Connect with us
Hirdetés

Mozgásban

A Hankook kiválóan szerepelt a független téli és négyévszakos gumiabroncs-teszteken

Rövidebb nappalok, alacsonyabb hőmérséklet: ahogy közeledik a tél, úgy jön el a gumiabroncsok cseréjének és a téli gumiabroncsok tesztelésének ideje is.

A Hankook prémium gumiabroncsgyártó minden elismert abroncs-összehasonlításban szerepel és konzisztens jó teljesítményt nyújt. A Hankook számára a biztonsági szempontok területén nyújtott minőség a teljes termékportfólióban elsődleges fontosságú. Íme, a részletes eredmények:

A Hankook Winter i*cept evo 3 X „nagyon jó” minősítést azaz a legjobb eredményt érte el az Auto Motor und Sport összehasonlításában

Az Auto Motor und Sport alapos téli gumiabroncstesztje (20/2024. szám) során a 235/55 R 18 méretű gumiabroncsokat vizsgálta a roppant népszerű kompakt SUV-kategóriában. A tesztelők arra a következtetésre jutottak, hogy a Hankook Winter i*cept evo 3 X „kiváló aquaplaning-ellenállást” nyújt.  A „hosszirányú aquaplaning” és „oldalirányú aquaplaning” releváns kategóriákban elért részletes eredmények alátámasztják az egyértelmű ítéletet – a Hankook gumiabroncs mindkét kategóriában felülmúlja a versenytársakat. A heves esőzések egyre gyakoribbak, beleértve a téli időszakot is. A tesztelők szerint ráadásul a Winter i*cept evo 3 X „nagyon jó teljesítményt mutat havas úton”, és „dinamikusnak és könnyen irányíthatónak” értékelik. Száraz úton is „kiegyensúlyozott, szinte sportos dinamikával” imponál. Végül, de nem utolsósorban, a tesztelőket lenyűgözte a Winter i*cept evo 3 X „jó ár-érték aránya” a versenytársakhoz képest.

Teljes egyetértés a Winter i*cept evo 3 termékről: megbízható univerzális több méretben is

A Hankook Winter i*cept evo 3 más összehasonlításokban is remekül teljesített: az Auto Bild 235/35 R19 méretű sportautó gumiabroncsok nagy tesztjén (11/2024-es szám) minden kategóriában jól teljesített, és 2,3-as összpontszámmal végzett. A szerkesztők összefoglalója: „Meggyőző vezetési jellemzők száraz és nedves utakon, jó aquaplaning-ellenállás, rövid fékút nedves útviszonyok között, mérsékelt ár“. Kiegyensúlyozott tulajdonságaival a Hankook gumiabroncsa ebben a méretben is remek választásnak bizonyul, a változékony időjárási viszonyokkal tarkított télben.

A Hankook Winter i*cept evo 3 az Auto Bild allrad téli összehasonlításában (41. szám) szintén prémium minőségét bizonyítja. A teszt során a zsűri tizenkét versenytársat vizsgált meg a 245/45 R 18 méretben. Az eredmény? A Hankook 1,5-ös értékeléssel zárta, és a legjobbnak számító „kiváló“ minősítést kapta. A tapasztalt szakértőkből álló zsűri így írta le az erősségeit: „lenyűgöző menettulajdonságok havas úttesten, nagyon jó biztonsági tartalékok aquaplaning esetén, rövid fékút minden időjárási körülmény között, alacsony gördülési ellenállás és korrekt ár” .A Hankook prémium gumiabroncsa itt is azon öt versenyző egyike lett, amely folyamatosan jól teljesít – és ismét győztes az aquaplaning tekintetében.

Hankook Winter i*cept RS3: „Eco Master” cím az Auto Bild óriástesztjén

Az Auto Bild szakértői magazin még részletesebben vizsgálta a téli versenyzőket a 205/55 R 16 méretben, és 53 terméket küldött előválogatásra (40. kiadás). Ezekből csupán 20 került be a nagydöntőbe – köztük a Hankook Winter i*cept RS3, amely egyedüliként nyerte el az „Eco Master“ címkét. Íme, a költségkategória eredményei: Az Év „Eco-Master” különleges díjat ebben a téli szezonban a Hankook Winter i*cept RS3 kapja. „Kiemelkedő futásteljesítményének, mérsékelt árának és alacsony gördülési ellenállásának köszönhetően a kategória egyértelmű győztese“. A végeredmény alapján a széleskörű értékelésben elért stabil összesített helyezés azonban a „sportos, közvetlen teljesítménynek minden időjárási körülmény között és az aquaplaning során mutatott jó tartalékoknak” is köszönhető.

