A munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó ügynökség és ügyfelei vitték el az employer branding stratégia, a közösségi média alapú hr kommunikáció és a toborzási kampány kategóriák díjait is.
Az idei, harmadik alkalommal megrendezett HRKOMM Award díjátadón 24 kategóriában 96 nevező közül díjazták többek között a szakma legkiemelkedőbb toborzási, kiválasztási kampányait, onboarding folyamatait és employer brandig megoldásait, valamint sok más hr kommunikációhoz, employer brandinghez kötődő aktivitást. Az ismert hr és kommunikációs szakemberekből álló zsűri 51 pályamunkát juttatott a döntőbe, amelyek közül a legjobbakat a hétfő esti gálán díjazták.
A döntőbe jutott pályamunkák közül a legtöbbet, összesen hatot a Brandfizz Employer Branding Kft. készített, a hat jelölésből pedig ötöt sikerrel díjra is váltott az ügynökség.
Employer branding stratégia kategóriában arany díjat vihetett haza a Brandfizz és az NN Biztosító. A társaság számára készített stratégia célja az volt, hogy megmutassák az NN globálisan meghatározott értékei mögötti hiteles személyes történeteket, amelyeket munkavállalói élményeszközökkel adtak át a munkavállalók számára. A munkáltatói márkastratégia felépítését az Y és Z generáció fogyasztói szokásaihoz igazították és az élményalapú rendszerek fejlesztésére fókuszáltak. Kommunikációjuk középpontjában az inspiráció volt.
Szintén elismerést kapott az NN számára készített közösségi média alapú toborzási aktivitás, melynek célja az NN online jelöltélményének növelése és önálló, álláshirdetési platformoktól független csatorna kiépítése volt. A zsűri bronz minősítéssel díjazta az NN saját közösségi média alapú toborzási aktivitását, amely az Y és a Z generáció elérésében adott segítséget. Az NN dolgozók legemlékezetesebb pillanatait feldolgozó Inspire Challenge videókampányt pedig közel félmillióan látták.
Az Accor hotellánc új employer branding stratégiáját szintén a Brandfizz készítette, amit a szakmai zsűri ezüst díjjal jutalmazott. A stratégia célja a globális nagyvállalat tizenkilenc magyarországi szállodájának (pl. Sofitel, Novotel, Ibis, Mercure) munkáltatóként történő pozícionálása, illetve láthatóságának növelése volt. Az Accornál nagyköveti program indult, valamint az anyavállalat által kommunikált munkáltatói értékek lokális tartalommal való feltöltésébe is bevonták a kollégákat. Az employer branding stratégia azt támogatja, hogy az Accor hotelek még jobb munkahellyé váljanak.
A Brandfizz Accor hotellánc számára készített toborzási kampánya szintén ezüst díjat kapott a zsűritől. Az integrált employer branding stratégiába illeszkedő online toborzási kampány célja az volt, hogy a globális „Feel Welcome, Feel Valued” értékígéretet lokálissá tegyék és megmutassák a munkavállalói célcsoportoknak a kollégák munkájának értékességét, ezzel téve vonzóvá az Accort a munkaerőpiacon. Ezt vezetői bevonással, ambassador-közösség kialakításával, employer brand frissítéssel és munkáltatói márkatartalmak fejlesztésével érték el.
Az Ernst & Young globális tanácsadócég számára készített toborzási kampányt bronz elismerést kapott a versenyen. A hr kommunikációs aktivitás célja az integrált employer branding stratégia bevezetésén belül az emberi, megközelíthető, ugyanakkor professzionális arculat megerősítése volt. A kampánnyal olyan integrált munkáltatói márka kiépítését tűzték ki célul, mellyel az EY releváns lesz a tanácsadó szakma lehetőségeit kevésbé ismerő Y és Z generáció számára, és amellyel a budapesti tehetségek mellett a vidéki egyetemek hallgatóit is meg tudják szólítani.