Connect with us
Hirdetés

Okoseszközök

Megérkezett hazánkba a YouTube Shorts

youtube shorts

A felhasználók világszerte élvezhetik a YouTube új, rövid formátumú videós élményét, amellyel látványos, rövid videókat készíthetnek a mobiltelefonjukat használva.

A YouTube ma bejelentette, hogy Magyarországon is elindult a YouTube Shorts béta verziója; ez a vállalat új, rövid formátumú videós élménye, amellyel látványos, rövid videókat lehet mobiltelefonnal készíteni. A 2020 szeptemberében bejelentett Shorts szolgáltatást a YouTube azóta 26 országra terjesztette ki, és mostantól több mint 100 olyan országban is elérhető lesz majd, ahol a YouTube is.

Míg a rövid formátumú videók már eddig is megtekinthetők voltak a platformon, a felhasználók Magyarországon most először férhetnek hozzá a Shorts tartalomkészítő eszközeihez, amelyek közé tartozik a több videoklip összefűzésére használható multiszegmensű kamera, a zenés videó rögzítését lehetővé tevő funkció, a sebességszabályozó beállítások és még sok minden más.

A felhasználóknak lehetőségük nyílik majd audiomintákat kipróbálni nem csak más Shorts videókból, de a YouTube-on szereplő bármely videóból is – ez világszerte több milliárd videót jelent –, soha eddig nem látott méretű teret engedve a kreativitásnak. Ez azt jelenti, hogy a felhasználók a saját kreatív ízlésük szerint alakíthatják a YouTube-on szívesen nézett tartalmakat, és új közönséget hódíthatnak meg – akár kedvenc vicceikre reagálva, akár egy alkotó legújabb receptjét kipróbálva, vagy komikus jeleneteket újrajátszva. A tartalomgyártók kezében lesz az ellenőrzés, és akár el is utasíthatják, hogy hosszú videójukat feldolgozzák.

Ezen túlmenően, és a termék nemzetközi terjeszkedésével egy időben, új funkciókat indítunk az összes eddigi és új piacon, mint például:

  • Szöveg hozzáadása a videó egyes pontjaihoz
  • Automatikus feliratozás a Shorts videókon
  • Akár 60 másodperc felvétele a Shorts kamerájával
  • Klipek hozzáadása a telefonod galériájából a Shorts kamerájával készített felvételekhez
  • Alapszűrők hozzáadása a Shorts videók színkorrekciójához, a jövőben még több effekt várható

„Egyszerűvé és szórakoztatóvá akarjuk tenni a Shorts videók készítését”

– mondta Todd Sherman, a YouTube Shorts globális termékmenedzsere.

„A Shorts-ot tartalomgyártóinkkal és művészeinkkel közösen fejlesztve, a felhasználók folyamatosan újabb hozzáadott funkciókat próbálhatnak ki”

– tette hozzá.

A zenét illetően, a művészek és a tartalomgyártók részére dalok széles tára áll rendelkezésre, így Shorts videóikban több mint 250 kiadó zeneszámait használhatják, köztük a Universal Music Group kiadói, a Sony Music Entertainment és a Sony Music Publishing, a Warner Music Group és a Warner Chappell Music, a Believe, a Merlin, a Because Music, a Beggars és a Kobalt zenéivel.

Zökkenőmentes megtekintési élmény a YouTube-on

A termékélmény kulcsfontosságú eleme az is, hogy segítsünk az embereknek megtalálni a Shorts videókat és új alkotókat felfedezni. Éppen ezért már a tartalomgyártó eszközök bejelentése előtt beiktattunk egy sort a YouTube kezdőlapján külön a Shorts videók részére, új megtekintési élményt vezettünk be, amellyel a videók között függőlegesen lapozhatunk egyik videóról a másikra, és hozzáadtunk egy Shorts fület a mobilalkalmazáshoz, amellyel a felhasználók könnyebben, egyetlen érintéssel nézhetnek Shorts videókat.

