Okoseszközök
Új, színváltós hűtőszekrénnyel fokozta a hangulatot az LG a 2022-es IFA kiállításon
A MoodUP hűtőszekrény egyedi, színváltós ajtópanelekkel dobja fel a felhasználói élményt.
Az LG Electronics (LG) a 2022-es IFA kiállításon mutatta be színváltó LED-es ajtópanelekkel ellátott MoodUP™ hűtőszekrényét. A berendezés újabb bizonyítéka annak, hogy a vállalat képes reagálni a változó trendekre, sőt, újakat teremt az otthoni elektronikai eszközök mezőnyében — ezt tükrözi az LG közelmúltban bevezetett, a felhasználók szokásai alapján fejlődő készülékek koncepciója, valamint az ultraelegáns LG Objet Collection bemutatása. A különleges MoodUP, amely az LG fejlett hűtési és intelligens technológiáival van felszerelve, egy teljesen új konyhai élményt nyújt azáltal, hogy az ajtók világításának színe testreszabható, a beépített hangszórón keresztül pedig akár zenét is lejátszhatnak a felhasználók.
Az LG MoodUP hűtőszekrény egyedi, LED-es ajtópaneljeivel rendkívül jól variálhatóvá teszi a konyhai dizájnt, és merőben újfajta megoldást kínál arra, hogy még stílusosabb legyen a helyiség. A felhasználók a hűtőszekrény — és ezzel a konyha — megjelenését ugyanis bármikor megváltoztathatják: az LG ThinQ™ alkalmazásban 22 féle szín közül választhatnak a felső, és 19 szín közül az alsó ajtópanel megvilágításához. Ezen túl a panelek megjelenését is a saját ízlésükre szabhatják, illetve különböző, hangulatos színtémákkal dobhatják fel a konyhát. A természet tónusait és árnyalatait idéző Season színtéma a különböző évszakokat jelképezi, míg a Mood téma lágy, nyugtató színekkel segít a jó közérzet megteremtésében.
Az LG új hűtőszekrénye a különleges, változtatható színek mellett kiváló hangzást is kínál beépített Bluetooth-hangszórójával, amely kényelmesen csatlakoztatható bármilyen okostelefonhoz, táblagéphez vagy kompatibilis laptophoz. A felhasználók kiválaszthatják a hangulatukhoz — vagy a hűtő témájához, színéhez — illő dalokat kedvenc zenestreaming-szolgáltatásaikból, vagy a ThinQ alkalmazás Music Collection lejátszási listájából. Amikor valamilyen audiotartalmat játszik le a hangszóró, a MoodUP LED-es paneljei a zenével szinkronban is tudják változtatni a színüket, így téve még szórakoztatóbbá a konyhában töltött időt.
Az LG egyedülálló hűtőszekrényébe olyan felhasználóbarát funkciókat is beépítettek, mint a színértesítések. Amikor a hűtőszekrény ajtajába épített szenzor azt érzékeli, hogy a készülék túl sokáig maradt nyitva, az érintett panel többször villog – így tudatja a felhasználóval, hogy az ajtót ideje becsukni. A hűtő ezzel segít megelőzni a hideglevegő-veszteséget és a felesleges energiafogyasztást. Amikor pedig a MoodUP mozgásérzékelői észlelik, hogy valaki közeledik a géphez, mindkét panel üdvözlően villog. A hűtőszekrény még éjszaka is a felhasználók kedvére tesz: a fagyasztó ajtaja ugyanis fényesebben világít, hogy az éjféli nassolók könnyebben megtalálják, amit keresnek.
Amikor az ajtópanelekbe épített LED-ek kikapcsolt állapotban vannak, a MoodUP hűtőszekrény az elegáns fehér és szürke színek kombinációjával illeszkedik a konyha hagyományosabb megjelenéséhez. Az elegáns, időtlen kivitel bármilyen dekorációval harmonizál, és különböző színű sziklák és kövek természetes, finom kontrasztját idézi.
Az LG különleges hűtőszekrényébe a vállalat saját fejlesztésű, intelligens háztartási eszközökbe szánt mesterségesintelligencia-chipjét is beépítették, amely lehetővé teszi, hogy a MoodUP folyamatosan olyan funkciókkal tegyen hozzá a felhasználói élményhez, mint a hangfelismerés, valamint a WiFi- és Bluetooth-kapcsolat.
