Tippek

Megújulnak a Vodafone mobil tarifacsomagjai

mobil

A magyar piacon egyedülálló előfizetési lehetőség a lakossági, valamint a kis-és középvállalkozói réteg eltérő igényeire reagál

Megújítja a mobil tarifacsomagjait a Vodafone Magyarország. A vállalat a fogyasztói igényekkel összhangban döntött a lakossági, valamint a kis- és középvállalkozásoknak szóló tarifacsomagok megújítása mellett: az ügyfelek saját igényeik és szokásaik mentén választhatnak az elérhető árú korlátlan mobiladatot, korlátlan hívást vagy mindkét szolgáltatást kompromisszumok nélkül kínáló díjcsomagok közül.

Új lakossági tarifacsomagok

Az új tarifacsomagok bevezetésével a Vodafone Magyarország célja, hogy a felhasználói szokásokhoz igazítva, elérhető áron biztosítsa ügyfelei számára az általuk preferált korlátlanságot. A két legnagyobb tartalmú tarifacsomag jelentős, állandó készülékkedvezményt is tartalmaz, valamint az április 2-től elérhető előfizetések mindegyike 5G képes. Ezekkel a tarifákkal és megfelelő, 5G képes készülékkel az ügyfelek megtapasztalhatják a folyamatosan fejlesztett Vodafone 5G hálózat nyújtotta stabilitást és minőséget. Az új tarfifacsomagok az újdonságok mellett továbbra is tartalmazzák a piacon egyedülálló, az ügyfelek körében nagy népszerűségnek örvendő görgethető adatot, valamint a családon belüli osztható adatot is.

Az új tarifacsomagok között mindenki megtalálhatja saját használati igényeinek leginkább megfelelőt, legyen szó akár korlátlan hangról, adatról, vagy akár mindkettőről. A legkisebb, Mini tarfiacsomag havi 4990 Ft-ért 3GB mobiladatot, valamint korlátlan hálózaton belüli belföldi beszélgetést és 150 perc hálózaton kívüli belföldi beszélgetést tartalmaz, így megfelelő választás lehet azok számára, akik kevesebb mobiladatot használnak.

A Midi csomag havi 8590 Ft-ért elérhető, amelyben korlátlan belföldi beszélgetést, valamint 6GB felhasználható adatot kínál a szolgáltató. Azoknak, akik inkább az online kapcsolattartást és a közösségi platformokat részesítik előnyben, a szolgáltató az Easy csomagban havi 6990 Ft-ért korlátlan belföldi adatot kínál. Azok számára pedig, akiknek a korlátlan mobiladat és hívás egyaránt fontos, a Vodafone két új tarifacsomagot is bevezet: a Maxi csomag havi 13 990 Ft-ért korlátlan belföldi hangot, SMS-t és adatforgalmat tartalmaz, valamint 31 500 Ft-os készülékkedvezményt. A legnagyobb, Maxi+ csomag havi 17 990 Ft-ért kiterjeszti a korlátlanságot. A tarifával az EU felé indított nemzetközi hívások is korlátlanok. A tarifa a hálózat által biztosított lehető legnagyobb letöltési sebességet biztosítja, valamint 52 500 Ft készülékkedvezményt is tartalmaz. A Maxi+-t vásárló ügyfelek 10GB családon belül osztható adat felett is rendelkezhetnek.  A Maxi és Maxi+ tarifák állandó készülék kedvezménye televízió, tablet, laptop, notebook és okostelefon készülékekhez elérhető, 2 éves szerződéssel.

Az új ügyfelek számára a korábbi RED és GO tarifacsomagok értékesítését a vállalat megszünteti, de aki ezzel az előfizetéssel rendelkezik továbbra is változatlan feltételek mellett veheti igénybe a szolgáltatást.

Megújuló tarifacsomagok a kis- és középvállalkozásoknak

A lakossági mobilportfólió megújítása mellett a Vodafone a kis- és középvállalati ügyfeleknek kínált üzleti díjcsomagjait is átalakítja, melynek köszönhetően az ügyfelek vállalkozásuk igényeihez igazíthatják előfizetéseiket. A lakossági csomagokhoz hasonlóan fontos újítás továbbá, hogy az új üzleti csomagok mindegyike 5G képes, amennyiben az ügyfél készüléke is az, így még gyorsabb letöltési sebességet kínál.