A Hankook Winter i*cept RS3 ajánlott választás az ADAC nagy téli gumiabroncs összehasonlításában

Az ADAC szintén a 205/55 R 16 méretnek szentelte átfogó szezonális gumiabroncs-összehasonlítóját, és 12 téli jelöltet tett próbára. A népszerű kompakt kategória összehasonlításakor mindössze hét versenyzőnek sikerült jó vagy kielégítő eredményt produkálnia, köztük a Hankook Winter i*cept RS3-nak. A 2,6 pontos összesített eredménnyel a prémium gumiabroncs elnyerte Németország legnagyobb autóklubjának vásárlási ajánlását – ez a méret különösen jégen és havon mutatja meg erősségeit.

Az ADAC ezzel párhuzamosan 16 téli gumiabronccsal is végzett egy tesztet a 215/55 R 17-es méretben, amely méret gyakran használatos az alsó középkategóriás kompakt SUV modelleknél. Itt is ugyanaz a Hankook modell, de más méretben bizonyította kvalitásait: a 215-ös méretű Winter i*cept RS3 szintén 2,6-os osztályzatot kapott, és ezzel elnyerte az ADAC tesztelőinek vásárlási ajánlását.

A Kinergy 4S 2 első helyezése: lenyűgöző sokoldalúság négyévszakos gumiabroncsok összehasonlításában

A Hankook prémium termékei akkor is lenyűgözőek, amikor a négyévszakos gumiabroncsokat kemény téli körülmények között használják: az Auto Bild nagyszabású allrad-tesztjén (42. szám) az 1,2-es csúcsot kapta, és a tíz tesztelt gumiabroncs közül két versenytársával együtt az első helyet, valamint a „kiváló” címkét szerezte meg. Végső értékelésükben a szakértők a Kinergy 4S 2-t „meggyőző univerzális terméknek“ nevezték, amely „minden időjárási körülmény között kiválóan kezelhető.

A Hankook Kinergy 4S 2 különösen a száraz úton való kezelhetőség tekintetében emelkedik ki a tömegből, és a tesztelők szerint „elég közel van a referencia nyári gumiabroncshoz”. A „nagyon jó aquaplaning-tartalékok és a jó gördülési komfort” szintén hozzájárulnak a kiváló eredményhez.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Mozgásban

Rekordszezonra készülnek a futárszolgálatok karácsony előtt

Így készüljünk az ünnepi online-rohamra: Hasznos tippek, hogy minden rendelés időben célba érjen

Az ünnepi szezon közeledtével egyre többen böngészik a webáruházak kínálatát. A korábbi évek tapasztalatai alapján karácsony előtt többszörösére emelkedik a rendelések mennyisége, különösen a Black Friday-t követően. A futárszolgálatok is készülnek az év legforgalmasabb időszakára.

A Sameday futárszolgálat logisztikai menedzsere közölte, hogy a társaság bebiztosította a szezont.

„Megfelelő futárállománnyal, gépjárműflottával rendelkezünk, csomagautomatáink és Pick Pack Pontjaink már országosan elérhetőek.”

Bokodi Árpád a csomagok sikeres célba juttatása érdekében kiemelte a vásárlói tudatosságot, a pontos adatokat, és a csomagok gyors átvételét az automatákból:

  • Fontos, hogy a vásárlók mindig megbízható oldalról rendeljenek, az online piacterek esetében is fordítsanak kellő figyelmet az eladó személyére. Egyre több Magyarországon is a külföldi eladó, amelyek esetében sokkal hosszabb a szállítási idő, függetlenül a hazai szállítási szolgáltatók pontosságától. Gyakran akár 10-12 napig is eltart, mire megérkezik a csomag Magyarországra. Ha magyar webáruházból rendelnek, az nagyban gyorsíthatja a folyamatot, de ebben az esetben is célszerű időben leadni a rendelést.