„Az LG-nél mindig is izgalmas, új utakat kerestünk a felhasználói élmény javítására, és büszkék vagyunk arra, hogy ez ismét sikerült a MoodUP hűtőszekrénnyel” — mondta Lyu Jae-cheol, az LG háztartásigép- és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Ez az egyedülálló hűtőszekrény színt, zenét és kényelmet visz a konyhába, és az LG élvonalbeli technológiáit és innovatív dizájnfunkcióit beépítve bizonyítja folyamatos elkötelezettségünket a jobb otthoni élet megteremtése iránt.”
A termék elérhetősége régiónként eltérő lehet.
Okoseszközök
A Philips Monitors első modellje 5 év garanciával és TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal
A Philips Monitors bemutatja első TCO Certified, generation 10 tanúsítvánnyal rendelkező üzleti monitorát, a Philips 34B2U3600C modellt, 34 hüvelykes ívelt VA panellel és USB-C dokkolóval, ötvözve a nagy teljesítményű technológiát a fenntarthatósági funkciókkal.
A 34B2U3600C része a Philips Monitors folyamatos fenntarthatósági törekvéseinek, amely a termék teljes életciklusa során megfelel a környezeti felelősségvállalásra vonatkozó globális szabványoknak, és reagál a fenntartható termékek iránti növekvő keresletre. A TCO Certified, generation 10 egy globális fenntarthatósági tanúsítvány az IT-termékek számára, amely környezetvédelmi, társadalmi és körforgásos gazdasági kritériumokra terjed ki. A Philips Monitors által nemrég bevezetett 5 éves garancia kiterjed erre a kijelzőre, amely a termékek hosszú élettartama által tükrözi az elektronikai termékek környezeti lábnyomának csökkentésére irányuló folyamatos erőfeszítéseket.
Összefoglalva, a 34B2U3600C legfontosabb jellemzői a következők:
- 34 hüvelykes ívelt kijelző a kényelmes immerzív hatás érdekében
- VA panel UWQHD felbontással és 1,07 milliárd színnel a gazdag, élénk képekért
- 5 W-os hangszórók az egyszerű videokonferenciákhoz
- Extra csatlakoztathatóság a 90 W-os tápellátással rendelkező USB-C dokkolóval és RJ45 a biztonságos hálózati csatlakozáshoz
- Fokozott szemkényelem a TÜV Rheinland Eyesafe tanúsítvánnyal és a SoftBlue technológiával
- Az ergonomikus Compact Ergo Base lábazat magasságállítással, dönthetőséggel és elforgatási lehetőséggel gondoskodik a maximális megtekintési kényelemről
- A SmartKVM egy egyszerű billentyűparanccsal lehetővé teszi a zökkenőmentes forrásváltást
- MultiView egyidejű kettős csatlakozáshoz és megtekintéshez
A Philips 34B2U3600C már megvásárolható 439,00 € ajánlott fogyasztói áron.
A monitorról és annak jellemzőiről a Philips honlapján található termékoldalon található további információ: https://www.philips.hu/c-p/34B2U3600C_00/ivelt-uezleti-monitor-wqhd-monitor-usb-c-dokkoloval
További információk a Philips Monitors modellekről:
https://www.philips.hu/c-m-so/monitorok
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
Hasznosnak tartjuk a mesterséges intelligenciát, mégsem élünk vele
Tisztában vagyunk vele, hogy a digitális világ számos lehetőséget nyit meg előttünk.
Azt is tudjuk, hogy a mesterséges intelligencia sok tekintetben a segítségünkre lehet mindennapi életünkben. Sőt annak is tudatában vagyunk, hogy a digitális jártasság hiánya akár komoly hátrányt is jelenthet a munkaerőpiacon. Mindezek ellenére minden második megkérdezett válaszolta a Telekom felmérésében, hogy digitális ismeretei további fejlesztésre szorulnak, és csak a válaszadók 37%-a használja a hétköznapokban a mesterséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.