A mai nappal a YouTube Shorts lejátszója meghaladta a napi 6,5 milliárd megtekintést világszerte.

A Shorts filmek integrálódnak a felhasználók által már ismert és szeretett YouTube-élménybe. Például, ha egy felhasználó egy dal részletét hallja a Shortsban, könnyen megtalálhatja a teljes dalt, megnézheti a klipet, vagy többet megtudhat az előadóról – mindezt a YouTube-on.

A mobilos tartalomkészítők támogatása

A YouTube tartalomkészítők egész nemzedékének segített kreativitásukat vállalkozássá alakítani és következő generációs médiavállalatokká válni. Az utóbbi három év során több mint 30 milliárd dollárt fizettünk ki tartalomkészítők, előadók és médiavállalatok számára.

A Shorts a videók megtekintésének és készítésének új módját jelenti a YouTube-on, és a vállalat különböző módokat keres a Shorts videók monetizálására és az alkotók tartalomért való jutalmazására, beleértve a nemrég bejelentett YouTube Shorts Fundot, egy 100 millió dolláros alapot, amelyet 2021-2022 folyamán osztanak szét.

„Tudjuk, hogy időbe telik majd, amíg minden tökéletesen működik, és még csak most fogtunk bele. Alig várjuk, hogy kipróbáljátok a Shorts funkciót, és segítsetek nekünk egy első osztályú rövid videós élmény kialakításában a YouTube felületén”

– mondta Sherman.

A Shorts béta verziója Magyarországon július 14-én, szerdán lesz elérhető mindenki számára.

Okoseszközök

IKEA Soroksár: A jövő áruháza

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA.

A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. 

A futurisztikus hangvételű videó, amely drónokkal történő kiszállítást és más elképzelt technológiai újításokat is bemutat, egy váratlan és játékos elemmel is szolgál: egy repkedő polip jelenik meg a történetben! Aggodalomra semmi ok, a polip valójában nem repül. Az igazi meglepetés az, hogy az áruházban a vásárlók valóban meglepő, forradalmi technológiai megoldásokkal találkozhatnak.

Az IKEA soroksári áruházában robotizált raktárterek, digitális tervező kioszkok, valamint okos alkalmazások segítik a vásárlókat, hogy még gyorsabban és kényelmesebben intézhessék vásárlásaikat. Az új Kompass alkalmazás például megmutatja, hol találják meg a kívánt termékeket, és azt is, hogyan juthatnak el hozzájuk a legrövidebb úton.

A CGI videó nemcsak az áruházat, hanem annak jövőbe mutató innovációit is kiemeli. A soroksári IKEA fejlesztései kifejezetten a vásárlói élmény magasabb szintre emelését szolgálják: az új digitális képernyők, vizuális falak és az interaktív tervező szoba lehetővé teszik, hogy a vásárlók előre betáplált IKEA terveket jelenítsenek meg a falakra vetítve, mindezt valós méretben.

Az IKEA számára fontos, hogy a vásárlók ne csak termékekkel, hanem élményekkel is gazdagodjanak. Az áruház a jövő technológiai újításait ötvözi a kényelmes, gyors és interaktív vásárlói élménnyel, amely szórakoztató és praktikus is.

A CGI videó egy szórakoztató és figyelemfelkeltő módja annak, hogy bemutassuk áruházunk új, innovatív sajátosságait, amelyek már most elérhetőek minden vásárlónk számára. Szeretnénk, ha vásárlóink végre megtapasztalhatnák a jövő áruházának világát, miközben az új megoldásokat is felfedezik. A repülő polip ugyan csak a fantázia szüleménye, de az új, élményalapú szolgáltatások és innovációk valóban elérhetőek!

– mondta Iva Pohlová az IKEA cseh–magyar–szlovák régiójának marketingkommunikációs vezetője.

A soroksári IKEA áruház nem csupán egy vásárlóhely, hanem egy élményközpont is, amely folyamatosan új ötletekkel és technológiai megoldásokkal törekszik forradalmasítani a vásárlói élményt.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

Érkezik a HONOR MagicPad2

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki.

Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban.

A HONOR MagcicPad2 12,3 hüvelykes HONOR Eye Comfort kijelzője 144 Hz-es képernyőfrissítési frekvenciával rendelkezik, ami lenyűgöző vizuális élményt nyújt. A kettős TÜV tanúsítványú táblagép emellett olyan fejlett innovációkkal biztosítja az optimális szemvédelmet, mint az AI Defocus Display, a 4320 Hz-es nagyfrekvenciás PWM fénytompítás, a Circadian Night Display és a Dynamic Dimming funkciók.

A HONOR MagicPad2 nemcsak vizuális képességeivel, hanem hangélményével is kitűnik. A nagy amplitúdójú, nyolc hangszórós rendszerrel párosított, IMAX minősítésű eszköz bármikor és bárhol filmszerű audiovizuális élményt biztosít. A HONOR Spatial Audio Technology beépítésével a készülék elődjéhez képest 25%-kal szélesebb hangmezővel rendelkezik, még összetettebb lehetőségeket biztosítva.

A HONOR MagicPad2-t a Snapdragon® 8s Gen 3 mobil platform hajtja, amely prémium élményt nyújt, beleértve a nagy teljesítményű, készülékre telepített generatív AI-t és a hiperrealisztikus játékokat. A hatalmas, 10050mAh kapacitású akkumulátor erőteljes, megbízható alapot biztosít a munkához és a szórakozáshoz, amelyet a 66W-os gyorstöltési technológia egészít ki a hatékony energiafogyasztásért.

A HONOR MagicPad2-n az új MagicOS 8.0 rendszer fut, amely szándékalapú funkciókat biztosít, kiismerve a felhasználok szokásait és igényeit. Emellett erőteljes AI képességekkel rendelkezik, így példátlanul intelligens élményt kínál. A Magic Portal funkció képes előre megjósolni az igényeket, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy ütemterveket hozzanak létre vagy több feladatot osszanak ki egy hosszú lenyomással és húzással. A hangból szöveggé alakítástól a kézírás-szépítésen át a képletfelismerő képességekig az AI-vezérelt irodai programok tovább fokozzák a termelékenységet.

A HONOR MagicPad2 a MediaMarkt kínálatában lesz elérhető december elejétől, fekete színben, 139 990 Ft-os ajánlott fogyasztói áron.

További információk a HONOR hivatalos honlapján olvashatók: www.honor.com.

A Black November alkalmából a HONOR számos partnerüzlettel együttműködve kínálja kedvezményesen legjobb készülékeit, a csúcskategóriás, hajlítható HONOR Magic V2-től a HONOR 200 szérián és a HONOR Magic6 Pro-n át a megfizethető árú, megbízható HONOR X6b-ig és a HONOR tabletekig. Az akciókban a MediaMarkt, az Euronics és az Auchan vesznek részt, hogy a lehető legjobb áron kerülhessenek a fogyasztókhoz ezek az eszközök. A Telekomnál a HONOR 200 Pro-hoz ingyenes HONOR 200 Lite is jár december végéig, míg a HONOR 200-hoz egy HONOR Pad X8a. A HONOR Magic6 Lite-hoz ajándék HONOR Band 9 okoskarkötő jár. Részletek a konkrét termékekről és kedvezményekről a partnerüzletek kínálatában.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading

Okoseszközök

A Rakuten Viber új biztonsági megoldásokat vezet be a márka és a felhasználók közötti kommunikáció biztonságának növelése érdekében

A Rakuten Viber, a biztonságos globális üzenetküldési megoldások úttörője és Európa vezető szuperalkalmazása új megoldásokat vezet be a kommunikáció további védelme érdekében.

A vállalkozások mostantól gyorsan hitelesíthetik a felhasználókat a bizalom növelése és a csalások csökkentése érdekében, még biztonságosabbá téve az interakciókat.

