Gazdaság

Közösségi finanszírozási siker révén épülhet vöröspanda-kifutó a Pécsi Állatkertben

Sikeresen zárja ma közösségi finanszírozási kampányát a Pécsi Állatkert!

Az alapításának 60. évfordulóját ünneplő Pécsi Állatkert az első magyar állatkerti kampányt azzal a céllal indította, hogy az ősszel érkező vörös panda ikerpár kifutóját megépíthesse.

A Pécsi Állatkert kampányának sikere mögött kitartó munka áll: a vezetőség a kampány ideje alatt folyamatosan kommunikálta kampányának fontosságát a közösségi médiában, online eseményeken, sajtóközleményekkel, különleges akciókat hirdetett meg az érdeklődés fokozása érdekében, és helyi híres embereket, például válogatott focistákat szervezett be a kampány fontosságának kommunikálására. Ügyvezető igazgatójuk, Siptár Dávid teljes mellszélességgel képviselte ügyüket.

A kampány közel 60 támogatója közel 2,5 millió Ft-tal járult hozzá a pandakifutó megépítéséhez. Volt olyan magánszemély, aki több, mint százezer forinttal támogatta a kampányt a Tőkeportál platformján. Két cég is csatlakozott a támogatásával. A két legnagyobb összegű támogató névadási jogot is kapott.

A Tőkeportál Zrt. által létrehozott Tokeportal.hu az első hazai részvénycélú közösségi finanszírozási platform, befektetési lehetőségeket bemutató piactér. Célja a világszerte virágzó közösségi finanszírozási kultúra hazai megteremtése. A Tőkeportál nem szabályozott piac, nem kezel vagyont, de elősegíti a közvetlen és hatékony tőke- és ügyfélszerzési lehetőséget. A közösségi finanszírozási kampány nagyszerű lehetőség arra, hogy a befektetőből vásárló, a vásárlóból befektető legyen.

A platformon közzétett, 45–60 napos kampányban bemutatott pár perces videó és a szöveges anyagok bemutatják a vállalkozást, amelynek alapítóitól a kampány során minden felhasználó kérdezhet. Az online kampány széleskörű elérést és marketinglehetőséget biztosít a kezdő, kis- és középvállalkozásoknak, amik jellemzően 30–300 millió forint tőkét keresnek.

Befektetéseddel vagy támogatásoddal Te is járulj hozzá a Tőkeportálon futó kampányok sikeréhez!

Az IDA befektetés-célú kampányának célja az egyedülálló étrend-kiegészítő tanácsadó alkalmazásának továbbfejlesztése. A női alapítású startup a világon elsőként hívja fel a figyelmet a temérdek étrend-kiegészítő termék közti helyes választás fontosságára.

A Potzak célja, hogy az édesanyák legkedveltebb megoldása legyen a szülés után gyakran előforduló szétnyílt hasizom kezelésére. A Potzak csapata által kifejlesztett otthon alkalmazható speciális gyakorlatsor az első a világon, amellyel a műtét elkerülhető, és az édesanyák fittségét és jó közérzetét biztosítja.

A magánholdipar magyar úttörője, a Puli Space Technologies nemrég megnyerte a NASA „Drágám, összepréseltem a NASA hasznos terhét” című versenyét.
A díjnyertes űrtechnológiai vállalkozás közösségi finanszírozási kampányával az Aranycsapatnak kíván egyedülálló, örök emléket állítani a Holdon és a Földön egyaránt.

A Budapest szívében, a Parlamenttel szemben horgonyzó, páratlan panorámájú veterán hajón, a TRIP fedélzetén alakult meg az első magyar-nemzetközi WebSzínház. A WebSzínházat a járvány hívta életre: a korlátozó intézkedések bevezetése után a TRIP azonnal megalapította az Első Magyar Karanténszínházat, amelynek előadásait már több mint 100 millióan tekintették meg a világ 48 országából.

Magács László, a WebSzínház rendező-igazgatója és a TRIP csapata az első magyar közösségi finanszírozású színházi kampányt azzal a céllal indították, hogy a tartalomgyártás és közvetítés költségeit fedezzék.

Friss