A korlátlan hálózaton belüli hívás mindegyik csomagban elérhető, így akár már havi 5 990 Ft-tól korlátlan hálózaton belüli hívást kínál az új portfolió alsó tarifacsomagja, az Üzleti Midi, 5GB mobiladattal kiegészítve. A minden hálózatban korlátlan belföldi hívás pedig már havi 9 990 Ft-ért elérhető az Üzleti Maxi csomaggal, emellett 10 GB adatot kínál a szolgáltató. Az Üzleti Plus csomagra előfizetve az ügyfelek a korlátlan telefonálást külföldön (EU nemzetközi) és beföldön is egyaránt élvezhetik 50 GB adattal kiegészítve, 13 990 Ft-ért. Azok számára pedig, akik az üzleti szférában is a teljes korlátlanságot szeretnék élvezni a Vodafone Magyarország az Üzleti Pro (16 990 Ft) vagy Üzleti Prestige (22 990 Ft Ft) csomagokat ajánlja, amelyek magukban foglalják a korlátlan belföldi adathasználatot, a korlátlan hívást az EU-ban és beföldön egyaránt, valamint a korlátlan SMS szolgáltatást is. Az Üzleti Prestige a korlátlanságon túl tartalmazza a Világ Napijegy szolgáltatást is, ami EU-n belül és kívül is sokat tartózkodó kis- és közép vállalati ügyfeleknek lehet fontos. A kisvállalati előfizetőknek az utóbbi két csomagba a szolgáltató belefoglalja az Alap+ készülékbiztosítást, illetve további kiegészítő opciókat is kínál. Ezeket a plusz szolgáltatásokat a Vodafone azokhoz a csomagokhoz ajánlja, amelyekben nem korlátlan az adatfelhasználás. A kiegészítő opciókkal teljes, vagy akár alkalmankénti hét napos korlátlanság vehető igénybe.

„A Vodafone Magyarországnál nemcsak követjük a fogyasztói trendeket, de proaktívan teszünk is azért, hogy szolgáltatásaink összhangban legyenek a folyamatosan változó előfizetői igényekkel. Megújuló mobilportfóliónkkal elsődleges célunk, hogy a társadalom legszélesebb rétegének elérhetővé tegyük a korlátlanság élményét.”

– mondta Bányai Tamás, a Vodafone Magyarország vezérigazgatója. A megújuló üzleti díjcsomagok kapcsán hozzátette:

Küldetésünknek tekintjük, hogy a kkv-szektor szereplőinek támogatásával erősítsük a gazdaságot és a vállalkozások fenntarthatóságát. Ennek a törekvésnek egy fontos lépése a mostani kedvezmények bevezetése, illetve a korlátlan mobilcsomagok megújítása is, amely reményeink szerint lépéselőnyhöz segíti a szektor szereplőit.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tippek

Imádják a Netflixesek az olcsóbb, reklámalapú előfizetést

A Netflix legújabb jelentése szerint a felhasználók körében egyre népszerűbbek az olcsóbb, reklámalapú előfizetési csomag – írja a marketinglife.hu

A streaming szolgáltató 2024-es második negyedévi adatai azt mutatják, hogy a felhasználók jelentős része szívesen választja a kedvezőbb árú lehetőséget.

A reklámalapú előfizetés növekvő népszerűsége a Netflix-en

A Netflix 2024-es második negyedévi jelentése szerint az olcsóbb, reklámalapú előfizetés iránti kereslet jelentősen megnőtt. Az előfizetők számának növekedése és a felhasználói elégedettség egyaránt azt mutatja, hogy a nézők egyre inkább elfogadják a reklámokat a kedvezőbb ár érdekében. A jelentés kiemeli, hogy az új előfizetők jelentős része a reklámalapú csomagot választja, ami hozzájárul a Netflix bevételeinek diverzifikálásához és növeléséhez.