  • A rendeléskor megadott adatok, mint a cím, irányítószám és telefonszám, legyenek pontosak, mert ezek alapvetően befolyásolják a kézbesítés sikerességét!

  • A Sameday egyik erőssége az országos lefedettségű csomagautomata-hálózat, jelenleg 1100 automata áll rendelkezésre. Fontos, hogy a vásárlók a rendelésüket mielőbb vegyék át az automatákból, ezzel is segítve minél több csomag átadásának a lehetőségét.

A Sameday logisztikai menedzsere beszámolt arról is, hogy lezárult a Sprinter Futárszolgálattal történt fúzió, amely komoly kihívásokat támasztott a szervezettel szemben, de a szezon kezdetére sikerült újból stabilizálódni.

„Egy rendkívül komplex projekten vagyunk túl, már az utolsó fázisnál járunk, kisebb finomítások vannak hátra, elsősorban az IT és a szolgáltatási területeken. A felvásárlási projekten belül számos összefésülni való elem volt, ami egy időigényes folyamat, sok mindent nem lehetett előre modellezni.”

– hangsúlyozta Bokodi Árpád.

„A cél, hogy a szezonra már minden szempontból megfelelő szolgáltatást tudjunk biztosítani a vásárlók és szerződött partnereink számára.”


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

A felelős gyalogos közlekedésért indított kampányt a HUMDA

A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. számos online felületen elindított közlekedésbiztonsági kampányának célja, hogy felhívja a gyalogosok figyelmét a körültekintőbb közlekedés fontosságára, különösen a gyalogátkelőhelyeken. A reklámfilm alkotói egy meghökkentő példán keresztül, kissé sokkoló módon mutatják be, hogy a zenehallgatást miért érdemes szüneteltetni az átkelés idejére egy-egy gyalogátkelőhelyen és kizárólag akkor szabad elindulni, ha zöldre vált a jelzőlámpa a gyalogosok számára.

Magyarországon minden évben csaknem 15 000 személyi sérüléssel járó közúti baleset történik. Gyakoriak azok az esetek, amikor a gyalogosok figyelmetlenül, a tilos jelzés ellenére kelnek át a gyalogátkelő helyeken. A HUMDA újabb kampánya felhívja a gyalogosok figyelmét, hogy miként kerülhetők el a gyalogátkelőhelyeken bekövetkezett balesetek a jövőben. Alapvető, hogy minden esetben be kell tartani a körültekintésre vonatkozó írott és íratlan szabályokat, akkor is, ha van külön közlekedési jelzőlámpa a gyalogosoknak és akkor is, ha nincs.

A videóban biztonságos körülmények között mutatjuk be, hogyan nézhet ki egy kritikus helyzet. A gyalogosok a fülhallgatójukon zenét hallgatnak, sőt néha az okostelefonjukat nézve sétálnak át a gyalogátkelőn. Ekkor egy általuk is hallható kürtszó harsan fel, mintha „dudálna” egy jármű. A felvételeken a kétségbeesett gyalogosok tekintete és ijedt viselkedése ilyenkor mindent elárul arról, hogy miért kell a közlekedés minden résztvevőjének körültekintően, a szabályokat betartva viselkednie.

– A HUMDA már több sikeres, nemzetközi elismeréseket bezsebelő közlekedésbiztonsági kampányt szervezett, az Ügynökség alapvető küldetése a közlekedésbiztonság színvonalának javítása. A szemléletformálási munkánk során már felhívtuk a figyelmet arra, hogy empátiával és együttműködéssel csökkenthető a közúti balesetek száma, sokat tettünk a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása érdekében, sőt kisgyermekeknek is készítettünk animációs kisfilmeket a szabályokról. Tapasztalataink szerint a sokkoló és meghökkentő reklámok rendkívül hatásosak, ezért is választottuk ezúttal is a figyelemfelhívás ezen formáját. A gyalogosok mellett természetesen a közlekedés minden résztvevőjének, az autósoknak, a motorosoknak, de a rollerrel vagy kerékpárral közlekedőknek is oda kell figyelniük minden esetben. Bízunk benne, hogy minél többen gondolkodnak el az üzeneteinken és biztonságosabbá tudjuk tenni hazánk gyalogátkelőhelyeit. Mindannyiunk felelőssége, hogy odafigyeljünk egymásra az utakon, hiszen minden pillanat számít – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. igazgatóságának elnöke.