A magyarok bő háromnegyede (78%) szerzett már új ismeretet digitális tanulás révén, és minden negyedik magyar felnőttnek segített már megszerezni egy munkalehetőséget egy online tanulással elsajátított ismeret – ezek a legfontosabb megállapításai a Telekom megbízásából készült, a magyarok digitalizációval kapcsolatos véleményét vizsgáló attitűdkutatásnak. Az országosan reprezentatív, 18-65 év közöttieket kérdező felmérésben a válaszadók 89%-a nyilatkozott úgy, hogy egyetért a kijelentéssel, miszerint a digitális világ tele van lehetőségekkel. Kiemelkedően magas volt az egyetértés ezzel az állítással a jelenleg is munkát keresők körében. Szintén sokan vallják – a megkérdezettek 88%-a – hogy a digitális jártasság az élet számos területén jelent előnyt.
A többség úgy látja, hogy ha valakinek hiányosságai vannak digitális téren, az rosszabb eséllyel indul a munkaerőpiacon – még akkor is, ha egyébként minden szükséges képzettsége megvan. Mindezek ellenére minden második megkérdezett (54,6%) úgy érzi, fejlesztenie kellene digitális ismereteit. A nők közül szignifikánsan többen mondták a felmérés során, hogy szükségük lenne a digitális ismereteik fejlesztésére ahhoz, hogy magabiztosabban használják ezeket a megoldásokat. A digitális világban rejlő lehetőségeket felismerők és az ismereteik fejlesztésére szorulók aránya közötti különbség azt jelzi, hogy egyelőre még jóval többen látják a digitalizációban rejlő személyes előre lépési lehetőségeket, mint amennyien ténylegesen élnek is vele. Csak az 50 fölötti korosztály többsége gondolja úgy, hogy a digitális képességek manapság túlértékeltek.
Nagy egyetértést hozott az attitűdkutatás során a mesterséges intelligencia hasznosságára utaló kérdés is. A megkérdezettek 81%-a válaszolta azt, hogy a mesterséges intelligencia nagyon sok jól hasznosítható lehetőséget jelent, ugyanakkor a válaszadóknak csak a 37%-a használja rendszeresen a mesterséges intelligenciát mindennapi feladataihoz, például email vagy üzenetek írására. Ezt is elsősorban a fiatal, magasabban képzett városi lakosság és a diákok válaszolták. A felmérésben résztvevők 45%-a nyilatkozott úgy, hogy ismeri ugyan a mesterséges intelligencia fogalmát, de nem használja azt a mindennapjaiban. A megkérdezettek 14%-a vallotta, hogy hallott ugyan az AI-ról, de nem tudja pontosan, mi az, 4% pedig magát a fogalmat sem ismeri. A felmérés során minden 3. válaszadó (35%) mondta, hogy a mesterséges intelligenciát kifejezetten félelmetesnek tartja, ez adódhat a nem megfelelő ismeretből, a használatához szükséges tudás hiányából, vagy egyszerűen csak a mesterséges intelligencia megoldások újszerűségéből.
A felmérés eredményei alátámasztják annak a kísérletnek a tapasztalatait, amelyről a Telekom jelenleg is futó kampányfilmje szól: a filmre vett csoportaktivitás azt szemlélteti, hogy a különböző digitális érettséggel rendelkezők között milyen különbözőségek jelentkezhetnek, miközben a digitális képességek az egyén, a csoport és a társadalom szintjén is fejlődést hozhatnak.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
Okoseszközök
A Samsung bemutatja eddigi legerősebb szívóteljesítményű vezeték nélküli álló porszívóját, a Bespoke AI Jet Ultra-t
A Samsung a márciusi Welcome to Bespoke AI nemzetközi éves bemutatórendezvényén bejelentette az eddigi legmagasabb szívóteljesítményű vezeték nélküli álló porszívója, a Bespoke AI Jet Ultra globális bevezetését.
A továbbfejlesztett AI Cleaning Mode 2.0-val és a fejlett HEPA szűrőrendszerrel ellátott termék a Samsung okos otthoni takarítóeszközök terén betöltött élvonalbeli szerepére épül.
„A Samsung a fejlesztés új szintjére lépett a vezeték nélküli álló porszívók szegmensében azzal, hogy bemutatta a vállalat eddigi legerősebb modelljét – mondta Jeong Seung Moon, a Samsung digitális háztartási eszközök üzletágának ügyvezető alelnöke és K+F csapatvezetője. – A Bespoke Jet AI korábbi eredményére építve, amely a vállalat első, UL által hitelesített mesterséges intelligenciával működő vezeték nélküli porszívója, úgy véljük, ez az új modell igazi áttörést jelenthet a globális piacon.”