A Netflix adatai alapján egyértelmű, hogy a felhasználók árérzékenysége jelentős szerepet játszik az előfizetési döntéseikben. Az olcsóbb, reklámokkal támogatott csomag lehetővé teszik a nézők számára, hogy hozzáférjenek a Netflix tartalmaihoz anélkül, hogy teljes árat kellene fizetniük. Ez különösen vonzó lehet a fiatalabb, alacsonyabb jövedelmű rétegek számára, akik számára a szórakozásra fordítható költségvetés korlátozott.

Reklámok és felhasználói élmény

Bár a reklámok jelenléte néhány felhasználó számára zavaró lehet, a Netflix igyekszik minimálisra csökkenteni a megszakításokat és releváns hirdetéseket kínálni. A jelentés szerint a reklámok beépítése a tartalomba gondosan megtervezett, hogy a lehető legkevésbé zavarja a nézői élményt. A Netflix célja, hogy egyensúlyt teremtsen a reklámok és a tartalomfogyasztás között, így növelve az előfizetők elégedettségét.

A reklámalapú előfizetési modell bevezetése pozitív pénzügyi hatással volt a Netflixre. A jelentés rámutat, hogy a reklámbevételek jelentősen hozzájárultak a cég bevételeinek növekedéséhez. Az olcsóbb előfizetés vonzereje új felhasználókat vonzott, miközben a meglévő előfizetők egy része is áttért erre a modellre, ezzel stabilizálva a cég bevételi forrásait.

A Netflix további bővítéseket és fejlesztéseket tervez a reklámalapú előfizetések terén. A cég célja, hogy folyamatosan javítsa a felhasználói élményt és növelje a reklámbevételeket. A jövőben várhatóan újabb reklámformátumok és innovatív megoldások jelennek meg a platformon, amelyek még inkább vonzóvá teszik a reklámalapú csomagokat a felhasználók számára.

A streaming platform 2024-es második negyedévi jelentése szerint az olcsóbb, reklámalapú előfizetés egyre népszerűbb a felhasználók körében. Az árérzékeny nézők számára ezek a csomagok kedvező alternatívát kínálnak, míg a cég számára stabil és növekvő bevételi forrást biztosítanak. A Netflix további fejlesztésekkel és újításokkal igyekszik fenntartani és növelni ezen előfizetések vonzerejét, így biztosítva a hosszú távú sikert.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Tippek

Így kárpótolhat a kellemetlen órákért az utasbiztosításunk

járatkésés

Élelmiszer, ruha, asszisztencia behajtáshoz a Grantis megvizsgálta, miben segítenek az utasbiztosítások repülő járatkésés és lemondás esetén.

A mostanában gyakori járatkésések miatt előfordulhat, hogy órákig bent rekedünk a váróban. Az utasbiztosítás ilyenkor számla ellenében fedezheti az alapvető szükségletek ellátását, mint például az élelem és a tisztálkodási szerek beszerzését, amennyiben indokolt, a ruhanemű vásárlás és a taxi költségeit is.

Több biztosítónál a járatkésés alatt felmerülő egészségügyi problémák esetében is számíthatunk segítségre, például ha valaki rosszul lesz a hosszú várakozás közepette, és sürgős orvosi ellátásra vagy gyógyszerekre van szüksége.

Az utasbiztosításon most nem érdemes spórolni

„Nem minden alap utasbiztosítás tartalmaz a járatkésésre szolgáltatást, ezért célszerű idén nagyobb csomagot választani, mint általában. Ha repülővel utazunk, érdemes kifejezetten olyan utasbiztosítást kötni, amely a légi járatokkal kapcsolatban felmerülő problémák esetén is térít”

– hívta fel a figyelmet Kovácsik Tamás, a Grantis vezető tanácsadója.

A biztosítók kártérítése járatkésés esetén

Az utasbiztosítások jellemzően 4-6 órás járatkésések esetén térítenek. A kártérítési limitek eltérőek lehetnek, általában 20 és 100 ezer forint körül alakulnak.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább

Tippek

Aki importált autót vesz Magyarországon, nagyobb valószínűséggel kap hamis futásteljesítményű járművet

Magyarországon a használt autók jelentős részének manipulálták a kilométeróra-állását, vagyis a jármű kevesebbet ér, mint amennyit kérnek érte.