  • Az ellenőrző üzenetek zökkenőmentes módot biztosítanak az ügyfelek hitelesítésére az egyszer használatos jelszavak (OTP-k) segítségével. A konverziók növelésére tervezett, kész sablonokkal a vállalkozások az SMS-eknél alacsonyabb költséggel és előre meghatározott kézbesítési időn belül küldhetnek titkosított OTP-ket. Amikor a felhasználók Viber hitelesítési üzenetet kapnak, a csevegésben található „másolás” gomb segítségével, akár a Viber megnyitása nélkül is azonnal lemásolhatják a PIN-kódot. Ezáltal gyors és zökkenőmentes lesz a hitelesítési folyamat.
  • A SecurePlus üzenetek magasabb biztonsági szintet adnak a címzett számának ellenőrzésével, amivel megerősíthetik, hogy azt nem jelölték meg potenciális csalás gyanújával. Magánjellegű és érzékeny információk, például tranzakciós adatok és bankszámlakivonatok csak akkor kerülnek továbbításra, ha a Rakuten Viber valós időben ellenőrizte a címzettet. Ezt a megoldást eredetileg Európa egyik vezető bankja, az Eurobank számára fejlesztették ki, de most már világszerte elérhető. Célja, hogy megfeleljen a pénzintézetek és más, érzékeny ügyféladatokat kezelő iparágak, köztük a biztosítási és gyógyszeripari ágazat igényeinek.

Female hands hold phone with isolated screen on background of street lights

Ezeket az új frissítéseket kiegészíti a Rakuten Viber nemrégiben megszerzett SOC 2 Type II tanúsítványa. Ez egy szigorú biztonsági ellenőrzés, amely igazolja az alkalmazás robusztus adatvédelmi intézkedéseit. A Rakuten Viber titkosítást biztosít az átvitel során a márkák és a felhasználók közötti kommunikációhoz, miközben a privát és csoportos csevegések, valamint a magánhívások esetében is végponttól végpontig tartó titkosítást biztosít. Éppen ezért választotta a Stiftung Warentest biztonság szempontjából legjobb három üzenetküldő és telefonáló alkalmazás egyikének a Rakuten Vibert. Az alkalmazás fokozott védelmét az jelenti, hogy a privát üzeneteket soha nem tárolják a szuperalkalmazás szerverein, és minden kapcsolat HTTPS-biztos marad.

Sokratis Kalamatianos, az Eurobank digitális megoldásokért felelős munkatársa így nyilatkozott:

„Bankként a biztonság a legfontosabb számunkra. Az Eurobank számára igazán kifizetődő volt a Rakuten Viberrel való együttműködés az érzékeny információk védelmét fokozó termék kifejlesztésében. A folyamat során zökkenőmentes volt az utunk, amit a biztonság iránti közös elkötelezettségünk vezérelt. Innovatív együttműködésünk bizonyítéka, hogy ezt a megoldást a továbbiakban is használni fogjuk.”

„A biztonság a Rakuten Viber DNS-ének része

– mondta Cristina Constandache, a Rakuten Viber bevételi igazgatója.

„Mivel az online vásárlók 60%-a ma már a biztonságot és az átláthatóságot helyezi előtérbe a vállalkozásokkal való kommunikáció során, elengedhetetlen a bizalom újradefiniálása. Új megoldásaink megerősítik elkötelezettségünket minden márka-felhasználó interakció védelme mellett, miközben szilárdítjuk szerepünket biztonságos szuperalkalmazásként. Küldetésünk, hogy olyan platformot hozzunk létre, ahol mindenki zökkenőmentesen, a kommunikáció adatvédelmében és integritásában bízva vehet részt.”

Az új biztonsági megoldások igény szerint világszerte elérhetőek a vállalkozások számára.


További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!

Continue Reading
Advertisement
Advertisement
Advertisement Hirdetés

Facebook

Advertisement Hirdetés
Advertisement Hirdetés

Ajánljuk

Friss