Alapos tisztaság a Samsung készülékek eddigi legerősebb szívóteljesítményével
A Bespoke AI Jet Ultra akár 400 W-os szívóerővel büszkélkedhet, így a legnehezebb takarítási feladatokkal is könnyedén megbirkózhat. A kulcs a HexaJet Motor – ennek köszönhető a magas szívóteljesítmény. Egyedi hatszögletű állórész szerkezete egy második fokozatú diffúzorral és vékonyított járókerékkel optimalizálja a légáramlást és fokozza a motor hatékonyságát – mindez együtt biztosíthatja a 400 W szívóerőt. Ráadásul a motor lehetővé teszi, hogy a porszívó akár 100 percig is üzemelhessen, egyetlen töltéssel, Min üzemmódban, így a felhasználók akár egy menetben kitakaríthatják az egész lakást.
Intelligens támogatás a takarításban: AI Cleaning Mode 2.0
A Bespoke AI Jet Ultra a továbbfejlesztett AI Cleaning Mode 2.0-val érkezik. A kefeterhelés és a porszívó légnyomásának érzékelésével ez az üzemmód – a Samsung AI Optimum Tech segítségével – összesen hat különböző takarítási környezetet képes osztályozni, és automatikusan beállítani a tisztítási teljesítményt. Az Active Dual Brush (Aktív kettős kefe) használatakor a készülék képes felismerni, ha egy szőnyeg hosszabb szálú. A Vékony LED kefe+ segítségével pedig a sarkokat is érzékeli. Az egyes takarítási környezetekhez igazított szívóerő- és kefesebesség révén hatékonyabb lehet a porszívó energiafelhasználása: az akkumulátorhasználat 21%-kal csökkenhet, miközben a manőverezhetőség 8%-kal javulhat, a „Mid” (közepes) üzemmódhoz hasonló teljesítmény mellett.
Fejlett HEPA szűrőrendszer
Ezt a nagy teljesítményű és intelligens takarítási élményt kiegészítve, a Samsung továbbfejlesztette a szűrőrendszert, hogy a porszívóból kiáramló levegő ne juttathasson vissza porszemcséket a környezetbe. A Bespoke AI Jet Ultra többrétegű szűrőrendszerrel rendelkezik, amely hatékonyan képes felfogni a finom port. A levegő beáramlásakor a belső rekeszek, például a ciklon és a fémhálós rácsszűrő lépésről lépésre ejtik csapdába a porszemcséket. Ennek eredményeként a készülék akár 99,999%-os szűrési hatékonyságot érhet el.
A porszívó további kiemelkedő előnye, hogy a Samsung HEPA szűrést is beépített a többrétegű szűrőrendszerbe. Ezzel a rendszerrel a Bespoke AI Jet Ultra már a 0,3 mikrométeres porszemcséket is képes felfogni, így akár kevesebb por kerülhet a levegőbe.
Ár és elérhetőség
A Bespoke AI Jet Ultra várhatóan április végén érkezik Magyarországra, a porszívó 499 900 forintos ajánlott fogyasztói áron lesz kapható.
További friss híreket talál az IoTmagazin főoldalán! Csatlakozzon hozzánk a Facebookon is!
-
Ipar2 hét ago
Egyre népszerűbb az ADA P1 Meter – de nem csak a HMKE felhasználók körében
-
Okoseszközök2 hét ago
A Sony bemutatja az új WF-C710N fülhallgatót
-
Ipar1 hét ago
Kik Európa innovátorai?
-
Mozgásban2 hét ago
Öt csapat is Bridgestone abroncsokon száguld a „motorsport Le Mans-jának” számító FIM Endurance Világbajnokságon
-
Okoseszközök2 hét ago
A Samsung bemutatja a legújabb Odyssey gaming monitorokat
-
Gazdaság2 hét ago
Húsvéti felkészülés: csaknem 500 prémium termékét akciózta le a SPAR az ünnepi időszak előtt
-
Okoseszközök1 hét ago
A Samsung bemutatja az új hűtőszekrény-kínálatát
-
Egészség2 hét ago
Egyre rosszabb az egészségügyi helyzet, de van rá megoldás