A Honor nemzetközi okostelefon és okoseszköz márka 2018-ról 2019-re 497,4%-os növekedésről számolt be a globálisan értékesített viselhető okoseszközöket tekintve, mindezt az IDC piackutató cég adatai alapján.
A Honor több országban is, mint például Oroszország, Malajzia és India, az 5 legnagyobb gyártó közt szerepelt 2019-ben a viselhető okoseszközöket tekintve. Csehországban pedig a top 3-ban végzett a márka, ami 531,3%-os növekedést jelent az előző évhez képest.
A Honor az okostelefonok értékesítésében is kiemelkedő teljesítményt ért el. A tavaly leszállított okostelefonok darabszáma alapján az öt legnagyobb gyártó közt szerepelt olyan piacokon, mint Oroszország, Finnország, Németország, Ukrajna, Szaúd-Arábia, az Egyesült Királyság, Franciaország, Olaszország, Csehország és az Egyesült Arab Emírségek. A fenti országok közül Oroszországban a második helyen végzett 2019-ben, a tavalyi év első negyedévében pedig az első helyet tudhatta magáénak.
Az értékesítési adatokat tekintve a Honor saját webshopja is jó eredménnyel zárta a tavalyi évet. Oroszországban a Hihonor webshop az értékesítésből származó bevételt és az értékesítési mennyiséget tekintve 2019-ben a legnagyobb szereplő volt az okostelefon-márkák saját webshopjai között.
Kínában 230.000.000 aktív felhasználóval a leglátogatottabb okostelefon-márka által létrehozott webshop, a napi aktív felhasználók száma alapján.
Franciaországban a megújult Hihonor.com webáruházban az újranyitást követő 5 percen belül több mint 1000 okostelefont értékesítettek. A megnyitóval kapcsolatos online aktivitásokban több mint 100.000 felhasználó vett részt.