Gazdaság

Az UniCredit és a Mastercard kiterjeszti partnerségét

A megállapodás 12 piac 13 bankjára, az összes kártyatermékre – összesen 20 millió kártyára terjed ki.

Az UniCredit és a Mastercard pénzforgalmi partnerségének globális kiterjesztése az első alkalom, hogy egy nagy kereskedelmi bank ilyen léptékű egykártyás többpiaci stratégiát valósít meg Európában azért, hogy még jobb digitális élményt biztosítson az ügyfelei számára.

Az együttműködés új lépcsőfoka lehetővé teszi az UniCredit számára, hogy kártyabirtokosai minden igénye számára a legjobb ajánlatot nyújtsa: egyszerűsített alap termékajánlatot, optimalizált digitális élményt az alkalmazáson belüli megoldások teljes skálájával, valamint innovatív megközelítést, mindezzel növelve az ügyfelek választási lehetőségeit több fizetési csatornán keresztül.

Az UniCredit Unlocked stratégiájához illeszkedő együttműködés több évre szól, és a bankcsoport olyan céljainak megvalósítására összpontosít, mint a fizetési megoldások digitalizálása, többfunkciós megoldások biztosítása egyetlen kártyával, illetve a fogyasztói hűség megerősítése. A partnerség révén mindkét fél hozzájárul a környezeti és társadalmi fenntarthatósággal kapcsolatos céljaik megvalósításához, hangsúlyt fektetve a közös ESG-célokkal kapcsolatos projektek megvalósítására, a közösségek fejlődését elősegítő megoldások kidolgozására, és – a tudatos költési döntések révén – az éghajlatváltozás elleni küzdelemre.

„Ez a partnerség megtestesíti az UniCredit Unlocked lényegét, valamint elkötelezettségünket, hogy a több piacra kiterjedő jelenlétünket egyetlen, teljes körű ajánlatként alkalmazzuk. Bankcsoportunk területi lefedettsége és a Mastercard e téren szerzett szakértelme lehetővé teszi, hogy ne csak racionalizáljuk közös tevékenységünket, hanem a kártyabirtokosaink számára nyújtott digitális-, biztonsági- és termékkínálatunkat is tovább tökéletesítsük. Mindez jó példája annak, hogy az UniCreditnél a projektirányítás kontrolláltan történik, és minden résztvevőnek előnyökkel jár, hiszen egyetlen vállalatként működünk”

– mondta el Andrea Orcel, az UniCredit vezérigazgatója az együttműködés kapcsán.

„Az UniCredit hosszú évek óta fontos partnerünk, közös megoldásainkkal Európa-szerte segítjük lakossági és vállalati ügyfeleinket. Kibővülő kapcsolatunk erre a tapasztalatra fog építeni, hogy új, innovatív megoldásokat nyújtsunk az UniCredit kártyabirtokosainak”

– mondta Michael Miebach, a Mastercard vezérigazgatója.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Friss