Még nagyobb azonban az esélye, hogy a futásteljesítményt módosították, ha külföldről hozzuk be az autót. A határokon átnyúló tranzakciókat nehéz nyomon követni, ezért a csalók kihasználják ezt a helyzetet és elkerülik, hogy elkapják.

A carVertical autóipari adatszolgáltató cég a közelmúltban 15 európai országban végzett kutatást, melyből kiderül, hogy a Magyarországra importált autók kilométeróra-állását nagyobb eséllyel manipulálták, mint a helyben vásárolt járművekét.

A túlzott bizalom futásteljesítmény-csaláshoz vezethet

A magyar utakon közlekedő és a carVertical által ellenőrzött autók 7.4%-ának módosították a futásteljesítményét. Bár hazánkban még nem olyan rossz a helyzet, mint néhány kelet-európai országban, például Lettországban, ahol a manipulált járművek aránya meghaladja a 15%-ot, a csalás kockázata továbbra is magas.

Magyarországon az importált autók 8,1%-ának hamis a kilométeróra-állása, ami meghaladja a határainkon belül eladott hamis futásteljesítményű autók arányát (6,5%).

Sokan megbízhatóbbnak tartják a bizonyos országokból, mint például Németországból importált autókat, ezért a vevők ilyenkor kevésbé elővigyázatosak, és megbíznak a használt járművek eladóiban.

„Nagyon nehéz nemzetközi szinten ellenőrizni a használt autók minőségét, mivel az egyes országokban eltérő jogszabályok vonatkoznak a kilométeróra-csalásra. Tekintve, hogy az országok közötti információáramlás az autókról nem kielégítő, exportálás után a járművek tiszta lappal indulhatnak, és jellemzően ilyenkor állítják át a futásteljesítményüket. Ezzel növekszik annak a kockázata, hogy a helyben vásárolt autókhoz képest nagyobb valószínűséggel kapjuk meg az autót manipulált kilométeróra-állással”

– magyarázza Matas Buzelis, a carVertical autóipari szakértője.

A magyarok előnyben részesítik a külföldről érkező használt autókat

A kutatás szerint a helyben vásárolt és külföldről behozott autók aránya eltérő. A carVertical által Magyarországon ellenőrzött gépjárművek 44,6%-a a teljes idejét az országban töltötte, míg 55,4%-a külföldről importált.

A legtöbb vizsgált országban, így Litvániában, Lengyelországban, Romániában vagy Szerbiában a külföldről behozott autók aránya 70-90% között mozog, ami azt jelenti, hogy Magyarországon alacsonyabb a használtautó-import. Ez azonban nem vezet az autókkal kapcsolatos csalások számának csökkenéséhez.

Egy meghamisított kilométer-számlálójú jármű pénzügyi katasztrófát jelenthet

A hamis futásteljesítményű autó beszerzése sok gondot okozhat az új tulajdonosnak, mivel nehéz megtervezni a karbantartását. A vezérműláncszíjat például 100-150 ezer kilométerenként kell cserélni. Ha azonban a jármű futásteljesítménye hamis, valószínűleg nem kerül sor időben erre a műveletre, így az ékszíj elszakadhat, ami a szelepekkel való érintkezés következtében a dugattyúk sérülését eredményezheti.

A nagyobb futásteljesítményű autók lényegesen rosszabb állapotban lehetnek, ami útközben váratlan meghibásodásokhoz vezethet. Nem is beszélve a sofőr biztonságát veszélyeztető kockázatokról.

Matas szerint a módosított futásteljesítményű autókat jóval drágábban adják el, mint a valós futásteljesítményűeket, vagyis a vásárlók többet fizetnek a járművekért, mint amennyit érnek. Az autóipari szakértő felhívja a figyelmet arra, hogy a carVertical által végzett kutatásból egyértelműen látszik, hogy a járművek, amelyeknek a kilométeróra-állását visszatekerték, akár 25%-kal is drágábbak lehetnek, mint az eredeti futásteljesítményű autók. A nagy futásteljesítményű jármű ráadásul sokkal gyorsabban veszít az értékéből és sokszor nehezebb rá vevőt találni.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Tovább
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Facebook

Hirdetés Hirdetés
Hirdetés Hirdetés

Ajánljuk

Friss