A HUMDA legújabb szemléletformáló kampányával a különböző közösségimédia-felületeken és videómegosztó oldalakon, YouTube-on, Facebookon, Instagramon és TikTokon lehet találkozni. Így érhető el, hogy minél több médiafogyasztóhoz és szinte minden korosztályhoz elérjenek az üzenetek. Az Ügynökség saját felületein is megtekinthető a videó.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Mozgásban

Rangos munkáltatói elismerésekkel díjazták a Lufthansa Systems Hungáriát

A Lufthansa Systems Hungária 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, melyet a Három Királyfi, Három Királylány Alapítvány a munka és a magánélet egyensúlyát, valamint a munkavállalók fizikai és mentális egészségét támogató, családbarát intézkedéseket megvalósító munkahelyek részére ítél oda minden évben.

A vállalat emellett „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban megkapta a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgáló beneFit Prize pályázat különdíjait is.

A munka és a magánélet egyensúlya kiemelt jelentőséggel bír a Lufthansa Systems Hungária vállalati kultúrájában, ezért az IT-cég mindent megtesz annak érdekében, hogy a munkavállalók a lehető leghatékonyabban, támogató légkörben, hibrid munkarendben végezhessék mindennapi feladataikat. Szemléletmódjának köszönhetően a cég 2022 után immár második alkalommal nyerte el a Családbarát Vállalat címet, mely pályázat fókuszában idén a munka-magánélet egyensúly újraértelmezése és a legjobb családbarát gyakorlatok elismerése állt.

A Lufthansa Systems Hungária budapesti és szegedi irodáiban immár több mint 800 magasan képzett IT szakembert foglalkoztató, légiipari szoftverek fejlesztésével és üzemeltetésével foglalkozó vállalat, amely kiemelt figyelmet fordít munkavállalói jóllétére. A cég nagy hangsúlyt helyez a gondoskodó és befogadó szervezeti kultúrára és a dolgozói wellbeing támogatására, ennek elősegítésére pedig számos jólléti intézkedést, juttatást kínál – köztük vállalati egészségbiztosítási csomagot, irodai masszázst, privát pszichológiai konzultációs lehetőséget, valamint sporteseményeken való céges részvételt, emellett egészségnapokat is szervez munkavállalói számára.

A beneFit Prize az első olyan átfogó pályázat Magyarországon, amely a munkavállalói jóllét fizikai-, szellemi- és lelki aspektusait egyaránt vizsgálja, figyelembe véve a környezeti és szociális hatásokat is. A pályázaton a Lufthansa Systems Hungária két különdíjat is elnyert „Kreatív HR megoldások” és „Digitális wellbeing” kategóriákban.

„Kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy támogató vállalati kultúrát és inspiráló munkakörnyezetet biztosítsunk kollégáink számára, éppen ezért vagyunk nagyon büszkék az újabb munkáltatói elismerésekre. Legyen szó szakmai fejlődésről, a vezetői kultúránkról, a rugalmas, családbarát hibrid munkarendről, a széles körű juttatási csomagról, vagy a csapatépítést, szakmai fejlődést, illetve egészségmegőrzést szolgáló rendezvényekről, nagy hangsúlyt fektetünk a munka-magánélet egyensúlyra, illetve kollégáink jóllétére”

– hívta fel a figyelmet Turcsikné Gáspár Georgina, a Lufthansa Systems Hungária HR vezetője.

A Lufthansa Systems Hungária a fentiek mellett idén tavasszal további két rangos employer branding elismerést is elnyert: a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara (DUIHK) „Megbízható Munkaadó 2024/26” díját, illetve a Randstad Hungary 2024-es Employer Brand kutatásán a „Legvonzóbb Munkaadó – IT kategória” címet.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss