilabda Bajnokok Ligája teltházas mérkőzésére időzítették. A One Veszprém és a Sporting CP összecsapását az Európai Kézilabda Szövetség (EHF) a hét kiemelt mérkőzésének nevezte. A veszprémi szurkolók számára ez különösen fontos esemény, mivel a csapat három hónap után először léphet pályára hazai környezetben Bajnokok Ligája-mérkőzésen.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egyéb kategória
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei.
Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
A mobiltársaság egyre nagyobb fókuszt helyez a digitális ügyfélélményre, hivatalos alkalmazásában is egyre több hasznos és kényelmi funkciót biztosít, ami megkönnyíti az ügyfelek mindennapi életét, vagy szükség esetén a kapcsolattartást a vállalattal. A kényelmes, digitális megoldások előretörésével a személyes kapcsolatfelvétel lehetőségét biztosító Yettel üzletek továbbra is várják az ügyfeleket, sőt, a szolgáltató teljesen újragondolta, amit a személyes ügyintézésről eddig ismerhettek az emberek: a kiszolgálásban mostantól a közvetlenség kapja a főszerepet. Ezt erősíti az új üzletkialakítás is, elsősorban, hogy a megszokottól eltérően nem egymással szemben elhelyezkedő asztalok és székek alkotják a berendezést, hanem egy kényelmes kanapén, egymás mellett ülhetnek az ügyintézők és a vendégek. A készülékgyártók termékei is új módon jelennek meg az üzlet területén: nem különálló eszközöket, hanem azok teljes ökoszisztémáját mutatják be az erre kialakított prémium felületeken.
Az új design mellett a Yettel digitális vállalatként eddig is nagy hangsúlyt fektetett új funkciók bevezetésére; most az akadálymentesítés terén vezetnek be egy új innovációt. A fogyatékossággal élő vendégek az online időpontfoglalásnál jelezhetik speciális igényeiket, ezt követően pedig a helyszínen már a vállalat kollégái segítik őket. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a bejelentkezéskor SMS-ben kapott válaszban található linkre kattintva nemcsak az üzleten belüli eligazodáshoz kérhetnek személyes támogatást, hanem a megközelítéshez és a bejutáshoz is. A funkció novembertől országszerte közel 90 üzletben érhető el.
Az új, egységes dizájnt valamennyi Yettel országban alkalmazzák majd; a tervek szerint több hazai üzlet is ennek megfelelően alakul át. Az előkészítő szakasz után, mérlegelve a tapasztalatokat, a mobilcég azon dolgozik, hogy további üzletei is e szerint újuljanak meg.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Egyéb kategória
Gerillaakcióval lepte meg hétfő reggelre a fővárost az SOS Gyermekfalvak
Mit keres egy baba hordozókendőben a Nagymező utcai Radnóti-szoborra, Hofi-szoborra, a Széll Kálmán-szoborra vagy a Madách téren álló Táncosnőre kötve?
Hogy kerül egy rácsos babaágy a Blaha Lujza térre? Az SOS Gyermekfalvak utcai gerillaakciójával a kórházban hagyott több száz csecsemő ügyére hívta fel a figyelmet.
Közel 300 kisbaba tölti élete első hónapjait kórházban, mert szülei elhagyták, vagy nem tudják hazavinni.
Az SOS Gyermekfalvak október 7-én, az állami gondoskodásban élő gyerekek napján az elhagyott csecsemőkre és a drasztikus nevelőszülő hiányra hívta fel a figyelmet kreatív utcai gerillaakciók keretében.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Gazdaság1 hét ago
Minden jel arra mutat, hogy emelkedniük kellene a lakáshitel kamatoknak, de…
-
Okoseszközök2 hét ago
Így alakítja át az üzletet a mesterséges intelligencia
-
Szórakozás2 hét ago
Átadták a 44. Magyar Filmszemle díjait
-
Okoseszközök2 hét ago
Érkezik a tavasz, nyílnak a virágok és a lehetőségek is
-
Mozgásban2 hét ago
Bridgestone abroncsokon hasít az új Porsche Macan Electric és Panamera
-
Egészség2 hét ago
Magyar fejlesztések is segítik a jövő olimpikonjait
-
Ipar2 hét ago
Új, közvetlen járatot indít a DACHSER Hungary Kecskemétről Bulgáriába
-
Tippek2 hét ago
Weboldalad nincs az élmezőnyben? Így javíthatsz rajta!